Velvollisuus. [sov.]

Kuninkaallisten ja sotilaiden ratsuille tarkoitetut tallit. Isot karsinat, tilavat käytävät. Tilat ovat siistit ja hienot, eikä ihan jokaisella sotilaalla ole varaa pitää hevostaan näissä talleissa. Talleilta pääsee myös laitumille, jotka sijaitsevat tallin takana. Tallit ovat linnan heikko kohta, sillä niiden ympäri ei kulje muuri, vaan tallit ovat muurien ulkopuolella, osin niiden sisällä, täten osana itse muuria.
Tallin henkilökunta pitää hyvää huolta ratsuista, jotka suurimmaksi osaksi ovat tavallisia hevosia. Taruolentoja ei ratsuina pahemmin ole, ei ainakaan tällä tallilla.

Valvoja: Crimson

Re: Velvollisuus. [sov.]

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Maalis 2015, 03:45

Henry naureskeli itsekseen seuralaisten todetessa, ettei Oliver tainnuit pitää käskystä.
"Se on aina tuollainen, kun on aika palata omiin oloihin", Henry kävi kommentoimaan nopeasti, ennen kuin jatkoi matkaansa kohden kuninkaan salia. Hänelle se ei ollut niin kovin nopea matka taittaa, joten Veljeskunta sai tyytyä yksijalkaisen kuninkaan tahtiin. Ei sillä, ei Henry hidas ollut, mutta jos olisi omannut kaksi jalkaa, olisivat he olleet perillä paljon nopeammin.
Matka kuitenkin taittui suhteellisen nopeasti etuovilta kohden kuninkaan salia ja salin ovista sisään. Henry katsoi tämän tapaamisen olevan kuitenkin sen verran virallinen, että se kannatti hoitaa itse valtaistuin salissa. Tällä tapaa kuningas saattoi sentään osoittaa jonkinlaista kunnioitusta vierailijoitaan kohtaan, eihän kyseessä ollut nyt ihan kuka tahansa tuntematon henkilö. Vaikka ei tästä Tulen Veljeskunnasta tietänytkään henkilökohtaisesti pahemmin, halusi Henry silti osoittaa kunnioitusta näitä kohtaa.

Saliin saavuttua Henry kävi askeltamaan valtaistuimen luokse, ennen kuin istahti kyseiselle istuimelle katselemaan vieraitaan. Sauvat siirrettiin tietenkin sivuun ja pienellä käsiliikkeellä ylimääräiset palvelijat hätyyteltiin pois paikalta.
Nelladel kävi ojentamaan kirjeen kuninkaalle, kertoen sen olevan Veljeskunnan johtajalta. Kirjeessä tarjottiin liittoumaa, joka tietenkin herätti Henryn mielenkiinnon. Nelladelin mainitessa johtajansa vetoavan vanhaan sopimukseen kuningassuvun kanssa, ei Henry voinut kuin kurtistaa kulmiaan.
"en ole tainnut koskaan kuullatkaan tästä sopimuksesta...", Henry hymähti pahoittelevasti "joskin, isäni tuntien, en ole yllättynyt ettemme ole tietoinen tästä sopimuksesta...".
"En voi kuin pahoitella teille ja johtajallenne tiedottomuudestamme... Mutta jostain syystä tieto teistä ja sopimuksestanne kuningashuoneen kanssa ei ole välittynyt jälkipolville", Nuori kuningas jatkoi pahoitellen, samalla kun kävi silmäilemään kirjettä. Hän hiljeni hetkeksi, lukiessaan päällisin puolin kirjeen, kommentoimatta mitään sen paremmin.
"Minä... Uskon että minun pitää harkita ja neuvotella tästä asiasta muutaman tahon kanssa", Henry aloitti hiljaisuutensa jälkeen "Älkää toki käsittäkö väärin, arvostan tarjoustanne ja Veljeskuntanne saa minulta kunnioituksen, mutta tämä sopimus... Siitä minun täytyy ottaa selvää, ennen kuin annan viimeisen sanani sen suhteen".
"Sillä välin kun keskustelen luotettujen tahojen kanssa tästä sopimuksesta ja hankin itse tietoa... Olisin otettu, jos te kaikki yöpyisitte vieraanani vierashuoneissa. En usko, että tämän asian keskustelun suhteen kuluisi vuorokautta tai paria pidempään, joten en täten näe syytä lähettää teitä pois linnalta. Mikäli tämä järjestely tielle sopii, olisi mieluusti kestitsemässä teitä kuin vieraitani sillä välin, kun otan itse asiasta selvää", Henry kävi hymähtämään lopuksi, jääden odottamaan jonkinlaista vastausta Veljeskunnalta.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Re: Velvollisuus. [sov.]

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Maalis 2015, 13:04

Nelladel

"En ihmettele.", Nell tuhahti kuninkaan sanoihin. "Kirkko ei pitänyt meistä, ja meillä on taruolentoja mukana... Ihmekkään jos ei sana levinnyt.", tuo nyökkäsi muutaman kerran, pitäen kädet puuskassa. Tuon korvat kuitenkin pongahtivat ylös kuninkaan sanojen myötä. Totta kai tästä kannatti keskutella, tälläinen ruppusakki kun kerta oli...
"Senhän takia nimenomaan meidän ryhmä lähettiin.", Nell naurahti kevyesti, tehden sitten pienen osoitus liikkeen kirjeeseen. "Siellä taidettiin mainita että olen opetellut kyllä Veljeskunnan historian, joten jos löytyy kysyttävää niin minulta löytyy vastaus suurimman osan ajasta.", tuo virnisti, mutta rauhoittui sitten taas, tehden lempeämmän hymyn.

"Arvon kuningas, ei tarvitse olla niin virallinen - meidät on lähetetty sekä suojelemaan että tottelemaan käskyjäsi. Minäkin olen vain pahainen kapteeni, enkä erityisen korkeassa asemassa - joten voit ihan rauhassa puhutella miten tahdot.", tuo selitti, ottaen kädet puuskasta ja antaen itsensä rentoutua huomattavasti enemmän. Hän ei erityisemmin pitänyt ideasta että häntä kohdeltaisiin jonain... arvovieraana. Olihan Nell loppujen lopuksi vain sotilas, metsästäjä - ja omasta mielestään ei vielä ollut ansainnut tälläistä kunnioitusta kuninkaan puolelta. Kohteliaisuus oli hyve kyllä mutta siihen se sitten jäikin. Toivottavasti majesteetti ymmärsi tämän...

"Ja jos tahdot että ryhmämme jää tänne ainakin täksi yöksi, kyllä se onnistuu.", siinä tuli se virne taas. Adela olisi varmasti raivostunut nuorelle kissalle jos tuo olisi torjunut tarjouksen, joten parasta vain olla ärsyttämättä neitoa pahemmin. "Pistä vain viestiä jos jotakuta meistä tarvitaan. Jos minua ei heti löydy, kuka tahansa ryhmästäni voi ottaa yhteyden minuun parissa minuutissa."
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

Re: Velvollisuus. [sov.]

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Maalis 2015, 13:56

Mikäli kirkolla oli näppinsä pelissä, ei se ollut lainkaan yllättävää, ettei Veljeskunnasta ollut kuulunut sen pahemmin kuningashuoneelle. Tosin, ehkä Henry olisi ollut tietoinen tästäkin ryhmästä, jos vain olisi ollut enemmän kiinnostunut myös kirkon historiasta. Saattoihan se tietenkin olla, että kaikki tiedot veljeskunnasta oli pyyhitty eikä historiankirjoista löytynyt mitään noista, mutta aina etsivä jotain löysi. Mutta nyt tilanne oli tämä. Henry halusi luottaa tähän ryhmään ja heidän tarjoamaan apuun - kukapa nyt ei apua haluaisi ottaa vastaan? - mutta silti, vuosien varrella Henrystä oli tullut varovaisempi päätöksiensä suhteen. Hänellä oli jo vihamiehiä ja niitä, jotka eivät pitäneet kuninkaan päätöksistä, mutta eivät myöskään vielä ääntään korottaneet hallitsijaa vastaan. Hänellä ei ollut varaa suututtaa kansaa, nyt kun hänen välinsä kirkon kanssa eivät olleet niin... suotuisat. Sinällään veljeskunta epäilyttikin, Henry oli jo kerran ottanut yhteen Piispan kanssa, nyt jos kirkko suuttuisi kuningashuoneelle entisestään veljeskunnan kanssa liittoutumisesta, ei sitä tiennyt, mitä seurasi.
Henryn täytyi saada puhua tästä jonkun kanssa. Roswellin, vähintään, mutta ehkä joku joka myös tiesi kirkon kantaa paremmin tähän veljeskuntaan. Henry kun epäili, ettei Roswell ollut ekspertti kirkon suhteen.

"Uskon, että virallisuus on vain tarpeellista tässäkin tilanteessa", Henry naurahti Nelladelin sanoihin, samalla kun vilkaisi vartijoita huoneessa "Meillä kaikilla on asemamme, joita on pidettävä yllä".
Jos tilanne olisi ollut toinen, jos tapaaminen olisi ollut yksityinen, olisi Henry saattanut lähteä sinuttelemaan siinä missä Nelladelkin, mutta juuri nyt nuorta monarkkia tarkkailtiin, kuten aina. Hänen piti osoittaa olevansa tosissaan otettava kuningas, eikä sellainen, joka kausaalisesti vain rupatteli kansalaisten kanssa valtaistuinsalissa ja teki sopimuksia summanmutikassa.
"Järjestän teille yöpymispaikat vierashuoneistani. Saatte myös illallisen ja aamiaisen ollessanne vierainani. Pyrin selvittämään asiani mahdollisimman nopeasti ja jos hyvin käy, voimme jo huomenissa keskustella uudemman kerran", Henry kävi jatkamaan samalla kun sivusilmällä vielä tarkasteli kirjettä "Voitte toki yöpyä jossain muuallakin, jos haluatte ja tunnette olonne turvallisemmaksi muualla. Voin kuitenkin vakuuttaa, että minun sotilaitteni ja alamaisteni toimesta teille ei tehdä pahaa, se on nyt vastoin käskyäni".
"Saatte myös liikkua vapaasti linnani alueella... Mutta neuvoisin teitä olemaan menemättä sotilastuville... En tiedä varmaksi, mutta suhtautuminen teihin saattaa siellä olla... ristiriitaista", Vino hymy kävi kohoamaan kuninkaan kasvoille, tuon katsellessa pahoittelevasti veljeskuntaa "Itse keskustelisin kanssanne mielelläni, mutta uskon, että haluatte hoitaa tämän asian alta pois, ennen kuin alamme tutustumaan toisiimme paremmin, eikö?".


//21.9.2015 Sen verran hiljasta et kiskasen hahmoni pois, ota yhteyttä jos huvittaa jatkaa jossain vaihees //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Edellinen

Paluu Tallit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron