Annahan D-molli, veli [NELINPELI]

Sisältäen niin syrjäisimmät asunnot, kuin kylän keskustan. Kylän keskipisteenä on suuri, yleensä vilkas aukio, jota kutsutaan kauppatoriksi. Torilla järjestetään niin myyjäisiä kuin kansantapahtumiakin, juhlista, vuodenajasta ja valtakunnantilanteesta riippuen.
Kylä on monitasoinen ja suuri. Katuja risteilee siellä täällä. Suurin osa kauppatorinläheisistä kaduista on täynnä puoteja, kapakoita ja majataloja. Mitä syrjemmäs mennään itse kauppatorilta, sitä enemmän alkaa esiintyä itse kaupungissa asuvien asuntoja. Linnalle päin jos lähtee, tulee vastaan aateliston asuinalueet. Toiseen suuntaan lähdettäessä Länsikujille päin on taas niin porvareiden, kuin talonpoikien asuntoja.
Kaduilta ei ole vaikea löytää myös kodittomia ja orpoja pyörimästä.

Kaupunkia ympäröi muurit. Muurit ovat hieman matalammat ja heikommat, mitä itse linnan muurit, mutta silti kestävät ja hyödylliset. Siellä täällä muurissa on portteja, joita vartioidaan tarkasti. Sisään ei päästetä ketä tahansa, mutta aina kaupunkiin tuntuu livahtavan hämärähiippari jos toinenkin. Muuri on viimeisimmän hyökkäyksen jäljiltä rikki Länsikujien puolella. Muuria on alettu korjaamaan, mutta korjaustyöt vievät aikansa. Rikkonaista muuria kuitenkin vartioidaan tarkasti, mutta jos olet tarpeeksi ovela, saatat päästä livahtamaan rikkinäisestä kohdasta sisään.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Loka 2012, 13:35

Pumpkin ei ollut vielä ikinä törmännyt näin huvittavaan humalaparivaljakkoon. Veljekset eivät ilmeisesti yleensä juoneet, ehkä hyvä vain. Naaraan kasvoja koristi koko kävelymatkan ajan huvittuneen virnuileva ilme, tummahipiän seuratessa Aerdirnaithonin ja Aphaderuiondurin koheltamista. Nuorempi veljistä oli jopa kaatua kävellessään, pelastaen kuitenkin tilanteen mitä vauhdikkaimmilla kompurointiliikkeillä.
Varovasti ettei maa syö Tummahipiä sihisi hykerrellen samalla kun koitti itse omasta pienestä hiprakastaan huolimatta pitää veljekset kutakuinkin tolpillaan ja reitillä.
Suunnistaminen olikin lähinnä Pumpkinin hommaa tässä tilanteessa. Äkkiäkös kolmikko kuitenkin löysi takaisin sille samalle kapakalle, josta äsken oltiin lähdetty niin lennokkaasti.

Kapakassa oltiin jo alettu toipua välikohtauksesta ja tilanne oli rauhoittunut. Kuitenkin, kummallinen kolmikko herätti sisään astuessaan huomiota ja osa jopa tunnisti tuon kahden riikinkukon ja yhden suklaakaramellin saattueen, kurtistellen pienesti kulmiaan. Mitä nuo nyt palasivat?
Odottakaa te tässä! Minä käyn kysymässä henkilökunnalta josko he olisivat sattuneet korjaamaan talteen bab ban soittimesi Pumpkin kävi ilmoittamaan samalla kun pysähdytti veljeskaksikon ovenpieleen.
Sen sileän tien hyppeli Pumpkin puhumaan tarjoilijalle, joka heidän pöytään oli juomia aikaisemmin kantanut. Tummahipiä saikin hetken selitellä äskeistä välikohtausta, mutta lopulta päästiin itse banjoon. Onneksi tarjoilija oli ollut fiksu ja korjannut talteen mielenkiintoisen soittimen. Tietenkään tuo ei olisi halunnut luopua siitä, mutta kun Pumpkin kiltisti pyysi ja vähän vaihtokauppaa kävi, löysi banjo pian muutamalla hopealla tiensä takaisin kohti omistajaansa.

Kului siis pieni tovi, kunnes Pumpkin hyppeli banjo käsissään takaisin veljesten luo.
Se löytyi!


// Seurasin vain vohveleita //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

Edellinen

Paluu Kylä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron