Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Suff » 13 Kesä 2009, 15:40

ÄRH! Mikä tätä sivustoa vaivaa, kun joka kerta kun pistän firefoxin päälle, niin se joka kerta tänne tullessa on kirjautunut ulos vaikka laitankin hakasen automaattiseen kirjautumiseen? Muissa foorumeissa ei tule ongelmaa eikä muissakaan missä voi pistää automaattisen kirjautumisen.
Suff

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Kesä 2009, 17:13

jaa'a. Paha sanoa kun en itse asiasta vastaa vaikka ylläpitäjä olenkin.
Ettei sitten omassa koneessas olis jotain?

Ah, käytiin tänään idea parkissa... eipä se enää mikään ihmeellinen paikka ole. Mut käytiin kyl kiinalaisessa syömässä >8D ja sain ostettua parikytä sarjakuvaa halvalla plus muutaman levyn.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 13 Kesä 2009, 17:21

Kävin itsekkin tänään ostoksilla ja ostin sen mustan tussin :D Ja hetihän sitä sarjakuvaa käytiin tekemään. Yksi sivu enää väritystä vailla ja toinen sivu luonnos vaiheessa 8D Olen ahkera (ottaen huomioon että tein tuon kaiken tänään) Ja tarttui se Hellsing vitonenkin sieltä matkaan samalla reissulla <3
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Kesä 2009, 17:29

noniin 8DDDDD
ah, Hellsing.. multa on jääny pari pokkaria välistä ku ei ihan sytyttäny niin paljoa, mut nyt kun on taas rahaa hemmetisti niin tekis mieli ostaa sitä.. tosin jostain syystä tykkäisin lukea sitä enkuks enkä suomeks. Mut täytyy varmaan käydä kirjakaupassa ostamassa ne muutamat mitkä multa puuttuu siitä välistä ennen ko jatkan sitä keräämistä :D
jes, huomenna kotiin \o/ pääsee taas kunnolla vastailemaan peleihin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 13 Kesä 2009, 17:36

Ei se suomennoskaan paha ole, oikeastaan hyvin laadukasta. Nähden ainakin niihin kamalimpiin tapauksiin esim. Kekkashin, joka on hyvä manga mutta jäi sitten surkean suomenoksen takia hyllyyn.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Kesä 2009, 17:42

en väittäiskään et se suomeks on huonoa :D mä vaan tykkään lukea englanniks mieluummin.. tosin sekin riippuu ihan mitä pitäis lukea.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 13 Kesä 2009, 17:45

Itse en lue enkuksi kun olen siinä kielessä täys läppä.
suskari

ViestiKirjoittaja Ros » 14 Kesä 2009, 09:12

Minä luen mieluummin mangaa suomeksi. Osaan ihan hyvin englantia, mutta luen silti hieman nopeammin omaa äidinkieltäni.

Ja jotain ei vaan jaksa lukea englanniksi. Luin Death Noten kunnolla vasta, kun sitä alkoi tulla suomeksi. En jaksanut lukea kaikkea tekstiä suomeksikaan joten etenkään englanniksi kyseinen manga ei iskenyt :'3
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Kesä 2009, 11:49

no joo, death notessa on niin paljon tekstejä etten minäkään sitä englanniks jaksanu lukea X_x joten luin sitten suomeks.. kunnes kyllästyin :(
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 14 Kesä 2009, 12:07

Itsekkin omsitan Death Notesta pari osaa ja pitää myöntää että sitä tekstiä on ihan valtavasti. Siksi luonkin yhden kirjan pienissä pätkissä, ettei tule sellaista "ei jaksa" fiilistä. Mutta kyllä se muuten ihan hyvä sarja on... Loppu kylläkin töksähti.
suskari

ViestiKirjoittaja Ros » 14 Kesä 2009, 12:12

...minä pidin Death Noten Yotsuba Groupista XD En oikeastaan erityisemmin välitä L:stä tai muutenkaan päähahmoista, johtunee siitä että he ovat kaikki ylihypetettyjä (Matsuda on ihan söpö. Mutta hän nyt ei olekaan päähahmo).

Olen ihmeissäni, että jaksoin ostaa koko sarjan. :'3 Intoni lopahti hieman kun Higuchi kuoli, mutta olin jo niin pitkällä, etten jaksanut lopettaa kesken.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Kesä 2009, 12:21

Nyt mulle tuli sellanen fiilis etten puhu ees samasta sarjasta, ku noi nimet ei sano mtn :'D paitsi L.
Mä oon aina ollu nirso lukemisen suhteen ja yleensä en jaksakkaan lukea/kerätä pitkää manga sarjaa loppuun jos lopahtaa mielenkiinto edes vähän.. tähän mennessä FMA on ainoo manga sarja mitä oon jaksanu kerätä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 14 Kesä 2009, 12:23

Higuchi oli kolmas Kira.

Minä taas en jaksa enää FMAta lukea. Aina, kun pääsen sarjassa samaan tahtiin, kuin sitä julkaistaan, kyllästyn kun ei ole mitään uutta materiaalia. Siis luin FMAta joskus onlinena netistä.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Kesä 2009, 12:42

huomenta =.= Ai että osaa taas väsyttää... pihallakin on niin ihana keli taas vaihteeks. Tuulee ja sataa koko ajan :( joku pölli taas meidän kesän. Ja mä en oo FMA:ssa vielä päässy siihen vaiheeseen että kyllästyttäis.. saa nähdä missä vaiheessa sekin tulee vastaan.

Ah, kohta juhannus.. kellään mtn suunnitelmia vielä? Mä en tiedä, ollaan joko kotona ja grillataan suvun kanssa tai si lähden isän ja siskon kanssa hauhon kummituskoululle grillaamaan.. Se on joku vanha koulu jonka yks taiteilija tuttu on ostanu ja asuu siel vaimonsa kanssa. Son kiva ku siel on se ullakko ja siel teis mitä ruumiita ja lepakoita :D muutenkin se on karu ku se on niin iso ja vanha ja si ku yksi pitäis vaikka vessaan kipittää niin tulee väkisinkin semmonen olo et joku seuraa .__.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 15 Kesä 2009, 12:50

Me lähdetään poppoon kanssa ihan perinteisesti mökille juhannusta viettämään, torstaina poistun keskuudesta joksikin aikaa. Ja sai Kalmankoira musiikkivideon valmiiksi :D ...Laitan se kohta näytille, kunhan YouTube ensin sen latailee. Niin ja sai tänään yhden sarjis sivun valmiiksi, mutten julkase vielä :twisted: Saatte odottaa ensi viikkoon.
suskari

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut