Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 19 Syys 2009, 13:40

Meidän hoitokoiramme on parivuotias parsonrusselinarttu Vappu 8D Ja saatiin kuulla että siihen perheeseen on tulossa toinenkin parsonrusseli, syyslomalla! 8D Hoitokoirien määrä siis lisääntyy kahteen. Ihanaa. <3

Kappas, täällähän on ihan mukavasti heposiin suhtautuvaa porukkaa 8D Meikäläinen ei sinänsä hirvittävästi tallilla käy, vain kerran viikossa ratsimassa, (kun kyytiä ei useammin saa, bussilla ei pääse ka pyörällä ois montakymmentä kilometriä) joten en hirveästi osaa sanoa tallin ympäristöstä. Ei siellä apua tyrkytetä, mutta kyllä sitä saa, jos pyytää. Minäkin olen saanut, kun en aina ole ollut ihan varma, missä hevosen kamat ovat tms.

Repesin tuolla "Olen omena"-jutulle 8DD Tulee mieleen, kun kerran oltiin kaverin kanssa seurakunnan leirillä. Siellä oli jokin ison porukan kivi-paperi-sakset-leikki, jossa oltiin aluksi ameeboja, ja jos voitettiin niin noustiin kaneksi ja siitä ylöspäin, kunnes pääsi teräsmieheksi ja sai lopettaa leikkimisen. Ja me oltiin kaverin kanssa ameeboja aivan naurettavan kauan, ja keksittiin sitten illalla aiheesta laulu:
"Olen ameeba, olen ameeba, olen laiska ameeba
Olen ameeba, olen ameeba, olen tosilaiska ameebaaa..." x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Crystal » 19 Syys 2009, 15:55

Jep. Meidän tallilla ei apua saa kuin tietyiltä ihmisiltä Itse pyrin aina neuvomaan ja auttamaan, jos pyydetään. Muistan ku ite olin aloittelija ja silloin tallin ilmapiiri oli huomattavasti parempi. Nykyään siellä on "Minä oon paras" -hevostyttöjen lisäksi, kiusaamista ja hevosten hoitovihkoihin kirjoitellaan tosi rumia tekstejä ja sellasta..

Meilläkin oli riparileirillä toi ameeba leikki.. Se oli ihan tyhmä..
Crystal

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Syys 2009, 11:50

Mun serkun koiran nimi on Vappu! Se on just semmonen hiiiiiiirveän suloinen kahdeksan viikkonen maastonakki <3. Eilen käytiin kattomassa sitä :'3

En tiiä miks mut muo ei enää yleisille talleille huvita mennä, just noiden tärkeilevien "minä olen paras"- heppatyttöjen takia. Ja mä kun luulin että pissikset oli ärsyttäviä...
Onneks perhetutulla on omia hevosia, ni siel voipi käydä ratsastelemassa jos haluaa. Se kun ei pidä mtn yleistä tallia, luojan kiitos.

Muistan ko ekana vuonna amiksessa lauleltiin "olen omena" - biisiä :'D Tosin lauletaan me vieläkin jos on tylsää.
Mistään Ameeba leikistä en oo kuullukkaan, mutta empä ole edes riparia käynyt.. saatika sitten protua. Ei vaan huvittanu käydä sillon aikoinaan..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Syys 2009, 20:32

No nyt on meilläkin oma pikku Timi poika >3<
Oli kyl mielenkiintonen automatka sen kans :') Ku tampereelta lähettiin kauhavalle asti hakemaan sitä. Kiltisti se nukku tulo matkan aina tampereelle asti, kunnes alko riehumaan mun kenkien kanssa..
Ny se si riehuu pitkin taloa ja tappaa mun pehmoleluja >3<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 20 Syys 2009, 20:40

Oi, ihana tuo Timi-hauva! 8D Sillä on syötävän suloinen katse. Ja nuo pennut on pentuja, oli Vappu thö parsonrusselikin paljon villimpi pikkuisena. Nykyisin jo rauhoittunut 8D
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja suskari » 20 Syys 2009, 20:47

Awwwwwwwww >w< Kun se on lutunen <3 Ja ihan pakko sanoa että tulee ihan Kalma mieleen 8D Etenkin noista sinisistä silmistä. Mutta söpö pikku otus ^^
Muista hoitaa hyvin :)
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Syys 2009, 08:35

Voooooi kun hän oli kiltisti koko yön >w< no oke, kuuden aikaan se heräs ja väänsi si tortut mun lattialle :( Pitää opettaa se sisäsiistiks.. no, pikku hiljaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 21 Syys 2009, 15:19

Iih! Sulonen! Nyt olen sitten akde niille joilla ON lemmikkejä... Ittelläni on vain joku lukki parvekkeella... Eikä sitäkään oo näkynyt pariin päivään (eikai västäräkki sitä syönyt Q_Q)
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Morado » 21 Syys 2009, 16:44

Kyllä pikkuisesta söpöyttä löytyy :'3 Hehee, meidänkin parvekkeella oli lukki joskus, mutta vietiin se pihalle sieltä. Ei sitä kummosempaa lemmikkiä sitten olekaan, kun marsu meni ja kuoli D':
Morado

ViestiKirjoittaja Dogster » 22 Syys 2009, 15:33

Muahahaa! Nyt voin olla hieman pidempään, kun on kaverin kone hallinassa!

Niin ja mun pitäis saada joku kuvanen tänne tänään, jos Noviisi muistaa skannata sen (ei vieläkään omaa skanneria)
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 22 Syys 2009, 20:20

Meidän pihalla oli aikoinaan lukkeja vaikka muille jakaa. Nykyään lähinnä fasaaneja ja silloin tällöin jänis... (Ei, emme asu korvessa, tuossa on vain tiheä noin 10m leveä koivumetsäkaistale).
Sisällä asuu sitten pikkusiskon kaniini ja kaksi kappaletta joitakin ADHD-gerbiileitä 8D
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2009, 18:36

Eeew lukkeja.. mä en tykkää yhtään niistä, mut tos meidän terassilla vetää niitä aina sillontällön.
Si meillä on pihasiili >3< se käy aina välillä tuolla möngertämässä.

Hemmetti ku oon poikki taas X_x pitää mennä tänää ajoissa nukkumaan..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Syys 2009, 17:12

Samat täälä väsyttää.
Äsrsyttää, kun känny ei tunnista Hans Zimmerin musiikkia eikä mitään mutaa hyvän biisejä, vaikka tietokoneen kanssa yrittää manulisoida niitä nimejä.
Nyt taas tahtoisi vaihttaa soittaria, mutta mikä on nyt hyvä edelleen pariin tunnariin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Syys 2009, 11:31

Ja taas kirjaston koneella... Onneksi tällä kertaa pitempään, kun noin kirjastotädit on sen verran kilttejä ^^ (oikeesti aika alkais tasalta...)

Sitä mun lukkia ei vaan näy! Nyyh! Q_Q

No ei se mitään, tohon parvekkeelle on on alkanut ilmestyy harakka... Aattelin et sen vois nimetä Splinterin mukaan... Mut se ei tottele sitä nimeä.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Akselmo » 26 Syys 2009, 21:19

Mua hämää välillä koska noiden pelien perässä lukee toi "Aksu" ja mun lempinimi sattuu olemaan Aksu (irl) xD
Akselmo

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut