Eikä kukaan huomannut... vai huomasiko ?

Sisältäen niin syrjäisimmät asunnot, kuin kylän keskustan. Kylän keskipisteenä on suuri, yleensä vilkas aukio, jota kutsutaan kauppatoriksi. Torilla järjestetään niin myyjäisiä kuin kansantapahtumiakin, juhlista, vuodenajasta ja valtakunnantilanteesta riippuen.
Kylä on monitasoinen ja suuri. Katuja risteilee siellä täällä. Suurin osa kauppatorinläheisistä kaduista on täynnä puoteja, kapakoita ja majataloja. Mitä syrjemmäs mennään itse kauppatorilta, sitä enemmän alkaa esiintyä itse kaupungissa asuvien asuntoja. Linnalle päin jos lähtee, tulee vastaan aateliston asuinalueet. Toiseen suuntaan lähdettäessä Länsikujille päin on taas niin porvareiden, kuin talonpoikien asuntoja.
Kaduilta ei ole vaikea löytää myös kodittomia ja orpoja pyörimästä.

Kaupunkia ympäröi muurit. Muurit ovat hieman matalammat ja heikommat, mitä itse linnan muurit, mutta silti kestävät ja hyödylliset. Siellä täällä muurissa on portteja, joita vartioidaan tarkasti. Sisään ei päästetä ketä tahansa, mutta aina kaupunkiin tuntuu livahtavan hämärähiippari jos toinenkin. Muuri on viimeisimmän hyökkäyksen jäljiltä rikki Länsikujien puolella. Muuria on alettu korjaamaan, mutta korjaustyöt vievät aikansa. Rikkonaista muuria kuitenkin vartioidaan tarkasti, mutta jos olet tarpeeksi ovela, saatat päästä livahtamaan rikkinäisestä kohdasta sisään.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Elo 2011, 20:00

Fred

Mies saattoi vain kuvitella oman tyrmistyneen ilmeensä kun Evelyn alkoi ehdotella riisumista. Hän nielaisi ensin ja katsoi sitten hieman tuimana tytön silmiin. Miksi ihme alkuasukasnaiskauppaperverssibarbaariksi Evelyn häntä oikein luuli? Fred puuskahti syvään juuri niinkuin hänen vanhemmillaan oli tapana ennekuin he aloittivat saarnan. Hän silitti pari kertaa Evelynin kylkeä ja aukaisi sitten suunsa.
"Säästäisit edes murto-osan viattomuudestasi etkä tarjoilisi itseäsi ensimmäiselle vastaantulijalle", Fred sanoi sitten hieman pettynyt sävy äänessään ja työnsi tytön varovasti kauemmaksi.
"Vaikkei kroppasi pahalta näytäkään, tutustuin sinuun muutama tunti sitten ja olen yli kymmenen vuotta sinua vanhempi. Eikä minussa herää pahemmin haluja vaikka paitaasi nosteletkin", hän lisäsi ja hymyili hieman.
"Toivon totisesti, ettet tee näin joka kerta kun tapaat uuden miehen, olivat he sitten kuinka tahansa erilaisia kuin minä", Fred lisäsi kohottaen toista kulmaansa kysyvästi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Elo 2011, 20:15

Evelyn

Tyttö huomasi miehen hyvin vastahakoisen reaktion ja se sai neidon melkein purskahtamaan nauruun. Toinen työnsi tytön sivuun ja aloitti saarnansa.
Evelyn kuunteli hetken ja sitten pokka petti, tyttö alkoi nauraa kuin viimeistä päivää. Oikeasti tuo oli hyvin liikuttavaa että mies vaivautui huolehtimaan hänestä eikä hyväksikäyttänyt heti kun tilaisuus tuli, muttei tämä neito semmoisen päälle ymmärtänyt.
Evelyn nosti kätensä topakasti lanteilleen ja suuntasi huvittuneen katseensa mieheen.
"Kunhan härnäsin." Eve sanoi ja jatkoi sitten. "Viattomaksi minua ei ole ikinä sanottu, ja tuskin tämän jälkeen tulee kukaan sanomaankaan. Palan helvetissä, tein mitä hyvänsä joten vähintä mitä voin tehdä on nauttia matkasta." Sitten tyttö laski kätensä puuskaan. "Ja ei en tee näin, ikinä. Pysyn neitsyenä kunnes taivas putoaa ! Tästä mailmasta ei tarpeeksi miehistä miestä minulle löydy." Evelyn sanoi aivan kuin olisi elänyt tuhansia vuosia ja tietäisi asioista enemmänkin, tyttö rukka, minkä hän luonteelleen mahtoi.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Elo 2011, 20:30

Fred

Fredin arvostus Evelyniä kohtaan tipahti suorastaan lattiatasolle kun tämä purskahti nauruun - eikä nyt sillä että Fred olisi missään vaiheessa tyttöä pahemmin arvostanutkaan. Mitä nauramisen aihetta tässä oikein oli? Fred katsoi toista pää kenossa ja hieman harmistuneena. Kuulemma vain härnäystä, sen kun olisi nähnyt...
"Pala sitten", Fred vastasi puolikylmästi ja hoksasi sitten että Spring oli jo painellut paskantamaan aitauksen toiselle laidalle. Saisi pysyä siellä, sillä taivaalle alkoi kerääntyä tummia pilviä ja Fred katsoi paremmaksi siirtyä takaisin sisätiloihin.
"Tuletko sisälle? Alkaa varmaan sataa pian", Fred ehdotti sitten ja viittoi ovelle päin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Elo 2011, 20:48

Evelyn

Mies huvitti tyttöä edelleen, voi että miten hauska tyyppi !
Pian Fred kuitenkin vaihtoi puheenaihetta ja kysyi tulisiko tyttö sisälle. Evelyn kohotti katseensa taivaalle ja tummat pilvet näyttivät tosiaan uhkaavilta. "Jos vain passaa.." Neito vastasi seuraten sitten talon isäntää sisälle.
"Sano sitten kun et enään kestä seuraani, voin lähteä jos tahdot." Tyttö lisäsi sisätiloissa, hän tiesi etteivät kaikki osaa sanoa suoraan eikä hän halunnut kenenkään taakaksi.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Elo 2011, 15:05

Fred

No miksei passaisi jos kerran oikein pyysin, Fred ajatteli mielessään ja häntä nyppi Evelynin jatkuva kihertely. Ei hän vitsaillut puhuessaan eikä hän pitänyt siitä että hänestä tehtiin pilkkaa. Sitten Evelyn käski sanomaan silloin kun hänestä olisi riesaksi. Fred irvisti poispäin Evelynistä sillä oli kävellyt ensimmäisenä sisään. Tällä hetkellä asia ei olisi melkein edes haitannut.
"Lähde sitten kun huvittaa. Eipä minulla ole parempaakaan tekemistä", Fred totesi. Niin, parempaa tekemistä kuin mitä? Tulla naurunalaiseksi koska joku pikkukersa kuvitteli itsestään liikoja tai tapella nyrkein ja hampain lattialla? Varmasti hänellä olisi ollut parempaakin tekemistä. Vaan eihän hän sitä sanoisi sillä ei halunnut olla epäkohtelias. Evelyn varmaankin juoksisi parkuen tiehensä ja kertoisi jokaiselle vastaantulijalle kuinka melkein tuli raiskatuksi hevosaitauksessa ja joutui nyrkkirysyynkin, mutta pakeni viimehetkellä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

ViestiKirjoittaja Kitty » 24 Elo 2011, 15:44

Evelyn

Mies sanoi että lähde kun huvittaa ? Oliko tuo nyt vinkki siihen että pitäisi kipittää menemään vai jäädä pidempään ? Tytön ilme muuttui mietteliääksi ja hän käveli keittiön tasolle nappaamaan puukkonsa takaisin seläntaakse.
Sen jälkeen neito suunnisti olohuoneen lattialla lojuvan korsettitopin luokse ja nappasi sen hyppysiinsä.
"Kait se on parasta liueta ennen sadetta." Tyttö tokaisi vilkaisten ikkunasta taivaalle, jos sitä nyt lähtee niin varmasti kastuu, muttei Evelyn ollut sokerista tehty, tuo viis veisasi.
Neito asteli jo ovelle päin ja muistutti miestä siitä ettei hyvät teot jää huomaamatta. Evelyn tulisi jokupäivä rakennustarpeiden kera kummittelemaan miehelle, jos tuo vaikka tahtoisi korjailla taloaan.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Elo 2011, 18:13

Fred

Evelyn kävi poimimassa puukkonsa ja korsettinsa ja oli sitten jo lähtöaikeissa. Fred katsoi häntä vähän hämmentyneenä.
"Ai, lähdet jo nyt?" hän kysyi kuin suurinkin typerys - niinhän nainen juuri oli sanonut aikovansa tehdä. Mies meni vähän hämilleen, olikohan Evelyn tajunnut, että häntä alkoi tihkaista tuon käytös? Ei toinen kuitenkaan niin paha ihminen ollut, eikä Fred olisi halunnut loukata häntä.
"Niin no, miten haluat", Fred henkäisi ja pyyhälsi avaamaan neidille oven. Kun kerran poistui niin poistukoon edes sillämielin ettei Fred pelkkää pahaa hänestä ajatellut.
"Toivottavasti näemme vielä", hän totesi virnistäen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Elo 2011, 18:25

Evelyn

Juuri kun neito oli tarttumassa kahvaan niin siihen ilmestyikin miehen käsi, joka avasi tytölle oven, oikea herrasmies tosiaan.
Fred toivoi vielä että he tapaisivat. "Voi kyllä me vielä tapaamme, usko pois." Evelyn sanoi taputtaen toista poskelle, hellästi tosin.
Neito harppasi ovesta ulos ja suuntasi matkansa kohden kylää, vielä viimeiseksi kiitokseksi nosti tyttö toisen kätensä ilmaan vaikka olikin jo selin toiseen päin. Tyttö vain hoki itselleen ettei taakse saisi katsoa, se olisi pehmoilua ja antaisi kaipaavan vaikutelman, ja sitä ei tyttö halunnut.


//Phew, eiköhän tämä ollut tässä ?Kiitos pelistä =D It was soo fun !
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Elo 2011, 18:53

//Jeesmän ja kiitoksia loistavasta pelistä, saa toki tulla rienaamaan Frediä vielä joskus uudelleenkin! :>
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Avatar
Agna
Hovinarri
 
Viestit: 2574
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 11:32
Paikkakunta: Kaukainen kuningaskunta

Edellinen

Paluu Kylä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron