Risti kuulustelua || Rakki

Linnalla sijaitseva sairastupa on lähinnä tarkoitettu linnan väelle, sekä kuninkaan sotilaille. Kaikki jotka taistelevat ihmisten riveissä, ovat liittyneet armeijaan, voivat hakea täältä hoitoa haavereihinsa. Sairastupa on kolmikerroksinen sivurakennus linnan muurien sisällä. Sairastuvalla työskentelee niin tavallisia hoitajia ja lääkäreitä, kuin parantajiakin. Magian kanssa temppuilevat parantajat ovat kuitenkin ihmisten puolella harvinaisia, joten parantajaa pääsevät tapaamaan yleensä vain korkea-arvoiset kenraalit.
Alimmassa kerroksessa sijaitsee huoneita hätätapauksille, jotka juuri ovat saapuneet tuvalle. Toinen kerros on täynnä lepohuoneita ja ylin kerros on yksityisille hoitohuoneille, johon pääsevät vain harvat ja valitut.. he, jotka laskevat itsensä tärkeiksi.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Dogster » 25 Marras 2009, 18:17

Lawrence

Law tosiaan ei kovinkaan pitkälle ehtinyt, kun kessu tuli... Larry huokaisi, ja raahasi itsensä ylös seinä pitkin, kun kenraali pamautti sen tosiseikan, että Law oli sekaisin.
"Ei pahalla herra, mutta itse käskitte minua tassuttelemaan auringonvaloon... Ja sotilaanhan on tarkoitus totella korkea-arvoisempia. Vaikken kyllä armeijaan kuulu, tottelen silti, herra.", Law virnisti hieman, alkaen taas kävelemään. Olihan se hienosti sanottu, mutta kyllä hän silti itseään haukku. Tyhmä, hölmö, idiootti, hullu, vähäjärkinen! Miksi hän meni tekemään sopimuksen demonin kanssa! Miksi? Koska hävisi, mutta silti... Ja koska se nimenomainen demoni oli ensimmäinen, joka oli kysynyt asiasta. Vampyyri puri hampaitaan yhteen, tuossa oli ovi... Josta pääsisi ulos. Käsi alkoi taas täristä... Ja ennenkuin law ehti estää, kilpi pongahti esille.
"Ei helv-", Lawrence kiroili, kun kilpi ilmestyi ilman varoitusta. Mitä hit... Noh, kyllähän hän hengenvaarassa oli, mutta nyt hän itse yritti tehdä tämän.
"Pois. Mene pois.", hän sanoi, vaikka se olikin turhaa. Ei se lähtenyt, vaikka sanoi mitä, vaan pysyi siinä. Sieluton kapistushan se oli. Sitten vasta, kun hän saisi perillisen, se jättäisi hänet rauhaan, mutta ei ennen. Law ravisti kättään, mutta eihän se silläkään lähtenyt.
"pahus..."
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja suskari » 27 Marras 2009, 11:58

Jaegar

Jaegar virnisti itsekseen vampyyrin tyhmyydelle kun luuli että hän oli antanut tuolle käskyn kävellä aurinkoon.. Tyhmä, ei hän mitään käskyä ollut antanut missään välissä ja jos olisikin hän olisi huutanut sen ihan selkeästi käskyttävästi.
"Ei.. en minä sinua missään välissä käskenyt." Kenraali virnisti pienesti ja jatkoi. "omaa tyhmyyttäisi sinä olet itsesi menossa kärventämään." Olisikohan tuosta pitänyt olla ihan hiljaa? Olisi tuo vampyyri sitten ihan oikeasti mennyt itsensä kärventämään tuhka kasaksi ja hän olisi saanut naureskella sille viimeiset pari viikkoa.
No päästiin ovelle ja sitten heidän eteensä pöllähti kilpi.. Jaegar nosti hieman toista kulmaansa hieman kysyvästi ja katsahti vampyyriin joka yritti huonoin tuloksin saada kilpeä siirtymään sivuun.
"Onko tuo sinun?"

//Lyhyt, mutta ei keksi mitään U_U`//
suskari
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 27 Marras 2009, 23:16

Lawrence

Kilpi ei totellut, vaikka Law yritti miten saada sen pois. Pöh, typerä kilpi.
"On, ikävä kyllä.", vampyyri totesi samalla, kun nosti kättään silmien tasalle. Typerä, hyödytön rakkine! Miksei se totellut? Law irroitti siteet, joilla kilpi pysyi ranteessa, ja heitti sitten sen muutaman metrin päähän.
"Pysykkin siel-" FLASH, ja kilpi oli taas ranteessa. "Eiii...", vampyyri mutisi samalla, kun katseli käteensä ilmestynyttä kilpeä. Lopulta mies huokaisi, ja kääntyi kenraalia vasten.
"Se ilmestyy aina, kun olen hengenvaarassa. Joku suvussa periytyvä juttu tai jotain, herra.", Law selitti alistuneena kilven antamaan kohtaloon. Elossa piti pysä kunnes tuli perillinen, ja sillä selvä! Law mulkaisi kilpeä uudestaan, joka hänen mielestään näytti siltä kuin olisi sättinyt miestä. 'Mitä sinä oikein teet, sinähän kuolet jos teet noin! Kenelle minä sitten menen?', pystyi Lawrence oikein kuvittelemaan, kuinka kilpi alkaisi huutamaan, jos se puhua osaisi. Onneksi ei... Muuten mies ei saisi hetkenkään rauhaa.
"Enkä voi sille mitään.", hän vielä murisi itsekseen, niin ettei toinen varmaan edes kuullut.

[[Samaa vikaa täällä... Keksitään äkkii joku lopetus tähän!]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja suskari » 28 Marras 2009, 12:52

Jaegar

Jaegar vain nyökkäsi pienesti vampyyrin vastukselle, että tuo outo kilpi oli vampyyrin. Eikä kenraali voinut olla myöntämättä mielessään että tuollainen olisi hänellekkin aika kätevä- huomioiden että hän oli kokenut elämänsä aikana vaikka minkälaista vahinkoa. Mutta se kasvattikin miestä.
Vampyyri sähläsi kilpensä kanssa ja Jaegar vain virnuili siinä vieressä itsekseen hyvinkin huvittuneena.
"Hyvä on saat jäädä tänne minun puolestani... mutta tulet olemaan tarkkailun alaisena." jaegar sanoi ja lähti sitten kalppimaan omille teillensä..

//Njoo, olen väsy joten paprempaa on turha odottaa.. Mutta kiitos pelistä ^^//
suskari
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 28 Marras 2009, 13:00

Lawrence

Lawrence tappeli edelleen kilpensä kanssa... vaikka hieman väsyneenpänä kuin ehkä pari minuuttia sitten. Ja sitten kenraali sanoikin jotain, joka sai vampyyrin leuan loksahtamaan auki. Siis... mitä? Tässä yritti jonkin aikaa rautakangen avulla päästä mukaan, ja nyt tuo päästi ilman mitään syytä? Noh, tarkkailu ei kuullostanut pahalta... Toivottavasti saisivat vain hyvän yövahdin siihen puuhaan. Law katseli vähän aikaa kenraalin perään, ja tömähti sitten istualteen järkytyksestä. Mitä, näinkö helppoa se olikin? Kilpi katosi, aistien että mies ei ollut enää menossa kärventämään itseään. Lawrence ei voinut uskoa onneaan todeksi... Aikamoinen tuuri hänellä.
"Tälläinen jänitys ei sovi minulle...", hän mutisi vielä, ennenkuin meni jonnekkin hieman varjoisempaan nurkkaan, pois ihmisten jaloista. Jos nyt saisi nukuttua...

[[Nooh, tää loppu alkokin varmaan maistuu pakkopullalt? Loppu miunkin osalt, kiitus ^^]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

Edellinen

Paluu Sairastupa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron