Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja suskari » 15 Kesä 2009, 13:09

Se löytyy jo tuolta meikäläisen galleriasta ->
suskari

ViestiKirjoittaja Morado » 15 Kesä 2009, 13:57

Ah ihanaa kun ei ymmärrä yhtään mitään mistä puhutaan... En oo kun vissiin kerran lukenu jotain mangaa :D Ja vettä tuli lauantaina ihan pirun paljon. Olin just tulemassa äidin kanssa kotia kohti niin hirvee kaatosade siinä helsingin kohdalla. Ja moottoritietä pitkin oli pelottavaa mennä D: Näkyvyys oli nollassa, katulamput pimeinä, ja kaiken lisäks jotkut vielä yritti mennä ohi. No, onpahan koettu sekin :'D
Juhannussuunnitelmia ei taida olla kyllä, paitsi viimesellä viikolla mennään Kreikkaan. Piti mennä aluksi Egyptiin, mutta postissa tuli viesti että matka peruttiin, en nyt sitten muista minkä takia.
Morado

ViestiKirjoittaja Juketsu » 15 Kesä 2009, 15:09

AkumaTD sanoo:
Ja mä en oo FMA:ssa vielä päässy siihen vaiheeseen että kyllästyttäis.. saa nähdä missä vaiheessa sekin tulee vastaan.
en osannu ite laittaa quotee, joten luovutin ekan yrittämisen jälkeen

FMA on tosi hyvä, ja siihen ei voi kyllästyä. Kaikki chapterit ollu sen jälkeen aivan järettömän hyviä, ku se lähti poikkeaan ekasta animesta (kyllä.. jos et oo kuullu niin ne tekee fma: brotherhoodia, joka perustuu mangaan). Piirrosjälkiki hyvää, ja FMA on ainut manga, joka saa mussa tunteita nousemaan. En tarkota, että märisen, mutta siis silleen : D "Et sä voi kuolla!", "Ei tuo oo reilua!!" jne.. =P

Ja mitä juhannukseen tulee, niin me mennään sinne jonnekki, missä nyt se power park tais ollakkaa, kattomaan lentonäytöstä ja meen sellasen rupellikoneen kyytiin kait. Tai joku kone se ainaki on. =P Ja sitten illalla kattoon Apulannan livekeikkaa. Että vähän erillainen juhannus tiedossa.
Juketsu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Kesä 2009, 16:14

heeh :D täytyy kyl myöntää et samanlaisia tunteita FMA herätti mussakin :D Harva sarja on vielä onnistunu tempaseen niin hyvin mukaan.. paitsi Tarot café ja Angel sactuaty.

no nii.. Juketsulla onki si "vähän" erillainen juhannus. Itte kyl varmaan pysyin ihan kotona, ei se kummitus koulu huokuttele >.>
kaatosateessa moottoritiellä... mäkin oon kokenu sen plus sillon oli vielä ilta :D mitään en kyl siitäkään reissusta muista, paitsi että sisko oli ihan hermona koko sen ajomatkan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juketsu » 15 Kesä 2009, 18:02

Vedän teitä paremmaksi:

Toissakesänä ku mentiin helsinkiin, niin sato kaatamalla ja toiselle puolelle tietä iski kolme salamaa lähes yhtäaikaa/yhtäaikaa. =D Oli aika välähys.
Juketsu

ViestiKirjoittaja Suff » 15 Kesä 2009, 21:04

Heh tulipahan käytyä Oulussa isoveljen kanssa ja käytiin Fantasiapeli-liikkeessä niin sielläpä tuli nähtyä niitä miniatyyrejä ekan kerran livenä. Yllätys oli sitten moinen. Miniatyyrit ovatkin reilusti pienempiä mitä itse kuvittelin. Alkoikin olla sellainen olo että miten helkutilla joku voi maalata niitä, saati confata niitä (muokata) tai jopa skulpata (tehdä aivan kokonaan hahmo esim.green stuffista). Saapas sitten nähä miten alan ryhtyä harrastamaan jotain miniatyyriä.

Tostapa puheenollen, miten isokihomme Akuma on alkanut tutustua BloodBowliin?
Suff

ViestiKirjoittaja Juketsu » 15 Kesä 2009, 21:52

Stuff, aijotko mitä miniatyyrejä kerään? Tai siis kait sä niillä aijot pelata? Warhammer on kait aika suosittu oman käsitykseni mukaan. Itse ajattelin joskus muutama vuosi takaperin alottaa, mutta ei oo ollu innostusta, ei olis ollu peliseuraa, eikä rahaa. : D Serkku kyllä niitä ostelee ja pelaaki.
Juketsu

ViestiKirjoittaja Suff » 15 Kesä 2009, 21:59

Tota Bloodbowlia oon aatellu keräävän, kun tuli osallistuttua sen tietokonepelin betaan tossa kuukausi pari sitten. Ja tiettynä lisäintona on se että sen säännöt ovat ilmaiseksi jaettavana netissä.
Suff

ViestiKirjoittaja Juketsu » 15 Kesä 2009, 22:03

Ok. Mutta sattuuko kukaan oleen kiinnostu legendaarisesta Dungeon & Dragons pelistä? Itse oon pelannu sitä vähän halvasti netissä yhellä piirto-ohjelmalla, mutta kivaa oli ofc. : D Nykyään ei oo peliseuraa, ku muilla lopahti kiinostus.. : / Olin lvl 3 halfling rogue. Ois kiva joskus päästä pelään tota joidenkin kanssa livenä. Ei tulis ainakaan turhaa spämmiä jne. : D
Juketsu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Kesä 2009, 23:10

aaaa, en mä siihen sen paremmin tutustunu ku katoin mikä se itse asiassa on ja sitten vähän selailin nettiä mitä muut on siitä ollu mieltä. Kuulosti kyl ihan kivalta näin "noobin" korviin.
mut joo, miniatyyri pelejä ois kiva kokeilla. Serkku poika pelailee niitä, kerran pääsin sen mukaan peli iltaan mut mun osuus jäi vaan kattomiseks ja muiden sivusta katsojien kanssa juttelemiseks. Tiedä sitten mtn ne siinä pelas...
itte en asiasta tiiä paljoakaan, mutta olisin kyl halukas kokeilemaan jos saa kunnon opastuksen ja pääsee kunnolla jyvälle siitä hommasta..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 16 Kesä 2009, 14:54

Suff kiitän tiedosta, vaikka minä en ole mikään nero patti koneiden kanssa ja niin kaikista peleistäkään, ei ole mahdollista pelta paljonmitää. sitä mitä muilla on peleinään.
Enään viikko pääsee pariksi viikoksi pois tietokonelta. Olen ollut lian kauan tietokoneen kimpussa. Varmaakin pikkuserkut voivat saada minut peikkalri peleihin ja muihin konsoli peleihin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ros » 16 Kesä 2009, 17:26

Minä olen pelannut (ja pelaan yhä, tavallaan) D&D:tä livenä~ Nykyään en kyllä jaksa pahemmin millään haltioilla tms. pelata vaan ainoastaan käytän hyväkseni hahmojenluontisysteemiä ja tappelusysteemiä. Olen sovellellut sitä vähän omiin tarkoituksiini, etenkin kun ropeni ovat yleensä aika vähätappelullisia. En ole koskaan ollut kiinnostunut kamalasta levelittämisestä - etenkään kun ropetus hoidetaan puhumalla :'3
Ros

ViestiKirjoittaja Juketsu » 16 Kesä 2009, 18:03

Musta D&D:ssä oli kivaa se, että se on teamwork based rpg ja leveleiden saaminen kestää, mutta ei silti oo silleen hankalaa. Ja sitten aina kiva ku on joku kunnon campaign. Välillä dm veti hatusta niitä ja oli silti hyviä. =P

Ros, monenko porukalla pelaat? Ite pelasin sillon 3 + dm ja muutaman kerran ollaan pelattu 4 + dm. Mukavempaa oli kyllä kolmen porukalla, ku muuten on paljo enemmän sitä sähläämistä.
Juketsu

ViestiKirjoittaja Ros » 17 Kesä 2009, 19:35

Pelaan tällä hetkellä 2 + dm (joka olen itse), koska en ole löytänyt ketään, joka osaisi olla tarpeeksi täsmällinen.

Pelasin joskus 3 + dmtä ja se oli tosi hyvä. Vaikka minä yleensä olin se, joka sai olla vähiten aikaa sisällä, koska dm tunsi minut kaikkein huonointen. Sitä suuremmissa porukoissa alkaa tulla se haitta, että joutuu olemaan kamalan pitkään ulkona (olin joskus 5 + dm ja se oli aivan liian iso porukka. Käytin lähes koko pelikerran istumalla ja katsomalla telkkaria toisessa huoneessa)
Ros

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut