Harlekiinin korttipakka (hahmohaku!) Päiv. 5.11.

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Viesti Ti Touko 22, 2012 9:33

Korttipakka on ikuisuusprojekti, johon saa ilmoitella hahmojaan tyhjille paikoille kun niitä riittää. Kuvat valmistuvat sitten kun valmistuvat.

Lissöö kuvia. Pappikselle Mäyrän muotokuva korvaukseksi pahoinpitelystäni (now with extras!), Lotdow'lle luvattu Lelacã vihdoin ja viimein. Ignatiuksille myös lisä(line)arttia veljeksistään.
Viimeksi muokannut harlekiini päivämäärä Ke Elo 22, 2012 3:23, muokattu yhteensä 1 kerran

Viesti Ti Touko 22, 2012 9:40

Olen yhäkin järkyttynyt nousta KARVASÄÄRISTÄ! Jossain muussa asussa(kuten vaikka pyyhe lanteilla) ne kestäisi ja ne näyttäisi jopa hyvältä. MUTTA MIKSI MAID??? No onneksi olen jo Tsytanille kostanut. Hyvältä näyttää pupupuku Tsytanilla. Hehe.

Mutta on Mäyrän itsensä näköinen ja tykkään tosta muotokuvasta ja erityisesti sen varjostuksesta. Haha, Grey parka joutuu tekemään paljon uhrauksia vakoojan työn eteen XD

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ke Touko 23, 2012 4:58

Minä sattumalta pöllähdän paikalle ja PUM täällähän on vaikka mitä!

Ensiksi, rakastan tuota Tie Eldoradoon kuvaa, spesiaalisti Aphaderuiondurin asentoa. (koska video.)

Ja Lelacã kuva... Avasin sen lukematta esittelyä ja sain sydänkohtauksen, säikähdin ihan totta. Erittäin tyylikäs väritys ja aivan mahtava piirtojälki. Upea.
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Nya

Viesti Ke Touko 23, 2012 5:21

TOTAAALLINEN SHOKKI!!!!! Saan varmasti painajaisia tosta Mäyrän kuvasta! *Menee sikiö asentoon keikkumaan* Voisiko joku kiltti pyyhkiä mun muistin viisi minuuttia?

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ke Touko 23, 2012 7:35

SE ON TÄÄLLÄ!!! :DDDDD Miguelin ilme on LOISTAVA ja Aphaderuiondurin päällä se on melkein vielä metkampi :'D Meinaankin juuri työstää omaa versiotani tästä, katsotaan, mitä siitä tulee... JA LANTINHEITTO ON PARAS. Olet ihan kuninkas. Ja tuo Lelacã on myöskin ylihieno, ilme on ihanan epätoivoinen. Ja nuuskamuikkusen varjo.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Viesti Ke Elo 15, 2012 2:14

Hyvänen aika, päivitinkö minä? Le gasp! Eihän viime päivityksestä ole kuin..ehe, kolmisen kuukautta, vähän vajaat. Hups. Juudakselle kuitenkin Kayden, kuten luvattiin, sekä kollaasi omista hahmoista.

Viesti Ke Elo 15, 2012 4:00

Hoo, aivan mahtava! : D Ihan täysin onnistuit vangitsemaan Kaydenin juron olemuksen. Sätkän kääriminen käy järkeen... how come I never thought about that... Tykkään tyylistäsi, etenkin siitä miten piirrät kasvot. Mun silmääni myös miellyttää tuo tietty luonnosmaisuus. : )

Kiitos tästä!

Viesti Ke Elo 22, 2012 12:48

Kaydenin juromaisuus tuotti mulle vähän päänvaivaa = D Mutta hyvä jos kelpaa.

Aksulle uutta Henry-arttia! Tällä kertaa tykkään jäljestä jopa itsekin, ja se on harvinaista se.

Monarkki

Viesti Ke Elo 22, 2012 12:50

Oh Henry, Why you so perfect? (meinasin kirjottaa pervert). Kiitän jälleen tästä artista, save and run away. Ehkä joskus tunkasen tämänkin Henryn esittelyyn "Lol kattokaa kuin hieno ja komee se on".
Me gusta.

Kreivi
Kreivi

Viesti Ke Elo 22, 2012 1:49

Pyh Henry on vasta nuori poika, ei hänellä vielä noin hienoa partaa ole. Säälittävä sänki vain. Hän on myös oikeasti kaunis prinsessa. Olen puhunut.

Monarkki

Viesti Ke Elo 22, 2012 9:34

Niin ni, Sandsin neito Hernylle ei vedä mikään vertoja. Mutta ehkä siitä hellästä kukkasesta kasvaa tuollainen karski kuningas vielä jonain päivänä. Sori Roswell, kauneus ei ole ikuista. Paitsi sinun kohdalla. Komeus.
Yes.

Viesti Ke Elo 22, 2012 12:43

Oikeastihan Lily on vain Henryn toinen persoona eikä ihmisillä mitään kuninkaallisia sisaruksia olekaan. Henry on vain onnistunut piilottamaan salaisen transvestiittipuolensa, tai ehkä se onkin Lily?
TNF tarvtisee oman juorulehden.

Monarkki

Viesti Ke Elo 22, 2012 1:02

Cryptin sanomat ja sitten Ilta Crypt. Toisessa asiaa, toisessa juoruja ja julkkiksia. Kyllä, täydellistä. Osta uusin numero, saat sen poikakalenterin kaupan päälle!
Ja se on Henry joka transuilee, mitään Lilyä ole olemassakaan.

Kreivi
Kreivi

Viesti Ke Elo 22, 2012 2:26

Noinhan se menee. Kyllä ehkä sitten sinä päivänä kun Henrystä on tullut Oikein Hyvä Kuningas, voi hänelle tupsahtaa kunnon karvoitukset, jotka ovat odottaneet kukkaan puhkeamista jo vuosia. Sitten Henry ymmärtää kaiken. Se on sellainen kirous perheessä katso, isälläkin oli sellainen tilanne. Mystisesti Lily sattuu kuolemaan samana päivänä.

Viesti La Syys 29, 2012 12:14

Henrylla on parta, koska karvat ovat seksikkäitä. Tällä hetkellä se käy salaa öisin trimmaamassa Constantinen selkäkarvat ja liimaa ne pärstäänsä. Näin olen asian päättänyt.

Päivitystä. Lörrille ylläri/vahinkoarttia (minun kohdallani niillä ei ole mitään eroa). En keksi mitään lisättävää, joten kaipa se ilmoitusluontoisin oli sitten siinä.
EdellinenSeuraava

Paluu Galleria