Crypt on täynnä sala- ja palkkamurhaajia...

Täällä pelaajat voivat etsiä pelaajia "orvoille hahmoille". Esim. jos hahmollasi on perheenjäseniä ja haluat niille pelaajia, niin pistät ilmoituksen tänne. Esim2. Hahmollasi on alaisia ja haluat alaisille pelaajia, pistät ilmoituksen tänne. Esim3. Teet hahmon, mutta et aio itse sillä pelata, mutta haluat antaa sen jonkun muun pelattavaksi, pistät ilmoituksen/hahmoesittelyn tänne. (ns. hahmo adoptio)
Ilmoitukset voivat olla joko pilkuntarkkoja tai vapaamuotoisia.. toisinsanottuna voit tehdä valmiin hahmoprofiilin ja etsiä sitten hahmolle pelaajan, tai voit antaa pelaajalle vapaat kädet hahmon luonnissa. Jokainen hahmo pitää kuitenkin hyväksyttää, ennen kuin niillä pääsee pelaamaan.

Valvojat: Crimson, Ivy

Viesti Su Syys 20, 2015 8:09

Re: Crypt on täynnä sala- ja palkkamurhaajia...

tämä voisi kuulostaa hyvältä rahansaantipaikalta Ylvalle XD ei sillä etteikö ylva huitelisi vähän missä satuu yhä mutta voisi tulla tasaisin aikavälein hakemaan töitä kyseiseltä herralta? voisi olla helpompaa jos tuo tuntisi ylvan vähintään maineelta tai muuten tullut joskus törmänneeksi? muuta ideaa/ajatuksia?

editt/ tuli mieleen että voisi olla tietty mielenkiintoista jos herrasesi on lähettänyt jonkun hakemaan ylvan silmät kokoelmaansa ja ylva onkin lahdannut hakijansa ja tulee tapaamaan palkkaajaa ja päätyykin sitten tuon palkkalistoille?

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Su Syys 20, 2015 10:02

Ylva kirjoitti:editt/ tuli mieleen että voisi olla tietty mielenkiintoista jos herrasesi on lähettänyt jonkun hakemaan ylvan silmät kokoelmaansa ja ylva onkin lahdannut hakijansa ja tulee tapaamaan palkkaajaa ja päätyykin sitten tuon palkkalistoille?

Tämä kuulostaa hauskalta!
Eli Ascaris on kuullut tavan x kautta Ylvasta, ehkä nähnyt tämän joskus ja lähettänyt palkkamurhaajan x hakemaan hänen silmiään. Ascaris on sitten kotonaan hengaamassa ja plimpom ovikello soi ja se on että "jes palkkamurhaaja X:äni on palannut" mutta sitten sieltä tuleekin Ylva, joka on silleen että "hyvää päivää tekö halusitte minut hengiltä".
Mutta että tuleeko Ylva kostamaan Ascarisille tämän murhayrityksen, ja sitten siinä pienen tappelun tuoksinnassa Ascaris on sillee etkö tulis mulle töihin, vai tuleeko Ylva alkujaankin etsimään työpaikkaa?

Ja sidenote vielä että oon ollut tosiaan vähän kiireinen viimeaikoina, niin mun vastailu ei välttämättä ole kauhean reipastahtista, toivottavasti tämä ei haittaa?
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti Ma Syys 21, 2015 11:56

ylvalla on tietty maine ns. alamaailmassa vähän siellä sun täällä niin ei välttämättä ole vaikeaa että asaris olisi hänestä kuullut. hmm mietin hieman josko ylva tyyliin tuo sille sen murhaajan silmät, joka sitä oli lähetetty lahtaamaan, as in ylva kuullut tästä tyypistäsi ja saanut murhaajalta kiristettyä tiedon kuka sen lähetti tai löytänyt jonkun dokumentin tjtn samankaltaista. ajattelin että ylva voisi tulla, tietysti varautuneena pahimpaan, mutta lähinnä tekemään pointin selväksi ettei sitä kannata yrittää lahdata, tietynlaista 'ammattikohteliaisuutta' kerta ylva varmaan on siitä jotain kuullut. jotain tälläistä? hitaus ei haittaa ollenkaan, omakin vastailu voi välillä kestää. haluaisitko väsätä aloituksen niin tuon murhaajattaren paikalle?

Aatelinen
Aatelinen

Viesti Ma Syys 21, 2015 2:32

Näin tapahtukoon. Mä väsäilen jotain ja tykitän sua sitten yksärillä kun oon valmis o7
"Some people just need a high-five...
Into the face...
With a chair..."

Seuraa:
toukansyöjälle
kaksinaamalle
maan matoselle
viulun vinguttajalle
keppikeisarille
mehumestarille

Viesti Ma Syys 21, 2015 7:09

käy hyvin
Edellinen

Paluu Orvot hahmot