Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Elo 2009, 08:09

miks hemmetissä vaan meillä alkaa maanantaina.... :( ei kivaa. Kummiskin tulee kauhee Monday F*uck heti ko pääsee ovesta ulos.

ja perhana, nyt alko si ihan sikana inspaan ropetus ja piirtäminen! MIKS JUST NYT?! Just nyt kun ei oo aikaa tehä kumpaakaan D'x god damn u monday! Niin se kahvi ois yhä kiva... mut ko pitää lähtee puolentunnin sisään.. mut siin ajas kerkeis yhteen, ehkä kahteen ropeen vastaamaan... vois kyl yrittää vastata.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 10 Elo 2009, 08:14

Jännä juttu... Itseänikin aina alkaa inspaamaan kaikki kun koulut alkaa, etenkin piirtäminen. Mutta onneksi aina raahaan repussani mukana pientä vihkosta johon piirtelen vähän kaikkea luonnosta kun on aikaa.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Elo 2009, 08:25

mä rahaan kans kaikkialle piirustusvälineet ja vihkon.. se on hassua että kaikista eniten alkaa tekeen mieli piirtää kun on kokeet tai muut tentit menossa, eikä siihen koe paperiin nyt enää kehtaa piirrellä :'D Varsinkaan sen jälkeen kun yks opettaja näytti si yleisesti luokalle.. "KATTOKAA MITÄ TÄÄ ON PIIRTÄNY TÄNNE!? EIKS OO HIANO?!" >__________> Muutenkin se ope aina kyttää mitä mä teen tunnilla jos kynä heiluu ilman syytä...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 10 Elo 2009, 08:46

Itselleni ei koskaan ole käynnyt noin, mutta tuossa ööh... pari vuotta sitten meillä oli aivan KAMALA avustaja, se vahti joka hemmetin sekuntti minua etten minä vain piirtäisi mitään minnekkään paperille o.O Ja jos satuin piirtämään jotakin niin se tuli sitten arvostelemaan niitä tyyliin "taasko sä piirrät noita koiria piirrä välillä jotakin muuta ja blaa blaa..." Oli silloin sitä koiran piirto kauttani :D
Ja se vuosi oli muutenkin aivan kamala, meillä ei ollut kuvista ollenkaan vaan aina jotakin rättikässää, jota minä sitten vihaan ihan hemmetikseen. Eikä meillä kyllä silloin ollut mitään muitakaan järkeviä aineita... Kässää, ruuan laittoa 24/7 (josta minulle jäi tarumat, enkä tykkää enää tehdä ruokaa tai lepoa mitään), ATK:ta, jossa ei opittu mitään järkevää, ensiapua (se oli paras aine, jota ei ollutkaan kuin neljä kertaa :(), Silitystä ja pyykinpesua (Whut!? onko se kouluaine?), jota myös vihaan nykyään ja tietysti liikuntaa jossa melkein aina oltiin kävelemässä. -_-:

Muita aineita ei ainakaan muistaakseni ollut.... Huutakaamme yhtä aikaa: WHAT!? Kyllä muita aineita ei ollut ja sen vuoden aika unohdin lähes kaiken matikasta mitä nykyään tarvitsisin pintakäsittelyä (maalari) opiskellessani. Onneksi se sonta kesti vain vuoden, olisin kuollut sinne muuten.
Mutta yksi hyvä puoli siellä oli: siellä sai aina aamupalan, joka nyt sattui olemaan puuroa. Mutta eipä tarvinnut syödä kotona :)

Se siintä vuodatuksesta... Mutta nykyään on paaaaljon kivempaa ja järkeviä aineitakin, kuten kuvis <3
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Elo 2009, 11:54

mulla ei oo ammattikoulussa ollu MITÄÄN kivoja aineita.. mut mitä voikaan ootta merkonomi koulutukselta. Lähin aine mikä meni ees kivan rajoille oli Taide&Kulttuuri tunnit, mutta niillä ei piirretty mtn tai muutakaan vastaavaa, vaan istuttiin ja katottiin dioja ja keskusteltiin mikä on taidetta ja mitä sisältyy kulttuuriin..
Matikkaa meillä on liiakseenkin ja siinä aineessa mä justiinsa sukkaan X__X

yläasteella oli viimeks kuvista.. kun sai valita valinnaiset aineet niin mulla oli vaan kuvista ja puukässää.. mäkin inhosin rättikässää, en koskaan oo ollu hyvä rättien ja lumppujen kanssa, mut puukässä oli kivaa.

ja nyt (jo) on ensimmäinen päivä takana.. eipä ollu kummosempi, mut en vieläkään oo perillä millä luokalla oon ja mitä pitäis tehä 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Maryan` » 10 Elo 2009, 13:27

Hei kaikki tulin vaa ilmottelee et vaihoin nimimerkkiäni Fichni:stä tuohon uuteen, ihan vain vaihtelun vuoksi, toivon että nimimerkin pystyi vaihtaa vain näin ja ilmoitella täällä foorumilla, mutta jos se piti tehä jonkun kaavan mukaan, niin .. olen kusessa, mutta ilmoitelkaa jos piti tehä toisin ? x)

----------------------------------------

argh, koulu -__________-''
8,9 aamut täältä tullaan jeejee 8'<
Maryan`

ViestiKirjoittaja Juketsu » 10 Elo 2009, 19:32

Öö.. Akuma, teillä valittiin yläasteella vaan 2 valinnaista? O.o Meillä oli 3.

Inspis kait palannut, joten vastailemaan--> o/ *internet highfives*
Juketsu

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Elo 2009, 20:52

eeei, meillä oli kaks pitkää ja kaks lyhttä valinnaista.. mut mä otin pitkän kuviksen, pitkän puukässän, lyhyen kuviksen (sarjakuva kurssi) ja lyhyen puukässän (Sähkö töitä sun muuta ropellusta)

o/ *internet highfives!* mäkin sain jotenkuten itteni kerättyä kasaan.. huomenna ajattelin vastata >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 13 Elo 2009, 16:24

Kohta on taas viikko mennyt, jotenkin menee päivät niin nopeasti kun joutuu kouluun. Lomalla ei ollut mitään tekemistä, mutta nyt on melkeinpä koko ajan D': Laiskottaa aivan liikaa...
Morado

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Elo 2009, 10:49

siinä meni sitten ensimmäinen kouluviikko.. mitä sain aikaan? Sotkun :D nyt sitä sotkua sitten selvittelemään. mites muilla?

Kaikilla tuntuu olevan jotain menoa taas.. täälläkin jo kolme on ilmottanu olevansa poissa muuton takia. Plus varmasti koulut/työt vie aikaa.
mutta mä sain mun inspiksen takas \o/ nyt äkkiä piirtämään kun siihen vielä kykenee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 14 Elo 2009, 14:57

Minulla alkoi ensinmäinen päivänä aivan mahtavasti... Menin väärään kouluun xD jossa siis pidämme teoria tunnit ja toisessa koulussa taas ammatilliset. Mutta netissä luki, että kaikkien pitää mennä Kotekolle o.O Onneksi en ollut kuitenkaan yksin vaan oli pari kaveria myös mennyt väärään paikkaan-> siintä sitten seuraavan bussiin ja reippaat tunnin myöhässä ja sitten vielä satoi. Hell yeah!
Niin ja tänään lintsasin fyken tunnilta... Oikeasti ei kiinnostanut yhtään C: Eikä kyllä kuulu suosikki aineisiinkaan >_>
suskari

ViestiKirjoittaja Noviisi » 14 Elo 2009, 20:53

Vaatii kuule taitoa mokata tuolla lailla. Tosin minä hermoilen aina uuteen paikkaan mennessäni olenko oikeassa paikassa. Jos en niin hirveä paniikki, minä niin pelkään mokata.
Noviisi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Elo 2009, 01:51

Mullakin on jonkin asteen epäonnistumiskammo, jonka takia ei sitten uskalla lähtee ees yrittään asioita...
Mä en pahemmin koskaan oo väärään paikkaan eksyny, tarkistan aina vähintään kymmenen kertaa mihin mun pitää mennä ja mihin aikaan, plus oon paikalla aina kauheen ajoissa.. mut empähän myöhästy :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 16 Elo 2009, 08:18

Joo, olen itsekin aina puolisen tuntia etuajassa paikalla, ihan vain jotta en myöhästy.

Ah, kaverinikin mokasi koulun alkaessa. Hän oli mennyt kouluun ihan normaalisti oikeaan aikaan ja kaikkea, mutta äkkiä hän kuulee, kuinka joku esittelee tutor-oppilaita ekaluokkalaille.
Eipä siinä tietenkään mitään, mutta kaverini kuuluisi olla siellä esiteltävänä, joten hän juoksee jostain ekaluokkalaisten takaa nolostuneena, mumisten olevansa myös tutor.
Okei, opettaja oli kuulemma unohtanut ilmoittaa hänelle tuosta, joten ei ollut oma vika.
Ros

ViestiKirjoittaja Morado » 17 Elo 2009, 15:38

Njeeh, hankin sitten itelleni flunssan. Nyt on nenä ihan tukossa ja muutenkin jotenkin niin kökkö olo >.> Ja onnistuin myös menemään väärään luokkaan D': Ei hyvä päivä tänään, ei. Inspiskin ihan kateissa, se lentää tuolla jossain Jupiterin ympärillä. Njah, toivon muilla olevan hieman hauskempaa :'3
Morado

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut