Vilkas kylä

Haltioiden kylä, kokonaisuudessaan. Kylä on monikerroksinen ja valoisa, ennen kaikkea luontoon sopiva. Talot ovat väriltään vaaleita, arkkitehtuuriltaan kauniita ja elegantteja. Joissakin taloissa on käytetty samaa, valkoista marmoria mitä itse aroilla sijaitsevassa linnassa. Kasvillisuutta kylässä on paljon, lähes joka nurkalta löytää seinäköynnöksiä, koristepuita ja pensaita. Kylä on täysin piilossa metsässä, sitä verhoaa lumous jonka läpi ei voi nähdä, ellei tiedä mitä pitäisi katsoa. Vain ne, jotka kylässä asuvat, löytävät sinne.
Kylä sisältää niin asunnot, kuin puodit ja torit. Toreja haltioilla ei ole niin paljoa, mitä ihmisillä, mutta kauppoja ja putiikkeja sitäkin enemmän. Majataloja on siellä täällä, osa tasokkaampia mitä toiset.

Öisin kylän kauniita katuja valaisee satunnaisesti ympäriinsä leijailevat maagiset valopallot. Päivisin auringonvaloa valoa tihkuu latvustojen lomasta. Kylää ei ympäröi muurit, eikä aidat. Haltiat luottavat täysin jo vuosisatoja toimineeseen maagiseen illuusioon, jonka ansiosta ihmiset eivät voi löytää tänne.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2007, 00:50

Art

Art katsoi kun Twiggy nousi siivilleen.
"Kuolemaa?" Art kysyi ennen kuin Twiggy aloitti.
Sitten hän kuunteli Twiggyn mielipiteet kuolemasta, sulki silmänsä ja oli hetken aikaa hiljaa. Sitten hän avasi silmäsä ja katsoi Twiggyyn.
"Pelko on normaali asia. Se joka pelkää, osaa myös varoa. Se joka ei pelkää, on sairas. Jokainen pelkää, jopa minä. Pelkään mitä sitten tapahtuu, kun kaikki on poissa? Mitä sitten käy. Se meissä haltijoissa ja taruolennoisa on vikana, me emme pelkää... ja kun kukaan ei pelkää, kaikki ryntäävät taisteluun tuosta vain, mutta entä jos kaikki kuolevat? Sitten tänne ei jää ketään, ei jää ketään kertomaan sankaritarinoita, ei jää ketään jatkamaan puhdasta veri sukua. Kuolemaa minä en pelkää, pelkään, että katoamme" Art piti saarnan Twiggylle ja jatkoi.
"Ja kyllä sinua tullaan suremaan. Se miten paljon sinua surraan, riippuu siitä miten kuolet. Jos ryntäät taisteluun, välittämättä käskysitä ja estoista, sinua ei surra, vaan saat niskurin maineen. Jos taas kuolet kunnialla, taistellen herrasi nimeä kantaen, sinua tullaan suremaan sotasankarina ja pyhimyksenä, riippuen saavutuksistasi" Art sanoi jälleen hymyillen, toivoen että tämä pieni keiju tajuaisi hieman tilanteen toista puolta.
"Sinulla on vielä paljon annettavaa, älä heitä elämääsi hukkaan" Art sanoi ja jatkoi kävelyä, odottaen että Twiggy seuraisi häntä.

//oh, unohdin äsken laittaa: selvä asia ^^ //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 22 Joulu 2007, 01:02

Twiggy.

Twigs lensi Artin kiinni, kun tämä lähti jatkamaan kävelemistä eteenpäin.
"No sitten olen sairas, sille en voi mitään. Minä pelkään vain yhtä asiaa, pelkään että jos kuolen niin mitä tapahtuu Arthurioukselle, hän on ainoa kunnollinen läheiseni enään. En muist Perheestäni paljoa, muuta kuin, että lähdin kostamaan isäni vuoksi. Hän vain katosi, mutta arvelen ihmisten olleen asialla." Twigs lausui ja virnisti hullunkurisesti. Twigs lennähteli ympäriinsä, siellä missä sattui olemaan tilaa ja pujelehti ihmisten välistä eteenpäin päästäkseen.
"Oletko koskaan ajatellut, että me kaikki olemme yhtä?" Twigs kysyi aivan yllättäen oltuaan helten ihan hiljaa. Twigs pyörähti kohti Artia ja lensi hitaasti takaperin, näkemättä eteensä ja oli törmätä muutamaan haltiaan, jotka toisin ehtivät väistää Twigsin hyvin, eikä yhteen törmäyksia sattunut laisinkaan.
"Kaikki pyörivät ympyrää, kaikki ovat yhtä suurta tapahtumaketjua, joka ei koskaan hajoa." Twigs sanoi mietteliäästi ja teki ilmassa pienen voltin aivan vain omaksi ilokseen ja lennäshteli välillä haltioiden joukossa, välillä heidän yläpuolellaan, ollen kumminkin kokoajan Artin lähellä.

//Juu ^^//
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2007, 01:22

Art

"Me kaikki olemme yhtä, siitä pitää äiti maa huolen." Art sanoi hymyillen.
Art katseli kuinka Twiggy kieppui ympäriinsä ja oli lähellä törmätä aina välillä. Tämä keijun iloinen pujottelu san Artin hymyilemään entisestään.
"Varo ettet satuta ketään" Art huomautti Twiggylle.
Sitten Art pysähtyi ja vilkaisi katolle.
"Tule!" Art sanoi ja hyppäsi katolle, kolmen metrin korkeuteen.
Art odotti katon reunalla että Twiggy saapuisi ja lähti kävelemään sitten kattoja pitkin.
"Onhan tämä hieman epäsovinnaista, mutta haluan näyttää sinulle jotain" Art sanoi kävellessään kattoja pitkin.
Artilla oli erittäin hyvä tasapaino, mutta jos hän lisäsi vauhtiaan liikaa, se pettäisi. Art johdatti Twiggyn yhä korkeammille katoille, kunnes he vihdoin saapuivat suuren talon katolle, joka oli lähes kymmemen metrin korkeudessa. Tämän korkeampia talot eivät olleen, jos linnaa ei laskettu.
"Katsos tuonne" Art sanoi ja nyökkäsi kohti linnaa.
Aurinko valaisi linnan, jonka seinät kiilsivät sen valossa, lehdet näyttivät jalokiviltä ja takana oleva lampi loisti kuin peili. Näky oli kuin suoraan saduista.
"Tämän takia minä taistelen" Art sanoi lempeällä äänellä katsellen näkyä.
"Tämän takia voisin kuolla" Hän lisäsi.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 22 Joulu 2007, 01:42

Twiggy.

Twigs seurasi Artia ilmastakäsin kieppuen ja heiluen ympäriinsä. Twigs teki voltteja ja kaaria ilmassa, vain koska se oli hänestä hauskaa puuhaa. Twigsin silmät alkoivat loistaa, kun he pääsivät korkeuksiin ja linna näkyi satumaisena.
"Kaunista." Twigs huokaisi ja hänen silmänsi hohtivat, siitä minkä kauneiden hän näki silmiensä edessä.
"Tämä alue on myös, jonka vuoksi olen ihan vapaa ehtoinen kuolemaan, tosin taistellen. Myös taistelen vapaudestamme, meidän kaikkien ei vain omani. Haluan saada kostoni, mutta haluan myös saada rauhan koko kansan ylle, mutta puoliani pid'n taistelussa." Twigs puhui jämerästi, mutta lempeä sävy kuului äänen läpi aika selvästi.
"Minun rakkauteni tähän maahan, voittaa muut ja äiti maan puolesta olen valmis kuolemaan koska vain, mutta haluan myös suojella kuningasta ja muita." Twiggy sanoi haikeasti, sillä hän pelkäsi ettei koskaan pääsisi oikeaan taisteluun mukaan, vaan joutuisi vielä hoitamaan joitain pieniä lapsia, joka olisi Twigsille viimeinen pisra hulluuteen.
Anonymous
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2007, 01:51

Art

Art kuunteli ihaillen kun Twiggy puhui. Hän ei koskaan ollut kuullut nuoren puhuvan näin jalosti. Art katsahti Twiggyyn.
"Et olekkaan mikään sotahullu" Art sanoi hymyillen.
"Kuule, lähde kanssani hoviin. Autan sinut Aranin juttusille saman tien. Juuri sinunlaisiasi tarvitsisimme, vaikka ikää sinulla ei riitä, mutta olen varma että jokainen joka kohtaa sinut, tulee kuulemaan puheesi, tulee vakuuttumaan sinusta ja urheudestasi" Art sanoi ihaillen ja sen saattoi kuulla hänen äänestään.
Vaikka Art hetki sitten oli passittamassa tätä nuorta keijua takaisin lastenkotiin, nyt hän oli valmis ottamaan tämän mukaan taisteluun ja sen näytti.
"Neiti Twiggy, vannon että minä olisin valmis luottamaan ja taistelemaan sinun rinnallasi, loppuun asti" Art sanoi kumartaen Twiggylle.

// no ni, riippuen Twiggyn vastauksesta, voidaan siirtyä linnoitukseen pelaamaan 8D minä voin alottaa jos käy ^^ //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Anonymous » 22 Joulu 2007, 21:57

Twiggy.

"Käy minulle. En minä nyt ihan ole hullu, mutta melkein." Twiggy lausui loppuosan leikkimielisesti silmäänsä iskien.
"Hullu! Älä nyt minulle kumarra yhtään siinä." Twiggy sanoi ja tuuppasi Artia hiukan, kun tämä kumarsi. Twiggy oli oikeastaan iloinen, että saattaisi sittenkin päästä joukkoihin näyttämään ihmisille, kuta on avuton ja kuka ei. Twiggyllä oli myös hirveä halu päästä puolustamaan maata, jota oli puolustettu vereen ja voittoon ennen hänen sytymäänsä.
"Nyt hiukan jännittää pääsenkö joukkoihin, vai passittaako kuningas Aran minut heti takaisin tänne avuttoman, ainakin melkein avuttoman. Jos pääsen joukkoihin saa ihmiset oppia tuntemaan kuinka näin nuori voi olla häynnä tulta ja tappuraa." Twiggy tärisi aivan innosta ja hän räpläsi omia sormiaan jatkuvasti, se sattui olemaan juuri nyt pakkomielle.


//Lyhyttä, mutta jatketaan sitten siellä Linnoituksessa ja aloita sinä vaan ihan vapaasti ^^//
Anonymous
 


ViestiKirjoittaja Anonymous » 22 Joulu 2007, 22:56

Juu ^^
Anonymous
 

Edellinen

Paluu Kylä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron