Elämä vastaan eloton, kasvi vastaan metalli. [sov]

Pellot sijaitsevat muurin ulkopuolella. Suuria ja pieniä, joilla viljellään milloin mitäkin. Myös peltojen omistajien asunnot, farmit, sijaitsevat muurin ulkopuolella. Peltoihin on helppo piiloutua, mutta kannattaa varoa, ettei joku muu siellä jo piilottele

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Tammi 2010, 16:33

Mitä Kettu sanoi hänelle aluksi sai Sil hämillisen kasvoilleensa. Saattoi jopa pienesti punastua toiselle. Miksi hän ei saanut teitillä toista? Kirpisteli miehen ajatusta. Oliko aikakausi muuttunut kovasti ihmisillä, kun hän oli saattanut asua lian kaun metsässä vähään aikaa. Entistä enemmän Sil punastui, koska toinen pitäisi salaisuuden itsekseen. Mikä ihminen toinen oli oikein? Ainakin sellainen mitä aijemmin Sil ei ole tavannut. Sitä Kettu ei tiennyt, että hän ei ollut perus ihmissusi mikä muuttuu puraisun avulla ja muuttuu aina täyden kuun aikana.
" Kuka sinä oikein olet? Kaikkihan vivaavat ihmissuteita tai edes jotenkin liittyvään ihmissusiin. " Sil sepitteli ruskeilla silmilläänsä.
Keltaisset silmät olivat hävinneeet jonkin aikaa sitten.
" Kyllä minä kyllälle voin tulla, koska olen aijemmin käynyt. " Sil toteilli, mutta hän ei ole käynnyt kipeänä ollessaan.
Siliä ei haittaisi kuljiko toinen alasti vai viitta yllään, mutta nyt hän halusi todella olla tuon kummajaisen kanssa. Ainakin toinen oli hyväksyt hänet minkälainen rakki olikaan.
" Kyllä minä kestä tunnin, mutta yli huomiseen minä en kestä. " Sil sanoi.
Yli huomenna hän saattoi olla niin puoli kuollut, että ei itse oikein tajunnut ja uloisesti nähdä miten kidutusta aika oli silloin oli.

//Naur. Minä taisin nähdä jotain uusia puolia Sillistä.//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Dogster » 06 Tammi 2010, 17:11

Kettu

"Ihminen. Ihminen joka sattuu vihaamaan haltioita, mutta tyksii muista.", Kettu virnisti, ja vilautti kieltään. "Olen vain vähän erikoislaatuisempi ihminen, siinä kaikki.", hän vielä nauroi. Hän oli tosissaan, hän oli vähän erikoisempi. Johtuneeko ulkonäöstä, luonteesta, tai kyvystä tehdä hyvää ruokaa ja lääkkeitä, mutta ihminen hän silti oli. Oli aina ollut, ja tulisi aina olemaan.

"Selvä, eli apu tulee pian sinun mittapuullasi?", mies kysäisi, ja lähti sitten talssimaan kohti kylää. Pakkanen oli niin kireällä, ettei kaduillakaan varmaan ollut kovinkaan montaa ihmistä liikkumassa. Varmaan parempi niin, Kettu ei halunut liika uteliaita Siliä ja häntä kohtaan. Jos joku kysyisi, Kettu joutuisi valehtelemaan sutjakkaasti, että oli löytänyt Silin tuupertuneena keskeltä peltoja, ja että tuon kimppuun oli hyökätty... Ei olisi ensimmäinen kerta, kun mies teki jotain tälläistä, ketuthan ovat loppujen lopuksi kieroja.

[[Vaihetaanko osotetta, vai jääräänkö tähän?]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Tammi 2010, 17:46

" Ihmissusi, joka vihaa ihmismetsästäjiä. " Sil jatkoi mielessään Ketun sanottuuaan.
Onneksi itse ei ollut kiintyitynyt haltioihin. Hänen elämässään täytyi olla varjossa. Välillä se oli ikävää ja välillä hauska.
" Et sinä voi olla ihminen. " Sil sanoi.
Toinen saattoi ulkoisesti näyttää ihmiseltä, mutta sisällään oli varmasti jotain muuta. Hänen onneksi ja turvaksi se ei ollut lauennut vielä ehkä toisella sitten pursuu elämää yli omaisuuden. Hän ei pystynyt nauramaan, kuin toinen. Toisen naurun aikana Sil kallisti päätäänsä. Pää meni syvemmälle kallistumaan, kun ei oikein ymmärtänyt toisen sanomaa. Ruskeilla silmillään hän katseli minne oikein toinen alkoi hiippailla. Hieman saattoi Sil näyttää tyhmän näköiseltä Ketun astellessaan. Oliko toinen sittenkin jättänyt häntä. Pieni ulina kuului Silin huulien lävitse. Nuori mies nousi ja alkoi kävelemään otomaista kävelyä. Viitan hän antoi olla ylläänsä piittaamatta miten viitta oli yllään.

//Ehkä voitaisiin vaihtaa osoitetta//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Dogster » 06 Tammi 2010, 18:08

Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

Edellinen

Paluu Pellot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron