Harlekiinin korttipakka (hahmohaku!) Päiv. 5.11.

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Nya

Viesti To Maalis 01, 2012 9:12

Minäkin sitten tuppaudun tänne kommentoimaan.

Harlekiini, Terrethistä piirtämäsi kuva on tooooosiiii realistisen näköinen ja sen takia todella hieno, mutta merkit poskissa ovat vääräät ja toisella puolellakin on, mutta eivät ne minua niin paljoa haittaa. Realistisena kuvana hyvä ja taitavan näköisesti piirretty.

Ja jos tahdot vielä piirtää jotakin, niin voit lähteä tekemään Azurea tai Misutea. Jos et tahdo. Niin It`s Okey.

Viesti To Maalis 01, 2012 10:00

Aina saa ehdottaa piirrettävää. Piirrän ne joko heti tai joskus myöhemmin. Pääasia että on pikku projektilleni joitain mahdollisia vaihtoehtoja, hoh.

Nya: Jea, kuten kuvan ohessa mainitsinkin "kolme kiekuraa" ovat sangen löyhä kuvaus, joten jouduin hieman luovimaan tämän asian kanssa. Pahoittelen, etteivät ne osuneet kohdalleen. Mutta hyvä jos muuten kelpaa.

Nya

Viesti Pe Maalis 02, 2012 11:54

No älä minua syytä! ;) Sillä Ventus kuvaili tämän ihanan ulkonäön. :P

Viesti Pe Maalis 02, 2012 1:15

Huu, kiitoksia kuvasta. Oikein hieno XD Ja juu saappaitahan se käyttää. Miksi hemmetissä unohtelen asioita hahmoprofiileista....

Monarkki

Viesti Pe Maalis 02, 2012 1:32

Jos vielä otat random aiheita piirtämiseen, niin anna tulla Darius >8O Miksei vaikka Iridaria samantein. I CHALLENGE YOU, MORTAL!

Viesti Ma Maalis 05, 2012 11:31

Aksutar kirjoitti:Jos vielä otat random aiheita piirtämiseen, niin anna tulla Darius >8O Miksei vaikka Iridaria samantein. I CHALLENGE YOU, MORTAL!

Mission accomplished! Iridaria, olkaa hyvät.

Viesti Ti Maalis 06, 2012 9:09

Tahtooko se piirtää Azraelin? *räpyräpy*

Monarkki

Viesti Ti Maalis 06, 2012 12:25

Hehkutin jo eilen mutta hehkutampa uudestaan. AWESOMELUWPICYES! Darius nyt on vähän noob näiden lemmenleikkien suhteen. Mutta se nauttii hitaasti ja rauhallisesti, sen takia vaatteetkin vähenee kahta hitaammin.

Nya

Viesti Ti Maalis 06, 2012 12:31

0.0 ilme. it so, so... Awesome! Why i can draw like that? *Huono englantia... Lisää mutinaa*

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ti Maalis 06, 2012 5:12

Viis minä sinun miestisseistäsi, herra mahtavasoosi. Mutta tuo asento on erittäin kiva ja hyvin toteutettu. :)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Viesti Ti Maalis 06, 2012 5:57

Why i can draw like that?

My god, anteeksi mutta hajosin, tuo on suomeksi miksi minä voin piirtää noin =D

Mutta pyhä birma sentään! Iridari <3 uhhh~
Nyt on ihan pakko kysyä Harlekiiniltä että otatko sä noihin mallia jostain vai ootko niin yli pro että kykenet tekemään tuommosia ilmankin mallia ?

Viesti Ti Maalis 06, 2012 6:11

Praise me, mortals! Muahaha!
No ei. Kiva jos tykkäätte.

Ylva: Passaahan tuo. käykö tämä siksi tradeksi mistä oli...öö..sivulla 3 puhetta? >:]

Kitty: käytän useimpiin poseihin posemaniacs.com -sivuston malliörvelöitä, sillä olen äärimmäisen harvoin niin pro että saisin anatomian oikein ilman että katson jostain vähän osviittaa (koko ajan kun ei oikein viitsi peilin edessäkään rampata). Iridaria varten sitten kuuklailin kuvia homopariskunnista. Posemaniacsin ja googlen avulla etsin myös kiintoisia asentoja piirrettäväksi. Näitä kuvia/malleja sitten muokkailen mieleni mukaan itse työssä, sillä en pidä suoraa kopiointia erityisen hyväksyttävänä (ellen sitten harjoittele jotain tiettyä asentoa tai minua on varta vasten pyydetty kopioimaan jokin kuva). Henryn potrerin vedin päästäni, ja se näkyy sen lievässä venyneisyydessä verrattuna vaikka Terrethiin, jota varten kuuklasin miesmalleja. Yhteen kuvaan menee 2-3 mallikuvaa.

Viesti Ti Maalis 06, 2012 6:24

whoa, avarsit mailmaani. Kiitos tiedosta, kuulostaa jännältä ku ite tyytyny aina yhteen mallikuvaan jos jotain asentoa havitellu piirrettäväksi.

---> Kokeilemaan montaa mallia.

Viesti Ti Maalis 06, 2012 6:46

hmmm... *menee sivulle 3* Jaa niin juu toki. Mitäs sie haluat? Voi kestää kyl kun on 3 muuta jonossa ja olen saamaton tällähetkellä tai lähinnä uppoutunut pelaamaan. Mut joo kyllä minä jonkun teen XD

EDIT Huu haa hii ihana tuo sivusto. Jee jee, nyt saan kunnon malleja eri asentoihin. Harlekiini olet Aarre <3

Viesti To Maalis 08, 2012 6:20

No hahmoja on huimat kaksi, valitse myrkkysi heistä. Fareroksesta on varsin vähän arttia kertynyt, joten se voisi olla mahdollisuus.

Ja voi Ylva, minä tiedän <3 -kröhöm-
Posemaniacs on kyllä harvinaisen hyvä sivusto, kuvia kun voi käännelläkin eikä tarvitse tyytyä vain yhteen kuvakulmaan. Sivultolta löytyvät myös mallit käsiin ja jalkateriin, mikä vasta mahtavaa onkin!

Ainijo. Uutta, Agnalle tällä kertaa, Lotdow'lle siinä sivussa. Saatan skannata tästä paremman version jahka pääsen kotiin, Korpilahdella käytössäni on vain kamera ja Photoshop.
EdellinenSeuraava

Paluu Galleria