Laumasieluja etsimässä:3

Paikka jossa pelaajat voivat etsiä pelaajia ”orvoille hahmoilleen”. Esimerkiksi jo olemassa olevien hahmojen perheenjäsenille tai sitten uusille hahmoille, joita kaipaisivat omien hahmojensa elämään. Tämä ei ole kuitenkaan seuranhaku – osio.
Jokainen orpo hahmo pitää kuitenkin hyväksyttää aina hahmonhyväksynnässä ennen, kuin sillä voi alkaa pelaamaan!

Valvojat: Crimson, Ivy

ViestiKirjoittaja Nipustin » 29 Joulu 2011, 20:55

AAAAAA! <3 Olisi ihanaa jos haluaisit minun kullan adoptoida:3 Ja todellakin uskon että hoitaisit hahmo suunnittelun hyvin ja olisit oikein mainio isäntä*snif!*

Voit alkaa suunnittelemaan, merkkaan ton hahmon sulle ja sitten kun oot sen tehnyt/jos on kysymyksiä, pistä mulle vaan yksäriä, kun tahdon itsekkin vielä lukea läpi yms. :)
Tervetuloa Metsän Oikeus -lauman jäsenen omistajaksi ja siten myös laumamme jäseneksi! \o/
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Daniella » 04 Tammi 2012, 23:56

Ijei!!! I have a new doggy ^^ <3 Kiitoksia, minähän ihan punastun :3
Ja juu kehittelen esittelyn viimeisen päälle ja kuvankin koitan värkätä jahka saan aikaiseksi hankittua aikaa :D Kiitosta vielä!! <3
Daniella
 

ViestiKirjoittaja Nipustin » 05 Tammi 2012, 07:15

Voi oikein kuvakin! :3

Autan sitten oikein mielelläni jos tulee jotain suunnittelu kysymyksiä, ei tarvi ujostella kysyä mitään pienintäkään juttua:) Yksäriä vaan kehiin niin koitan pommittaa mahdollisimman pian takasi
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Tammi 2012, 21:48

Olen tähän Metsän Oikeus lauman hakuun päättynyt jo ainakin 4 kertaa ja kolmella noista kerroista olen ajatellut, että tuohon on liityttävä. ensin ajattelin, että kysäisisin kävisikö Soul Safer laumaan, mutta tuskinpa sinne halutaan ketään sielujen syöjää, joka ei edes ole eläin, joten tässä nyt pikaisten päätösten ja outojen ajatusten vallassa kysäisisin, että voinko varata paikan laumassa, jos tekisin uuden hahmosen? :3

Hahmosta nyt sen verran, että kyseessä olisi luultavasti muodonmuuttaja, joka on toiselta muodoltaan karhu/susi/kettu ja toiselta muodoltaan ihan tavan ihminen. Miestä näin aluksi olen ajatellut, mutta pitäisi katsoa, ettei hahmot mene ihan miesvaltaisiksi. Toki tähän väliin kysyn myös sinulta, kumpaa sukupuolen edustajaa laumassa on enemmän(ei en jaksa itse sitä tarkistaa), jotta laumastakaan ei tulisi näin ollen vain yhden sukupuolen edustajien joukkokokousta.
Ja tähän päätänkin tämän viestin, jotta saan hengähtää ja sinä saat syyttävällä sormella tökkiä, kertoa mielipiteitäsi taikka heittää minut ja haisevat suunitelmani pihalle. muttt vielä lopuksi. PEACE! ;D
Templer
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Tammi 2012, 22:34

Oisko leijonalle tilaa laumassa ? Yksärillä saa enemmän tietoa jos on =D
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Nipustin » 11 Tammi 2012, 23:53

Kuten näkyy ois siellä tilaa, jos kiinnostusta jellonan puolelta vaan löytyisi:) Tosin hahmon voisin tarkastaa soveltuvaksi ensin, kunhan kerrot että kuka on kyseessä.
Ei pahalla, muttei ole mun homma yksäreillä ruveta mahdollisia laumanjäseniä kalastelemaan, sitä varten tämä tavallaan on :I Mutta jotain peli suunnitteluja voidaan sitten kyllä yksäreillä tehdä jos nyt edes päätettäisiin että kuka laumaan on liittyilemässä.

Mutta tilaa siis on ja avosylin otettaisin vastaan:)
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Nipustin » 12 Tammi 2012, 00:03

Voi ihanaa taas kaksi uutta halukasta!<3 Toivotan sinut Templer sekä Kittyn erittäin lämpimästi tervetulleiksi!

Kyllä, kyllä! Hahmo paikka siis varaukseen ja paikanlämmitin samaan hintaan!
Laumassa tällä hetkellä Lyron on mies, Moon tyttö, Hecate tyttö, Aethena tyttö ja sitten Ysulyan uros ELIKKÄS mihinkäs lukuun päädyttiin. 2 miespuolista ja 3 naispuolista muodonmuuttaja-eläin-haltia/ihmis-druidi kanditaattia:)
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Tammi 2012, 15:38

No juu kerrotaanpa sitten tässä =D

Elikkäs ideanani olis tehdä haltia jonka verissä virtaa myös muodonmuuttajaa, ja tuo osaa täten muuttua leijonaksi.

Sukupuoleltaan naikkonen, ja, ja ömm, niin tarviikohan tähän hätään nyt enempiä pistellä tiedoiksi ?
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Ylva » 12 Tammi 2012, 15:49

Huraa lauma kasvaa. Ja tökkäsen nyt tännekin, että olisi mahtavaa saada aikaiseksi pelejä laumalaisten kesken ja/tai mietiskellä pidempiaikaisten laumajäsenten suhdetta toisiinsa vaikka yksärillä. Esim. Aethena eli mun hahmo on ollut siellä koko ikänsä lähes elikkä mitä...öö kymmenen vuotta.
Ylva
 

ViestiKirjoittaja Nipustin » 12 Tammi 2012, 15:55

Kitty,
Kuulostaa tosi kivalle jellona neiti ja ole hyvä vaan ja hahmoa duunaamaan:) Jotenkin luulin että puhuit valmiista hahmosta:o

Sitten kuintekin sama juttu kun kaikille muille, haluan nähdä hahmo esittelyn ennen vieraskirjaan laittamista ja pitää olla merkittynä että kuuluu laumaan ja lauman jäsenen merkki kans pitää löytyä.
Mutta ei kait tässä muuta:)
_
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Tammi 2012, 16:19

Hyväksytkö sä laumaan demoneita? Joilla on eläin ja humanoidi muoto
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Laumasielujen suhdekiemurat!

ViestiKirjoittaja Nipustin » 12 Tammi 2012, 16:27

Ylva sinä ihana sininen nero! (sininen koska iconi)
Voitaisiin varmaan iha julkisesti jonnekkin ottaa näiden suhteiden solmimista.
Mmmmm, ongelmana varmaan etten tiedä mihin niiden sitten kuuluisi mennä. Kyselen Aksulta ja sitten ilmoittelen tästä :)
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Nipustin » 12 Tammi 2012, 16:29

Aksu sinä ihana olitkin jo täällä! :D Voit auttaa meitä hädässämme!

Ja juu, kyllä hyväksyn juu... Koska on eläinmuoto, on inhimillinen ja ei varmaan halua räiskiä kaikkea mitä liikkuu kuoliaaksi niin juu tervetuloa vaan! :)
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Tammi 2012, 16:33

Oon stalkkerina tuolla. Lähes aina jos foorumilla on "Yksi piilotettu" onlinessa niin se olen minä. Mutkun oon niin ninja ettei kukaan huomaa >:D
Mietin että jos vielä yhden hahmon teen TNFään, Sethosin & Amonin veljen/siskon niin voisin sen törkätä laumaan. Kattoo nyt. Ensin se Hecate, jahka saan ton alotuksen tehtyä.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Tammi 2012, 16:39

Voiko sen merkin laittaa suunnitelmat osioon jos se hahmo ei heti ensitöikseen laumaan liity ?
Kitty
 

EdellinenSeuraava

Paluu Orvot hahmot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron