Kirjoittaja suskari » 10 Elo 2009, 08:46
Itselleni ei koskaan ole käynnyt noin, mutta tuossa ööh... pari vuotta sitten meillä oli aivan KAMALA avustaja, se vahti joka hemmetin sekuntti minua etten minä vain piirtäisi mitään minnekkään paperille o.O Ja jos satuin piirtämään jotakin niin se tuli sitten arvostelemaan niitä tyyliin "taasko sä piirrät noita koiria piirrä välillä jotakin muuta ja blaa blaa..." Oli silloin sitä koiran piirto kauttani :D
Ja se vuosi oli muutenkin aivan kamala, meillä ei ollut kuvista ollenkaan vaan aina jotakin rättikässää, jota minä sitten vihaan ihan hemmetikseen. Eikä meillä kyllä silloin ollut mitään muitakaan järkeviä aineita... Kässää, ruuan laittoa 24/7 (josta minulle jäi tarumat, enkä tykkää enää tehdä ruokaa tai lepoa mitään), ATK:ta, jossa ei opittu mitään järkevää, ensiapua (se oli paras aine, jota ei ollutkaan kuin neljä kertaa :(), Silitystä ja pyykinpesua (Whut!? onko se kouluaine?), jota myös vihaan nykyään ja tietysti liikuntaa jossa melkein aina oltiin kävelemässä. -_-:
Muita aineita ei ainakaan muistaakseni ollut.... Huutakaamme yhtä aikaa: WHAT!? Kyllä muita aineita ei ollut ja sen vuoden aika unohdin lähes kaiken matikasta mitä nykyään tarvitsisin pintakäsittelyä (maalari) opiskellessani. Onneksi se sonta kesti vain vuoden, olisin kuollut sinne muuten.
Mutta yksi hyvä puoli siellä oli: siellä sai aina aamupalan, joka nyt sattui olemaan puuroa. Mutta eipä tarvinnut syödä kotona :)
Se siintä vuodatuksesta... Mutta nykyään on paaaaljon kivempaa ja järkeviä aineitakin, kuten kuvis <3