Dannan Daideed .> /8.1.16 YLVA

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Porvari
Porvari

Viesti La Marras 10, 2012 9:48

Dannan Daideed .> /8.1.16 YLVA

Ahhahhaaa. Pakkohan se oli sitten ottaa tilaisuudesta kaikki irti kun on kerrankin skanneri käytettävissä. Joten päätinpäs sitten repäistä ja luoda oman gallerian tännekkin.

Elikkäs joo. Pääasiassa tänne tulee luultavasti kuvia omista hahmoistani, ehkä muutakin jos saan inspiraatiota ja mahdollisuuden lisäillä niitä nettiin. Tottakai saa minulta kysyäkin josko vaikka haluaisi nähdä omia hahmojaan kynäni tuloksena. (.

Jjjaa... Piirrän ja väritän ainakin toistaiseksi kaikki kuvani käsin, ja skannerit ja kamerat tulevat aika varmasti huonontamaan kuvien laatua ehkä aika rajustikin,

Yo, Dudes, listen up!

Koska me tahdon piirtää, ja koska mulle ole parempaakaan tekemistä, niin kertokaa ihmeessä, jos tahdotte jotain hahmojanne piirrettävän, me lupaan yrittää ,D Jos nyt kolmella ekalla mennään aluksi.
Kuvien laadusta en vieläkään ota vastuuta, mutta..

8.1.2016

Aethena

VIHDOIN. Anteeksi ihan kauheasti taas. Lupasin tän sillon... melkein kaks vuotta sitten ja kuvakin on melkein yhtä vanha mutta totaalisesti unohdin ladata sen nettiin =v=' Tässä se nyt on viimein.

Aethena by Ylva

4.8.2015

Lyijykynäpiirroksia hahmoistani c.

Azure
Haulokki
Aella
Marielle
Cecil
Elaine
Cecil & Elaine

Azure, Haulokki, Aella, Marielle, Cecil & Elaine (npc) © Pandanna

6.10.2014

"Tahtoisitteko minun läksyttävän heitä?"

Miksi kaikki mun taide-osion päivitykset liittyy Aksuun nykyään? Ihan hävettää.

Aksu anteeksi, oli ihan pakko, koska kolmelta aamulla kun neljän tunnin päästä pitäisi herätä kouluun virkeenä. Anteeksi. Lily on ihana. Ja Ellepallo myös. SE TIEDÄT MIKÄ TÄÄ ON, ÄLÄ YRITÄ VÄITTÄÄ MUUTA.

Marielle © Pandanna
Lily © Aksutar

25.7.2014 päivitystä!

Juttelin Aksun kanssa eilen yöllä juttuja, ja tuhersin samalla, kaikesta voi ja PITÄÄ syyttää häntä.
PS Sori, en ole unohtanut sitä tradea, en vaan oo saanut vielä aikaiseksi .w.' anteeksi.

Blind BEFORE it was cool
Koska joo. Oli tylsää. Azure on was.
Azure © Pandanna

Flow away with the sea, little bottle full of dreams
Keskusteltiin siitä, kuinka Azure pitäis sulkee lasipulloon turvaan pahalta maailmalta .< ja antaa sille Sethos kaveriksi. Mitä tapahtui.
Azure © Pandanna
Sethos © Aksu

Näin siinä kävi.
Tämä oli nopea tuherrus aiemmin päivällä, Totuus vai tehtävä-topaa varten. Hieman kevyempi näkemys minun ja Aksu pelistä, Loput eivät voi olla onnellisia kaikille .>>
Azure © Pandanna
Shiloh, Sethos © Aksu

Why are you laughing?
Ämm joo. Oli kivaa. Taas kerran. Aksu kato.
Sethos © Aksu
Azure © Pandanna

Your Guardian angel
Koska minä voin, joten minä tein sen. Sain jutun päähäni kun väritin yhtä toista kuvaa jonka saatte nähdä varmaan tässä kohta joskus kuhan saan sen valmiiksi asti xwx Kuvan laatu plus kymmenen taas, mutta kai siitä selvää saa jotenkuten. Shiloh siinä istuu lukemassa. kun Azure nukkuu .> Nauti nyt kun vielä voit, enkeli-pieni.
Shiloh © Aksu
Azure © Pandanna

Alkuperäisiä luonnoksia Aellasta
Suurin muutos oli varmaankin se, että jätin nuo köydet poies sitten loppupeleissä, kun en keksinyt niille mitään käytännöllistä tarkoitusta .> vanha kuva, kyllä. Laatu plus 10, kyllä.
Aella (c) Pandanna

Aella taas
Toinen vanha tuherrus Aellasta, mutta kumminkin huonolaatuisena tabletinkameraversiona ♥ en muista millon piirsin, mutta piirsin silti .w.
Aella yhä (c) Pandanna

Haulokki.
En laita tätä hahmoesittelykuvaksi ainakaan vielä, koska olen erään nimeltämainitsemmattoman (okei, Aksun) foorumilaisen nakittanut tekemään. Näette kuitenkin tässä oman kuvani Haulokista. Piirretty käsin, of course, väritetty puukynillä, värit haalistuivat aika radikaalisti skannauksen aikana, harmi. Ja ei, ei taustaa, en harrasta sellaisia, joten kuva on aika tylsähkö. o__o
Haulokki (c) Pandanna

(Taas) Haulokki ja Azure
Elikkäs joo... Taas Haulokki, tällä kertaa seuranaan Azure. Väritetty vesiliukoisilla puuväreillä, aikaa meni yhteensä jokin.... parisen tuntia? Hermoromahduksen partaalla olin, pakko myöntää (perfektionismin haittapuolet), enkä siltikään onnistunut kuin epäonnistumaan esimerkiksi käsien piirtämisessä. Muuten ihan tyytyväinen tähän .w.
Haulokki ja Azure (c) Pandanna

Urlin.
Koska Bizara niin nätisti pyysi, niin piirsin Urlinin .w. Ei mennyt kovin kauaa, puuväreillä väritetty, as you may see. Ja no... taiteilijan vapaus?
Urlin (c) Bizara

Magnet.
en nyt laittaisi mitään varoitusta tähän, koska ei sisällä mitään järkyttävää o__o Ellei kaksi miestä Magnet-posessa ole joidenkin mielestä häiritsevää. Mutta siis, Bizaralla ja minulla sattuu olemaan pirun paha tapa parittaa hahmojamme keskenämme, ja yksi uusimmista ideoistamme nyt vain sattuu olemaan Urlin ja Haulokki (parihan ei ole millään muotoa virallinen, ainakaan vielä ,D). Ja miulta sattu loppumaan inspiraatio, joten Bizara käski piirtää nämä kaksi Magnet-poseissa. Tein sen. Asentoihin otin mallia eräästä kuvapohjasta, onnistuin hukkaamaan sen jonnekkin, etsin sen varmaan jossain vaiheessa, mutta piirsin kaiken taas kerran muuten itse.
Urlin (c) Bizara
Haulokki (c) Pandanna

Ja hei, jos jotkut teistä eivät tiedä mikä Magnet on, niin tässä englanninkielisillä teksteillä ,)

Jja mustavalkoinen Haulokki.
Se jäi lyijykynäluonnokseksi, koska tein sen vajaassa 20 minuutissa enkuntunnilla tänään koulussa .w. Ja kännykän kameralaatu on mikä on, mutta siitä taitaa silti saada jotain selvää...
Haulokki (c) Pandanna

Ja joo, lisää tulee jo
Viimeksi muokannut Pandanna päivämäärä Pe Tammi 08, 2016 3:08, muokattu yhteensä 11 kertaa
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Azure ◇◆◇ Haulokki ◇◆◇ Aella ◇◆◇ Marielle ◇◆◇ Cecil

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Su Marras 11, 2012 2:33

No siinähän oli mukavan näköisiä kuvia :> Tykkäsin eritoten ensimmäisestä eli Haulokin kuvasta ja sun väritys on tosi pehmeän näköistä, mikä on kiva juttu! Lisää odotellen B)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 2/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Monarkki

Viesti Su Marras 11, 2012 2:51

koska olen erään nimeltämainitsemmattoman (okei, Aksun) foorumilaisen nakittanut tekemään.

Ja melkein olikin yks doodle valmiina mutta menin kaatamaan kahvit sen päälle (--D Vaihteeks. STILL WORKIN' ON THAT!

Mutta hienoja ovat!

Porvari
Porvari

Viesti Su Marras 11, 2012 3:10

Aksutar kirjoitti:
koska olen erään nimeltämainitsemmattoman (okei, Aksun) foorumilaisen nakittanut tekemään.

Ja melkein olikin yks doodle valmiina mutta menin kaatamaan kahvit sen päälle (--D Vaihteeks. STILL WORKIN' ON THAT!

OAO EI! No, sitäpä odotellessa .D Eikä edelleenkään mikään kiire, Aksu-kulta.

Mutta kiitoksia vaan teille molemmille .w. Me laittelen lisää sitten siinä vaiheessa kun saan jotain julkaisukelpoista aikaiseksi, elikkäs joo... katellaan .D
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Porvari
Porvari

Viesti Ti Marras 27, 2012 6:40

27.11. Uusi kuva \(owo)/ Woooo!!!1 Kaikkia kinosti .D
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Porvari
Porvari

Viesti Su Elo 11, 2013 4:38

Njaa tuonpas taas tämänkin esille .w. lisää stuff.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Porvari
Porvari

Viesti Pe Loka 25, 2013 12:13

Neljäs postaus putkeen, surullista .w. Mutta joo, look how Awesome isolla A:alla me olen. En oikeestaan. Mutta niin.

Uusi kuva. Taas.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Monarkki

Viesti Pe Loka 25, 2013 1:34

OMGHGAKJSDAAW <3 PURRFECT. Mutta aika surullista kun ajattelee mitä tulevan pitää ja YYYyYYY! <3
Anyways, Azure on aina ihana <3 Shiloh vaan kyttää tyttöjä kun ne nukkuu niin. TIESIN SEN

Porvari
Porvari

Viesti Pe Loka 25, 2013 1:51

Siks justiinsa sen pitääki nauttia nyt eikä viikon päästä, herra tietää mitä siinä vaiheesson ehtinyt jo tapahtua .< Ja kyllä, kyllähän minä sen tiesin että Shiloh kyttää nukkuvia tyttöjä. (pirun auto-correct, kyttää EI ole yhtä kuin käyttää)

Nyt pitää piirtää Azure ja Sethos. Ei mulla muuta.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Nya

Viesti Pe Loka 25, 2013 11:56

Aaws, kun toi asetelma tossa sun uudessa kuvassa on söötti :)

Porvari
Porvari

Viesti La Marras 09, 2013 10:24

Re: Dannan oma galleria .w. //25.10. Aksu kato .w.

Yo, Dudes, listen up!

Koska me tahdon piirtää, ja koska mulle ole parempaakaan tekemistä, niin kertokaa ihmeessä, jos tahdotte jotain hahmojanne piirrettävän, me lupaan yrittää ,D Jos nyt kolmella ekalla mennään aluksi.
Kuvien laadusta en vieläkään ota vastuuta, mutta..

Edit - men muuten osaa piirtää eläimiä. Hyvin ainakaan.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Porvari
Porvari

Viesti Su Marras 10, 2013 3:11

Re: Dannan oma galleria .w. //9.11. Haku päällä, Aksu kato t

Plus vielä perään, Aksu.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Monarkki

Viesti Su Marras 10, 2013 3:36

AWWWWAAWAA<3 TOO CUTE CAN'T BYE.
Kyllä mäkin vielä julkasen niistä jotain arttia. Sitten joskus.

Porvari
Porvari

Viesti Su Marras 10, 2013 3:42

DO IT. Eiku.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Porvari
Porvari

Viesti Pe Heinä 25, 2014 6:52

Re: Dannan oma galleria .w. // 25.7. päivitys. Yöllisiä ra

Päivitetty Aksun pyynnöstä .w. Kolme uutta kuvaa lisätty.
... Kaikkia kinosti.

Seuraa tarjolla
(melkein) 24/7

Seuraava

Paluu Galleria