Flirtti isku, vaiko nyrkki?//Wolf Fredin kaa tänne!//

Sisältäen niin syrjäisimmät asunnot, kuin kylän keskustan. Kylän keskipisteenä on suuri, yleensä vilkas aukio, jota kutsutaan kauppatoriksi. Torilla järjestetään niin myyjäisiä kuin kansantapahtumiakin, juhlista, vuodenajasta ja valtakunnantilanteesta riippuen.
Kylä on monitasoinen ja suuri. Katuja risteilee siellä täällä. Suurin osa kauppatorinläheisistä kaduista on täynnä puoteja, kapakoita ja majataloja. Mitä syrjemmäs mennään itse kauppatorilta, sitä enemmän alkaa esiintyä itse kaupungissa asuvien asuntoja. Linnalle päin jos lähtee, tulee vastaan aateliston asuinalueet. Toiseen suuntaan lähdettäessä Länsikujille päin on taas niin porvareiden, kuin talonpoikien asuntoja.
Kaduilta ei ole vaikea löytää myös kodittomia ja orpoja pyörimästä.

Kaupunkia ympäröi muurit. Muurit ovat hieman matalammat ja heikommat, mitä itse linnan muurit, mutta silti kestävät ja hyödylliset. Siellä täällä muurissa on portteja, joita vartioidaan tarkasti. Sisään ei päästetä ketä tahansa, mutta aina kaupunkiin tuntuu livahtavan hämärähiippari jos toinenkin. Muuri on viimeisimmän hyökkäyksen jäljiltä rikki Länsikujien puolella. Muuria on alettu korjaamaan, mutta korjaustyöt vievät aikansa. Rikkonaista muuria kuitenkin vartioidaan tarkasti, mutta jos olet tarpeeksi ovela, saatat päästä livahtamaan rikkinäisestä kohdasta sisään.

Valvoja: Crimson

Flirtti isku, vaiko nyrkki?//Wolf Fredin kaa tänne!//

ViestiKirjoittaja Demintty » 21 Heinä 2011, 17:29

Clarina

Tyttö haluaa käydä hakemassa ideoita koruun ja mikä olisi parempi kun kylä? Sieltä Clara saa useimmat ideansa. Nimittäin siellä on erillaisia muotoja, pikku patsaita puotien edessä,kaikkea mahdollista. Tyttö on käynyt useasti kylän keskustasta hakemassa ideoita. Nyt sataa ja Clara mielestä se on täydellinen korun idea hakemis reissu(ei ole paljonkaan väkeä). Myöhemmin hän sitten tekee jo koru suunnitelua ja ehkä jo itse korua. Korun tekeminen on pitkää hommaa ja vielä niiden myyminenkin.

Tyttö kävelee kujaa pitkin pistäen muistiinsa joka ikistä idean töpöä. Clara oli oikeassa, ketään ei ollut tiellä. Tyttö katselee kenkiään joka ovat kurassa. Hän kävelee aika nopeasti. Sitten hän törmää johonkin henkilöön. "Hei onko pakko seistä tielläni!? Menisit kotiisi mietiskelemään ja tuijottelemaan!" Clara huutaa henkilön selkään päin. Kuten huomaa, Clarina ei pidä tunteita sisällään. Eikö toinen muka kuule? Ei täällä ole niin iso metelikään.. Yhtäkkiä Clara tajuaa kenelle hän huutaa. Se on patsas joka ei omista korvia joilla kuulla. Clara ei ehdi paljon punastella van lähtee taas kävelemään. Sitten hän törmää taas " Miksi patsas on keskellä tietä?!! Eikö niitä voisi laittaa sivuun?" Tällä kertaa se ei olekaan patsas vaan mies joka myös oli tullut keskelle kylää..

//tuollaista sykertelin sulle :) jos siitä voit jatkaa//
[/i]
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 24 Heinä 2011, 21:43

Frederic

Satoi. Oli viileä ilma ja satoi, niin synkkää. Fred pudisteli päätään, kun hän vetäisi hupun päähänsä. Sateen suojaa ei ollut kovinkaan lähettyvillä, eikä Fred pahastunut pienestä sateesta, vaikka se olikin hänen mielestään hyvin synkkää. Fred ei pitkään seissyt siinä, kunnes joku törmäsi hänen selkäänsä ja väittä häntä patsaaksi. Hieman huvittuneena Fred kääntyi katsomaan kävelijää ja huomasi törmäilijän olevan nainen... jopa hyvin kaunis sellainen.
"Voihan ne laittaa sivuunkin, mutta silloin ihmiset eivät huomaa niitä." Fred vastasi naisen kysymykselle charmikkaasti hymyillen. Fred kääntyi kokonaan naiseen päin.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Heinä 2011, 12:29

Clara

"Ähh.. Antaa olla" Tyttö mutisi katsellessaan oikeita patsaita. Sen enemmän hän ei herättänyt huomiota mieheen. Oisi mieskin voinut olla sivussa. Ei häntä tarvitse nähdä. Tyttö nosti maahan pudonneen meri- kiven. Hän aikoi kaivertaa siihen kuvan jostain patsaasta. Se putosi suoraan miehen jalkojen viereen joten Clara joutui menemään vieläkin lähemmäs miestä. Hän nousi suoraan miehen kasvojen eteen, "Mitä sinä katsot? Etkö ole ennen nähnyt tyttöä joka poimii jaloistasi jotain?" Kaunotartakin rupesi huvittamaan se mitä nhän ntekee koko ajan. Nyt hän jo punastelee ja siksi käänsi selkänsä miehelle. Clara oli ottamassa askelta toiselle puolelle, kun sitten kääntyikin takaisin miehen puoleen, " Olet huonossa säässä vain seisoskelemassa? Mitä täällä teet?" tyttö koitti saada puheen aihetta ;)
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Heinä 2011, 20:54

Frederic

Nainen vastasi hänelle hieman töykeästi, mutta Fred oli nähnyt jo naisen kauneuden, eikä voinut hänen olla. Kun kivi vierähti hänen jalkoihinsa ja nainen nousi hänen naamansa tasalle, Fred ei voinut peittää hymyään, josta huokui charmikkuus ja ilme oli kutakuinkin iskevä.
En, ainakaan noin kaunista... Fred ajatteli hymyillen ja kun nainen kääntyi hänen hymynsä suli pois. Kun nainen oli astumassa pois, Fred avasi suunsa sanoakseen jotain, mutta nainen kerkesi ensin.
"Katselen vain paikkoja, ei pieni sade haittaa, en ole sokerista, vaikka sinä kyllä näytätä siltä." Fred vastasi charmikkaasti.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 26 Heinä 2011, 12:36

Clara

Claran suulle vieri hymy, yhtä helposti kuin kivi oli vierinyt miehen jalkojen juureen. Mutta hymy hyytyi. Minä olen vain etsimässä ideoita, en miehiä... Clara ajatteli.
Kaunotar katseli miestä. Hän oli ehkä pari, tai viisi vuotta Claraa vanhempi. " Joo, uskotaan.." Tyttö virnisteli miehelle. Mies oli selvästi sokeria. Jos tämä ei sulanut sateeseen niin Claraan ainakin. Miehen charmikkuus puski kuin viimeistä päivää. Claralla oli käsissään lehtiöitä ja vihkoja kuten myös se kivi ja pari muutakin. " Olen Clarina en muuta. Ja nyt tarkastelen kaivoa puhumatta sinulle." Claran päättäväisyys näkyi selvästi kuten myös se, että tyttö ei ole kiinnostunut. Ainakin muualta paitsi silmistä. Miksi juuri tämä mies? Ympärillä on näkynyt naisiakin.. Clara käveli toiselle puolelle kaivoa ja kurkkasi kaivoon. Hän nousi nopeasti pois kaivon luota ja tarkkaili sitä kauempaa.
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Heinä 2011, 17:12

Frederic

Naisen piittamattomuus ei painanut Fredin mieltä, hän hymyili yhä ja seurasi naista kaivolle.
"Vaikka et puhu minulle, minähän voin puhua sinule, eikös?" Fred kysäisi ja katsoi kaivoon itsekin. Kun nainen käveli hieman kauemmas kaivosta, Fred seurasi päättäväisenä perässä, hän oli nyt kokonaan naisen kauneuden lumossa, eikä osannut välittää naisen välinpitämättömyydestä.
"Mitä teet myöhemmin tänään?" Fred kysyi vinosti hymyillen.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 26 Heinä 2011, 18:54

Clarina

Clara tarkasteli kaivon reunoja. " Se mitä minä teen ei kuulu kenellekkään, mutta voin kertoa pari asiaa mitä teen.. Ensiksi menen kotiin ja toiseksi teen korusuunnittelua ja kolmanneksi on vapaata ja pysyn kodissani tai pihalla ainakin. Ja et varmasti löytäisi sinne koska se on metsänlaidassa. " Clara hymyilee viekkaasti. Mikä tuossa miehessä on? Häntä on lyöty kovaa päähän. Ei taida tajuta, että Claraa ei kiinnosta.
Selvästi tuon alta löytyy jotain heikkoa ja.. aivan sama. Clara veti hiuksensa sivusta korvan taakse. Ja meni tutkimaan läheltä kaivoa. Hän etsi yksityis kohtia. Hän voisi ruveta myymään myös veistospatsaita. Clara koitti kääntää selkäänsä monta kertaa miehelle ja nyt hän hermostui kun se ei onnistunut. " Okei!, mitä sinä haluat? Kerro nyt, että pystyn edes keskittymään sen jälkeen vähäsen." Clara räjähti puhumaan. " Jos se ei ole mahdotonta niin teen mitä haluat!.
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 27 Heinä 2011, 19:19

Frederic

Fred tarkkaili naisen liikkeitä ja sanoja.
"Hmm... itsekin asun metsän laidalla." Fred huomautti vienosti. Fred pani merkille jokaisen naisen liikkeen ja niiden sulavuuden.
"Teet siis koruja?" Fred kysäisi hieman ja huomasi naisen välttelevän häntä. Fred näki välillä pelkän selän, mutta jo sen näkeminen sai hänet sinnittelemään. Kun nainen räjähti pauhaamaan, Fredei nhnyt muuta kuin naisen kauniiden kasvojen liikkeet ja ne silmät.. Fred olisi voinut vain upota siihen katseeseen. Se iski tulta ja ärtymystä, mutta oli omalla tavallaan kiinnostavaa.
"Haluan..." Fred aloitti hiljaa miettien. "Suutele minua." Hän ehdotti, niin kuin se olisi ollut pelkkä tavallinene ehdotus. Hänen äänessään kuului pientä anontaa.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Heinä 2011, 21:55

Clara

Okei tuo kiikku ja kaakku siinä välillä. Olisiko se liikaa, vai? Clarina ei halunnut tehdä sitä joten hän odottaisi vielä hetken. " Suutelu vai? Eikö jokin muu riittäisi? Tulen vaikka juttelemaan pöydän ääreen?" Tytön silmät hehkuivat toivosta. Ei hän haluaisi jotain tuntematonta suudella. Tyttö käveli kaivon toiselle puolelle ja tuijotti miestä suloisesti keinuen kaivoa vasten, joka oli pelottavaa. Tyttö ei halunnut tätä, mutta pääsisi ainakin hetkeksi eroon hänestä. Siis jos hän ei tule talolle. Vitsit, hänkin asuu metsän laidassa.
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Heinä 2011, 11:31

Frederic

Fred mietti hetken, pienesti hymyillen ja naurahti sitten.
"Okei, voidaan me jutellakkin, jos haluat." Fred sanoi hymyillen. Hän käveli hieman lähemmäs naista ja istahti kaivon muurin päälle.
"Olen Frederic, entä sinä?" Hän sanoi rohkeasti koettaen aloittaa keskustelua.

//Lyhyeksi jäi ;)//
Templer
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 30 Heinä 2011, 11:46

Clara

Olisi ollut luonnollista, että Clarakin olisi istunut, mutta hän pelkäsi tippuakseen. "Olen Clarina, Clara." tyttö sanoi vienosti irvistäen. Hän ei yhtään pitänyt miehestä, mutta tämä oli tehtävä. Clara seisoi miehen vieressä. "Eikö mentäisi muulle istumaan? Täällä sataa ja haloo, voin tippua tuonne." tyttö sanoo kovasti osoittaen kaivon syvyyttä. Ympärillä näkyi monia puoteja joitten oven viereen voisi mennä suojaan. Claran paperitkin olivat jo melkein vedessä kelluva mönjää.

//Lyhyt//
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Heinä 2011, 14:05

Frederic

"Clara on kaunis nimi." Fred sanoi hymyillen, hän nousi kaivon muurilta ja katsahti syvään kaivoon.
"Tietenkin." Fred sanoi ja lähti jo kohti yhtä puotia, jonka oven yläpuolella oli katos.
"Teet siis koruja työksesi?" Fred uteli. Hän huomasi naisesta, ettei tämä pitänyt Fredistä, mutta Fredin oli silti yritettävä, sillä eihän hän voinut antaa nyt periksi, kun oli saanut naisen jo juttelemaankin.

//Lyhyeksi jää D: //
Templer
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 30 Heinä 2011, 14:24

Clara

"Joo koruja mä teen mut ketä se kiinnostaa?" tyttö vaan hölötti jotakin mitä mieleen tuli. Nyt he seisoivat kummatkin katoksessa. Clara katseli sateeseen. " Mitä itse teet?" hän koitti saada itsensä näyttämään kiinnostuneelta. hän oli laskenut paperinsa katosessa olevalle pöydälle. Nyt hän sopersi hiuksiaan. Toivoi, että juttelu tuokio ei kestäisi pitkään. Eiluultavasti enään kerennyt tänään tehdä koruja, mikä on suuri pettymys. " Olet minua pari, viisi vuotta vanhempi? Itse olen 20.."
Demintty
 

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Elo 2011, 11:17

Frederic

"Olen metsästäjä..." Fred sanoi hymyillen. "Ja joo... olen 25 vuotias." Fred sanoi niskaansa hieroen. harmillisesti.... hän lisäsi ajatuksissaan.
"Oletko mielestäsi hyvä tekemään koruja?" Fred kysyi kiinnostuneena. Hän nojasi seinään jas katsoi itsekin sateeseen, ilma oli viileä ja harmaa. Ankeampaa ei voisi toivoa... patsi jos he sattuisivat olemaan pimeän paikassa.
"Voisimme mennä jonnekkin sisälle, lämpimämpään paikkaan?" Fred kysyi kohteliaasti. "Ei tässäkään paha ole." Fred lisäsi nopeasti kääntyen katsomaan takaisin naiseen. Nainen ei selvästikään pitänyt hänestä, mutta jos Fred vielä koettaisi.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Demintty » 03 Elo 2011, 20:12

clara

" Mmm.. En tiedä olenko sen parempi." tyttö sanoi katsoen ensin koruaan sitten hän vilkuili pois Fredistä päin. Tyttö vaikutti nyt vielä enemmän epäkiinnostuneelta, mutta se johtui vain tällä kertaa näyttelemisestä. Nyt tyttöä rupesi oikeasti kiinnostaa. Vähän. Mies on siis metsästäjä ja kuten Clara arvasi niin 25 vuotias. Miehen ilme hyytyi hetkeksi luultavasti pienen ikäeron suhteen mutta palasi taas. " Mennään sitten. Otan juotavaa samalla." Tyttö käänsi katseensa Fredericiin ja sitten taas pois. Mies näytti tavalliseslta mieheltä joka oli siisti mutta hiukset sekaisin.
Demintty
 

Seuraava

Paluu Kylä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron