Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Elo 2009, 21:18

Juu, Juu. Aloin vain ihmetellä. Kai sitten tulee seuraavaksi Ritari muuten menee vanhan rytmin mukaisesti.
Ei kannata omistaa autoa. Menee hermot takuiden, juttua ja isällä meneen myös sekaisin. Miksin audon hoitaminen on niin vaikeata.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Elo 2009, 21:47

En auton omistamisesta tiiä mutta menee välillä hermot tohon meidän ladaan :'D Siin on aina jotain pikku vijoka, nytkin siinä toinen etuovi ei mee lukkoon/aukee ilman että se lukitaan/avataan erikseen.. idän ihmeitä 8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 29 Elo 2009, 18:55

Ihan kiva sama juttu siinäkin, kun golfissa sama ongelma. Ennen kaikkea on hauska ajaa autoa missä ei vilkut oikein toimi. Välillä täytyy pistää hätävilkut päälle, että kertoo kääntymisen tai ei laita vilkkualaisinkaan.
Ai, että suunilleen kahden viikon päästä saan muutettua hämeseen lopullisesti Tampereen elämää alettaan elätä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Elo 2009, 10:08

Meillä toimii vilkut ihan kiitettävästi mut vyöt ei pelaa aina :D Plus si nopeusmittari on sillon tällön rikki... Hyvä siinä si ajaa kun ei tiiä kuin nopeeta mennään.

Weeeee, kohta on tulossa uus Sherlock Holmes leffa~ Mut ei se oo mtn ilman Rathbonea :( Mut meen silti kattoon sen vaikka itkisin.. plus meen kattoon sen Darren Shan leffan vaik tuun itkeen verta siinä Q___Q Kui joku voi sotkea hyvän kirjan juonta niinkin paljon!

Huh.. pitäisköhän vaihtaa kahvikuppia kun tohon yhteen kuppiin mahtuu kolme normi kupillista kahvia 8D Tänään hypin si pitkin seiniä, taas.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 31 Elo 2009, 15:29

Ihan kiva. No katotaan pääsenkö ehjästi huomenna Golfilla Lielahteen korjattavaksi autoni.
Tulee siitä elokuvaaa O_o. älä vain sano, että siitä tulee se B... koira kirja leffaksi. Eikö siitä ole jo tehty elokuva. Mutta se on kyl kirjana hyvä, että toivottavasti tulee olemaan elokuva hyväkin.
Minkälainen leffa siitä tulee. Eikö siinä ole Watsonina Jude Law mikä se näytteliä olikaa?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Elo 2009, 15:45

Baskervillen koira? Ei, ei se siitä oo, luojan kiitos. Se kirja oli kyl hyvä mut en oo tykänny yhdestäkään leffa versiosta siitä.
Täältä voi lukee tarkemmat tiedot siitä leffasta... tosin kuinka tota voi ottaa tosissaan jos Sherlock näyttää tältä...... tulee mieleen House...
anyways
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 31 Elo 2009, 15:55

Just se. No hyvä että se ei ole. Holmeksen näytteliä on kyl lian vaavelin näköinen mitä olen ajatellut. Hopkins olisi sopinut tai mitä edeltä Holmekset näytteliät. Toisaalta olet oikeassa näyttä aika Hauselta. Hausen näytteliä vanhan aikaisessa vaatteissa näyttää todella herrasmieheltä. Toivottavasti tästä tulee parempi leffa mitä aijemmin on tehty. Tack
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2009, 10:44

JOLLY GOOD, JOLLY GOOD!
damn u Ryti, damn u!

Mutta ei, House ja Holmes on liian samanlaiset-erillaiset-nerot niin johan siitä syntyis keskustelua jos Hugh esittäis Sherlockkia..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2009, 11:08

Lol, huomaa kyl et wow:issa on päivitys kun sä ja mä ollaan täällä samaan aikaan.. tai si dataat koulussa.

Ja paras Holmes kautta aikojen on Basil Rathbone, piste, vaikka Richard Roxburgh on kyl kans ihan ok.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2009, 11:45

Lol, tuut si kattoon sen mun kanssa 8D Tosin netti tuttu harkittis jos sillon ois miitti ja kutsuttais kaikkii nettituttuja paikalle ja mentäis kimpas kattoon se, mut mä luulen et mun kukkaro ei kestä helsinkiin menemistä.

ja jos aktiviteettia kaipaat niin raahaa se persees meseen, piät mulle seuraa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 02 Syys 2009, 16:49

Ai meette kattoo Holmesia porukalla. Miäkin voisin pistäytyy, jos mette kattoo Plevnaan. Harmi, kun nykyään Plevnassa tulee ärsyttävät mainokset. Ennen, kun olin käynyt sielä ei ollut mainoksia vaan elokuva alkoi suoraa.

Ai, että ihastuin golfiini, vaikka se on vaarallinen auto. Ei yhtään huomaa, että ajat 60 km/h jossain 40 km/h alueella. Vaikka hyvin herkkä sammumaan, joissakin tilanteissa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2009, 18:04

Joo, muo ärsyttää kans ihan sikana ne "turhat" mainokset siinä leffan edessä.. eli just nää mitä näkee telkkaristakin. Elokuvaa ennen pitää tulla VAAN trailereita, ei mitään muuta >[ Se pilaa sen tunnelman siitä jos näkee jonkun hemmetin DNA mainokset heti ku iskee ahterinsa siihen tuoliin...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 02 Syys 2009, 18:45

On aika traumaattista nähdä se Paula-vanukas mainos isolta ruudulta. Vihaan sitä mainosta muutenkin, näin sitä saksaksi RTLII:lta ja muutaman vuoden päästä se vielä tuli Suomeen. >_>
Ros

ViestiKirjoittaja Ay » 02 Syys 2009, 23:44

Joo se on aika hirvittää kuulla aluksi saksi ja pari kuukaude jälkeen tulee Suomeen suomenkieleksi dupattuna. Jotkut Tv mainokset ovat hyviä tai parempia leffa teatterissa, mutta todella harvoin.
Olen samaa mieltä Leffoissa tulisi trailereita tai eilaisinkaan vaan alkaisi suoraa leffa, kun sanottu alkavansa silloin eikä viisitoista minuuttia myöhemmin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Syys 2009, 18:35

Huh, helpottunut fiilis kun sai nuo pelit hoidettua hetkeksi pois alta... Vaikka niistä kyllä tönkköjä tulikin. Ei voi mitään *sigh*

DNA mainoksia elokuvissa? Mitä pirua!? Eihän siellä muuta tule, kuin elokuvamainoksia, eh...? Ellei tämä sitten päde ainoastaan täällä meidän Bio Marilynissa.
Itsekin vihaan muuten Paula-vanukkaan mainosta, en ole onneksi joutunut saksaksi sitä vielä kuuntelemaan. Ne kakarat siinä mainoksessa ärsyttävät, ja se laulu -.- On Paula-lehmä cool!

Mutta mitäs teille kuuluu näin yleisesti? Täälläpäin on tätä kouluelämää piisannut, hirveät soittoläksyt pianotunneilta, ja julmetusti harkkoja. Tuntuu ettei aika riitä mihinkään. Tuo sotailmoitus sai kyllä mielialan kohoamaan, yeehaa! Sitä on tässä odotettu ansiollinen vuosi, ja nyt sitten äxöniä elämään. Hyvähyvä, odottelemme innolla.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna