Dogsterin salaiset taiteet

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Marras 17, 2012 8:36

Dogsterin salaiset taiteet

Joten joo, Dogsterin AKA Dogin AKA Jepen TNF taiteita täällä. Paremmin löytyy dA:sta, tänne en jokaista kuvaa pistä -3-

What?
Kuva
>.> <.< Teen ison kasan näitä mini-chibejä jossain kohin tuonne peliseuran hakuun ihan vain linkkausta varten, ottakaa yks heti alkuun.
Kuva ja Splinter (c) Minä

Who's there?
Kuva
Art trade Pandannan kanssa - ja päätin ruveta leikkimään valaistuksella. Lopputulos onkin sitten tässä. Tämä opn sitten pienennetty versio, isompi löytyy meikän dA:sta.
Marielle (c) Pandanna
Kuva (c) Minä

I want to play!
Kuva
Koska liikaa Hauu Nanodesua. Splinter tahtoo leikkimään, Art ei töiltään jouda, Splin tylsistyy ja lopulta taklaa että saa toisen lopettamaan työskentelyn edes hetkeksi. Never ignore the playfull puppy for too long.
Lisätty: 7.10.2013
Splinter ja kuva (c) Minä
Arathet (c) Aksutar

Mini Splinter Sprite
Kuva Kuva
Ja pikselityöt linjalla jatketaan. Ja Splinter-linjalla. Koska se on helpoin hahmoistani tehdä. Kattelin pokémonien NPC spritejä, tein oman version. //EDIT ARGEN MUKANA! 8D
Lisätty: 15.9.2013 - päivitetty 17.9.2013
Splinter ja Argen (c) Minä

VAIKENE, TUOMITTU!
Peto hevoseksi
Elikkä ne kaksi ponia jotka lupasin :D Ensinmäisenä on Aksuttaren Shiloh, toisena Crimsonin Dagnir.
Lisätty: 5.7.2013
Hahmot (c) Omistajansa

Golden Heart
Kuva
Toinen pikseli-taide. Tällä kertaa Argen. Ja leijuva kultanen sydän.
Lisätty: 29.6.2013
Argen (c) Minä

Ice Mage
Kuva
Ai kato moi Splin. Pixeli taiteita koetin, yllättävän vaikeita vaikkei uskois.
Lisätty: 28.6.2013
Splinter (c) Minä

Suprise Sketch Gifts
Roswell Tsytan Henry Ikolok Aerhena

Pyysin Aksua luettelemaan 5 hahmoa täältä, ja nämähän sieltä ilmestyivät sitten loppupeleissä. Anteeksi hahmojen omistajilta, taidot ovat pikkuisen ruosteessa jälleen kerran, joten virheitä aika varmasti on älkää herran nimeen teilatko!

Roswell (c) Sands
Tsytan (c) Harlekiini
Henry (c) Aksutar
Ikolok (c) Mohnake
Aethena (c) Ylva
Luonnokset (c) Animedog91/Dogi
Viimeksi muokannut Dogster päivämäärä Ti Marras 04, 2014 7:12, muokattu yhteensä 13 kertaa
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"Hey, what I've been saying? I am impossible to kill - I had to do it MYSELF, and even then I got back in the books of living just to piss people off."

Ava (c) Minä.

Monarkki

Viesti La Marras 17, 2012 8:44

Teehehehehihih.hihih..krhm.
AWESUME THEY BE! YES <3

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Marras 17, 2012 8:46

Henry on yhä paras u.u
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"Hey, what I've been saying? I am impossible to kill - I had to do it MYSELF, and even then I got back in the books of living just to piss people off."

Ava (c) Minä.

Kreivi
Kreivi

Viesti La Marras 17, 2012 10:09

Mikseivät yhtään yllätä nuo kolme ensimmäistä, jos Aksu ne valitsemaan pääsi. Varo vain, seuraavaksi joudut piirtämään kaikki kolme samaan kuvaan. Alasti.

Ja näköjään nyt pitää käydä muuttamaan hahmolistaan nimiä.

Roswell on aina päällä. Mutta ei ratsasta. Komeat sarvet ovat. Ja Henryllä oikea määrä karvaa naamassa, hyväksyn.

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Marras 17, 2012 10:15

Nuopa kolme olivatkin ne ensinmäiset jotka Aksu päätti listata... Eipä mitään, olihan näitä mukava tuherella vaikka taidot ovatkin mitä ovat. Alastonkuvia saatte kyllä odottaa vielä seuraavat pari vuotta!

Tarviiko sitä vielä kun en vielä virallisesti ole mukana peleissä? Tai mitä minä olen mihinkään sanomaan, tunnus aktivoitiin oikeastaan vain siitä syystä että pääsisi nämä teille esittämään :'D

Hyvä että kelpaa, en ole piiiiiitkään aikaan yrittänyt piirtää mitään muuta kuin noita "nuoria poikia", joten piti jonkin aikaa miettiä että mites ne kasvon piirteet menikään...

Ava (c) Minä.

Kreivi
Kreivi

Viesti La Marras 17, 2012 10:22

Kyllä pitää, ehdottomasti. Pakkomielteeni vaatii sitä. Piti hahmojakin poistella, kuinka kauheaa. Tällä kertaa pääset pälkähästä, sillä peikkojumalat hyväksyivät uhrilahjapiirrustuksesi. Mutta seuraavalla kerralla tulee sitten piiskaa.

Vai ettei vanhoja miehiä olla arvostettu tarpeeksi. Nyt äkkiä piirtämään lisää Roswellin karvaisen miehekästä rintakehää ja vanhan miehen vatsalihaksia.

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Marras 17, 2012 10:29

Hui kamala, oiskohan pitänyt vaan pysyä siellä omassa kolossa vaan ._.

Bwah, robotit vieneet suurimman osan ajastani viimeisen vuoden ajan, ihme että osasin enää mitään millä on nenä piirtääkkään!

Ava (c) Minä.

Monarkki

Viesti La Marras 17, 2012 10:42

Mikseivät yhtään yllätä nuo kolme ensimmäistä, jos Aksu ne valitsemaan pääsi. Varo vain, seuraavaksi joudut piirtämään kaikki kolme samaan kuvaan. Alasti.

Hyst.
Valitsin vain hahmoja, joiden kanssa pelaan atm jossain. Ja totta kai yksi oma hahmo pitää ujuttaa aina mukaan. ONHAN SIELLÄ IKOLOK JA AETHENA!
näin btw.

Ja Henry on hieno. Erittäin hieno, kyllä. Me lyek

Viesti La Marras 17, 2012 11:33

Alasti on hyvä. Vaadin sitä.

Tsytan on suorastaan petollisen viattoman näköinen kuvassaan, tekee mieli antaa sille teddykarhu kainaloon. Tai sitten se vain miettii, onko turvallista pökkäistä kohdetta x vai tuleeko seuraamuksia. Me gusta mucho.

Eikä mitään vanhan miehen vatsalihaksia, vaan ryppyjä ja harmaita karvoja!

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Marras 17, 2012 11:43

Voi pojat... Ehkä joku päivä kunhan uskaltautuu koettamaan paremmin.

Tsytan on kyllä yksi suloisen näköinen otus - vaikea sanoa enempää kun en ole kuin pelejä sivusilmällä stalkannut. Mutta tarkoitus ei ollut tehdä häestä viatonta... no onneks se toimii noinkin XD

Vanhat miehet kunniaan, pitäis vaan oppia nekin vielä...

Ava (c) Minä.

Kreivi
Kreivi

Viesti Su Marras 18, 2012 12:41

Tsytan on ollut tuhma poika, jota pitää rankaista. Esittää vain viatonta. Piiskaa tulee.

Mhhm ryppyjä.

Viesti Su Marras 18, 2012 12:46

Kuka täällä puhui ryppyisistä vanhoista miehistä? Ja alastomuudesta? Ja kaiketi molemmista?

Ai kappas, routa ajoi Dogin kotiin, tervetuloa :DD

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Su Marras 18, 2012 1:21

@ Sands
Oijoi, kun sais olla kärpäsenä katossa! Ja itse olen enemmän arpien perään jostain ihme syystä...

@ Pappis
Ei ollut routa vaan Aksu!

Ava (c) Minä.

Viesti Su Marras 18, 2012 2:26

Dogster kirjoitti:@ Pappis
Ei ollut routa vaan Aksu!

Sama asia, Dogi hyvä.
Molemmat ihan yhtä jäisiä.

Monarkki

Viesti Su Marras 18, 2012 2:43

Oon oikeesti muumien jäärouva.
Ei mulla muuta.
Seuraava

Paluu Galleria