Venom

Sisältäen niin syrjäisimmät asunnot, kuin kylän keskustan. Kylän keskipisteenä on suuri, yleensä vilkas aukio, jota kutsutaan kauppatoriksi. Torilla järjestetään niin myyjäisiä kuin kansantapahtumiakin, juhlista, vuodenajasta ja valtakunnantilanteesta riippuen.
Kylä on monitasoinen ja suuri. Katuja risteilee siellä täällä. Suurin osa kauppatorinläheisistä kaduista on täynnä puoteja, kapakoita ja majataloja. Mitä syrjemmäs mennään itse kauppatorilta, sitä enemmän alkaa esiintyä itse kaupungissa asuvien asuntoja. Linnalle päin jos lähtee, tulee vastaan aateliston asuinalueet. Toiseen suuntaan lähdettäessä Länsikujille päin on taas niin porvareiden, kuin talonpoikien asuntoja.
Kaduilta ei ole vaikea löytää myös kodittomia ja orpoja pyörimästä.

Kaupunkia ympäröi muurit. Muurit ovat hieman matalammat ja heikommat, mitä itse linnan muurit, mutta silti kestävät ja hyödylliset. Siellä täällä muurissa on portteja, joita vartioidaan tarkasti. Sisään ei päästetä ketä tahansa, mutta aina kaupunkiin tuntuu livahtavan hämärähiippari jos toinenkin. Muuri on viimeisimmän hyökkäyksen jäljiltä rikki Länsikujien puolella. Muuria on alettu korjaamaan, mutta korjaustyöt vievät aikansa. Rikkonaista muuria kuitenkin vartioidaan tarkasti, mutta jos olet tarpeeksi ovela, saatat päästä livahtamaan rikkinäisestä kohdasta sisään.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 14 Joulu 2012, 20:32

Bat olisi voinut puhua Ra'anin suloisuudesta ja ihanuudesta vaikka maailman tappiin asti ja hän oli alruunan puolesta hyvillään sen saamasta huomiosta. Ikävä kyllä asiakkaalla oli kiire jatkaa matkaa ja lääkäri vastasi kevyellä nokan nyökkäyksellä tuon kumarrukseen.
"Tiedät mistä minut löytää", hän vastasi hyväntuulisesti ja näytti asiakkaalleen tien yläkertaan ja lukitsi oven varastoonsa huolellisesti. Tuskainen ääni takkahuoneesta muistutti, että potilas oli yhä elossa. Hän hoitaisi haavoittuneen piruparan ihan heti, kunhan saisi potentiaalisen kanta-asiakkaansa ensiksi turvallisesti ulos.

//Loppuneeko tää täs pikku hiljaa? Mulla ei ainakaan tule mitään tajunnan räjäyttäviä ideoita D:
Pappis
 

Edellinen

Paluu Kylä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron