Joulu/talvi piirrustuskilpailun voittajat ovat....

Cryptin sanomat on osio, josta löydät pelaamiseen vaikuttavat ilmoitukset ja tiedotteet. Täältä löydät myös hahmolistauksen ja toisinaan yleisiä kyselyitä pelaajille.

Valvojat: Crimson, Ivy, Sands

Joulu/talvi piirrustuskilpailun voittajat ovat....

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Tammi 2012, 18:12

Jälleen kerran kilpailu on päättynyt ja tuomarit ovat pohtineet päänsä enemmän tai vähemmän puhki sen kanssa, ketkä pääsivät kolmen parhaan joukkoon ja missä järjestyksessä.

Kiitämme jokaista osallistujaa. Kuvat olivat sekä hauskoja, että hienoja ja niistä oli erittäin vaikea valita minkäänlaista suosikkia. Anyway.

Tässä siis voittajat...



ensimmäiselle sijalle tuli.....

Agna, Kuvallaan Look! Oh look, he's coming!
Kuva
Kuva on lämminhenkinen ja sisältää sen kauniin yksinkertaisen joulun tunnelman. Puuvärien käyttö sai kiitosta, sekä selvä vaiva, mitä tämän työn tekemiseen oltiin nähty. Yksityiskohtainen, kaunis ja suloinen.


Toiselle sijalle tuli......

Harlekiini, Kuvallaan Ja joulu joka soltulla.
Kuva
Kuva sai kiitosta mielenkiintoisesta tekniikasta ja vesivärien hienosta käytöstä. Tunnelma on kaunis kuvassa, sekä itse idea kuvaan oli mahtava.


Ja kolmanneksi tuli.....


Templer, Kuvallaan Joulu-kylää katsomassa
Kuva
Jälleen kerran värien käyttö kaunista, sekä kuvassa on perinteistä "joulukortti" tunnelmaa. Jouluinen ja kaunis kuva, kaikessa yksinkertaisuudessaan.


Onnea voittajille. Kiitos kaikille osallistujille!
Voittajat voivat lunastaa palkintonsa asianomaisilta yksityisviesteillä. Jos ette muista palkintoja, katokaa ne täältä.
Jotta osa palkinnoista voitaisiin toeuttaa, pyydämme kilpailijoita lähettämään mkisa kuvansa Deviantartin puolelle postattuna yksityisviestillä Aksuttarelle!
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 20 Helmi 2012, 18:07, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Tammi 2012, 18:15

Onnea voittajille!
Oma suosikki saikin ekan sijan :>
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Tammi 2012, 18:41

Agna voitti jälleen ! Not a big surprise. Jos rehellisiä ollaan niin rakastan tota työtä <3 Onnea Agnalle ja muillekkin voittajille !
Ja kyllä on upeita töitä <33
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Tammi 2012, 18:46

Onnea kaikille voittajille ja enpä olisi uskonut, että pääsin ihan sijoille. :o Mutta kaikki työt olivat kauniita ja jouluisia (: Itse en olisi osannut päättää parasta (:

BTW jos kuvalla piti joku nimikin olla (kuten piti) niin kyseisen työn nimi on "Joulu-kylää katsomassa" (;
Templer
 

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Tammi 2012, 19:06

TAAS! 8D Jos ihan rehellisiä ollaan niin en uskonu ees pahemmin sijoittuvani sen takia koska voitin jo synttärikisankin :F Mutta olen tosi otettu! ♥__♥ Kiitoskiitos! Ja onnea hirmuisesti muillekin voittajille!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2573
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Tammi 2012, 20:24

Go systah! Kohta pitää hommata meille palkintokaappi :D
Ja paljon onnea myös muille sijoittuneille! ^^
Lotdow
 

ViestiKirjoittaja harlekiini » 22 Tammi 2012, 20:26

Muoh, miehän ennustin että Agna voittaisi. Polvistukaa kaikkitietävän oraakkeli Harlekiinin kaikkivoipien tarot-korttien edessä! Ei niiden puolivalmiiden, vaan aitojen.

Mutta olen omasta sijastani varsin otettu =D Onnea myös Templerille. Agnaa onnittelin jo silloin kun tämä näky siäisen silmäni verkkokalvoille piirtyi u.u No olkoon, onnea Agnallekin! Meni oikeaan osoitteeseen tämä voitto.
harlekiini
 

ViestiKirjoittaja Ivy » 23 Tammi 2012, 01:23

Onnea vain voittajille! Palkinnon luvanneena minulle saa yksäriä laittaa minkä hahmon halut minun piirtävän. Ekalle sijalle tosiaan olin luvannut värityksineen kaikkineen ja toiseksi ja kolmannelle sitten lyijykynä piirrokset! Itseasiassa Templerin ja Harlekiinin jo tiedänkin. Kyselen Agnalta sitten ajaltaan mikäli ei tätä viestiäni huomaa~
Avatar
Ivy
kuninkaan neuvonantaja
 
Viestit: 1981
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 00:08
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Nipustin » 24 Tammi 2012, 13:16

Onnea voittajille! :3

Täytyy sanoa että ensimmäiseksi päätynyt kuva on todellakin suloinen ja joulunsanoma on ihan joka viivassa :')
Nipustin
 


Paluu ~Cryptin sanomat~

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron