Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Kesä 2009, 16:29

AA! Nyt näkyy pilkahduksia auringosta 8DDD ehkä se tuolta kohta uskaltautuu pilvien takaa esille.
täälläkin on vähän kylmä.. tosin johtuu varmaan siitä että mulla on näin kesällä ikkuna auki 24/7
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Kesä 2009, 21:22

Juu, kyl se aurinko siellä on vaikkei sitä kokoajan näy... Täälläkin on sadellut ihan mahdottomasti, luulis että kesää ei tuu ollenkaan. >__>

Mutta arvataas mitä? 8) Agna on nyt pelannut täällä VUODEN \o/ Yay! Se on aikamoinen saavutus, eikös? Ottaen huomioon, että innostusta on riittänyt ja että olen kiitettävän usein jopa jaksanut pelata (eheheh, krhm), niin voisinpa sanoa että tämä on paras rope missä olen pelaillut.
Ja mitenniin "voisinpa sanoa"... Sehän on ilmiselvää, että TNF on paras.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ryo » 06 Kesä 2009, 22:19

Yhdyn Agnan sanoihin sillä TNF tuntuu näin jo muutaman päivän makustelemisen jälkeen aivan mahtavalta paikalta pitkiin aikoihin X)

Voi mutta tiädettekös täällä myös aurinko tuossa muutamisen tuntia sitten paisto kivasti, mutta eihän sitä kauaa kestänyt : < Huomenna tulis kiva päivä nii pääsis trampoliinille loikoilemaan 8D

Pahus olen sortunu offeihin *________*
Ryo

ViestiKirjoittaja suskari » 06 Kesä 2009, 22:35

Kyllä TNF on kyllä yksi parhaimmista roolipeleistä <3 Minäkin muutamassa päivässä ihastuin täällä olemiseen ja pidän edelleenkin.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Kesä 2009, 22:36

=3= vai että niin ehaana paikka. No, hyvä että tykkäätte :) Ja vuosi on jo saavutus pikku Agnalta!

ei se aurinko sitten tullu tuolta pilvien takaa :( no, ehkä huomenna... ja YAY Ivy tulee taas tänne päin ens viikolla (8D meinataan taas sen verran keskiaika fiilistellä että mennään Haraldiin syömään... okei, se on viikinkiravintola (?) mut menee keskiajasta mun puolesta!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ryo » 06 Kesä 2009, 23:19

Ooih syömään >_______< kyllä meikäläisellekki ruoka maittas! Isä kun ei keksinyt käydä kaupassa tänään nii kaapit ammottaa tyhjyyttään 8DD Ei näkkärit oikee maita ... en sorru murustelemaan kotona ku koulussa sitä sai harrastaa päivästä toiseen. Ootteko muuten koskaan syöny näkkäriä ketsupin kera? On muute makosaa, pakko myöntää ... ko keiju voi on pahaa nii keksin hyödyntää ketsuppia koulun näkkäreitten päällä X D Ei voi mitään olen vain outo : D

Huomiselle olis taas kauhiasti hommaa -_______- Tänää sain siivottua kaikki musiikki kansiot ja lajiteltua biisit omiin kansioihinsa ... Nyt jos sais ipodille tungettua kaikki nii hyvä ois ... Huomenna en tiedä kuinka innostun lojumaan sitte koneella ko ois hiuspidennysten laittoa todennäkösesti tiedossa ja huoneen siivousta sun muuta kakkaa X) Jotain höpistävää vielä oli mutta ehdin jo unohtaa mitä >D
Ryo

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Kesä 2009, 23:30

ketsuppia näkkärin päällä? omalaatusta, en oo kyllä kokeillu mutta sinaappia olen :D Se oli hyvää kans.

mef, mulla ei huomenna kai oo taaskaan mtn erikoista.. paitsi että vois kyllä siivoilla, huoneessa on vielä edellisen Ivy-yökyläreissun roskia... Tosin mun pitäis koneella sen verran istua että pitäis siirtää kaikki tärkeet tiedostot ulkoselle levyasemalle.. ties millon toi konekkin poksahtaa :(
hiustenpidennykset.. sisko haluais sellatteet, mut äiti ei anna sen ottaa :D ihmettelen kyllä miks. Mä oon miettiny et vetäisin irokeesin tai kaljun jossain vaiheessa elämääni.. äiti suostu jopa siihen et vetäisin kaljun mut se ei anna ottaa tatuointeja si takaraivoon DDDD: se ois siistiä >8]
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 06 Kesä 2009, 23:33

Aksusta tulee Black 2 8D Muistasit laittaa joku musta kaapu päälle XD
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Kesä 2009, 23:47

joo :'DD tosin mä kuljen muutenkin mustissa joten ei kai sillä niin väliä... on mul semmonen musta pitkä talvitakki josta Blackin kaapu on saanu mallinsa >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 06 Kesä 2009, 23:52

Niin tulisi varmasti.
Ei edes voi siivota taloa, kun ulkona sataa välillä. Kivaa sai tietää reissu on tulossa en osaa vain päättää kolmeksi vai kahdeksi viikoksi jäisin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Kesä 2009, 20:30

No on se ny aika saavutus :D Kun yleensä kaikki ropet on aina lopettanu juuri silloin, kun mä oon liittyny. (Älkääkä viittikö kattoa noin syyttävästi)

Jaaaa, että Aksu vetäisit Louniksen pois? O__O Huomasin tuolla sellasenki viestin hetki sitte, niin kauheella hädällä vastailemaan 8D Siellä se vastaus on - ei siitä niin hyvää tullu ku se oli alunperin, mutta pakko sinne oli jotakin laittaa. Nyt se on sitte mmupun harteilla koko taakka, nahnahnah.

Ja huomenna alkaa sitten käsityökurssi. Siellä mukana mmupu (kuinka ollakaan) ja pikkusisko >__> Saa nähdä mitä kaikkea sieltä tälläkertaa kertyy mukaan, viimevuonna tuli tunika, ryijytyö, sellanen eriskummallinen ompeluhommeli ja rautalangasta tehty ökkömönkiäinen. Niin valaisevaa kuin olla ja voi, eiksje?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Kesä 2009, 20:49

Mul on kans se et ropet yleensä lopettaa just ku tungen sinne D: ja kerran mut potkittiin yhdestä pois koska vastapelaaja ei vastannu peliin ja olin si sen takia "epäaktiivinen" >____>

no ni, nyt vaan ootellaan että mmupu vastaa.. innostuin taas pelaamaan simssiä 8D huomasin että sinnehän vois luoda lisää TNF hahmoja ny ku taas kävin latailemassa sinne niitä kampauksia ja vaatteita.

käsityökurssi.. mä olin kerran jollain käsityökurssilla ja totesin ettei se oo mun harrastukseni :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Suff » 08 Kesä 2009, 21:32

Huu yli kymppitonni viestejä.... (spämmiä tottakai)
Suff

ViestiKirjoittaja Morado » 09 Kesä 2009, 14:29

Kappas, uusia pelaajia. Tervetuloa vaan :D Ja kyllä meikäkin ihastu tähän paikkaan heti kun näin, hyvin tehty kyllä. Njaah, ja pahoittelen sitä etten oikein ole käynyt, mutta tässä on ollut kesälomakiireitä :'D Kyllä meikäkin sitten aktiivisoituu, kun on saanut hiukan levättyä koulun jälkeistä hermoilua pois.

Ja sims on kyllä hyvä peli. Itsekin olen yrittänyt tehdä omia hahmoja, mutta kun en oo oikein tajunnu että miten niitä hiuksia ynnä muita pystyy lataamaan sinne D: Nyt oon totaalisesti ihastunu tohon Wowiin kun kokeilin sitä kymmenen päivän ilmasta peliaikaa. Pitäis kinuta äidiltä jos sais ostaa sen pelin >8D

Ja käsityö on kivaa, ainakin meikän mielestä.
Morado

ViestiKirjoittaja Juketsu » 09 Kesä 2009, 16:37

Wow.. Wow?`WOW?!?!?!? NO!

Darkfall ois aivan älyttömän hyvä, mutta maksaa jotain 20 dollaria per kuukausi. : ( Ja itehän en pelaa, jos pitää maksaa enemmän kui itse peli, joten olen ilmaisten mmorpg pelien kannalla. Niin ja private servujen. : D

Pitää ostaa Prototype tässä ku saa palkan ja jos se toimii mun koneella! Q.Q
Juketsu

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut