Asuka, Henry, Oliver
Henry ei kiinnittänyt enää mitään huomiota Daeriin, vaikka tämä selvästikkin hautoi jotain. Asuka taas oli yhä kivettynyt kuin patsas ja säpsähti kun Ed koski hänen poskeaan. Edin sanat saivat Asukan rauhoittumaan hieman ja hän nyökkäsi pienesti, samalla kun Ed lähti kävelemään Henryn luokse.
Henry vilkaisi Ediin ja kuunteli mitä tällä oli sanottavanaan. Vihdoinkin joku oli hänen kanssa samaa mieltä! Heidän oli lähdettävä ja äkkiä.
"Meidän on lähdettävä ja heti, jos haluat tyttöystäväsi turvaan täältä. Ette millään mahda mitää koko armejalle, joka varmasti ryntää tänne heti kun saavat hälyytyksen. Voin tulla mukaanne, mut--" Henryn lause jäi kesken kun Daer lensi päin seinää.
Asuka oli taas aivan hermona ja hän kipittikin nopeasti Edin luo turvaan. Sa oli herännyt eikä näyttänyt kovinkaan iloiselta. Sitten Daer alkoi muuttaa muotoaan... eikä tämä uusi muoto ollut mitenkään houkutteleva. Oliver otti siinä vaiheessa jalat alleen. Aarnikotka päästi kimeän huudahduksen ja peruutti ulos ovesta, avaten siipensä ja nousi ylös taivaalle.
"Sa ei tapa ketään! Eikä kukaan muukaan, nyt teidän on pakko läht--" Henryn lause jäi taas kesken, kun Asuka otti Oliverin neuvosta valtin ja poistui paikalta.
Tämä oli yksinkertaisesti liikaa Asukalle. Hän oli täysin uudessa muodossa, täysin suojaton ja kokematon ja sitten tuli tälläinen hullunmylly. Asuka ei yksinkertaisesti pystynyt enää pitämään hermojaan, vaan juoksi ulos talosta ja suuntasi kujia pitkin takaisin tuttuun ja turvalliseen metsään.
"perhana.." Henry totesi ääneen ja vilkaisi Ediin "Mene sinä tyttösi perään, minä haen Oliverin. Tavataan metsän reunalla" Henry sanoi lyhyesti ja vilkaisi sitten muihin "Ja minä pesen käteni tästä, en ota vastuuta jos joku teistä kuolee. Sa, saat aivan varmasti turpiisi jos alat tuolle urputtamaan ja te muut.. te joudutte vankilaan alta aikayksikön kun muut huomaavat Sa'n puuttuvan. Sa ei ole mikään tavallinen sotilas, hän on ylempiarvoinen." Henry päätti lauseensa vilkaisten Sa'han ja lähti sitten ulos, etsimään aarnikotka ystäväänsä.
//juu, ei se mtn. Mut suo kun ei saa mesessä kauheen useesti kiinni niin sanon nyt tässä että mulla on saldo loppu, et turha tekstata //