Peltojen laulu

Pellot sijaitsevat muurin ulkopuolella. Suuria ja pieniä, joilla viljellään milloin mitäkin. Myös peltojen omistajien asunnot, farmit, sijaitsevat muurin ulkopuolella. Peltoihin on helppo piiloutua, mutta kannattaa varoa, ettei joku muu siellä jo piilottele

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Noviisi » 07 Kesä 2009, 12:39

Incin

Nainen kysyi Inciniltä miten hän huomasi tämän olevan lohikäärme, "Laulusi on liian kaunis ollakseen ihmisen." hän sanoi, mutta se oli vain puolitotuus. Tiedättehän sen pikkuäänen joka käskee lopettamaan ajoissa. Incinillä on pikkuääni joka varoittaa häntä taruolennoista. Hän ei itse huomaa saatikka tiedä sitä. " Sitä paitsi joskus tuntuu siltä, että vain näen jos joku on taruolento valeasussa." Incin sanoi hiukan katuen käyttäneensä ilmaisua <valeasussa>. Ihan kuin nainen olisi joku iso paha susi lampaan vaatteissa. "Älä luota siihen, se voi pistää sinut poskeensa nyt kun tiedät." Sanoi ääni Incinin päässä, mutta Incin ei kuullut sitä.
Noviisi
 

ViestiKirjoittaja Ay » 07 Kesä 2009, 15:22

Evgenia

Hänen laulunsa oli niin kaunis, että ei voisi olla ihminen.
" Kyllä ihmiset osaavat laulaa ihan hyvin. " Evgenia sanoi.
Miehen hupaisi jonkun verran naisen mieltä. Hän ei itse ei ole kuulleen taruolennot olisi vale asussa. Itse hän ei osannut niin pitää itseäänsä. Hän oli lohikäärme, joka pystyi muuttumaan ihmiseksi.
" Vai niin. " Nainen sanoi hiljaa miehen sanomiselle.

//Lyhyt//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

ViestiKirjoittaja Noviisi » 07 Kesä 2009, 17:09

Incin

"No ihmisten laulu ei ole hypnoottinen." Incin sanoi nasevalla äänensävyllä.
"No minä taidan nyt lähteä häiritsemästä." Mies sanoi hymyillen. "Ai niin nimeni on Incin." mies sanoi vielä olkansa yli ja alkoi jo kävellä poispäin. Mikä päivä, ensin Incin törttöili humalassa, sitten nainen paljastui lohikäärmeeksi, mitä vielä.

//Lyhyempi, ja ellei Evgenia vielä hihkaise nimeään niin tämä oli kai tässä.//
Noviisi
 

ViestiKirjoittaja Ay » 07 Kesä 2009, 19:27

Evgenia

Nainen otti voikukan tien poskesta. Voikukka oli sieminissään, mutta siksi hän otti käteensä ja puhalsi ne liikumaan. Perään hän naurahti miehelle.
" Sitä en tiennyt ihmis naiset eivät osaa hypnosioida. " Evgenia sanoi.
Hän ei halunut estää toisen lähtemistä, kun olisi halunnut vielä kuulla hauskoja asioita. Miehen sanomiset saivat hänet suuremmaksi osaksi hauskalle tuulelle, kuin monesti moni sai alas päin.
" Oli hauska tutustua, mutta en suosittele juoda noin paljon, että et muista mitä olet tehnyt alkoholin alaisena. " Evgenia sanoi huudahtaen miehen perään.
Oman nimeä hän ei ehtinyt esittäyttää, kun miehelle oli kova kiire. Eikä mies oikein kiinnostunut niin hän ei viittynyt tuppaantua. Laulun ääntä hän ei uskaltanut päästää esille.

//Jos on loppu niin kiitti lyhyestä pelistä//
Avatar
Ay
Aatelinen
 
Viestit: 1652
Liittynyt: 16 Syys 2008, 21:54

Edellinen

Paluu Pellot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron