FruityLove1

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti To Tammi 08, 2009 2:02

FruityLove1

Kuva

SELMA! Olen jo pidemmän päälle ajatellut ottavani Requesteja -eli piirrustus toiveita- täältä TNF foormin jäseniltä, näiden hahmoista. Olen kuitenkin hirmuisen laiska tekemään kovin monelle monen tunnin ja vaativaa työtä, että ajattelin tällaisten mini hahmojen olevan sopiva ratkaisu asiaan ^----^
Olen siis valmis piirtämään sinun hahmosi suloisena mini olentona, poseeraamassa jonkun mahdollisen hedelmän kanssa ^^' Elikkä siis:

-Kerro minulle minkä omista hahmoistasi haluaisit minun sinulle piirtävän.
-Kerro myös millaisen hedelmän/marjan/vihanneksen/ehkä yksinkertaisen tavaran kanssa haluaisit hahmosi poseeraavan, taustan väri määrittyy myöskin tästä.+Tekisin kaikki mielläni erillaisiksi.
-Hahmosi julkaistaan kolmen muun, toisilta pelaajilta toivomien hahmojen kanssa samassa kuvassa, kts kuva yläähältä.
-Otan tällä hetkellä rajallisen määrän ja toivon että lopputulos miellyttää, vaikka mielestäni tässä Blackista tuli varsinainen perunapää -väistelee Black fanien hettelemiä tomaatteja!-
-Jos hahmostasi on vain tekstillinen esittely, niin saatan helposti ottaa itselleni taiteilijan vapauden, varautukaa siihen!
-Tykkään energiajuomista.
-kerro minkä symbolin tahtoisit oikeaan yläreunaan, sen voi valita ylhäällä olevast mallista tai ehdottaa jonkun helpon omasta päästä.
-Taustalla olevien pallojen sijaan, vaihtoehtona on myöskin sydänmet.
-Sana teksteissä otan vaupauden, tutkien mikä rajallisessa brushi määrässäni sopii hahmollesi parhaiten, mutta jos haluat ehdommasti jonkun toisen, niin sitten kirjoitan sen samantapaisella fontilla.
-Kanjilla kirjoitettu tekstiä on ehdottomasti rajallinen määrä, mutta sen voi tietenkin jättää pois. en viitisi listata kaikkia mitä minulla on, mutta tekstit sanovat enimmäkseen mukavia asioita, että voit kyllä ehdottaa ja voin selata lähimpään osuvan merkityksen.
-Lisä kuva koriste vaihtoehtoina ovat sydänmet, kimmellykset ja kuplia.

tässä kuitenkin esimerkki kuvien kanjien merkitykset:

Aaronin/Päärynä Kanji= Cool!
Ophelia/Kirsikka= Cute!
Lily/Omena= Lovex2
Black/Luumu= Best friends forever

Voit toivoa myös näitä tekstejä oman hahmosi kuvaan.

Vapaita paikkoja (0/8)
-AkumaTD: Arathet: Persikka TEHTY
-AkumaTD: Aran: Sitruuna TEHTY
-AkumaTD: Alf: Kurkku TEHTY
-Zaubares: Dante: Mandariini TEHTY
-Agna: Aberec: Kiwi TEHTY
-mmpu: Pulla: Sieni TEHTY
-Ayame: Raakel: Mustikka TEHTY
-AkumaTD: Helga: Meloni TEHTY

Jos on jotain epäselvyyksiä niin saa kysyä ^^

PÄIVITYS: On mennyt jo tovi kun olen luvannut seuraavat hahmot väsätä, mutta artistblockin takia se on vähän jarruttanut. Olen kuitenkin saanut jotain aikaiseksi! Kaikista hahmoista on ainakin luonnostelma että älkää siitä huoliko ^^' Ivy kiittää ja kuittaa.
Viimeksi muokannut Ivy päivämäärä Pe Joulu 11, 2009 10:27, muokattu yhteensä 14 kertaa

Monarkki

Viesti To Tammi 08, 2009 8:29

Alf voi olla se kurkku >8]

BLACKIE BOY... shall kill you now.. whit his fans!

~ED <3

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti To Tammi 08, 2009 3:38

HAH! >D En voi vastustaa kiusausta!

Monarkki

Viesti To Tammi 08, 2009 4:25

:'DDD et voi ainakaan kitistä että et osais piirtää Alfia >8DD

Viesti To Tammi 08, 2009 10:58

Mä olen jo pitempään tahtonu kuvan Fajrosta/Dantesta, mutta en osaa piirtää kovin hyvin. Mutta onneksi on sellaisia mukavia ihmisiä kuin sinä, jotka osaavat piirtää muiden puolesta.

Eli onnistuisiko jompikumpi(ei tarvitse tehä molempia jos et halua)? Kummastakaan ei ole kuvaa olemassa, mutta sää tunnut sen verran taitavalta, että uskon hänet sinun huomaasi. Fajrolle sopisi kaveriksi varmaan chili ja Dantelle ehkä mandariini. Symbolia ja kanjia en keksi sopivaa, jos keksit sopivan niin voit pistää. Jos et sinäkään keksi, niin voit jättää pois. Taustalle palloja.

Onnistuisiko?

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti Pe Tammi 09, 2009 2:19

Onnistuu! Olenkin jo melkein rajannut Danten, saa nähä saisinko kaikki skannattua ja väritettyä tämän viikonlopun aikana ennekuin aloitan toista kuva satsia.

Hovinarri
Hovinarri

Viesti Ma Tammi 12, 2009 9:20

Uiii minäminäminä o__o

Jos jaksaisit Aberecin piirrellä? Hedelmäksi/marjaksi vaikkapas... Jos osaisit kiwin tehdä? Vaikka kyllähän noilla taidoilla osaa :3 Symbolilla ei ole sen suurempaa väliä, saat tökkaistä ihan minkä mieleen vain saat. Eli ei tarvitse tulla kovin monimutkainen kuva, ihan yksinkertainen kelpaa ^^ eli ei tarvitse olla mitään lisäkuplia/kimmellyksiä tms.

//edit. Jos hahmon "olotilasta" (argh, mikä se sana on) pitää pyytää jotain, niin voisit laittaa Aberin vaikka liukumaan sen kiwin päältä pois... Tai sitten että se nojaa siihen. Kiitokseni ^^
Viimeksi muokannut Agna päivämäärä Ma Tammi 12, 2009 8:19, muokattu yhteensä 1 kerran
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 0/2
Aberec 1/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 1/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 1/2
Arasinya 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Viesti Ma Tammi 12, 2009 8:04

Minäkin haluan mukaan :D

Jos Pullan jaksaisit piirrellä :D Ja vaikka vihannes/marja/ruoka voisi olla sieni. Voisi olla vaikka "rakastunut" siihen sieneen.Ei tarvitse olla mitään ylimääräistä kimallusta. Eikä sillä symbolilla ole väliä ^^ Kiitos, jos tekisit.

Viesti Ma Tammi 12, 2009 8:12

Njähnjäh, minulle myös! Siis jos onnistuu :3
Ja hahmo voisi olla vaikka tuo Raakelini. Marja/hedelmä voisi olla mahdollisesti mustikka. Symbolilla ei ole hirveästi väliä, mutta jos on pakko päättää niin vaikka joku lumihiutale ^^' Mitään ylimääräistä kimmellystä/koristusta ei tarvitse tehdä jos et itse halua siihen lisätä. Kiitos näin etukäteen :3

kuninkaan neuvonantaja
kuninkaan neuvonantaja

Viesti Ti Tammi 13, 2009 1:13

YUSH! Kaikki pyynnöt hyväksytty ^_^ Yritän saada tehdyksi seuraavan kuvasarjan mahdollisimman pian \o

//Tähän asti olen ehtinyt rajaamaan Agnan hahmon, ehkä vähän liian rauhallisen näköinen tuli Aberciksi mutta mielestäni erittäin söpö ^.^//

Monarkki

Viesti Ti Tammi 13, 2009 5:55

*SPÄNK!* anyway, ilmotuksista poois kun ei kerran oo enää paikkojakaan auki :)

Paluu Galleria