Illan hämärtyessä //Nyyyaaa ft. K18//

Sisältäen niin syrjäisimmät asunnot, kuin kylän keskustan. Kylän keskipisteenä on suuri, yleensä vilkas aukio, jota kutsutaan kauppatoriksi. Torilla järjestetään niin myyjäisiä kuin kansantapahtumiakin, juhlista, vuodenajasta ja valtakunnantilanteesta riippuen.
Kylä on monitasoinen ja suuri. Katuja risteilee siellä täällä. Suurin osa kauppatorinläheisistä kaduista on täynnä puoteja, kapakoita ja majataloja. Mitä syrjemmäs mennään itse kauppatorilta, sitä enemmän alkaa esiintyä itse kaupungissa asuvien asuntoja. Linnalle päin jos lähtee, tulee vastaan aateliston asuinalueet. Toiseen suuntaan lähdettäessä Länsikujille päin on taas niin porvareiden, kuin talonpoikien asuntoja.
Kaduilta ei ole vaikea löytää myös kodittomia ja orpoja pyörimästä.

Kaupunkia ympäröi muurit. Muurit ovat hieman matalammat ja heikommat, mitä itse linnan muurit, mutta silti kestävät ja hyödylliset. Siellä täällä muurissa on portteja, joita vartioidaan tarkasti. Sisään ei päästetä ketä tahansa, mutta aina kaupunkiin tuntuu livahtavan hämärähiippari jos toinenkin. Muuri on viimeisimmän hyökkäyksen jäljiltä rikki Länsikujien puolella. Muuria on alettu korjaamaan, mutta korjaustyöt vievät aikansa. Rikkonaista muuria kuitenkin vartioidaan tarkasti, mutta jos olet tarpeeksi ovela, saatat päästä livahtamaan rikkinäisestä kohdasta sisään.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Maalis 2013, 16:02

Misute

Tyttö hymyili, kun poika sanoi, että rakasti häntä. Tuo käski sitten hymyilemään. "Hymyilen, hymyilen." Misute naurahti ja nousi ylös. Soul alkoi selittämään hänelle kaikkea ja Misute kuunteli vaiti. Hän puristi toista vasten syliään. Soulin pyyntö oli vilpitön ja täynnä suojelin halua. MIsute ymmärsi sen taysin hyvin. Hän tiesi, että tämä asia taisi olla hieman arka. Kun Soul sitten sanoi En minä itseni takia, ainahan minä olen pärjännyt.. mutta sinä, sinä olet.. liian tärkeä.. liian haavoittuvainen Misute katsoi hiljaa Soulia. Tuon äänessä oli aivan selkeästi pelkäämisen tunnetta. "Ymmärrän." Misute sanoi ja kosketti toisen poskea. "Et, halua että minä kuolen kädestäsi... Mitäs jos." MIsute mietti ja hymyili hiljaa. "Jos yrittäisimme saada sen pois sinusta tai yritetään toista keinoa sitten. Jos saan toisenkin puolesi pitämään minusta? Hahahah, hullua se on..." MIsute naurahti ja suuteli toista hellästi. "Olen pahoillani, että en pysty olemaan tukenasi kunnolla, eikä minusta ole juurikaan hyötyä." Misute sanoi ja syleili Soulia. "On vain niin rankaa nähdä, että rakkaani kärsii lähelläni niin paljon. Haluaisin vain, että sinä et kärsisi niin paljon. MIsute kuiskasi ja hymyili.

"Soul.... MInä rakastan sinua yli kaiken." Tyttö sanoi hyvin hitaasti. Hän hymyili suloisesti. "Tulen aina rakastamaan. Haluan auttaa sinua, haluan tukea sinua parhaani mukaan. Haluan rakastaa sinua yli kaiken." Misute sanoi ja nauroi kevyesti.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Huhti 2013, 12:45

Soul Safer

Neito sanoi ymmärtävänsä ja Soul yllättyi tytön vastauksesta täysin, mutta positiivisesti. Neito ehdotti jotain sellaista, mitä Soul juuri pelkäsi, neito suorastaan halusi, että Soul näyttäisi toisen puolensa tytölle.
"Mutta.." Soul aloitti, mutta jätti sanomisensa kesken.. sehän voisi jopa toimia.. Soul ei kuitenkaan tiennyt mitä sanoa, riskit olivat suuret, mutta niin olivat hyödytkin. Neito kuitenkin jo jatkoi ja pahoitteli, ettei psytynyt olemaan pojan tukena enempää. Soul suorastaan naurahti ja sanoi:
"Mutta sinähän olet minulle parempana tukena kuin kukaan muu! Sinä autat minua jatkamaan ja sinä annat minulle sitä, mitä kukaan muu ei voisi koskaan antaa.." Soul naurahti nyt hieman ontosti. "Sitä, mitä en koskaan olisi voinut uneksiakaan. Sinä olet pelkkää hyvää minulle." Poika huokasi. Misute sanoi, että oli rankkaa nähdä hänen kärsivän, mutta Soul vain naurahti siihen.
"Turhaan sinä murehdit. Minähän olen jo tottunut tähän. Tämä ei ole mitään verrattuna siihen, kun elin ilman sinua.. ilman mitään syytä elää." Neito sanoi rakastavansa poikaa ja Soul vastasi tähän suudelmalla. Hän vihasi tilannetta, vihasi sitä kuinka vaikeaa rakkaus olikaan, mutta rakasti Misutea, eikä halunnut päästää neidosta irti. Neito oli kaikkea hänelle mitä hän tarvitsi, neidon kauniit sanat olivat rohkaisua, rakkaus, jota neito jakoi oli pelkkää kannustusta elämään ja neidon pelkkä läsnäolo oli kaikkein ihaninta, mitä poika oli koskaan tuntenut. Kun Soul tämän täysin ymmärsi, hän tunsi taas outoa lämpöä sisällään ja hymyili vilpittömästi irtautuessaan suudelmasta.
"Minä rakastan sinua." Poika sanoi paljon luontevammin kuin koskaan ennen, hän ei tarvinnut mitään selityksiä, siinä se oli, tunne, parina sanana.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Nya » 08 Huhti 2013, 19:55

Misute

Oli oikein iloinen ja herttainen hetki niiden kaikkien ruumiiden keskellä, mitä tämä nuori pari juuri nyt oikein vietti. Kuin ruumita ei olisi ollutkaan, Misuten hymy oli aito ja hellä. Hän halasi Soulia ja vastasi tuon suudelmaan. Hän rakasti pojan sanoa, sitä kuinka tuo piteli häntä, kuinka hän kosketti häntä viileillä käsillään. Kuinka Soul lausui hänen nimensä, kuinka poika hänelle hymyili. Kaiken tuon Misute piti visusti omana tietonaan. Hän piti nuorukaisen omanaan. Hän antoi sormiensa sukeltaa toisen hiuksien sekaan. Hän tuoksutteli hiljaa toisen hajua. Hän näytti nauttivan tälläisestä hetkestä, ennen kuin hän irtaantui toisesta hän hieroi nenäänsä pojan nenää vasten ja virnisti. "Mennäänkö? En haluaisi lopettaa, mutta minua takoo takaraivossa se ajatus, että tänne saattaa piankoin tulla vartijoita ja löytää meidät tästä keskeltä ruumiita, ellemme lähde nopeasti pois." Misute mietti hetken, ennen kuin jatkoi. "Haluaisitko viettää yön kotonani, on aika myöhä muutenkin ja on mukavaa, joku o seurana siinä yksinäisessä murjussa." Misuta naurahti ja nousi pystyyn. Auttoi parhaansa mukaan Soulin pystyyn.

Hän kurkotti hieman ja suukotti toista otsaan. Sitten hän antoi kätensä valua toisen kasvoilta hellästi toisen rintakehälle, jossa sydän pamppaili rauhalliseen tahtiin. Hän otti pojan käden ja painoi sen oman sydämmensä päälle. Tyttö hymyili ja suukotti pojan kättä. "Toivottavasti lämmittää käsiäsi, täällä alkaa jo olla hieman kylmä." Misute totesi.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Touko 2013, 19:07

Soul Safer

Kun Misute esitti "huolensa" vartijoista ja ruumiista, jotka makasivat heidän lähettyvillään Soul nyökkäsi ymmärtäväisesti ja kuunteli neidon ehdotuksen. Pojan huulille palasi hetkeksi hävinnyt hymy, joka jo itsestään kertoi, että Soul piti ajatuksesta. Selventääkseen vielä mielipidettään Soul vielä nyökkäsi ja kuin tämäkään ei olisi riittänyt Soul vielä avasi suunsa: "Se on mainio ajatus. Saisin ainakin "nähdä" kotisi." Poika sanoi ja nousi neidon avustuksella maasta. Hän puisteli lumia polvistaan ja noustuaan pystyyn tunsi poika neidon suudelman otsallaan. Hellyydenosoitus sai Soulin hymyilemään suorastaan jo automaattisesti. Neidon kädet valuivat miehen rintakehälle ja Soulin oli pakko myöntää, että piti siitä. Misuten käsi kävi siirtämään hänen omaa kättään neidon rinnalle, joka oli hetken hieman outoa, mutta Soul tajusi pian, että hänen oli tarkoitus kuunnella sydäntä, eikä lääppiä toisen naisellisia muotoja, vaikka tuskin Misute olisi siitäkään niin pahastunut.. kai. Misute painoi huulensa pojan kädelle ja sanoi toivovansa, että se lämmittäisi hänen käsiään. Kyllähän tuo hänen kättään lämmitti, mutta neidon sanat saivat miehen ajattelemaan, olikohan neidolla kylmä? Soul oli muutenkin niin kylmä persoona, ettei pikku pakkaset saaneet poikaa horjumaan, mutta neito oli selvästi toista maata.. olihan tuo nyt enemmän ihminen kuin hän.

Soul nyökkäsi kuitenkin, vain koska tunsi, että neito tarvitsi nyökkäyksen, kuin vastauksen. Poika painautui lähemmäs neitoa, mutta kuuli samalla, kuinka joku lähti juoksemaan heitä päin, oikeastaan ruumiita päin. Mysteerikko oli vielä kaukana, mutta ei Soul nähnyt pienintäkään järjen häivää paikalle jäämisessä.
"Mennään." Safer sanoi melko nopeasti ja lähti johdattamaan tyttöä ripein askelin sivukujalle, pois päin ruumiista.
"öö.." Soul lopulta sanoi, kun he olivat päässeet pois ns. vaara-alueelta, muttei lopettanut kävelyään. "Yleensä en ole näin eksyksissä, mutta.. missäpäin sinä oikein asut?" Pojan oli pakko naurahtaa.

//jaa lyhyempää tähän väliin :3//
Templer
 

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Touko 2013, 14:34

Misute

Tyttö hymyili, kun poika lähti hänen mukaansa. Hän kuuli pian lähenevät askeleet ja lähti Soulin johdattamana. Äkkiä poika hidasti ja naurahti, johon Misutenkin oli naurehdettava. "Tänne päin. Ethän sinä toki voi tietää missä minä asun, kun tämä on ensimmäinen kerta." Misute nauroi ja otti toisen kädestä. Hän lähti johdattamaan toista vuorollaan. Tyttö teki rauhallisen käännöksen vasemmalle ja sitten oikealle, jotta he pääsisivät ihmisten kylästä pois. Täällä oli nyt tällä hetkellä aika vaarallista.
Misute johdatti heidät muurin suulta varovaisesti ulos ja jatkoi sitten matkaansa. "Tässä voi kestää hieman, asun haltioiden kylässä." Misute mainitsi nopeasti ohi mennen. "Juostaan!" Misute nauroi ja lähti juoksemaan.

Haltioiden kylään saapuessaan tyttö pysähtyi kuin seinään. Nyt oli pakko vetää henkeä. MIsute tasasi hengityksensä ja hymyili Soulille. "Täällä näin, seuraa minua." Tyttö pyysi ja viittoi seuraamaan. Hän lähti kävelemään pitkin tuttua tietä, joka johti pienelle kujalle, jossa oli hieman taloja. Tyttö pysähtyi yhden talon luokse ja avasi oven. "Tervetuloa matlaan majaani." Misute toivotti. Hän sulki oven pojan jälkeen ja meni nopeasti hakemaan kynttilöitä. Kaunis valo heijasti varjoja seinille. "Voit nukkua tässä yösi." Misute sanoi ja taputteli pehmeää sohvaansa. Hänen talossaan oli vain yksi makuuhuone, keittiö ja olohuone. Se oli pieni, mutta rakas tytölle. Se oli hänen ensimmäinen kotinsa. Misuten olohuone oli täynnä opiskelua varten olevia kirjoja, joita hän alkoi laittamaan pinoihin. "Anteeksi tämä sotku... Minä kun opiskelen niin paljon.." Misute virnisti.


//Ei se haittaa, eis ee ees näytä lyhyeltä.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Touko 2013, 16:54

Soul Safer

Misute lähti johdattamaan poikaa pois kylästä ja kun he pääsivät ulos, muurin toiselle puolelle Misute selitti asuvansa haltioiden kylässä. Soulista tämä tuntui erittäin jännittävältä, eihän hän ollut siihen ennen tutustunukaan. Pojan mietteet kuitenkin keskeytti neidon seuraava huuto. Aluksi poika suorastaan säikähti, miksi heidän piti juosta, mutta kun neito jatkoi naurahtamalla, rauhoittui poika ja pystyi jopa nauttimaan juoksemisesta neidon rinnalla.

Misute pysähtyi kuin seinään ja Soul teki saman, mutta vain hitusen myöhemmin. Tyttö oli hengästynyt taas, mutta Soul ei tuntenut vieläkään hengästyneisyyttä. Tyttö pyysi pian poikaa seuraamaan häntä ja Soul vastasi tähän iloisesti nyökäten ja lähtien seuraamaan neitoa suorastaan tuon jalanjälissä, eihän poika nyt tahtonut tänne eksyä.
Pian he olivat neidon talon kohdalla ja Misute toivotti Soulin tervetulleeksi taloon. Soul astui sisään ja yllätyksekseen piti talon lämmöstä. Poika "katseli" taloa hetken, kosketteli sen seniä ja tavaroita suorastaan aavemaisesti vaellellen pitkin pientä taloa. Lopulta Misute osoitti pojalle missä hän voisi nukkua yönsä ja Soul palasi Misuten luokse kokeillen sohvaa.
"Okei." Poika vastasi, vaikka tunsi, ettei se riittänyt ja hänen olisi sanottava kiitos, mutta Soul ei tunnetusti toistanut kyseistä sanaa turhan tiheään. Pian neito jo pyyteli anteeksi sotkua talossaan, mutta Soul vain naurahti siihen kävellen neidon luokse.
"Samahan se minulle on, enhän minä edes näe sitä!" Poika sanoi ja asettui neidon viereen laskien kätensä neidon käsien päälle ja kirjalle. Soul ei ollut ennen koskenut kirjaa, olihan hän sellaisesta kuullut puhuttavan, muttei hän oikeastaan ollut ennen moista käsitellyt. Soul nosti yhden kirjoista silmiensä eteen ja nuuhkaisi paperia.
"Miksi ihmeessä.." Soul aloitti ja käänteli kirjaa edessään kuin olisi nähnyt sen. "kukaan voi kuluttaa aikaansa.." Soul pysähtyi hetkeksi. "tällaiseen." Soul mutristi huuliaan, mutta naurahti lopulta.
"Tätä ei voi edes kokea koskemalla.." Poika lisäsi ja siirsi toisen kätensä melkein hapuilevan oloisena Misuten kasvoille.
"Minä sentään voin lukea ilmeesi koskettamalla, mutta tätä.. eihän tätä voi lukea kukaan.. minunlaiseni." Soul sanoi ja silitti hellästi neidon huulia. Lopulta poika laski kirjan pöydälle ja asettui seisomaan neidon eteen.
"Minä voin lukea kauneutesi.. näillä." Soul heilutteli siroja sormiaan neidon kasvojen edessä ja siveli sormenpäillään neidon kylkiä hymyillen. Poika painoi huulensa neidon huulille ja suuteli Misutea suorastaan himon vallassa ja kesken suudelman poika loittoni neidosta hetkeksi ja päästi naurunsekaisen hymähdyksen ja hymyili suorastaan pirunomaisesti ajatellessaan kirjoja, mutta kun poika palasi takaisin vierailemaan neidon huulilla, ei Soul enää ajatellut muuta kuin Misutea, tuon huulia ja koko naisellista kauneutta ja ihanuutta, jota tuo edusti, sekä rakkautta, joka lämmitti pojan rintaa.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Touko 2013, 17:23

Misute

Poika otti kirjan ja näytti tutkivan sitä. Misute katsoi Soulin touhuja, kunnes poika kysyi miten joku voisi tulkita tälläistä kirjaa. Hänen tapaansa. "Ei miteenkään. Sitä varten minä olen." Misute kuiskasi ja vastasi Soulin lämpimään ja himokkaaseen suudelmaan. Hän hymyilit oisen naurulle, mutta kietoi lopulta kätensä pojan viileän kehon ympärille. Misute pysähtyi ja katsoi toisen huviin, jonka alla oli tämän silmät. "Minä niin rakastan sinua." Misute sanoi ja suukotti pojan nenää. Hän antoi käsiensä kiertää toisen keholla. Hitaasti ne painoivat selkää ja pakottivat pojan tulemaan tiukemmin tytön syleilyyn.

Hän kiehnäsi toisessa. Misute kuitenkin irrotti itsensä toisesta ja keräsi kirjat pinoihin kunnolla. "Kuuntele, ei minulla pelkästään ole tälläistä tylsää opiskelu kirjaa. On minulla täällä tarinoitakin." Misute sanoi hymyillen. Hän otti yhden kova kantisen ja paksun kirjan käteensä. Tyttö avasi kirjan ja otti sieltä yhden tietyn luvun. "Hän koski minua hitaasti. Tunsin kuinka kehoni halusi lisää. Hän tuli lähemmäs. Hän hukutti minut suudelmiin, jotka kuvastivat niin plajon hänen rakkauttaan. Hän otti minut vahvoihin käsiinsä ja syleili minua. Minä olin vain sulaa vahaa hänen käsittelyssään." Samalla Misute tuli lähemmäksi Soulia. Hän katsoi toista hitaasti. Hänen toinen kätensä laskeutui toisen poskelle. Tyttö silitti sitä hellästi. Lopulta kirja päätyi pienelle nurkapyötään kun tyttö suuteli vielä poikaa hellästi. Hän halusi tuntea toisen pehmeät huulet. Hän halusi toisen lämmön, tämän rakkauden tunteen. Hän halusi pojan kokonaan.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 21 Touko 2013, 19:46

Soul Safer

Neito painoi poikaa itseään vasten, eikä Soul tästä pahastunut. Hän nautti hetkestä, joka oli pian poissa. Neito alkoi taas siirtelemään kirjoja ja poika otti yhden käteensä kuin auttaakseen, vaikka lopulta kyseinen opus jäikin vain hänen käteensä, eikä päässyt pöydälle taikka järjestykseen ollenkaan. Misute kertoi, että hänellä oli välissä muutakin kuin pelkkää kuivaa faktaa ja Soul oli jo sanomassa, että kirja kuin kirja, mutta Misute alkoikin lukemaan yhtä kirjoistaan. Soul kuunteli kuinka sanat ikäänkuin hiipivät ulos neidon huulien välistä ja kertoivat omaa pientä kieroa tarinaansa. Tällaisesta kirjallisuudesta Soul pystyi melkeinpä pitämään..
Poika tunsi neidon käden poskellaan ja tuo silitti sitä hennosti. Soul painoi oman kätensä neidon käden päälle ja silitti neidon kädenselkää. Misuten huulet kohtasivat pian pojan huulet ja Soul vastasi suudelmaan.

Poika laski kätensä neidon kädeltä ja pudotti kädessään olleen opuksen lattialle välittämättä siitä, mitä neito mahtoi ajatella. Soul pystyisi varastamaan tuolle uuden, paremman.
"Hän hukutti minut suudelmiin." Soul sanoi irtautuen suudelmasta pienesti virnistäen ja palasi takaisin neidon huulille. Taas pieni tauko.
"Selvä." Poika vastasi ja kietoi kätensä neidon käsien alta selälle vetäen tuon tiiviistii kiinni omaa ruumistaan vasten. Poika suuteli uudestaan ja uudestaan nauttien samalla toisen tuoksua ja läsnäoloa. Poika kohotti toisen kätensä neidon hiuksiin ja irtautui pitkästä suudelmasta hymyillen.
"En ole ennen tehnyt mitään tällaista.." Poika sanoi melko iloisesti. "näin lähellä ketään toista." Hän jatkoi ja painoi välissä huulensa toisen huulille, vain pienelle visiitille. "En koskaan ennen." Soul naurahti ja alkoi kuulostaa jopa hermostuneelta, mutta tämän hän hautasi uuteen suudelmaan.
Templer
 

ViestiKirjoittaja Nya » 22 Touko 2013, 14:51

Misute

Tyttö antoi toisen suudella häntä, hän nautti joka hetkestä. Hän ei antanut merkkikään tyytymättömyydestä. Hän oli täysin tyytyväinen. Pian hän huomasi toisen hermostuneisuuden, nosti kätensä tuon kasvoille ja suukotti tuon nenää uudeman kerran. "Kaikki hyvin." Misute naurahti ja halasi häntä. Hän siirtyi hieman kauemmaksi ja kävi nopeasti hakemassa lasin vettä. "Juo pois, täällä on aika kuuma. Vesi lisäksi tekee hyvää sinulle." Tyttö sanoi hellsäti ja virnisti, hän joi hieman vettä ja suuteli toista. Samalla hän antoi suusta suuhun vettä pojalle.
Misute irtaantui sudelmasta ja naurahti. "Minä rakastan sinua, niin huonoine ja hyvine puolinesi." Misute sanoi ja hymyili. Hän tiesi, ettei toinen ehkä häntä nähnyt, mutta se riitti, että tuo oli hänen lähellään. Soul oli kaikkea mitä hän oli unelmoinut, vaikka alku olikin ollut hankala ja varovainen. Nyt kaikki oli hyvin, kunhan pojan toinenkin puoli saataisiin laannutettua.

Misute kääntyi ja kiersi pojan ympäri, samalla pidellen omaa kättään toisen keholla. "Olet jotenkin laiha... Pidän sinusta niin paljon!" Tyttö sanoi ja irvisti söötisti. Hän pussasi toista poskelle ja halasi tätä, kuin pieni kissan poikanen. Rakaus oli ihanaa, mutta se saattoi lla myös surua ja kipua täynnä, se saattoi olla hauras, mutta se oli kuitenkin kaunista.

//Lyhyt.
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Kesä 2013, 15:26

Soul Safer

Tyttö sanoi, että kaikki oli hyvin ja Soul vastasi hymyllä neidon naurahdukseen. Neito lähti kauemmas ja haki vettä. Neito antoi hänelle lasillisen vettä pyytäen juomaan. Soul haisteli vettä, vaikkei se millekään haissut, mutta yleensä kun Safer halusi juoda hän lipitti mieluummin lammesta kuin käytti näitä laseja. Misute kävi kuitenkin suutelemaan häntä ja antoi hänelle vettä suuhun. Soul yllättyi hieman, mutta osasi jopa nauttia tilanteesta ja hänen täytyi myöntää, että tämä voitti lammet mennen tullen. Soul nielasi veden ja janosi uutta suudelmaa, mutta Misute rupesi puhumaan kuinka hän rakasti Soulia, jopa hänen virheitään.
Tyttö sanoi, että hän oli laiha ja sen jälkeen, että piti hänestä, joka huvitti jonkin verran Soulia, joka ei tiennyt oli laihuus nyt hyvä asia vai huono. Hetkessä Misute jo suuteli häntä poskelle. Tyttö halasi häntä ja Soul vastasi halaukseen hymyillen.
"Voi sinua pientä kiehnääjää." Soul tokaisi hymyillen, eikä pannut toisen läheisyyttä ollenkaan pahakseen. Poika asetti lasin pöydälle ja työnsi sitä vähän kauemmas reunasta irrottamatta kuitenkaan itseään neidon halauksesta.
"Olet niin rakas." Soul sanoi kuiskaten tytön korvaan ja kääntyi suoraan neitoa päin painaen otsansa toisen otsaa vasten ja hymyili. Pojan käsi silitti neidon kylkeä ja toinen lepäsi neidon selällä melkein kuin painaen toisen itseään vasten.

//joo, lyhyt, viivästynyt, eikä vie peliä mitenkään eteenpäin, sinun "lyhyesi" vaikuttaa melko hyvältä :D //
Templer
 

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Kesä 2013, 16:30

Misute

Tyttö katsoi Soulia hiljaa, mutta ujosti. Hän punastui. "Anteeksi nyt ain että kiehnään! Täällä on niin harvoin niitä henkilöitä, joissa voisi kiehnätä. Taidat olla ensimmäinen heistä." Tyttö sanoi ja antoi etusormensa leikkiä miehen rinnalla ja siten se nousi hiljaa kaulaa pitkin leukaan pakotaen toisen hieman nostamaan katsettaan, jolloin tyttö hyökkäsi ja antoi kielensä leikkiä toisen kanssa. Suudelma oli kiihkeä ja haluttu. Se oli tarpeeksi pitkä tytölle. Hän irtaantui toisen lämpimästä suukosta ja hymyili. "Rakastan sinua" Tyttö sopersi, kun toinen painoi häntä toista vasten. Hän asetti kätensä toisen rintakehälle ja nousi ylös. Läheisyys oli mitä ihanninta maailmassa. Misute kuitenkin halusi hieman leikkiä lemmen leikkejä. Hän tönäisi toista hellästi sohvalle päni ja asettui toisen ylle. Nuoren neitosen katse oli rakastava ja hellä. "Älä koskaan jätä minua." Misute kuiskasi ja suukotti toista hellästi huulille ja sitten suudelmat alkoivat hiljalleen valua kaulalle ja siitä solisluille, mutta huulet palasivat kuitenkin pojan otsalle. Hän painoi vuorostaan otsansa Soulin otsaa vasten.

Tytön katse oli suunnattu suoraan tuon sinisen huivin alla oleviin haaleisiin silmiin. "Haluaisin, että näkisit minut. Haluaisin, että voisimme yhdessä katsella maailmaa... Sillälailla miten minä sen nyt näen. Niin kauniina, kun sinä olet kanssani." Misute sopersi ja painautui pojan rintaa vasten. Hän kuunteli toisen sydänääniä. Tyttö sulki silmänsä ja hymyili. "En kai minä lyttää sinua ihan sinne? Onko epämukava olo?" Misute kysyi ja antoi nostaa päänsä ja katsoi pojan leukaa, noita kasvon komeita piirteitä. Hän olisi voinut tuijottaa Soulia siinä vaikka koko yön. Nuorukainen oli kylmällä ja samalla lempeällä olemuksellaan charmikas. Tyttö liikkui hieman eteen päin, jotta voisi olla nuorukaisen pään kanssa samalla aallonpituudella. Hän koski toisen poskea ja sitten hän suuteli sitä taas. Hihitellen hän painautui uudestaan kiinni.

//Ei haittaa ja kiitos. Oli tuo sinunkin nyt hyvä :)
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 18 Heinä 2013, 23:41

Soul Safer

Misute painautui suudelmaan ja antoi kielensä leikkiä pojan kielen kanssa, joka oli Soulille hieman uudempaa, erikoisempaa, mutta Soul oppi samaan nopeasti ja osasi nauttia tilanteesta. Suudelma päättyi "rakastan sinua" sanoihin ja Soul vastasi samoin, janoten kuitenkin uutta suudelmaa, hän ei voinut tietää miten joku pystyi olemaan näin ihanaa. Läheisyys, toisen läheisyys.
Tönäisy ja Soul horjahti sohvalle ja pian hän sai päällensä Misuten, joka pyysi, ettei poika koskaan saisi jättää tyttöä.
"En koskaan." Soul sanoi pienesti naurahtaen, kuin iloisen huokauksen lailla. Misute murehti turhia. Huulet hänen omiaan vasten, huulet hänen kaulaansa vasten, huulet hänen solisluutaan vasten, poika nautti tilanteesta täysin, eikä ollut koskaan kuvitellutkaan, että oli olemassa tälläinenkin tunne, täydellinen tyytyväisyys ja nautinto.
Misute painoi otsansa pojan ostaa vasten ja hän toivoi, että Soul pystyisi näkemään hänet ja maailman, mutta Soul tyytyi vain naurahtamaan kepeästi.
"Kun minulla on jotain niin kaunista, kuin sinä, jotain niin hienoa, kuin sinä, en kaipaa maailmaasi, se saattaa olla vaikka kuinka kaunis, mutta minun maailmani makaa juuri päälläni, enkä ole koskaan tuntenut, haistanut tai kuullut mitään sen kauniimpaa." Sen jälkeen Soul painoi huulensa kepeästi neidon hiuksille, kun toinen makasi korva hänen rintaansa vasten ja hän jatkoi: "Tai maistanut."
Tämän jälkeen Misute huolestui siitä, että litistäisi pojan, joka sai Soulin suorastaan naurahtamaan. Soul liikahti hieman, parantaen asentoaan, vain Misuten vuoksi.
"Tässä on.. täydellistä." poika sanoi kuiskaten ja siirsi kättään niin, että sai sen neidon poskelle. Pian tyttö kuitenkin liikahti eteenpäin ja poika tunsi neidon hengityksen kasvoillaan, kun neito kosketti hänen poskeaan suudellen sitä. Pienen hihityksen kera neito painautui takaisin poikaan kiinni ja Soul oli tyytyväinen silitellen Misuten poskea.

"En ole koskaan ollut kenenkään toisen kanssa näin.. lähekkäin." Soul sanoi suorastaan miettelevänä. "Mutta sehän on vain hyvä.." Poika sanoi naurahtaen. "En ole mennyt tekemään mitään typerää, ennenkuin olen löytänyt sinut." Soul kuiskasi neidon korvaan ja hymyili. Hän ei tiennyt miltä neito näytti tällähetkellä, oliko toisen silmät kiinni vai auki, mutta Soul pystyi ajattelemaan neidon, kauniina kuten aina. Pikkuhiljaa Soulin käsi lähti kulkemaan neidon poskelta tuon ruumista pitkin, ensin edeten kaulalle, josta se viiletti neidon kyljellen ja siitä Misuten alaselälle, johon käsi jäi painamaan neitoa enemmän miehen ruumista vasten. Mies siirsi vapaalla kädellään Misuten kasvot hänen omiaan päin ja vaikka Soul ei tiennytkään kielisuudelmista mitään, hän koetti sitä. Painoi huulensa neidon huulille ja antoi kielensä tehdä temppujaan toisen kielen kanssa intohimoisen suudelman jatkuessa niin pitkään, kuin poika kehtasi sitä jatkaa. Pikkuhiljaa Soulin toinenkin käsi lähti vaeltelemaan neidon leualta ja kohtasi pian Misuten kaulan, jota Soul silitti hetken tyytyväisenä hymyillen. Käsi jatkoi vielä pari senttiä alemmas, mutta pysähtyi ennenkuin poika kerkesi edes hipaista neidon rintoja. Soul ei tiennyt kuinka pitkälle Misute halusi mennä, eikä poika olisi edes mieluusti koetellut toisen rajojakaan, ellei olisi itse niin utelias tästä kaikesta.. kaikki oli niin uutta, ja ihanaa, Misute + hän, täydellistä.

//kesti, nyt kyllä rupean aktiivisemmaksi :D//
Templer
 

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Heinä 2013, 12:24

Misute

Tyttö kuunteli hiljaa nuorukaista. Sanat mitä tuo sanoi, sai Misuten todella hyvälle tuulelle. "Olen iloinen... Olen todella iloinen." Misute sanoi ja vastasi sitten pojan intohimoiseen suudelmaan. Hän anoti yhtä paljon samalla mitalla. Nuorukaisen kädet kävivät monessa paikassa, joka sai tytön tuntemaan nautintoa.
Tyttön omat kädet lähestyivät Soulin paidan reunusta. Ne luikahtivat viielän ihon päälle paidan alle. Sieltä ne lähtivät tuomaan paidan reunaa ylös päin ja kädet silittivät sileää ihoa, joka tuntui niin viielältä. Misute hymyili, hän nosti piadan reunan aivan kaulaan asti, joka paljasti nuorukaisen vaalean ja kauniin rintakehän. Tyttö kumartui ja suuteli sitä hellästi. Lopulta hän antoi kielensä leikkiä pojan solisluilla, sieltä hieman alemmas. Hän suuteli hiljaa tuon vatsaa. Misute tiesi kyllä mitä hän oli tekemässä. "Minä haluan, että se olet sinä... Minun ensimmäinen." Misute kuiskasi hiljaa ja suuteli Soulia. Hän tunsi nautinnon taas. Hän riisui pojalta paidan pois ja virnisti hyvin kauniilla tavalla. "Minä olen sinun maailmasi ja sinä olet minun maailmani. Annetaan niiden kietoutua täksi yöksi yhteen." Tyttö sanoi hellästi ja anoti kätensä silittää nuorukaisen paljasta yläkroppaa. Hän riisui lanne hameensa ja heitti kengät pois jaloistaan. Hän suuteli taas Soulia. Yhä uudestaan ja uudestaan.

Kuka olisi uskonut? Tälläinen tyttö ja tälläinen poika yhdessä. Rakkaus oli uskomaton asia. Misute suuteli poikaa otsaan, sitten huulilla, siitä taas kaulalle ja solisluille. Hän suuteli Soulia rintaan ja vatsaan.

//Tässähän tulee kuuma :DDD
Nya
 

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Heinä 2013, 11:21

Soul Safer

Neito nosti pojan paidan tämän kaulaan asti ja suuteli pojan vatsaa. Misuten sanat, hän halusi, että poika olisi hänen ensimmäisensä. Soul pysähtyi hetkeksi, mietti sitä, pari sekuntia, mutta lopulta palautui rauhalliseen itseensä. Ei hänellä suurempia suorituspaineita ollut, mutta tämä oli niin erilaista. Jo pelkkä sosiaalisuus oli ollut erikoista aluksi, mutta tämä.. ja silti se tuntui niin täydelliseltä. Misute riisui pojan paidan puhuen maailmojen yhdistymisestä, eikä Soul voinut olla hymyilemättä pienesti ajatukselle. Poika tunsi tarvetta sanoa jotain, mutta mikään, mitä hän sanoisi ei voisi täydentää sitä, mitä neito oli juuri sanonut, juuri halunnut. Misuten kädet silittelivät pojan paljasta yläruumista ja tämä sai pojan mielessä aikaan nautintoa, jollaista hän ei ollut ennen tuntenut. Suudelma suudelman perään ja Soul vastasi jokaiseen yhtä intohimoisesti, ellei jopa intohimoisemmin, kuin tyttö.

Soul siirsi kätensä neidon selälle ja poika lähti pikkuhiljaa kuljettamaan kättään neidon paidan reunalle. Suudelmat pojan iholla tuntuivat erittäin hyviltä ja Soul pysähtyi kesken paidan ottamisen nauttimeen hetken neidon jakamattomasta huomiosta. Soul löysäsi toisella kädellään paitaa kiinni pitäviä remmejä ja toinen käsi silitteli neidon niskaa ja selkää, hellästi koko ajan painaen, jotta Soul tuntisi naisen, tietäisin, ettei toinen lähtisi, enää koskaan. Soul siirsi kätensä neidon niskalle ja painoi toisen päätä alaspäin, kunnes heidän huulensä olivat kiinni toisissaan ja Soul painoi kätensä neidon hiuksiin.
"Olet.." Soul mumisi päästäen irti neidon niskalta. "niin.." Poika jatkoi antaen kätensä valua neidon kaulalle ja siitä yhä vain alemmas toisen rinnoille. "täydellinen." Pojan toinen käsi siirtyi hyväilemään neidon selkää ja irroittamaan samalla toisen paitaa. Misuten paita osoittautui vaikeammaksi irroitettavaksi, kuin Soul oli ajatellut, eikä poika tässä tilanteessa osoittanut tarpeeksi kärsivällisyyttä, joten paita jäi roikkumaan neidon päälle puolitiehen. Soul nousi istumaan ja siirsi näin ollen neidon istumaan syliinsä samalla, kun poika hyveili neidon paljaita kylkiä ja selkää lähtien pikkuhiljaa irroittamaan toisen housuja. Ensin pojan sormet olivat housujen reunalla, jossa ne silittelivät toisen ihoa, kunnes sormet alkoivat laskemaan housuja alaspäin.
Poika jakoi suudelman neidon huulille ja jatkoi suutelemista neidon kaulalla, vajoten yhä vain alaspäin, kunnes miehen huulet löysivät naisen rinnat. Huulet eivät viipyneet rinnoilla, kuin hetken, mutta ainakin Soul nautti tuosta hetkestä täysin.

//suorastaan hiki.. ;)
Templer
 

ViestiKirjoittaja Nya » 22 Heinä 2013, 12:40

//Tuliskos jo varoitella alastomuudesta pian kuumuuteen vievästä tunnelmasta :D

Misute

Tyttö sai nautinnon sähköisä iskuja. Hän värisi pojan käsien alla ja hymyili ehkä liiankin kauniisti. Hän hymyili ja suuteli poikaa yhtä intohimoisesti. Hän tunsi, kuinka tuon kädet yrittivät saada hänen paitansa pois, mutta huvittavinta oli, kun paita jäi puolitiehen. Misute sai pian tuntea pojan kädet, kun nuo pistivät tytön istumaan ja Soul nousi hiljaa. Hän tunsi kuinka toinen hyväili häntä. Se tuntui joltain taijan omaiselta asialta. Soul lähti laskeutumaan suudelmillaan allemas. Misute hymyili hiljaa ja silitti tuon pehmeitä ja vaaleita hiuksia. Hän sulki silmänsä. Hän tunsi kuinka taas tuo nautinnon astillinen sormi koski häntä.
"Soul..." Tyttö kuiskasi hiljaa. hän kumartui pojan puolen. Hänen vaateensa olivat suunnilleen puolen tien. Kuintekin misute antoi kätensä kulkea pitkin toisen viileään selkää alas asti housujen reunalle. Hän suuteli pojan hiuksia ja vetäisi sormensa pojan housujen suulta liekkimästä. Hän siirsi toisen kätensä nuorukaisen kyljelle ja siitä ne sitten menivät reidelle.

"Sinäkin olet täydellinen." Misute kuiskasi toisen korvaan ja nosti tuon kasvot omiaan vasten. Hän suuteli Soulia. Hän hymyili, kun erkani tuosta ja kumartui. Hän suuteli taas vatsaa. Lopulta hän antoi kielensä leikkiä viileällä iholla. Hän nuolasi vatsaa, sitten ylemmäs ja rintakehään vasten. Hän nuolaisi pojan kaulaa, aivan kuin susi rakkauttaan esittellen. Misute nousi, riisui housunsa ja veti paitansa pois alta. Hän näytti hieman epäilevän oman kehonsa kauneutta. Hän istahti takaisin pojan syliin. Hän peitti hieman arasti itseään käsillään, mutta lopulta ojensi pojan hartioille kätensä. "Rakastan sinua yli kaiken." Misute kuiskasi ja hymyili. Hän antoi taas sormiensa leikkiä pojan vartalolla. Hän alkoi vetää housuja alas päin. Hän silitti pojan reittä ja suuteli toista intohimoisesi.

//Nyt täytyy ihan hakea pyyhe! :DD
Nya
 

EdellinenSeuraava

Paluu Kylä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron