Kirjoittaja Agna » 25 Heinä 2009, 23:28
Huahaa! 8D Olisin siellä Blackin ja Kalman kanssa (olisi mielenkiintoista tietää miten he laulavat). Laulaisin varmaankin... Nightwishin Eva-kappaleen, Kalma laulaisi vaikkapa Doriksen - ei hajua kenen kappale se on, mutta se on se ärsyttävä - ja Black laulaisi Aikuisen naisen.
Luulen että yleisön ehdoton suosikki olisi (MINÄ! MINÄMINÄMINÄ!)joko Kalma tai Black. Hmm.. Vaikea päättää kumpi on suositumpi, mutta eiköhän se olisi Black. Ja koska nyt pääsin vauhtiin, niin päätän että Black esiintyisi vaaleanpunaisessa tutussa. Kalmalla puolestaan olisi Tarzanin lannevaate + prinsessatiara päässä.
Loppujenlopuksi Black voittaisi, sillä mummokansa liikuttuisi kyyneliin aikuisen naisen tahdissa, ja se olisi presidentin suosikki. Seuraavaksi tulisin minä - jota kaikki järkevät ihmiset äänestävät. (sarkasmia esiintyy paikoittain eteläpohjanmaalla) Kalma sijoittuisi hyväksi kolmoseksi, ja hänen levynsä myisi eniten, sillä kaikki koiranomistajat haluavat kuunnella hänen lauluaan - ja se rauhoittaa kummasti lemmikkejä.
Enough?
Laulatko hyvin omasta mielestäsi?