Vilkas kylä

Haltioiden kylä, kokonaisuudessaan. Kylä on monikerroksinen ja valoisa, ennen kaikkea luontoon sopiva. Talot ovat väriltään vaaleita, arkkitehtuuriltaan kauniita ja elegantteja. Joissakin taloissa on käytetty samaa, valkoista marmoria mitä itse aroilla sijaitsevassa linnassa. Kasvillisuutta kylässä on paljon, lähes joka nurkalta löytää seinäköynnöksiä, koristepuita ja pensaita. Kylä on täysin piilossa metsässä, sitä verhoaa lumous jonka läpi ei voi nähdä, ellei tiedä mitä pitäisi katsoa. Vain ne, jotka kylässä asuvat, löytävät sinne.
Kylä sisältää niin asunnot, kuin puodit ja torit. Toreja haltioilla ei ole niin paljoa, mitä ihmisillä, mutta kauppoja ja putiikkeja sitäkin enemmän. Majataloja on siellä täällä, osa tasokkaampia mitä toiset.

Öisin kylän kauniita katuja valaisee satunnaisesti ympäriinsä leijailevat maagiset valopallot. Päivisin auringonvaloa valoa tihkuu latvustojen lomasta. Kylää ei ympäröi muurit, eikä aidat. Haltiat luottavat täysin jo vuosisatoja toimineeseen maagiseen illuusioon, jonka ansiosta ihmiset eivät voi löytää tänne.

Valvoja: Crimson

Vilkas kylä

ViestiKirjoittaja Anonymous » 18 Joulu 2007, 17:34

Twiggy.

Twiggy käveli kylällä ja tutkiskeli kojuja, hän ihmetteli sitä miksi kaikki vahtasivat häntä silmät pyöreinä.Twiggy ei tajunnut, että käveli haltioiden kylälä ihmisen muoto yllään. Moni tieltä hypähti kauemmaksi ja jotkut häipyivät taloihinsa.
"Päivää, saisinko kolme omenaa kiitos." Twiggy sanoi päästyään omenakojulle ja myyjänä oleva haltia tuijotti Twiggy, kuin ruttoa. Muutama supisi jotain toisilleen Twiggyn takana ja se sai Twigyn hermottomaksi.
"No? Mikä sinuun meni?" Twiggy kysyi ärtyneesti, kun myyjä vain tuijotti. Lopulta myyjä suostui antamaan omenat Twiggylle ja samalla Twiggy antoi maksun omenoista. Ärtyneenä Twiggy marssi keskemmäksi, jossa ei ollut niin hirveästi porukkaa. Twiggy istuutui penkille ja sieppasi yhden omenan. Hänen lähellään oli hevosia, jotka olivat sidottuna kiinni. Twiggy nousi ylös ja käveli hevosten luo. Twiggy otti kaikki omenansa ja jakoi ne tasapuolisesti hevosille, jotka alkoivat pian hamuta Twiggyn taskuja etsiessään lisää omenoita.
"Ei minulla ole enempää." Twiggy sanoi ja oli täydessä työssä yrittäessään saada hevoset lopettamaan. Yksi hevosista alkoi nyppiä Winin hihaa ja toinen hörisi matalasti.


//AkumaTD tänne!//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Joulu 2007, 19:31

Art

Aran oli niin omissa maailmoissaan, saatuaan vankeja, ettei hänellä ollut aikaa Artille. Tosin se ei Arttia haitannut, hän halusi hieman omaa rauhaa sen jälkeen kun oli itse joutunut vangiksi.
Art käveli kylälle päin, suurin osa vastaantulijoista tervehti häntä iloisesti ja hän heitä. Sitten Artin silmään osui jotain uutta, ihminen?
mitä ihminen täällä tekee? Art mietti itsekseen ja meni lähemmäksi. Hän näki kuinka tämä tuntematon ihminen osti omenoita ja antoi ne hevosille.
Arttia hieman ihmetytti, ihminen käyttäytyi kuin olisi ollut yksi heistä, mutta tämä ihminen oli aivan uusi.. eikä Art muistanut Aranin puhuneen mitään uusista ihmisistä täälläpäin.
Art päätti mennä ottamaan asiasta selvää. Hän käveli tämän tytön luo, aivan taakse ja kumartui hieman, olihan hän sentään sen verran pitkä.
"Asiahan ei minulle välttämättä kuulu, mutta mitä ihminen haltijoiden kylässä tekee? Oletko kenties eksynyt?" Art kysyi ystävällisellä äänellä hymyillen ja jäi odottamaan vastausta.

// here i'm! did you miss me? >8D //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 18 Joulu 2007, 23:03

Twiggy.

Twiggy oli hypätä lentoon, kun säikähti toista, joka oli tullut aivan hänen taakseen. Twiggy ei osannut yhtään odottaa kenenkään tulevan, sillä Arthurious oli muualla juuri nyt.
"Ihminen?" Twiggy kysyi pöljänä ja kääntyi ympäri, hänen naamansa oli vääntynyt pöljistyneeseen ilmeeseen. Moni haltia ja taruolento tuijotti hiukan oudoksuen häntä juuri nytkin. Twiggy oli kuullut kunigas Aranin neuvonantajasta, muttei juuri nyt osannut edes yhdistää sitä yhtään tilanteeseen.
"En minä ole mikään ihminen." Twiggy sanoi närtyneenä, sillä hän ei ollut yhtään hyvällä päällä muutenkaan. Hevoset tuuppivat Twiggyä kokoajan selkään ja yksi päästi ilmaan kimakan hirnunnan. Hirnunta oli läpitunkeva ja kerjäävä ilmassa, sillä melkein koko kylä oli alkanut hiukan hiljentyä.
"En tajua mikä kaikkia vaivaa, katsovat minua halveksuen tai peläten.." Twiggy murisi ja pudisteli päätään, sillä hän itsekkin oli alkanut huomata, että nyt hän oli unohtanut jotain.
"Kaikki katsovat minua, kuin ihmistä." Twiggy lausahti ja korotti ääntään hiukan. Samassa ärtymyksestä Twiggy löi nyrkkinsä kiviseen aitaan, jossa hevoset olivat kiinni. Nostaessaan nyrkkinsä pois jäi siihen kohtaan iso lommo ja muutamia murtumia. Twiggyn käteen turi pari haavaa ja hän vain pyyhti veren pois, antaen haavojen muuten vain olla, sillä pian ne menivätkin umpeen pienen taijan avituksella.


//Ikävä oli jo XD Edellisen päätyttyä uutta vain kehiin toisilla hahmoilla >.<//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Joulu 2007, 23:37

Art

Art suoristi selkänsä kuunneltuaan tyttöä. Hän seisoi molemmat kädet seläntakan ja katsoi alaviistoon tyttöä.
"Turha tässä nyt raivoamaan on alkaa, neiti hyvä." Art sanoi katsoessaan lommoa aidassa.
Art nosti kätensä hevosia kohti, jotka käyttäityivät levottomasti. Hevoset katsoivat hetken aikaa ja rauhoittuivat sitten. Art käveli yhden hevosen eteen ja silitti tämän päätä.
"Täälä kylässä ei pahemmin koroteta ääntä, jos et sattunut tietämään, emme pahemmin sodista taikka kahakoista piittaa" Art sanoi silittäen hevosta joka suorastaan rentoutui hänen kosketuksestaan.
Art tapautti hevosta kerran ja kääntyi sitten tytön puoleen.
"kuin ihmistä? sinähän olet ihminen.. tai no alan epäillä, sillä harva ihmistyttö lyö noin isoa lommoa kiveen" Art sanoi laittaen kätensä taas selkänsä taakse.
Hän oli erittäin virallisen oloinen, ehkä hieman jäykkäkin, mutta niin hän oli tottunut esiintymään, Aranin seurassa kun liikkui.
"Joten, jos et ole ihminen niin mikä sitten? Ja mikä on nimesi neiti?" Art sanoi ystävällisesti.
"Minä olen Arathet, herra Aranin neuvonantaja. Mutta minua voit kutsua Artiksi" Art sanoi hymyillen.

// jep jep x3 //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Joulu 2007, 14:56

Twiggy.

Kun Twiggy kuuli kenelle oli korottanut ääntään tyttö valahti valkoiskesi.
"A-Anteeksi, en tunnistanut teitä.." Twiggy änkytti.
"Olen taruolento." Twiggy sanoi ja alkoi tajuta, mitä oli oikein unohtanut. Twiggyn posket alkoivat punoittaa hiukan nolostuksesta ja samalla teki taijan, jossa hän palasi takaisin oikeaan muotoonsa. Ohuet läpikuultavat siivet tulivat esille, ne tosin näki vain harvat, sillä ne liikkui muutenkin kokoajan tiuhaan tahtiin, vaikka Twiggy ei ollutkaan lennossa. Nyt Twiggy katsoi Artia reilusti ylöspäin, sillä hän lyhenni reilusti, siitä mitä jo olikin. Twiggy virnisti hiukan ja oli edelleen nolona, sillä ei kovin moni voi unohtaa noin isoa asiaa.
"Ehehe.. Unohdin kokonaan.." Twiggy mutisi naurahtaen hiukan. Yksi hevosista yritti pyydystää Twiggyn siipiä, sillä se loksutti hampaita tiheään Twiggyn siipien kohdalla, muttei tarpeeksi nopeasti saadakseen niistä otteen hampaillaan. Vähän väliä Twiggy työnsi hevosen päätä kauemmaksi, sillä eihän Twiggy halunnut, että hänen siivistä katoaisi palasia. Muutaman kummastuneen haltian pää kääntyi Twiggyyn ja muutama oli ihan punaisena ja heistä näkyi se, että he olivat noloina siitä miten olivat kohdelleet Twiggyä. Twiggyä ei nyt enään pahemmin kiinnostanut, sillä ei hän oikein ihmetellyt miksi jotkut olivat katsoneet häntä kuin ruttoa tai häipyneet kokonaan paikan päältä jonnekkin piiloon, olisi Twiggy itsekkin ehkä tehnyt niin.
"Niin joo. Olen Twiggy, tutummin Twigs." Twiggy sanoi ja hymyili entistä nolompana, sillä hän oli ihan unohtanut kokonaan. Jokin huvitti Twiggyä tässä tilanteessa ja hän tosiaan sai piettää nauruaan, ja joutui puremaan omaa alahuultaan aika lujaa.

//Hehee.. pääsimpä aikaisemmin kirjoittaan mitä luulin XD//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Joulu 2007, 16:30

Art


"Eipä tuo mitään, enhän minä sinua hirteen ole vetämässä erehdyksestäsi" Art sanoi hymyillen.
Hänen olonsa helpottui hieman kun Twiggy niminen tyttö muuntautui. Siivet viestivät Artille että hän oli keiju, tai ainakin jotain sinnepäin.
"Hasuka tutustua, neiti Twiggy" Art sanoi ja kumarsi tytölle.
Hän katsahti ympärilleen kuinka väki vilkuili heihin päin, osa selvästikkin nolona. Arttiakin alkoi tilanne huvittamaan, mutta hän ei ollut niitä tyyppejä jotka helpolla nauraisivat, joten hän tyytyi vain hymyilemään.
"Empä siltikään ole nähnyt sinua täällä päin.. et taida liikkua hovissa? Oletko kenties uusi" Art sanoi samalla kun nojautui aitaan.
Päivä oli aurinkoinen ja tyyni, aurinko paistoi lämpimästi taivaalta, saaden Artin hymyilemään entisestään.
Juuri tälläisiä päiviä hän kaipasikin, varsinkin sodan aikaan.
Sitten Art vilkaisi taas Twiggyä.
"Oletkos vain käymässä kylässä? Tiedätkö mitään uutisia?" Art tiedusteli, hän halusi aina saada ajankohtaisimmat tiedot tilanteista.

// ^^ tuli taas aika lyhyt .__. //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 19 Joulu 2007, 18:58

Twiggy.

"En liiku hovissa en.. Olen aika uusi täällä, tarkoitukseni on auttaa täällä kuningasta sodassa, jos kunnon sellainen syttyy." Twiggy sanoi, olihan hän kyllä vasta lapsi, mutta suurin osa erehtyy hänen suhteensa.
"En tiedä uutisia.. Mutta sen tiedän, että yksi sotilas tietää minusta ja minun ystävästäni, siis sen että emme ole ihmisiä." Twiggy sanoi, kun se ei olisi hirveän tärkeää, vaikka hänen oma henkensä olisi voinut riippua siitä.
"Ai niin, olen kuullut huhun, että taruolennot ja ihmiset olisivat ottaneer yhteen lähitaistelussa. En tiedä onko se vain huhua, jotkut ihmiset puhuvat siitä." Twiggy sanoi mietiskellen hiukan, sillä ei hän ollut ainakaan huomannut yhtikäs mitään erityistä yhteen ottoa.
"Ompa ilma kaunis." Twiggy lausui vaihtaakseen puheenaihetta. Pieni pakkanen nipisteli ihoa, mutta haltioiden kylässä, ei ollut läheskään yhtä kylmää mitä ihmisten kylässä oli ollut. Kadulle oli alkanut taas purkautua uutta porukkaa päivä ostoksille. Kauppiaat huutelivat omia tarjouksiaan.
"Ostakaa taikajuomia! Loitsuja tarjouksella!" yhden pöydän mies huuteli. Mies näytti keljulta varkaalta ja Twiggy ei voinut olla menemättä kojulle, jossa mies oli.
"Näkymättömyysloitsu, kiitos?" Twiggy sanoi ystävällisesti ja hymyili, hän halusi testata oliko loitsut humpuukia, kylläkin Twiggy muisti ulkoa jo näkymättömyysloitsun joka hänelle oli opetettu jo nuorena.
"Olkaa hyvä nuori keiju." mies sanoi käheällä äänellä ja ojensi Twigylle lapun, jossa oli loitsu. Twiggy antoi rahat ja luki saman tien loitsun, eikä mitään tapahtunut.
"Kuten arvelinkin." Twiggy sanoi ja napsautti sormiaan, samassa miehelle ojennetut rahat katosivat.
"Jos et olisi huijannut, olisit tajunnut rahojen olevan aidot." Twiggy sanoi närtyneesti ja julmalla äänen sävyllä. Valittelevaa porukkaa kerääntyi ympärille, kaikki valittivat siitä miten heidänkään loitsut eivät toimineet ja vaativat omia rahojaan takaisin.
"Ajattelit häipyä sitten rahojen kanssa ja kerätä lisää huijaten. Vai? Aina uudessa muodossa." Twiggy huokaisi ja hänen lausuessa sanoja, jotka eivät koskaan kuuluneet muiden korviin katosi miehen valepuku ja nuori mies paljatui alta.

//Twiggy sekoittumassa muiden asioihin. Viittasin tuossa hiukan Winifredin ja Henryn peliin, siis tuossa taistelu jutussa. Ajattelin että kun Aran vapautuu sulla, niin peli Winifredin kans. (en tiiä joudutko odottamaan itse, kun Winifred on nyt pelissä myös.) Ajattelin että Winifred kävisi ainakin raportoimassa tapahtumia kuninkaalle. ^^ //
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Joulu 2007, 21:52

Art

"Todella kaunis.." Art sanoi pohtiessaan Twiggyn sanoja.
Hänkin oli kuullut jotain lähitaistelusta, mutta ei muuta kuin huhuja... toisaalta oli outoa ettei hän tiennyt asiasta, yleensä kaikki tieto tulee Aranille ja Art on lähes aina hänen seurassaan.
Porukkaa alkoi tulla kokoajan lisää ja lisää. Art havahtui omista maailmoistaan huomatessaan Twiggyn lähteneen yhdelle koijulle.
Art seurasi sivummalta kun Twiggy osti jonkin loitsun, kokeili tätä ja paljasti huijarin. Porukkaa alkoi kerääntyä koijun ympärille, äänensävy oli valittava ja vihainen.
Art käveli koijun luo ja osa hiljeni.
"Mitäs täällä tapahtuu?" Art kysyi maltillisella äänellä.
"tuo mies on huijari!" Kuului huuto väkijoukon keskeltä ja ääni yltyi.
Art nosti kätensä selkänsä takaa ylös ja kaikki hiljenivät.
"Eipäs nyt koroteta ääntä. Uskon että tämä herra haluaa hyvittää tekonsa, eikö niin? Saat kiittää onneasi ettet ole ihmisten kylässä, siellä sinut olisi viety hirteen samantien" Art sanoi katsoen erittäin tiukasti myyjää.
"Anna rahat asiakkaillesi takaisin ja katsokkin ettet toista temppuasi" Art lisäsi ja kääntyi Twiggyyn päin.
"Ja te" Aran sanoi katsoen asiakkaisiin "Saatte kiittää tätä nuorta neitiä. Olisitte voineet menettää rahanne kokonaan, ellei hän olisi paljastanut tätä huijaria" Art sanoi ja siirsi katseensa Twiggyyn.
"Mitä haluat palkkioksi teostasi?" Art kysyi Twiggyltä.

// kyllähän tuo peli kävis, tosiaan heti kun Aran vapautuu =) eli jos vapautuu ennen Winiä niin pidän sitä varattuna sulle. Oh, meinasin kokoajan kirjottaa Wini ku piti kirjottaa Twiggy >_> //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 20 Joulu 2007, 18:19

Twiggy.

"Äh, en minä mitään palkkiota tarvitse... Tai no haluaisin liittyä sotilasjoukkoon, vaikka kaverini sitä vastustaakin aika paljon." Twiggy lausahti iloisesti. Kyllä hän tiesi, ettei niin nuoria yleensä otettu sotilajoukkoihin, sillä joidenkin mielestä he olivat tiellä vain taistelun aikana. Juuri nyt Twiggy ei halunnut välittää yhtään mitä mieltä Arth oli asiasta.
"Minulla on kokemusta taistelemisesta koko elämäni ajan. En ole paljoa koskaan muuta tehnyt, kuin taistellut ja harjoitellut." Twiggy sanoi, sillä eihän häntä mukaan otettaisi ilman minkäänlaista kokemusta taistelemisesta ja tappamisesta.
"Ja ehkä minun ratsustanikin voisi olla hyötyä aika paljon." Twiggy sanoi mietteliäästi, sillä Arthilla oli hyvät parantamiskeinot, koska hänen sarvensa vahvin voima, oli parantaminen. Yhtäkkiä pieni tyttö juoksi Twiggyn luokse.
"Twiggy, minun käskettiin etsiä sinut ja antaa tämä." pieni tyttö lausui nopealla ja heleällä äänellä.
"Ai kiitos.." Twiggy sanoi ja onnistui tunnistamaan nuoren tytön, joka sattui olemaan heidän ensimmäisiä tuttaviaan, mutta Twiggy ei sanonut tytölle mitään ettei ollut alkusi tunnistaa edes tätä.
"Menehän varovasti kotiin!" Twiggy huusi tytön perään ja aukaisi lapun, joka tyttö oli antanut. Lukiessaan Twiggyn naamanilme alkoi hiljattain muuttua.
"Oi ei.." Twiggy huokaisi ja pudisteli päätään rypistäessään lapun pieneksi palloksi, ja heitti sen sitten läheiseen roskakoriin huokaisten.

//Et oo ainoa, joka on tukkimassa kokoajan Winiä.//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Joulu 2007, 21:02

Art

"heh, vai sotilasjoukkoihin?" Art hymähti.
"Sinun ikäsi? empä uskalla lyödä vetoa, mutta voisin veikata ettet ole kauaakaan tämän maan päällä, toisin kuin aikuiset. Kuninkaallisiin sotajuokkoihin pääsee vasta tultuaan täysi-ikäiseksi" Art jatkoi hymyillen.
Sitten Art siirsi katseensa pieneen tyttöön joka juoksi Twiggyn luo ja ojensi tälle pienen lapun.
Art katseli ympärilleen sillä välin kun Twiggy luki lappua. Huijari oli palauttamassa rahojaan nöyrästi takaisin asiakkaille. Ympäristö alkoi olla jo vähitellen rauhoittunut ja piristynyt.
Yksi sotilaista tuli kuiskaamaan Artin korvaan jotain. Hän kuunteli hiljaa ja nyökkäsi sitten. Sotilas lähti pois saman tien, jättäen Artin Twiggyn seuraan.
Sitten Art kuuli Twiggyn huokauksen ja katsahti tähän. Twiggy puristeli päätään ja heitti lappusen roskakoriin.
"Mikä nyt tuli?" Art kysyi varovasti tiedustellen.
Hän oli erittäin utelias, lapussa oli joko jotain erittäin pahaa taikka sitten joku Twiggyn tuttava oli hankkiutunut hankaluuksiin. Artin olisi tehnyt mieli tonkia paperi ja lukea se, mutta se olisi ollut epäköhteliasta ja säädytöntä, joten hän tyytyi odottamaan että Twiggy itse kertoisi mitä oli tekeillä.. taikka sitten ei ollenkaan.
"Miten olisi, jos menisimme kävelylle?" Art lisäsi ja lähti kävelemään samalla kun odotti Twiggyn vastausta.

// heh. ootkos sä pääsemässä sinne joulujuhlaan mikä pidetään 23.12 klo 13.00-15.00? toivottavasti =) //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 21 Joulu 2007, 14:18

Twiggy.

"Käy minulle!" Twiggy huudahti iloisesti ja lähti otti nopein askelin Artin kiinni.
"En kertonut Arthurioukselle minne olen menossa, niin hän on aika raivona varmaankin ainakin lapusta päätellen." Twiggy naurahti, sillä lappu oli tullut Arthilta, mutta puhuessaan hän käytti nyt Arthin koko nimeä, ei vain lempinimeä.
"Ai ikäni.. Et uskoisi, vaikka kertoisin, sillä näytän monen mielestä nuoremmalta." Twiggy sanoi, sillä hänen kokonsa takia, jotkut luulivat häntä alle 10 vuotiaaksi pieneksi lapseksi.
"Ikä ei saisi ratkaista. Se jonka pitäisi ratkaista on halu ja voima." Twiggy lausui hiukan ivallisesti, sillä armeijaan otettiin kyllä täysi-ikäisiä, mutta kyllähän Twiggy pärjäsi hyvin taisteluissa.
"No olkoot olen 14 vuotta vanha, mutta viimeksi kun taistelin jouduin Arthuriouksen kanssa korjaamaan tekosiani. Sen taistelun piti olla leikkimielinen, jos emme olisi tehneet mitään olisi ihminen vuotanut kuiviin, täysi-ikäinen sellainen." Twiggy lausui, mutta jätti kertomatta, että se ihminen oli sotilas, jonka he pelastivat. Twiggyä otti päähän se, kun kukaan ei ottanut tosissaan häntä paljoa missään ja hän halusi todistaa olevansa yhtä hyvä taistelemaan, kuin täysi-ikäinenkin ehkä hiukan parempikin ainakin osia.
"En minä nyt turhaan kanniskele aseita mukanani, jos en halua liittyä sotilasjoukkoihin." Twiggy hymähti ja otti jousipyssynsä esiin, pyssy oli pidempi kuin Twiggy itse. Jousipyssy oli tarkkaan tehtyä työtä, sen kaaret olivat täydelliset ja todella jäykkä, ei niin moni Twiggyn ikäinen pystynyt jännittämään sitä paikalleen laisinkaan.
"Hieno, eikö? Käsin tehty, itse olen tehnyt ne yhden tuttvani kanssa . Miekkanikin ovat hyödylliset ja hyvät." Twiggy sanoi ja hymyili.

//En ole varma, mutta ainakin yritän päästä.. ^^//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Joulu 2007, 19:57

Art

Art vilkaisi Twiggyä epäilevästi, samalla kun tämä esitteli joustaan.
"Onhan se hieno..." Art lisäsi, pohtien Twiggyn sanoja.
"Vai että ihmisen pelastitte..." Art sanoi nostaen katseensa eteenpäin.
Häntä ei pahemmin miellyttänyt edes ajatus ihmishengen säästämisestä, hän oli saanut käskyn tappaa kaikki sotilaat ja miehet joita näki, lukuunottamatta muutamaa jotka Aran joko itse halusi hoidella taikka tarvitsi näitä johonkin.
"Annas kun katson" Art sanoi ja otti jousipyssyn Twiggyltä nätisti.
Hän katseli sitä ja mittaili, jännitti ja katsoi suoruuden.
"Tämä on kyllä taidokkaasti tehty.." Art sanoi ojentaessaan jousipyssyn takaisin Twigylle.
"Mutta eikös se ole vähän liian pitkä sinulle?" Art sanoi kysyvästi, mutta ei edes odottanut saavansa vastausta.
He jatkoivat kävelyä pitkin teitä, muutamat tutut tervehtivät iloisesti. Kadut olivat melko hiljaiset, sillä suurin osa haltijoista ja taruolennoista oli nyt päivän puuhissaan.
"Mikä saa nuoren naisen haluamaan sotilaaksi?" Art kysyi yllättäen, katsellen eteensä.
"En tiedä sinusta, mutta itse toivon joskus etten olisi edes harkinnut asiaa" Art sanoi hieman matalammalla äänellä.
"Joudumme tappamaan... tappamaan vasten tahtoa, jos Aran herra niin määrää. Kuvittele tilanne, jossa hyökkäämme ihmisten kylään, silloin meidän on määrä tappaa kaikki jotka tulevat eteemme. Pystyisitkö sinä tappamaan pienen lapsen?" Art kertoi muistellen menneitä.

Hän oli ollut mukana yhdessä rynnäkköhyökkäyksessä noin kymmenen vuotta sitten. Silloin noin kymmene, haltijoiden parasta soluttautujaa, salama hyökkääjää ja varjostajaaa olivat hyökänneet kylään, liikkuen nopeasti ja lähes huomaamattomasti, kaikki jotka näkivät heidät, oli määrä tappaa.
Art pääsi etenemään mukulakivi tielle, kunnes pieni, noin viisi vuotias tyttö näki hänet. Art olisi tappanut tämän, ellei olisi jähemttynyt paikoilleen, silloin kun piti iskeä. Hän ei kyennyt tappamaan lasta, ei vaikka tämä olisi ollut itse saatanan tytär. Art oli antanut perääntymis käskyn ja saanut kuulla jälkeenpäin Aranin valitukset.

// okei ^^ //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 21 Joulu 2007, 23:01

Twiggy.

"Viha.. Vihan vuoksi haluan littyä joukkoihin." Twiggy sanoi ja katsoi kaukaisuuteen. He kävelivät jonkin matkaa, edessäpäin oli pieni aita, jodon olivat lapseet lähietäisyydeltä harjoitelleet ampumista.
"Pitkä ja pitkää.." Twiggy sanoi ja pysähtyi todella kauas aidasta, paljon kauemmaksi mitä hänen ikäisensä pojat.
"Pois tieltä!" Twiggy huusi pojille, jotka salama menivät pois maalitaulun edestä, kun Twiggy valmistautui tähtäämään. Twiggy veti hihansa ylös ja tukevat suojat tulivat esiin hihojen alta. Twiggy veti jousen ja asetti sen pyssyyn. Hän jännitti lihaksensa vetäessään jousen kireälle ja lihakset, joita ei voinut havaita muuten tulivat selvästi esiin, monen vuoden työn teolla hankitut lihakset, joiden hankkiminen ei ollut helppoa nuorelle tytölle. Twiggy jännitti jousta, vaikka kuinka kauan ja samalla tähtäsi.
"Keskelle." Twiggy sanoi viitaten aidan keskustaa. Vielä tovin jännitettyään hän päästi nuolen ilmaan. Se lähti vaudilla kiitämään kohti aitaa halkoen ilman vastusta matkallaan ja nuoli osui täys osumana suoraan aidan keskikohtaan. Twiggy hymähti ja laittoi jousensa selän taakse. Pojat, jotka olivat olleet paikalla katsoivat suu auki nuolta, joka oli porautunut syvälle paksuihin lankkuihin.
"Heh.." Twiggy naurahti, kun pojat yrittivät epätoivoisesti saada nuolta irti aidasta. Twiggy pyöritteli kättänsä hiukan.
"Normaalisti tuo veisi minun ikäiseltä käden paikoiltaan, mutta eipä vie minulta." Twiggy lausahti naurahtaen, hän kyllä oli aika poikkeus niin nuorista tytöistä.
"Kyllä saattaisin ehkä tappaa lapsen, jos se on käsky en ala uhmaamaan sitä sattui se minun sydämmeen tai ei." Twiggy huokaisi ja kääntyi kohti Artia.

//Huomenna en saata päästä ehkä vastaamaan, ainakaan päivällä. 26.12 en ehkä kanskaan pääse kun lähden konserttiin ^^,//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2007, 00:17

Art

Art katsoi sivusta, tyynen rauhallisesti, kun Twiggy jännitti jousensa ja ampui sinne minne oli aikonutkin.
"Hieno osuma, mutta.." Art aloitti, mutta salamana hän nappasi oman jousensa, jännitti nuolen nopeampaa kuin ihmisen silmä pystyisi näkemään, ampui nuolen taivaalle, kohti harakkaa joka lensi heidän ohitse vain viiden sekunnin ajan.
Nuoli lävisti harakan, joka tippui maahan kuolleena.
"Se ei ole kiinni vain tarkkuudesta, vaan nopeudesta" Art sanoi kääntäen katseensa Twiggyyn, kuolleesta linnusta.
"Joskus käskyjen uhkaaminen voi olla oikein" Art sanoi.
Hän ei ollut ylpeä niistä kerroista joina oli uhmannut Aranin käskyä, mutta hän itsekkin oli korkeassa asemassa ja sitä kautta uskalsi uhmata häntä hieman.. lisäksi Aran sattui olemaan Artin ystävä, mikä helpotti asiaa sinänsä.

Sitten Art kyykistyi Twiggyn tasolle, katsoen tätä suoraan silmiin.
"Et pääse sotilaaksi, vaikka kuinka tahtoisit. Sen voin vannoa, mutta jos välttämättä haluat sotia, liity hoviin. Sitä kautta pääset puhumaan herra Aranille, joka voi auttaa asiassa eteenpäin." Art sanoi suoristaen selkänsä ja jatkoi "Lisäksi, minä voin mainita sinusta herra Aranille, mutta en usko että hän ottaa sitä kuuleviin korviin, ennen kuin näkee sinun taitosi." Art jatkoi ja hymyili.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 22 Joulu 2007, 00:30

Twiggy.

"Minun taitoni? Eh.. Tuo ei ollut vielä mitään, paremmin taistelen lähitilanteessa miekoillani.
"Minun taitoni perustuu aika paljon maltillisuuteen, sillä jos kiirehdin liikaa häviän varmasti joka ainoassa lajissa." Twiggy totesi ja kohautti hiukan harteitaan.
"Jos en pääse sotilasjoukkoihin sodin sitten mukana, vaikka en ole joukoissa." Twiggy sanoi varmasti ja päättäväisesti, kukaan tai mikään ei estäisi häntä, jos hän niin varmasti päättää jonkin asian.
"Pelkäätkö kuolemaa?" Twiggy kysyi ja käänsi vaativan katseensa kohti Artia, joka oli ihan hänen vieressään. Twiggy nousi siivilleen ja nousi vähän lähemmäksi Artin pituutta, jottei Artin tarvitsisi kyykistyä enään niin matalaksi mitä Twiggy itse oli ja on kyllä edelleenkin, mutta hänellä ei vain ollut jalat maassa.
"Minä pelkäsin, mutta voitin pelkoni. En pelkää kuolemaa. En pelkää vaikka itse kuolen, en välitä mitä minulle tulee tapahtumaan tämän sodan aikana, en jaksa enään välittää, minulla ei ole paljoa kerään jäljellä joita haluaisin suojella, paljoa kukaan ei jää suremaan minua." Twiggy lausui rehellisesti, mitä mieltä hän oli omasta tilastaan kuolemaa kohtaan, Twiggy oli sitä mieltä että kaikki kuolee niin ei ole mitään haittaa, vaikka joku nopeuttaisi sitä ihan hiukkasen vain.
Anonymous
 

Seuraava

Paluu Kylä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron