Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Kesä 2009, 15:28

Hwoarang... tekkenistä?
mä en siitä cossaamisesa niin innoissani ole ko en muutenkaan tykkää vetää huomiota itteeni, mutta ajattelin että jos se ei kauheen kaukana oo niin vois sinne mennä moikkaileen nettituttuja.. tai sitten johonkin muuhun tapahtumaan.

Splinter haltiana... no joo, et oo ainoo joka kuvittelee kaikkee omista hahmoistaan.. tai muiden hahmoista. Ivy kerran kerto että hänellä oli mielikuva Amodista pinkissä tutussa tanssimassa balettia 8DD (siis Arathetin veli).
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Kesä 2009, 15:33

Eiku... Piirsin Splinterin (jälleen, jostain kummans yystä en pysty lopettamaan hänen piirtämistään...), ja pistin hänelle vahingossa pitkät hiukset... Näytti niin hoopolta, ja siihen jäi sellainen tyhjä kohta, johonka en ollut sitten piirtänyt mitään, niin piirsinpä sitten suipon korvan... Ja nyt kadun sitä.

Just siitä Tekkenistä. yhden kerran olen cossanut (koulussa >_> Oli kansainvälinen cosplay-viikko), ja se oli itseasiassa ihan hauskaa, eikä sitten loppujen lopuksi mua edes tuijoteltu hirveesti, kun koulupäivä oli puoles välis. Vaikka oli naama ihan punasena.

Amond... Tutussa... (kiitti vaan, nyt meni hyvät teet pitkin näyttöä)
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Kesä 2009, 15:41

mä kerran tylsyyttäni piirsin Blackille tissit 8) ja kadutti niin maan perkeleesti sen jälkeen.

aaaa, en mä oo tottunu kirjottamaan/kutsumaan sitä Hwoarangiks, kun se on aina ollu kauheen vaikee kirjottaa/lausua niin ollaan kutsuttu sitä si kaveriporukassa "huorang":iks.

:---------------------------------------------------D varo ettei mee teetä näppäimistölle
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Kesä 2009, 15:48

Me sanottiin herraa pienempänä kaverin kanssa appelsiiniksi, koska kun se lausuttiin, kuullosti siltä kuin olisi sanottu orange. Pistin sitten viisaana enkunopit käyttöön... Nojoo, mä oli kolmannella!

Ja taas meni teet... *murisee+ pyyhkii näyttöä*

Näin yhes vaihees unta, et Kija puri Blackia nenästä, eikä suostunut päästää enää irti... Black vaan juoksenteli ja huus et joku tulis ottamaan irti sen pienen pedon... Köh, en mkyllä muista, mihin se loppu, mut ton muistan liiankin hyvin.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Kesä 2009, 15:53

DDDD: Black parka.. tosin Black kyllä ois polttanu Kijan poroks jos niin olis käyny :'D

mä oon nähny aina sillontällön "TNF unia".. oudoin on kyllä yhä se kun näin unta että juostiin Ivyn kanssa pakoon Blackiä pitkin jtn vanhaa linnaa ja sitten törmättiin Tomtomiin. Tomtom anto meille puu kengät ja käski meidän mennä steppaamaan puulavalle, jotta saatais pidettyä yks iso ovi kiinni...
no, siinä me sitten stepattin ja naurettiin kun Black ei päässy sisään ovista.
herätessä oli kyllä semmonene wtf-fiilis.

kauhee ku ois taas ropeja johon vastata, mutta nyt ei inspaa.. ku on niin huono kone >_<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Kesä 2009, 15:58

X'D Kija-parka, tulla nyt poltetuksi... Mutta se oli aika hulvaton uni. Niinkui tuo siunkin, tollaseet unet ovat uneksijoiden kaviaaria, näin yhtä elokuvaa lainaten... Outo lause.

Splinteriin sain idean unesta... Joku ihmisjoukko jahtas sitä, ja se hyppäs suihkulähteeseen. Suihkis jääty, ja ponkaisi taas ilmaan ja muuttui linnuks. Paitsi et toisikuin Splinter, tää heppu oli pukeutunut mustaan, ja sillä oli sellanen musta-harmaa wappuhattu. Ja se oli ilkeä, ilkkui sieltä ylhäältä.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Kesä 2009, 09:43

YAAAAWN!
huomenta itse kullekkin tasapuolisesti é_è tänää pitäis hammaslääkäriin kahdeltatoista raahautua.. ei oikein himottelis.
kaiken lisäks näin ihan sika outoa unta O_O olin Kijan kanssa jossain keskellä peltoa ja si sinne tuli Kalma ja se söi Kijan... si aloin huutamaan Kalmalle ja lopuks väittelin sen kanssa että eihän se keskellä päivää voi hyppiä ja se intti vastaan kauheen lapsekkaasti :'D sitten sinne tuli Rudyard perhoshaavin kanssa ja yritti napata Kalman.. siinä vaiheessa se oli jo niin koomisen omituista että en välittäny
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Kesä 2009, 09:48

Kija... Syötiin... EI!!! Möks. Ei sitä saa syödä, tuhma Kalma...

Mut huomenia siullekin. Heräsin neljältä, ja olen selaillut yhtä tarukirjaa innokkaana... Sieltä löyty maininta Anemonesta! Vai oliko se animoni... Animone... ääh, pitää mennä tarkistamaan.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Kesä 2009, 09:52

Animoni kuulostaa digimonilta/pokemonilta :D
neljältä?! Mä en sentään niin aamu virkku ole =_= mut taas valvon turhankin pitkään 8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Kesä 2009, 09:55

Pokémonit kunniaan! XD Köh, mistäköhän sekin johtui...

Heräsin, enkä saanut enää unta. Vaikka kuinka yritin. Lopulta annoin periksi siinä kuuden aikaan, ja lähin ylös tekee ampparii... Mut eihän siitä mitään tullut, onnistuin vetää itseäni puukolla (taas) sormeen. Kyökki puuhat eivät onnistu miult, olinkohan edellisessä elämässäni mies?

Äsken tuli ihan outo viestä tähän: Tällä sivustolla ei ole foorumeita. Teitkö jotain, vaiii?... Lähempäs kattomaan tarkemmin.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Kesä 2009, 09:59

hm'mh, mullekkin on kerra/pari tullu se viesti, mut yleensä se on menny ohi kun päivittää sivun. en si tiiä mistä se johtuu
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juketsu » 03 Kesä 2009, 17:29

Hei vaan kaikille nyt näin julkisesti! : D
Juketsu

ViestiKirjoittaja suskari » 03 Kesä 2009, 17:50

Tere vaan 8D Tervetuloa vain TNF:ään omasta puolestani (ja sen hullujen pelaajien kanssa riehumaan)
suskari

ViestiKirjoittaja Ryo » 03 Kesä 2009, 17:57

Meitikin huudahtaa tervehdyksensä täältä kaukaa korvesta 8DD *kumartaa* Toivottavasti pelien puolella tapaillaan minua kun ei offien puolella kovinkaan useasti saata tapailla ; D
Ryo

ViestiKirjoittaja Ros » 03 Kesä 2009, 18:51

Ihanaa, en ole enää uusin. En tosin ole ollut enää aikoihin.

Tervetuloa~
Ros

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut