"Summer Time"- kesäkilpailun voittaja oooon.....

Cryptin sanomat on osio, josta löydät pelaamiseen vaikuttavat ilmoitukset ja tiedotteet. Täältä löydät myös hahmolistauksen ja toisinaan yleisiä kyselyitä pelaajille.

Valvojat: Crimson, Ivy, Sands

"Summer Time"- kesäkilpailun voittaja oooon.....

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2011, 00:45

Ensinnäkin, kiitos kaikille osallistuneille. Oli sydäntälämmittävää nähdä niinkin aktiivista osallistumista TNFän yhteisiin hankkeisiin. Itse en uskonut näinkään monen osallistuvan, joten olen syvästi otettu ja kiitän syvästi kaikkia, jotka osallistuivat.

Kuitenkaan, kaikki eivät voi voittaa. Vaikka minun silmissä kaikki ovat voittajia. Kaikki kisakuvat olivat mahtavia ja olisi ihanaa palkita kaikki, mutta vain yksi voi voittaa.
Palkinnot eivät ole päätähuimaavia, mutta ehkä ensikerralla kilpailuun saadaan kunnon palkinnot. Tällä kertaa kuitenkin:

1. Sija:

Kuva julkaistaan pienenä kuvana TNFän etusivulla, linkkinä tähän topiciin.
Kuva pääsee TNFän DeviantArt gallerian etusivulle näytille*
Kuva saa myös mainontaa minun DeviantArt journalissa*

2. Sija:
Kuva pääsee TNFän DeviantArt gallerian etusivulle näytille*
Kuva saa myös mainontaa minun DeviantArt journalissa*

3. Sija:
Kuva pääsee TNFän DeviantArt gallerian etusivulle näytille*
Kuva saa myös mainontaa minun DeviantArt journalissa*

* HUOM! Nämä "palkinnot" voidaan toteuttaa VAIN jos kuvan piirtäjällä on deviantart account ja he lisäävät kuvan sinne. Joten pyydän, voittajat, mikäli haluatte lunastaa palkintonne, lisätkää kuvanne DeviantArttiin ja lähettäkää linkki minulle.


No niin, eiköhän ole aika kertoa voittajat...
Jännitys tiivistyy....


Ensimmäiselle sijalle tuli....

Kuva
Raigauge, tällä kuvallaan.
Kuva ansaitsi ykkössijan toteuttaessaan tietämättömyyttään tai tiedostaen vanhaa TNF lookkia: Kesäinen yökuva. Toteutus oli kaikkien tuomareiden mielestä kaunis ja yksinkertainen, suurin osa piti puuvärien käytöstä.
Onneksi olkoon.


Toiselle sijalle tuli......

Kuva
Pappis kauniin keväisellä kuvallaan, joka sai myös kiitosta humoristisuudestaan.


Ja kolmanneksi sijoittui......

Kuva
Ay, ihanan kesäisellä kuvallaan, jonka yksityiskohdat ja humoristisuus saivat kiitosta.


Siinä siis tämän kesän voittaja kolmikko. Onnea teille ja kiitos kaikille osallistuneille, vielä kerran. Toivottavasti vastaavanlaiset tempaukset saavat jatkossakin yhtä suurta aktiivisuutta!
Kiitos myös tuomareille järjestelmällisestä ja sujuvasta yhteistyöstä.
ps. tähän topiciin saa kommentoida.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 20 Helmi 2012, 18:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Sands » 08 Heinä 2011, 01:52

No höh, oma lemppari ei voittanut, mutta kyllä tuo Pappiksen kuva saa aina hymyn huulelle. Se on niin derp. :D
Avatar
Sands
Kreivi
 
Viestit: 1628
Liittynyt: 27 Elo 2010, 13:40
Paikkakunta: Vattavaivane lehemä

ViestiKirjoittaja Ivy » 08 Heinä 2011, 05:26

Onnea voittajille! Sydäntälämmittävää katseltavaa, en voi juuri muuta sanoa vaikkei lemppari voittanutkaan. Ehkä jonakin teemallisen arvoisena päivänä otetaan rumba uusiksi~
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Heinä 2011, 10:36

Onnea voittajille, loputkin työt olivat kyllä tosi upeita :) Hyvää työtä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

ViestiKirjoittaja Raigauge » 12 Heinä 2011, 13:51

ARAARAARARARA MITÄMITÄMITÄ!! O_O

Mitä se oli ensimmäisenä O____O nyt kalahti leuka lattiaan O_________________________________________________O

Öäöäö---!! 8D Kiitoskiitoskiitoskiitos todella paljon työni valinnasta!! 8DD
Tähän aikaan aamusta(n. klo 2 PM) irtoaa hyvin järkevää ja sujuvaa tekstiä mutta ei se mitään!!!! 888DDD En osaa kuvailla kuinka jännää tää on!

Aivan uskomaton fiilis nyt kyllä on 8D
En olis uskonut että omani oltaisiin ihan kärkeen valittu 8) Muilla oli mun mielestä sen verran öäöä-mikä-se-sana-on no kuitenkin uskomattomia ja hauskoja ja hellyyttäviä kuvia tuli paljon muilta 8D Tää on niin mahtavaa 888DDDD
ararararara...

Latailenpa sitten tuon kuvan deviantarttiinkin sitten 8)

Aivan mahtavaa ja sori sössötys näin aamusta, kiitos paljon ja onnea seuraavien sijojen voittajille kanssa! 8D
Raigauge
 

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Heinä 2011, 14:01

Paljon onnea voittajille ja todella kauniita kuvia tulikin. (:
Templer
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 12 Heinä 2011, 14:41

Ihania kuvia tuli!! Ja myös irtos ihanaa sössötystä sulta, Raigauge :DD
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Raigauge » 12 Heinä 2011, 15:02

Nokun asdasd XDXDXDXD

// Ja tässä linkkua DA-tilin kuvaan. [klikjeah]
Raigauge
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Heinä 2011, 13:22

No ni, Vielä kun Ay lisäisi kuvansa Devariin niin bueno.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt


Paluu ~Cryptin sanomat~

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron