Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Syys 2009, 16:58

Eikös täällä ollu mainostus osio erikseen? =3= jos pelaajia haluat niin si äkkiä listauttamaan peli niitä listaaville sivuille.....

Hemmetti ko mulla on taas tylsää.. lojun vaan lahnana kotona ja koitan päivisin keksiä ittlleni edes jtn tekemistä >_> Välivuosi ei kannata.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 15 Syys 2009, 21:37

*Tunkee salakavalasti mukaan keskusteluun whip-äänen kera*
Juu, terve vaan kaikille...

Minä jäisin mielelläni tylsistymään kotiin, huomenna Cooperin testi koulussa. :/ Tuo juokseminen ei ole ihan meikäläisen juttu... Mutta, luojan kiitos, ensimmäisellä tunnilla on musaa, niin on edes jokin syy raahautua kouluun. ^^

Ja muutaman viikon päästä viikonloppuna pääsen Tampereelle! 8DD Vanhemmat haluaa vissiin nähdä jonkin näytelmän, ja päästiin pikkusiskon kanssa mukaan kun kauniisti kysyttiin. Pikkusisko menee etsimään jotain kauppaa jossa olisi niitä Schleich-eläimiä, ja meikäläinen uusii yrityksensä tyhjentää Akateemisen kirjakaupan englanninkielisten Star wars-pokkareiden hylly 8DD
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Syys 2009, 23:07

oho oho, Tampereellakin liikkuu porukkaa. Mä en kyl muista pahemmin onko siellä mtn star wars - pokkareita, mutta empä oo pahemmin kattellukkaan |D Minua henk. kohtasesti ei kyseinen sarja kiinnosta :/

ja auts, Cooperin testi D: Onnee siihen ny! Mäkin voisin huomenna aktivoida itteeni ja käydä juoksemassa ton harjun ympäri.. tai si käyn taas sienestämässä 8--D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 16 Syys 2009, 08:32

Oh, on siellä - viimeksi äitin lompakko tyhjentyi varteenotettavan paljon, kun ostin muistaakseni 6 Star wars-kirjaa, kaksi sarjakuvaa ja sitten yhden Zahnin scifiromaanin (en ole vielä lukenut, mutta Zahn ei ole pettänyt koskaan ^^')

Ja luojan kiitos, koulu alkaa vasta yhdeksältä... ^^' MP3n akku saa luvan kestää, opettaja antoi luvan kuunnella musaa Cooperin aikana, jos se parantaa suoritusta. Kyllä se minulla ainakin parantaa, niin kauan kun en oksenna liiasta rasituksesta -.- Pitäisi kai hankkia parempi kunto x)
Mutta kiitos onnentoivotuksesta, onni tulee kyllä tarpeeseen...
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Ros » 16 Syys 2009, 17:37

Ah minä niiiin tykkään uudesta mesestä. En pysty olemaan mesessä olenkaan, koska se on ladannut itseään tunnin ja ainakaan siskollani se ei toiminut asentamisen jälkeenkään.

Joten tuskin tulen tänään meseen, ihan jos joku kaipailee.
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Syys 2009, 17:55

Nooooooo D: Käytä Ebuddya? Netti meseä.

muistan ko mä latasin tän uusimman mesen.. en vieläkään oo tottunu käyttämään tätä ,_,
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 16 Syys 2009, 17:57

En minäkään tästä uudesta paljoa perusta... >_> Se vain on niin sekava ja.. Niin. En pidä siintä.
suskari

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 16 Syys 2009, 18:08

Nah. Omalla koneella minulla on ollut uusi mese jo jonkin aikaa, tuli muiden päivitysten mukana muutamia kuukausia sitten...

Ja nyt tuli sitten myös tänne läppärille uusintatuomio, kun ei muuten päässyt kirjautumaan. No joo, ei kyllä meillä ladannut hirveän kauan ja toimii ihan hyvin, mutta meillä onkin jokin supernopea nettiyhteys. Kahdeksan jotakin, muistaakseni...

Olen onnellinen, sain siitä Cooperista 8+:n 8DD En olisi uskonut.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Syys 2009, 18:28

Hooo 8+ on hyvin 8DD Onnittelut.
Mäki sain tänää taas aktiviteetteja ittelleni ku kävin kaupoilla ja lenkillä =3= Plus mettästän yhä sitä koiranpentua meille >w<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 18 Syys 2009, 12:12

Huhhuh... Koe takana... En ole edes varma, menikö läpi...

Asiasta kokonaan uuteen: Menin sitten piirtämään Artin ja Splinterin 2500-luvulle... Mutten saa sitä tänne, kun ei oo skanneria >.<
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2009, 14:09

AAAAaaaaaaaaa, mä oon koko päivän piirtäny yhtä ja samaa mega isoa kuvaa enkä oo edistyny paljoakaan >_> Koittanu täs samalla vastailla ropeihin, mut oon liian hype sen koiranpennun takia... ni ei tunnu onnistuvan 8(

Tahtoo nähdä sen kuvan :o Hankit nyt äkkiä jostain skannerin >8D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 18 Syys 2009, 20:51

Muah. Meikäläisen piirustustaidot ovat toivonmukaan väliaikaisesti paenneet minua. Piirustelin yhtä hahmoa, joka luultavasti tulee vielä tähän ropeen (ja laiskuuteni/hitaan tietojenkirjoittamistapani tuntien sitä saa odottaa uusi hahmo-vieraskirjaan joskus joulukuussa :'D), enkä ole vieläkään tyytyväinen sen naamaan, mutta jos kumitan vielä kerrankin, niin paperiin tulee reikä ^^' Go me...

Heh, minulla oli eilen aivan ihana ratsastustunti, mutta kun täällä tuskin on hirveästi asiasta kiinnostuneita ihmisiä, niin jätän sen hehkuttamisen tuohon... 8DD
Kivaa, huomenna hoitokoira tulee päiväksi hoitoon. <3
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Syys 2009, 10:13

Mun on jo puolivuotta tehny mieli mennä ratsastamaan maastoon :( Joskus pienempänä harrastin ratsastusta, mutta se nyt jäi jostain kumman syystä... varmaan sen takia ko ei saanu enää kyytejä tallille ja muutenkin se talli alko oleen täynnä tärkeileviä, kusipäisiä heppatyttöjä >_>
Tänään pitäis mennä kattomaan serkun pikku koiraa =3= Sekin sai tässä justiinsa pari viikkoa sitten koiranpennun ja ne ois nyt tulos tohon mummolaan käymään.. saa ny nähä kerkeenkö mennä kattomaan sitä, toivottavasti.. pitäis kaverinkin kanssa olla taas pitkästä aikaa \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crystal » 19 Syys 2009, 11:43

Meille tulee sakemannin pentu.. Uros. Odotan ihan innolla miten meidän toinen koira siihen suhtautuu.

Siellä tallilla mis mää käyn, on myös ääliöitä, tärkeileviä, "Minä tiedän kaiken paremmin." -hevostyttöjä. Aloittelijoille huudetaan ja vittuillaan.. Ei kiva. Miten ne aloittelijat voivat ikinä oppia hevosia hoitamaan jos kaikki "Isommat" tytöt ei suostu opettamaan ja auttamaan..
Crystal

ViestiKirjoittaja Dogster » 19 Syys 2009, 11:47

Eikäääh, niin repesin äsken! Eli istun kirjaston koneella, naputtelin jotain, ja yhtäkkii mun taakse ilmestyi sellanen pikkutaapero, joka hoilasi täyttä kurkkua "Olen omena, olen omena, olen pieni ja pyöreä omena!"

ratsatamista haluaisin itsekkin harrastaa, mutta lähellä on vain sammalisto... Onkohan enää sekään? Kuitenkin, siellä oli kuulema huonosti kohdeltuja hevosia, jotka saattoivat purra... Joten äiti ei päästänyt mua sinne u_u olin jotain kahentoista...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut