Uusi koti? || Cardea

Keskellä aroja kohoaa kaunis, mahtipontinen kaupunki, jota asuttavat nyt haltiat. Kaupunki on kauniimpi, mitä piilossa pidetty. Monikerroksinen ja moderni kaupunki pitää sisällään niin perinteisen kauppatorin, kuin monia pienempiäkin toreja. Kaupungista löytyy myös raskaasti varustettu sotilastupa, jotta kaupungin turvallisuus voidaan taata. Keskellä kumpuilevaa aroa kohoava kaupunki on kuitenkin turvassa yllätyshyökkäyksiltä, sillä lähestyvät viholliset näkee jo kilometrien päähän. Kaupungista löytyy kaikki mitä voisi olettaakaan. Kauppoja, putiikkeja, lekureita, tyrmät, asuntoja, kartanoita. Majataloja ja tallit, joihin sopii myös erikoisempia vieraita. Ihmisiä ei tässä kaupungissa suvaita, elleivät nuo ole ehdottomasti pettureita omilleen tai orjia. Edes puolueettomat ihmiset eivät selviä kaupungissa ilman pidätystä, elleivät taida varjoissa pysymisen saloja. Kaupunkia ympäröi kuitenkin valtava muuri, jonka yli on mahdoton päästä kiipeämälläkään. Kylään pääsee sisään portista, jota vartioidaan vuorokauden ympäri.

Kaupunkiin on muuttanut enimmäkseen haltioiden korkea-arvoisempia ja rikkaampia kansalaisia. Köyhemmät kansalaiset, jotka eivät ole kyenneet uutta asuntoa ostamaan, ovat jääneet haltioiden piilopaikkaan asumaan, kaikessa rauhassa.

Valvoja: Crimson

Re: Uusi koti? || Cardea

ViestiKirjoittaja Janni » 13 Syys 2019, 20:18

Leiriin päästessä kipitti Abigail edeltä ensitöikseen Wesin luo. Mardyr jäi hieman jälkeen niskaansa raapimaan. Miten hän tämän selittäisi miehille, hän ei halunnut vaikuttaa pehmolta. Tosin vanhan miehen ilmeen nähdessään ehkei moinen pehmous miehiä haittaisi. Tytön iloinen ääni havahdutti muut leirillä olijat, jotka yhtälailla kuin Wes ihmettelivät mitä tyttö oikein täällä teki.

"En ole juonut tippaakaan!" Mardyr ärähti kuullessaan kauempaa Sydellin äänen. Mokoma oli aina olettamassa sitä pahinta. Abigailin selitys ei tainnut olla aivan sitä mitä miehet tahtoivat kuulla, joten kaikki tuijottivatkin nyt karjua kysyvästi. "Minä tuota... kieltäydyin jättämästä Abia Darniussille, joten hän saa luvan olla nyt yksi meistä." Mardyr selitti hieman vaivaantuneena. "Sehän on hienoa!" Wes ilakoitsi hymyillen leveästi Abigailille. "Pomosta on tullut pehmo." Tito härnäsi tietäen osuvansa oikeaan kolkaan, mutta ei satyyri mitään pahaa sanomisillaan tarkoittanut, vmutta sai mulkaisun ja tuhahduksen osaksiin Mardyrilta.
"Entä palkio?"
SeuranhakuMoranaMardyr
Avatar
Janni
Porvari
 
Viestit: 347
Liittynyt: 29 Touko 2019, 17:14

Re: Uusi koti? || Cardea

ViestiKirjoittaja cardea » 14 Syys 2019, 00:48

Nuori tyttö oli niin haltioissaan siitä, että sai jäädä, että hänen elämässään ei ollut huolen häivää. "Minä olen hurja soturitar!" Tyttö julisti virnistäen niin, että viholliset eivät voineet kuin hymyillä takaisin. Wessin iloitseminen merkitsi paljon Abigailille ja Solomon virnuili hänelle myös. Sydell näytti hetken huolestuneelta, mutta hymyili sitten. Titolle Abi soi mulkaisun, ennen kuin päätyi loistamaan saamassaan huomiossa. Tosin kun joku kysyi palkkiosta Abi punastui ja vilkaisi Mardyria syyllisesti. "Se on minun päälläni", Abi myönsi ja sormeili mekkoaan ja peruuttaen Mardyrin eteen suojaan. Hänen olonsa oli hieman syyllinen, sillä hän oli ollut itsekäs. Ne rahat olisi ehkä pitänyt käyttää johonkin muuhun. "Ehkä me voimme palauttaa ne?" Abi ehdotti hiljaa tuijottaen maata.

"Ehei, parhaiten käytetty palkkio pitkään aikaan", Wes sanoi nopeasti, ettei kukaan ehtisi pahoittamaan Abin mieltä. "Jos sinä olet kerta yksi meistä, sinulla pitää olla kunnon varusteet. Lisäksi... Sinä pelastit minut ja Mardyrin sekä hoidit meitä. Siitä pitäisi palkita", Sydell sanoi pehmeten hieman ujon tytön edessä. Abi nosti katseensa haltiaan ja hymyili hieman. "Noh... On me huonomminkin rahojamme käytetty", Solomon totesi kädet ristissä rinnan päällä ja vilkaisi muita miehiä. Abigail kohotti päätään enemmän ja hymyili. "Minun mekossani on villisika. Se on kuin Mardyr! Lisäksi, minä lupasin tulla parhaaksi parantajaksi", keiju sanoi ja osoitti mekkonsa yksityiskohtaa, jota hän rakasti koko sydämellään. Hän kohotti katseensa Mardyriin ja hymyili soturille: "enkö luvannutkin? Lisäksi minä voin koska tahansa pelastaa teidät taas vankilasta". Viimainen sai osakseen kiusoittelevan hymyn.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Uusi koti? || Cardea

ViestiKirjoittaja Janni » 14 Syys 2019, 22:12

Abigailin nolostuessa palkan kuluneen tuon vaatteisiin ennätti Wes rauhoittelemaan tytön mieltä, johon muutkin yhtyivät. Ei noita haitannut tyttöön kuluneet ostoksen niin kuin Mardyr oli uumoillut, tosin Jester oli toista miestä, mutta mitä muutakaan pihiltä pikku mieheltä pystyi odottamaan?

Abigailin esitellessa mekkonsa kuviointia villisiasta meni Mardyr hämilleen muutaman miehen naureskellessa huvittuneena, mutta ihastellessa yhtälailla mekkoa tytön yllä. "Niin lupasit, mutta emmeköhän yritä vältellä vankiloita tästä eteenpäin." Karju vastasi Abigailille.

"Joten Abi on joukon parantaja tästä eteenpäin. Hän ei kuitenkaan tule vaarallisiin töihin mukaan, mutta muuten hän on vapaa kulkemaan miten haluaa. Toki yksin ei lähdetä tutkiskelemaan tuntematonta metsää hämärällä." Mardyr julisti nyt miehille ja saneli pienet ehtonsa tytölle siinä ohessa. "Wes saa luvan takoa tytön käteen hyvän aseen." Karju vielä ehdotti. "Oh jo vain!" Vanha mies innostui kuulemasta. "Mutta kyllä jousikin voisi sopia tytön käteen?" Farrell ehdotti. "Noh eiköhän tässä ole aikaa päättää ja kokeilla mitä Abin käteen sopii." Mardyr toteasi.
SeuranhakuMoranaMardyr
Avatar
Janni
Porvari
 
Viestit: 347
Liittynyt: 29 Touko 2019, 17:14

Re: Uusi koti? || Cardea

ViestiKirjoittaja cardea » 15 Syys 2019, 01:01

Kun Mardyr julisti Abigailin joukon parantajaksi, tytön hymy leveni. Hän ei ollut halunnut osallistua vaarallisiin töihinkään, mutta nyt hän olisi hyödyllinen osa jotain itseään isompaa ja häntä arvostettiin. Hän nyökytti päätään ehdoille kiltisti ja ei menisi metsään yksin pimeällä. Ase, sai tytön kuitenkin hieman kalpenemaan. "Oh... kunhan ei... ei terästä", Abi sanoi ja sai Wessin hieman mietteliään näköiseksi. "Kyllä minä keksin jotain", hän vakuutti. Abi ei myöskään ollut erityisen innokas taistelu harjoituksista, mutta hän oppisi. Farrellin ehdotus jousesta ei tuntunut kamalan pahaltakaan, mutta Abi ei halunnut edes metsästää. "Katsotaan", tyttö totesi Mardyrin jälkeen.

Aigail jyysti huuliaan hetken, mutta sitten hän alkoi jälleen hymyillä ja into palasi nuoreen kehoon voimakkaana. "UUuuuu…. Minä olen niin iloinen!" Hän sanoi hypähti ilmaan jääden leijumaan paljastaen keijun siipensä. Hän ei ollut ottanut niitä juurikaan esille muiden edessä vampyyrien jälkeen. Ne olivat kuitenkin parantuneet ja sädehtivät auringon alla. Abi virnisti ilkikurisesti muuttuen pieneksi, jolloin olalla roikkunut laukku putosi maahan. Mutta kaikki muu pieneni tytön taikuuden avulla ja tuo singahteli miesten jalkojen lomasta. Minne Abi lensi, kukkasia puski esiin arosta. Ne vain aukesivat ja tuntuivat tanssivan keijun mukana. Tyttö teki useita mutkittelevia kierroksia, ympäriinsä ja hipaistuaan nopeasti Wessin poskea laskeutui Mardyrin olalle hyppimään ja nauramaan ulos vain sitä puhdasta iloa, joka virtasi hänen sydämestään ulos. Hän käänsi katseensa Karjuun ja sanoi niin hiljaa, etteivät muut kuulleet: "minä olen hurjan iloinen, koska... koska nyt minulla on teidät kaikki ja kengät ja... Minä olen vain niin iloinen", tyttö sanoi pyyhkäisten silmiään, jotka olivat jostain syystä alkaneet vuotamaan. "Minä saan olla minä", tyttö nyyhkytti ja nauroi ja räpytteli siipiään, koska hänen sisällään oli liikaa kaikkia tunteita.
RosalbaNessaNiketaDiana
cardea
Porvari
 
Viestit: 900
Liittynyt: 02 Loka 2015, 16:35

Re: Uusi koti? || Cardea

ViestiKirjoittaja Janni » 15 Syys 2019, 12:35

"Niin aivan, ei terästä." Mardyr totesi tytön perästä. Hän oli tyystin unohtanut. Ehkä jousi olisi tuolle se paras vaihtoehto, ainoa mikä olisi terästä olisi nuolen kärjet ja niihin ei tarvitsisi juurikaan koskea. "Ei mitään katsotaan. Kyllä sinun asetta kuuluu käyttää, jos meidän matkassa kuljet. Ei sillä, että sinä sotatantereelle tulisit, mutta jos joku käy kimpuusi. Emmehän halua, että se vampyyri välikohtaus toistuu." Karju totesi jämptisti. Ei tytön tarvinnut tappaa ketään tai mitään ellei joku olisi tuolle vaaraksi. Hän miehineen tietenkin aikoi tehdä parhaansa, ettei tyttö moiseen tilanteeseen koskaan joutuisi, mutta mikään ei ollut aina taattua.

Abigail unohti pian huolet aseen käytön suhteen ja muutti muotoaan pineksi pyrähdellen mies joukon ympärillä nauraen. Se toi hymyn monen huulille, jopa karjunkin. Ehkä tytöstä olisi paljon muutakin iloa leirissä kuin parantamaan ja sukkia parsimaan? Abin lennähtäessä Mardyrin olelle katseli tämä tyttöä sivusilmällään saattaen kuulla tuon hiljaisen äänen. "Minäkin olen, mutta se on meidän välinen salaisuus." Karju kuiskasi nostaen kätensä suunsa sivulle.
SeuranhakuMoranaMardyr
Avatar
Janni
Porvari
 
Viestit: 347
Liittynyt: 29 Touko 2019, 17:14

Edellinen

Paluu Kaupunki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron