Smoke on the water

Sisältäen niin syrjäisimmät asunnot, kuin kylän keskustan. Kylän keskipisteenä on suuri, yleensä vilkas aukio, jota kutsutaan kauppatoriksi. Torilla järjestetään niin myyjäisiä kuin kansantapahtumiakin, juhlista, vuodenajasta ja valtakunnantilanteesta riippuen.
Kylä on monitasoinen ja suuri. Katuja risteilee siellä täällä. Suurin osa kauppatorinläheisistä kaduista on täynnä puoteja, kapakoita ja majataloja. Mitä syrjemmäs mennään itse kauppatorilta, sitä enemmän alkaa esiintyä itse kaupungissa asuvien asuntoja. Linnalle päin jos lähtee, tulee vastaan aateliston asuinalueet. Toiseen suuntaan lähdettäessä Länsikujille päin on taas niin porvareiden, kuin talonpoikien asuntoja.
Kaduilta ei ole vaikea löytää myös kodittomia ja orpoja pyörimästä.

Kaupunkia ympäröi muurit. Muurit ovat hieman matalammat ja heikommat, mitä itse linnan muurit, mutta silti kestävät ja hyödylliset. Siellä täällä muurissa on portteja, joita vartioidaan tarkasti. Sisään ei päästetä ketä tahansa, mutta aina kaupunkiin tuntuu livahtavan hämärähiippari jos toinenkin. Muuri on viimeisimmän hyökkäyksen jäljiltä rikki Länsikujien puolella. Muuria on alettu korjaamaan, mutta korjaustyöt vievät aikansa. Rikkonaista muuria kuitenkin vartioidaan tarkasti, mutta jos olet tarpeeksi ovela, saatat päästä livahtamaan rikkinäisestä kohdasta sisään.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Elo 2010, 00:12

Pumpkin

Kovasti Belial uhosi, ettei pelännyt mitään, paitsi ehkä vieressään makoilevaa suklaatyttöä. Tuolle kommentille Pumpkin ei voinut olla naurahtamatta. Hän kun ei pahemmin antanut syytä pelätä itseään, mutta kammonsa jokaisella.
Belialin kysellessä pudottamisesta Pumpkin virnisti.
"Et voikkaan olla siitä varma.. mutta yleensä maan tallaajilla on ominaisuus nimeltä luottamus" Pumpkin huomautti "Ja en minä nyt niin tyhmä ole että lentelisin lähelläkään ihmisiä. Olen jo saanut sen kokea, etteivät kuolevaiset pahemmin arvosta todellista muotoani, vaikka se on pirun nätti jos saan sanoa".
Omakehu haisee, mutta Pumpkin ei sitä tosissaan sanonut. Hän ei todellakaan ollut kauneimpia lohikäärmeitä ja tiesi sen hyvin.. mutta mitäpä lohikäärme kauneudella tekisi?

Pumpkin hiljeni, kuten Belikin, kunnes ykskaks pomppasi istumaan ja keinautti fyysisen olemuksensa istumaan Belialin päälle, varoen tuon kättä.
"Sinä käyt tänään kylvyssä" Pumpkin totesi ja tökkäisi Belialin nenää etusormellaan "haiset pian niin pahalta etteivät edes rotat viihdy seurassasi".
Hyvästä hajuaistista ei ollut mitään iloa Belialin seurassa. Mies haisi kuin tunkio.. palanut sellainen. Mutta mitä muutakaan saattoi odottaa katu rotalta?
"Majatalon hinnat eivät olleet korkeat. Minulla on juuri sopivasti rahaa yhteen yöhön. Sielä voit peseytyä... eikä mukinoita tai käräytän sinut elävältä" Pumpkin jatkoi ja tökkäsi tällä kertaa miestä poskeen.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Elo 2010, 14:58

Pumpkin

Tottahan se oli että käärmeet eivät paistatelleet luottamuksen kehässä. Sen sijaan noilla oli aina ollut huono maine, muutaman epämukavan lajitoverin johdosta. Siitä asiasta Pumpkin ei kuitenkaan lähtenyt väittelemään tästä asiasta, se kun sattui olemaan kokemuskohtainen mielipide asia.

Bel teki selväksi ettei aikonut peseytyä. Kielteiseen vastaukseen kulkuri sai vastaukseksi mutru suun, joka katsoi tuimasti allaan makaavaa nokipoikaa.
"Kyllä muuten varmana käyt" Pumpkin totesi ristien kätensä puuskaan kuin kiukutteleva kakara.
Pumpkinilla itsellään ei pahemmin ollut käyttöä rahalle ja sitä oli kertynyt mukavasti matkoilta. Liikaa sitä ei ollut, mutta aina sitä riitti hieman tuhlattavaksi... ja aina pystyi hankkimaan lisää. Työn tekeminen ei ollut Pumpkinille este eikä hidaste.
"En minä mitään sielullasi tekisi" Pumpkin tuhahti "Mutta voinhan aina myydä sen eteenpäin".
Pumpkin ei aikonut kertoa aikoiko kasata Belialille velkaa hyvistä teoistaan vai ei. Ilkeäähän se toisaalta olisi, mikäli lohikäärme vaatisi kulkuria maksamaan teoista, joita ei ollut edes pyytänyt. Belial kertoi olevansa ujo kuolija. Siihen Pumpkin naurahti virnistäen, mutta ei voinut samalla olla ihmettelemättä Belialin reaktiota. Tuon virne ja kiilto katseessa viestivät jostain, minkä Pumpkin halusi saada selville.

Belialin rykäistessä Pumpkin nosti kulmiaan. Kuullessaan kulkurin seuraavat sanat, naisen kasvoille nousi kiero virne.
"Kuinka suuri lisääntymisvietti ihmisillä on?" Pumpkin kysyi hymyillen kuin helvetistä noussut aurinko, samalla kun humputti itseään pari kertaa vasten Belialia.
Mitään intressioita Pumpkinilla ei ollut tätä kulkuria kohtaan, mutta aina se oli kiva testata toisen rajoja. Vielä hetken istuttuaan toisen päällä virnuillen, Pumpkin tapautti miestä pari kertaa poskelle ja nousi ylös venytellen raajojaan.
"Lähdetään kohta majatalolle päin"
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt


Edellinen

Paluu Kylä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron