Aatelinen
Dogsterin salaiset taiteet
What?

>.> <.< Teen ison kasan näitä mini-chibejä jossain kohin tuonne peliseuran hakuun ihan vain linkkausta varten, ottakaa yks heti alkuun.
Kuva ja Splinter (c) Minä
Who's there?

Art trade Pandannan kanssa - ja päätin ruveta leikkimään valaistuksella. Lopputulos onkin sitten tässä. Tämä opn sitten pienennetty versio, isompi löytyy meikän dA:sta.
Marielle (c) Pandanna
Kuva (c) Minä
I want to play!

Koska liikaa Hauu Nanodesua. Splinter tahtoo leikkimään, Art ei töiltään jouda, Splin tylsistyy ja lopulta taklaa että saa toisen lopettamaan työskentelyn edes hetkeksi. Never ignore the playfull puppy for too long.
Lisätty: 7.10.2013
Splinter ja kuva (c) Minä
Arathet (c) Aksutar
Mini Splinter Sprite

Ja pikselityöt linjalla jatketaan. Ja Splinter-linjalla. Koska se on helpoin hahmoistani tehdä. Kattelin pokémonien NPC spritejä, tein oman version. //EDIT ARGEN MUKANA! 8D
Lisätty: 15.9.2013 - päivitetty 17.9.2013
Splinter ja Argen (c) Minä
VAIKENE, TUOMITTU!
Peto hevoseksi
Elikkä ne kaksi ponia jotka lupasin :D Ensinmäisenä on Aksuttaren Shiloh, toisena Crimsonin Dagnir.
Lisätty: 5.7.2013
Hahmot (c) Omistajansa
Golden Heart

Toinen pikseli-taide. Tällä kertaa Argen. Ja leijuva kultanen sydän.
Lisätty: 29.6.2013
Argen (c) Minä
Ice Mage

Ai kato moi Splin. Pixeli taiteita koetin, yllättävän vaikeita vaikkei uskois.
Lisätty: 28.6.2013
Splinter (c) Minä
Suprise Sketch Gifts
Roswell Tsytan Henry Ikolok Aerhena
Pyysin Aksua luettelemaan 5 hahmoa täältä, ja nämähän sieltä ilmestyivät sitten loppupeleissä. Anteeksi hahmojen omistajilta, taidot ovat pikkuisen ruosteessa jälleen kerran, joten virheitä aika varmasti on älkää herran nimeen teilatko!
Roswell (c) Sands
Tsytan (c) Harlekiini
Henry (c) Aksutar
Ikolok (c) Mohnake
Aethena (c) Ylva
Luonnokset (c) Animedog91/Dogi
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.
"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"
Ava (c) Minä.