Yhteistyö on voimaa! //sov.

Quinn metsästä löytyy suurempaa ja pienempääkin rutakkoa, joista ihan jokaiseen ei ehkä kannata onkivapaansa heittää. Järviksi voi laskea vain harvan, sillä yksikään ei kovin isoksi ole ehättänyt kasvaa. Kuitenkin suurin järvistä tunnetaan nimellä Aodhá joka suurimman metsäaukean tavoin on haltioiden nimeämä. Aodhá sijaitsee syvällä Quinn metsässä ja on kooltaan niin suuri, että vastarannalle ei ihan ihmisen silmin tarkasti näe. Vesi on kirkasta ja puhdasta, viileää kovin usein. Järvi on niin syvä, ettei kukaan voi olla varma mitä sen pohjassa on.... Ellet sitten satu olemaan taruolento, joka siellä pohjassa asustaa. Aodhá on järvistä myös kalarikkain, siinä asustaa paljon niin tavallisia kuin taruolennoksi lueteltavia kaloja, joista osa on vain kulkumatkalla järven poikki Meinradia seuraillen. Muodoltaan järvi on soikeahko ja Meinrad, joka laskee järveen pohjoisesta ja etelästä jatkaa matkaansa metsän halki kohden Aear merta.
Talvisin järvi jäätyy kauttaaltaan niin paksusti, lukuun ottamatta niitä alueita, joilla Meinradin virta pitää jäät ohuina.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Niehku » 07 Touko 2011, 21:42

Elwyn nyökkäsi Bronnille myös tuon vilkaistua tyyntä järveä. Seuraavaksi mies kysyi haltian mahdollisesta perheestä ja ystävistä.
"Onhan minulla." Elwyn hihkaisi ja taputti pari kertaa Akashin päätä hymyillen. Lumitiikeri nuolaisi vain suupieliään, eikä ottanut oikein mitään kantaa asiaan.
"Ei minulla ole montaakaan ystävää. Kukaan heistä ei tunne minua aivan läpikotaisin, enkä minä heitä. Heidän muutaman kanssa olen vain sattunut työskentelemään niin usein, ja ihme kyllä, juttuun olen tullut."
Elwyn vastasi ja vaihtoi istuma-asentoaan.
"Perhettä minulla ei enää ole. Vanhempani kuolivat ollessani kuusi vuotias, ja siitä lähtien olen omillani elänyt." haltia jatkoi ja katkaisi pitkään taivutelemaansa risun.

Elwyn seurasi toisen tekemisiä tuon kohentaessa tulta.
"Voisihan tuota. Itse hylkään nuotionlämmön tähän ja painun tuohon pehmeälle sammaleelle." tuo vastasi ja osoitti sitten metsää ja nousi jaloilleen. Olihan metsänpohjalla parempi nukkua kuin kivillä. Hän otti myös miekkansa mukaan ja meni vain muutaman metrin päähän tasaiselle alueelle ja kävi uudelleen makuulle. Akashi tuli perässä ja asettui rentoon asentoon ja oli iloinen, että viimein pääsi nukkumaan.
"Mitenköhän pystyt nukkumaan se käsi paketissa?" haltia kysäisi.

//aawh.. itselle on myös käynyt niin :<//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 08 Touko 2011, 17:22

Bronn

Bronn kuuntelee mielenkiinnoissaan Elwynin selitystä, ja hymyilee itsekkin Akashille kun Elwyn taputtaa hänen päätään. "Tuohan onkin aikamoinen valio yksilö." Bronn sanoo hymy suussaan.
Bronn'in ilme vakavoitui hieman kun Elwyn alkoi kertoa ystävistään, ja tämä sanoi: "No, eipä noita tosiaan itsellänikään kovin montaa ole, vaikka niitä saattaisi tarvitakkin."
Bronn'in kuullessa Elwynin vanhempien kohtalon, hän nyökkää ja mutisee: "Olen pahoillani..."

Hän katsahtaa Elwyniin joka kävelee vähän matkan päähän ja menee makuulle. Bronn itse nousee, nappaa miekkansa mukaansa, menee vähän matkan päähän toiseen suuntaan, laittaa muutaman oksan, lehtiä ja sammalta tukemaan kättänsä ja alkaa makoilemaan. "Eiköhän tämä jotenkin onnistu, kyllähän tuohon vähän sattuu mutta kyllä minä sen kestän." Bronn kääntää päätänsä poispäin muista katsellen metsikköön päin.
"Hyvät yöt sinne." Bronn sanoo haukotellen syvään.

//Kolmas sivu saavutettu :D Hyvä me! xD//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 08 Touko 2011, 18:50

Elwyn huokaisi Bronnin sanoessa, että kestäisi kyllä kivun. Se ei ollut tarpeeksi hyvä uutinen haltialle, mutta tuo jätti sanomatta yhtään mitään, kun ei voinut miestä tuon enempää auttaa. Hän painoi päänsä kädelleen ja laittoi jalkansa koukkuun. Yö oli hiljainen ja toivottavasti pysyisikin sellaisena.

"Samoin..." Elwyn vastasi Bronnille ja tuijotteli samaan kohtaan järvelle pienestä raosta, josta vesi pilkisteli. Tuota ei paljoa nukuttanut. Eihän se mitään uutta ollut, Elwyn nukkui yleensäkin vähemmän kuin mitä suositus oli, mutta juuri tuolle haltialle riitti vähempikin tuntimäärä. Akashi sen sijaan alkoi tuhista nukahdettuaan ja se ääni toi tutun ja turvallisen olon.
Muutaman tunnin jälkeen Elwynkin lopulta nukahti.

//Niimpä :D//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 08 Touko 2011, 20:14

Bronn

Bronn ei oikein saa nukuttua, vaan kierii muutaman tunnin, jonka jälkeen nousee ylös istumaan.

Bronn nousee haukotellen seisomaan, nappaa miekkansa ja lähtee suoraan metsälle katsastamaan ansaa, joka laukesi illalla. Hän yrittää hiippailla hiljaa jottei muut vain heräisivät. Kun hän pääsee vähän matkan päähän Akashista ja Elwynistä, hän kiihdyttää tahtia ja lopulta juoksee nopeasti ansaa kohti. Hän jättää selviä jälkiä maahan, sekä merkkejä puuhun jotta Elwyn ja Akashi saattaisivat herätessään löytää tämän ellei tämä olisi jo palannut. Ansa tosin ei ollut kovin kaukana, joten luultavasti merkkien jättäminen oli turhaa.

Hetken päästä Bronn alkaakin jo kävellä ansalta takaisinpäin puhdas, melkein täydellisesti leikattu karhun nahka selässään. Mukanaan hänellä on myös jokin pussin tapainen jossa on karhun lihat. Hän kävelee puiden ohitse kohti järveä. "Jospa he ovat jo heränneet..." Bronn mutisee hiljaa itsekseen.

//Mihinkä nämä nyt mennee? :o//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 08 Touko 2011, 20:58

Akashi heräsi ennen emäntäänsä. Se nosti päätään ja haukotteli kuin leijona, päästäen matalan äänenkin. Se herätti haltian nukkumasta. Elwyn käänsi vain kylkeään ja huomasi sen liikkeen sattuvan, jonkinlainen patja olisi ehkä ollut paikallaan, mutta sellaista kaksikolla ei tällä reissulla mukana ollut. Elwyn nousi siis istumaan ja katseli hetken ympärilleen, mutta Bronn oli poissa.

"Onkohan hän painellut jo jonnekin kotiinsa?" Akashi kysyi, kuitenkin epäluuloisena.
"Tuskin. Olisihan hän jotain sanonut..." Elwyn vastasi ja haukotteli itsekin makoisasti. Hän nousi ja lähti järven rantaan. Järven yllä oli tuttu usva, mutta tällä kertaa kivellä ei näkynyt ketään henkiä.
"Odotellaan hetki. Hän saattaa olla vain aamuvirkku ihmisiä ja käyskennellä tällä hetkellä metsässä." haltia sanoi ja istahti. Tiikeri nyökkäsi ja tarkkaili järveä.

Pian takaa kuului askelia ja kaksikko käänsi päänsä ja tuttu hahmo erottui.
"Huomenta." Elwyn tokaisi Bronnille ja näki tuon kantavan jonkinnäköistä taljaa. Tuo olisi siis todellakin ollut metsällä, ei vaan kävelemässä, vaan tarkastamassa ansaa.

//hmm.. ei mitään hajua :'D vai oliko tämä peli tässä?//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 08 Touko 2011, 21:35

Bronn

Bronn kävelee nuotion lähelle ja hymyillen tervehtii muita. Hän heittää pussin nuotion viereen ja laskee taljan vähän kauemmaksi nuotiosta. Hän myös laskee miekkansa maahan ja istahtaa alas.
"Ottaako joku karhun lihaa?" Bronn sanoo aukaisten pussin ja laittaa lihat nuotioon kivien päälle. Hän ottaa rennomman asennon ja katsahtaa Akashiin ja Elwyniin. "Nukuitteko hyvin?" Hän sanoo katsellen välillä lihan paistumista.

Bronn katsoo miekkaansa ja huomaa siinä veritahran ja alkaa pyyhkiä sitä pois. Hän nousee ylös ja kävelee järvelle päin, sillä veritahra ei näytä lähtevän pois. Bronn ottaa miekkansa ja laittaa sen huotraansa. "Pyyhin tuon sitten kun on syöty..." Hän sanoo kävellen nuotiolle. Liha oli paistunut ja Bronn ottaa palasen, alkaen mutustaa sitä kovaa tahtia.

//Mitenkäs sinä haluat? Ite ainaki haluisin jatkaa vielä ^.- Keksin tähän jonkinlaista jatkoa kyyyllä... Siihen tosin tarvittaisiin mun yks tuleva hahmo, joka nyt on hieman työn alla mutta päivän/parin sisään teen sen kyllä ^.- Sinun päätös oikeestaa, kummin vain :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 08 Touko 2011, 22:24

Bronn tyhjensi pussinsa ja sieltä löytyi karhunlihaa, yksi Elwynin suosikeista linnun jälkeen.
"Otan kiitos. Ja Akashi myös, jos jää yli." Elwyn vastasi aurinkoisena katsellen kun mies asetteli palat nuotion ylle.
"Minulla oli vaikeuksia saada unta, mutta kyllä se sitten lopulta tuli. Akashi nukahti heti." haltia vastasi vilkaisten hymyillen lemmikkiään.

Liha oli kypsää ja Elwyn nappasi myös palan.
"Nukuitko itse hyvin?" hän kysyi ja haukkasi sitten.

//toki voidaan jatkaa, miulla taas menee joku aika, et tulis ideoita :'D mut jos uutta hahmoa tarvitaan, nii eipä miulla siihen mitää vastaa oo, tulisi vaan mielenkiintosempaa xD//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 11 Touko 2011, 18:41

Bronn

Bronn heittää palasen lihaa Akashille ja sanoo: "No aika hyvin ottaen huomioon että tuo käsi nyt on mitä on. Jäi häiritsemään se ansa joka laukesi eilen niin kävin katsomassa mitä löytyy."

Bronn hätkähtää, kun veden läheltä kuuluu aiempaa kovempaa liplatusta ja hieman yskintää. Vedestähän nousee tyttö! Tosin ei aivan tavallisen näköinen tyttö... Hänhän näyttää hieman kalalta. Tytöllä on päällään paita ja aika isot, rennot housut. Bronn nostaa miekkansa ja kävelee tyttöä kohti ihmetellen hieman.

"Kuka olet ja mit--?" Bronn oli sanomassa kun huomasi tytön olevan haavoittunut. Tämän käsissä oli haavoja, kuin jokin iso peto olisi tätä purrut. "Hei Elwyn, tulisitko katsomaan tätä? Vaikuttaa aika pahalta..." Bronn sanoo katsoen kättä.
Tyttö pinkaisee kovalla vauhdilla kohti metsää pelokkaan näköisenä. "Ei sinne..." Bronn mutisee hiljaa ja heti tuon sanottuaan tyttö lankeaa ansaan. Nyt tyttö roikkuukin sitten pää alaspäin puusta.
Bronn kävelee ja päästää tytön alas, rauhoitellen tätä samalla. Alas päästyään tämä Vesikansalainen katsoo Bronnia suoraan silmiin ja sanoo: "Etkö tajua että nämä ovat vaarallisia?" Bronn vain naurahtaa tälle viittoo Elwyniä tulemaan auttamaan tätä.

//Joo-o, menipä läpi tuo pikku Katherine :P Noh, siitä jatkamaan vain, mukava päästä heti kokeilemaan osaako sitä pelata pasifistillä... :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 11 Touko 2011, 22:02

Akashi kiitti lihapalasesta ja alkoi samoin tein sitä järsimään. Elwyn nyökkäsi miehelle tuon kertoessa, että kävikin vain ansan tarkastamassa.

Sekä Elwynin että Akashin katseet kääntyivät järvelle, ja pinnalle nousi tyttö, joka ei todellakaan ollut tavallinen. Bronn ehti ensin miekkoineen lähemmäs tuota hahmoa, mutta ilmoitti sitten tytön olevan haavoittunut. Haltia nousi ja käveli miehen vierelle, mutta tyttö ottikin hatkat ja lähti juoksemaan metsään. Tyttö oli jäänyt yhteen Bronnin ansaan, mutta vapautui pian miehen ansiosta. Elwyn ja Akashi tulivat paikalle ja haltia tarkasteli kauempaa kättä.
"Älä pelkää. Emme me mitään sinulle tee. Näyttäisitkö sitä kättäsi niin laitetaan se kuntoon?" Elwyn sanoi ojentaen omaa kättänsä. Tyttö oli hyvin nuori ja pienikokoinen, eikä haltialla ollut suurempia kokemuksia lasten kanssa olosta. Tosin, tämä tyttö vaikutti varttunemmalta, mikä tietenkin helpotti tapausta.
"Missä oikein teloit itsesi ja kuka sen teki?" haltia lisäsi.

//mielenkiintone hahmo :D mie en varmasti ikinä osais pelata pasifistillä, aina pittää olla sellanen joka ossaa tapella :'D//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 12 Touko 2011, 15:12

Bronn & Katherine

Bronn katsoi tyttöä joka vain vapisi. Tyttö katsahti ensin Bronniin ja sitten Elwyniin. Kate rauhoittuu hieman ja hengähtää syvään Elwynin sanoessa etteivät he satuttaisi häntä. Kate näyttää käsiänsä, jotka ovat verestä aivan punaiset. Haavoja näkyy aivan joka puolella. Tyttö katsoo Elwyniä ja sanoo: "S-se tais olla merikäärme... Jokin kai häirihti sitä, ne kun yleensä oleskelee pohjalla..." Bronn näyttää mietteliäältä ja toteaa lopulta: "Se peikko... Ei kai se vain olisi häirinnyt sitä..?"
Bronn kävelee kohti nuotiota, ottaa pienen palasen lihaa, tulee takaisin ja ojentaa sen Katelle. "Syöhän ettei ala heikottaa." Bronn sanoo hymyillen. Tyttö otti toisella kädellään lihanpalasen ja mutusti sitä hiljalleen. Syödessään huomaa tytön hampaat, täydelliset lihansyöjille, vaikka tyttö ei siltä näytäkkään.
"Vai että merikäärme... Taisi olla aika pieni kun tuommoisessa lätäkössä elelee." Bronn sanoo katsellen järvelle päin. "Nimeni on muuten Bronn." Hän jatkaa kääntyen katsomaan pientä vesikansalaista.
Vapisemisen lopettanut tyttö katsoo Bronnia ja sanoo: "Mä oon Katherine Velbrezer Belrose! Sanokaa vain Kateksi!" Hän hymyilee leveästi jolloin esille tulee taas tämän ehkä jopa hieman pelottava hymy, kuin rivi piikkejä hampaiden tilalla.

//Juu, tää on mun eka kerta pasifistilla joten älä tuomitse >:D Itellä tuppaa kans olemaan aina jottain tappelijoita :D tai sitte semmonen kunnon 1. luokan pelkuri :D Ja kiitos kiitos, nuo sun hahmot on kans tosi hyviä :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 12 Touko 2011, 18:43

Elwyn mietti itsekin hetken Bronnin aavistusta.
"Hmm... Saattaa olla. Minun mielestä sen olisi pitänyt jo kuolla, mutta en peikoista tiedä paljoa mitään." haltia sanoi.

Nuotiolla haltia odotti, että tyttö saisi syödä rauhassa lihapalasensa ja paikkaisi sitten vasta tuo haavat. Tyttö rohkaistui nopeasti ja esitteli myös itsensä.
"Elwyn..." haltia sanoi kohottaen kättään ja osoitti sitten lumitiikeriä.
"...Ja Akashi. Sitä ei tarvitse pelätä." hän jatkoi. Elwyn kyykistyi tytön viereen ja kaiveli sidetarpeitaan.
"Onneksi haavasi eivät vuoda enää, ainakaan paljoa." haltia selitti puhdistaessaan tytön hentoja käsivarsia.
"Olet siis Vesikansaa... Niitä ei hirveästi maanpinnalla näe." Elwyn totesi pienen hymyn kera kierritellessään harsoja käsien ympärille. Akashi tuli hiukan lähemmäs tyttöä uteliaana, väliä kuitenkin riitti muutama metri.

"Merikäärmeet ovat vaarallisia, pienetkin jos äksylle tuulelle päättävät kääntyä. Niillä on uskomattoman terävät hampaat..." haltia sanoi.
"...Ja valmis, ole hyvä!" tuo jatkoi pakatessaan tarpeita takaisin vyössä roikkuvaan pussukkaan.

//kiitos :D oishan se vaihtelua tappelijoihin :''D//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 12 Touko 2011, 21:06

Bronn & Katherine

Bronn katsahtaa Elwyniin ja sanoo: "No, eipä tuota tiedä, ehkä se ruumis on vain tipahtanut pohjaan ja herättänyt sen... Pääasia on se että tämä pikkuinen on turvassa ja kunnossa!" Bronn kääntää katseensa hymyillen Kateen. Kate hymyilee tälle takaisin.

Elwynin saatua paikkaukset valmiiksi Kate sanoo: "Kiitokset! Ei kukaa haluu käyä pinnalla, sanovat et täällä ois jotai ihme hirviöitä joka paikassa... Mun reissuilla oon nähny vaan niitä isoja ruskeita pörrösiä juttuja ja kaikkee pieniä söpöjä eläimiä. Ja tietenki jonkinverran ihmisiä ja haltioita, tosin yleensä lähden pois ennenkuin he saavat mut kiinni, meistä ku ei taideta pitää paljoa... Tosin vedessä on paljo pahempia petoja, toiki merikäärme meinas repiä mun käet irti ja sellaista ei oikein pääse uimaan karkuun, onneksi tuolla on esteitä joiden välistä voi uida kun kerran niin pieni oon..."

Kate nappaa vielä yhden lihanpalan ja alkaa mutustaa sitä hyvällä ruokahalulla. Hampaat ovat jotenkin silmäänpistävät kun tämä syö tai hymyilee leveästi.
Syötyään hän kävelee kohti Akashia, kyykistyy tämän eteen ja katsoo hieman ihmettelevällä ilmeellä. Hän ottaa mukanaan olevasta pienestä laukusta kirjoitustarvikkeita. "Saako tätä silittää?" Tyttö kysyy söötillä äänellä, kirjoittaen joitain muistiinpanoja samalla.

//Kyllä tää mun mielestä ihan hauska hahmo on, meinaan kyllä tällekki keksii vaikka ja mitä tehtävää :D Jos sä kerra pelaat tappelijoita paljo ni suosittelen kokeilemaan jossain välissä! :D//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 15 Touko 2011, 19:02

Elwyn nyökkäsi, tärkeintähän oli tietenkin se, että tyttö oli turvassa, eikä tuon pahemmassa kunnossa.

Haltia naurahti Katherinen puhuessa "isoista, ruskeista ja pörröisistä jutuista" eli karhuista. Vesikansalaiset eivät yleensä viihtyneet maanpinnalla, vaikka nuo omistaisivatkin keuhkot. Olihan maa nimittäin aika uusi asia, ja sen takia myös pelottava. Tytön puheista päätellen Elwyn oli onnellinen, että sattui olemaan haltia ja sopeutunut maanpinnalle.

Seuraavaksi Katherine asteli Akashin luo. Tiikeri tutkiskeli tuota omalla katseellaan ja pysyi rauhallisena. Sitten tuo kysäisi sellaisen kysymyksen, jolle Elwyn repesi täydellisesti. Akashi hymyili leveästi, tietäen, miksi emäntä nyt niin nauroi.
"Anteeksi... Totta kai sitä saa silittää." haltia vastasi rauhoittuttuaan. Eihän nyt Vesikansalainen voinut tietenkään tietää, että kesytetty lumitiikeri oli vaaraton, niin kauan kuin sen omistaja toisin käski. Akashi nyt olikin eri juttu, eihän se ollut kesytettykään, se oli kehittyneempi tavallisesta lumitiikeristä.

Elwynin katse kohdistui tytön muistiinpanoihin.
"Mitä oikein kirjottelet?" hän kysyi uteliaana, kun ei ollut ennen nähnyt Vesikansalaisen jotain raapustettavan ylös.

//Joop, pittää kokkeilla joskus :D//
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Karasuman » 15 Touko 2011, 19:26

Bronn & Katherine

Bronn katsahtaa Elwyniin ja sanoo: "Käyn tarkastamassa erään toisen ansan, se on tässä ihan lähellä joten en ole poissa kauaa!" Hän lähtee kävelemään samaan suuntaan kuin missä aiempi ansa oli. Hän väistelee jotain, ilmeisesti metsän luona oli useampikin ansa kuin mihin karhu oli joutunut.
Katherine hymyilee ja kirjoittelee vielä vähän, sanoen sitten: "Muistiinpanoja! Mä pidän kirjaa näistä olennoista mitä täällä on, ni voin sitte näyttää muille ja ne ei ehkä ajattelis tätä nii pahana paikkana!" Kate katsoo Akashia ja lopulta aika ujosti silittää tätä. Ensin tämä hieman koskee ja vetää kätensä nopeasti pois, mutta kun huomaa ettei tämä mitään tee hän silittää tätä vähän rohkeammin. "Pehmeä turkki tällä!" Hän sanoo hymyillen.
Hän ottaa taas pienen kirjasensa ja kirjoittaa sinne turkista ja ulkonäöstä vähän lisää. Myös käyttäytymisestä tuolla on muutamia merkintöjä.
Hän kääntää sivua, tässä on otsikkona "Haltiat". Pikkuinen kirjoittaa siihenkin pari lausetta ja laittaa sen laukkuunsa. Hän hyräilee jotain kappaletta kun tutkiskelee Akashia.

Noustessaan ylös Akashin luolta Kate huomaa Elwynin miekan. Tytön ilme muuttuu totisemmaksi ja hän katsoo Elwyniä melkein huutaen: "Onko tuo sinun? Et kai sinä ole joku soturi tai murhaaja?"

//Varmaan adrenaliini virtais ku silittelis lumitiikeriä... :DD//
Karasuman
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 15 Touko 2011, 20:50

"Selvä." Elwyn vastasi toiselle tuon mennessä katsastamaan jälleen ansan.
"Vai niin... Mutta sehän on hyvä idea." haltia totesi hymyillen katsellen toista tuon kirjottaessa innokkaana muistiinpanojaan.
Hän naurahti Katherinen todettua tiikerillä olevan pehmeä turkki.
"Niillä pitää ollakin, jotta ne selviäisivät kylmässä Pohjoisessa." Elwyn sanoi.

Tytön huomio kiinnittyi Elwynin miekkaan ja hänen kasvoiltaan oli nopeasti pyyhditty pois ilo. Haltia katsoi hiukan ihmeissään nuorta.
"On se minun. Ja olen soturi." hän tunnusti tyystin syyttömänä.
"Tiedän, ettei kaltaisesi pidä aseista tai muusta vaarallisesta, kuten Bronnin ansoista. Mutta täällä pitää olla aseita, joilla pystyy puolustamaan itseään, niin kauan kuin tämä sota jatkuu." Elwyn lisäsi, myöskin totisena.

Veden alla maailma oli tietenkin täysin erilainen. Siellä ei ollut sotia, kuten maan päällä. Siellä piti varoa vain muita vaarallisia vedeneläviä.

//oooh, se ois kyllä ihana kokea :3//
Niehku
 

EdellinenSeuraava

Paluu Järvet ja lammet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron