Joulu/talvi piirrustuskilpailun voittajat ovat....

Uutisia, tiedotteita, kyselyitä, hahmolistaus. Täältä löytyy kaikkea enemmän tai vähemmän tärkeää, joka saattaa tavalla tai toisella vaikuttaa peliin.

Valvojat: Crimson, Ivy, Sands

Monarkki

Viesti Su Tammi 22, 2012 6:12

Joulu/talvi piirrustuskilpailun voittajat ovat....

Jälleen kerran kilpailu on päättynyt ja tuomarit ovat pohtineet päänsä enemmän tai vähemmän puhki sen kanssa, ketkä pääsivät kolmen parhaan joukkoon ja missä järjestyksessä.

Kiitämme jokaista osallistujaa. Kuvat olivat sekä hauskoja, että hienoja ja niistä oli erittäin vaikea valita minkäänlaista suosikkia. Anyway.

Tässä siis voittajat...

ensimmäiselle sijalle tuli.....

Agna, Kuvallaan Look! Oh look, he's coming!
Kuva
Kuva on lämminhenkinen ja sisältää sen kauniin yksinkertaisen joulun tunnelman. Puuvärien käyttö sai kiitosta, sekä selvä vaiva, mitä tämän työn tekemiseen oltiin nähty. Yksityiskohtainen, kaunis ja suloinen.

Toiselle sijalle tuli......

Harlekiini, Kuvallaan Ja joulu joka soltulla.
Kuva
Kuva sai kiitosta mielenkiintoisesta tekniikasta ja vesivärien hienosta käytöstä. Tunnelma on kaunis kuvassa, sekä itse idea kuvaan oli mahtava.

Ja kolmanneksi tuli.....

Templer, Kuvallaan Joulu-kylää katsomassa
Kuva
Jälleen kerran värien käyttö kaunista, sekä kuvassa on perinteistä "joulukortti" tunnelmaa. Jouluinen ja kaunis kuva, kaikessa yksinkertaisuudessaan.

Onnea voittajille. Kiitos kaikille osallistujille!
Voittajat voivat lunastaa palkintonsa asianomaisilta yksityisviesteillä. Jos ette muista palkintoja, katokaa ne täältä.
Jotta osa palkinnoista voitaisiin toeuttaa, pyydämme kilpailijoita lähettämään mkisa kuvansa Deviantartin puolelle postattuna yksityisviestillä Aksuttarelle!
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä Ma Helmi 20, 2012 6:07, muokattu yhteensä 2 kertaa

Viesti Su Tammi 22, 2012 6:15

Onnea voittajille!
Oma suosikki saikin ekan sijan :>

Viesti Su Tammi 22, 2012 6:41

Agna voitti jälleen ! Not a big surprise. Jos rehellisiä ollaan niin rakastan tota työtä <3 Onnea Agnalle ja muillekkin voittajille !
Ja kyllä on upeita töitä <33

Viesti Su Tammi 22, 2012 6:46

Onnea kaikille voittajille ja enpä olisi uskonut, että pääsin ihan sijoille. :o Mutta kaikki työt olivat kauniita ja jouluisia (: Itse en olisi osannut päättää parasta (:

BTW jos kuvalla piti joku nimikin olla (kuten piti) niin kyseisen työn nimi on "Joulu-kylää katsomassa" (;

Hovinarri

Viesti Su Tammi 22, 2012 7:06

TAAS! 8D Jos ihan rehellisiä ollaan niin en uskonu ees pahemmin sijoittuvani sen takia koska voitin jo synttärikisankin :F Mutta olen tosi otettu! ♥__♥ Kiitoskiitos! Ja onnea hirmuisesti muillekin voittajille!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 1/2
Levo 1/2

Miten olisi kuutamokävely?

Viesti Su Tammi 22, 2012 8:24

Go systah! Kohta pitää hommata meille palkintokaappi :D
Ja paljon onnea myös muille sijoittuneille! ^^

Viesti Su Tammi 22, 2012 8:26

Muoh, miehän ennustin että Agna voittaisi. Polvistukaa kaikkitietävän oraakkeli Harlekiinin kaikkivoipien tarot-korttien edessä! Ei niiden puolivalmiiden, vaan aitojen.

Mutta olen omasta sijastani varsin otettu =D Onnea myös Templerille. Agnaa onnittelin jo silloin kun tämä näky siäisen silmäni verkkokalvoille piirtyi u.u No olkoon, onnea Agnallekin! Meni oikeaan osoitteeseen tämä voitto.

kuninkaan neuvonantaja

Viesti Ma Tammi 23, 2012 1:23

Onnea vain voittajille! Palkinnon luvanneena minulle saa yksäriä laittaa minkä hahmon halut minun piirtävän. Ekalle sijalle tosiaan olin luvannut värityksineen kaikkineen ja toiseksi ja kolmannelle sitten lyijykynä piirrokset! Itseasiassa Templerin ja Harlekiinin jo tiedänkin. Kyselen Agnalta sitten ajaltaan mikäli ei tätä viestiäni huomaa~

Ritari

Viesti Ti Tammi 24, 2012 1:16

Onnea voittajille! :3

Täytyy sanoa että ensimmäiseksi päätynyt kuva on todellakin suloinen ja joulunsanoma on ihan joka viivassa :')
Only after losing everything, you are free to do anything
---
Once upon a time,
Young lad, who believed in the unbelievable.
Foxy elven blooded, who was bound to a cursed sword.
Charming nobleman, who knew his way with the ladies.
Betrayed sorcerer, who found his place among not his kind.
Beastmaster, who speaks to the beasts as one of them.
Dwarven abigail, who fought the illness.
Master of the flames, who called itself immortal.
Human loathing avenger, who seeked to corret injustice.

---
Peliseuraa multa saa kysellä kans yksärillä:3

Paluu ~Cryptin sanomat~