Flower Garden.

Galleria on tarkoitettu pelaajien omille taiteiluille. Vain ja ainoastaan TNFään liittyviä kuvia! Pidetään galleria aiheeseen kuuluvana, eikä aleta postailemaan jokaista hienoa kuvaa, jota tuotetaan. Tarkemmat ohjeet foorumin puolella.
Toisten töiden kopioiminen on kiellettyä, ellei toisin mainita.

Valvojat: Crimson, Ivy

Aatelinen
Aatelinen

Viesti La Touko 30, 2009 1:14

Flower Garden.

Avasin nyt uuden töpön, koska tänne tulee vain tietyn tyyppisiä kuvia, joista näette esimerkin alapuolella. Kuva siis kuuluu tiettyyn sarjaan, jota rupean väsäämään.

Nimi: Black Rose
Kuva

Splinter & Kuva (c) Animedog-91

Kuvia tulee toki enemmänkin, kaksi Splinteristä lsiää, sekä yksi Lamirista että Kijasta. voin toki tehdä myös toisten hahmoista, jos joku niin haluaa, mutta varoitan, että yhden kuvan tekemiseen menee vähintään päivä, normaalisti kaksi... Noiden kukkien väritys on pelkkää tappoa =_=
Nimi sitten riippuu kukkalajista, joka reunaa somistaa.

Ja kuvasta tuli liian iso, kun tämä tyhmä kone ei tajua mittasuhteta oikein...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"Hey, what I've been saying? I am impossible to kill - I had to do it MYSELF, and even then I got back in the books of living just to piss people off."

Ava (c) Minä.

Monarkki

Viesti Ma Kesä 01, 2009 11:37

woaaaah, upia 8D itse ku en osaa värittää värikynillä niin täytyy sanoa että olen kateellinen.
ja nyt on kunnon mallikuva Spinteristä >8D voisipa piirrellä herran jossain välissä.

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ma Kesä 01, 2009 11:44

Eeh, olisin saanut kuvasta paremman, mutta keskittyminen herpaantui taustan kanssa. Mutta kiitus kuitenkin kehuista ^^ Ja ei kannata olla kateellinen, sillä uskoakseni pystyisin parempaan, jos jaksaisin keskittyä. Tai ainakin niin toitotetaan. Mutta kiitos nyt taas (toistoa).
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"Hey, what I've been saying? I am impossible to kill - I had to do it MYSELF, and even then I got back in the books of living just to piss people off."

Ava (c) Minä.

Paluu Galleria