Kirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 19 Syys 2009, 13:40
Meidän hoitokoiramme on parivuotias parsonrusselinarttu Vappu 8D Ja saatiin kuulla että siihen perheeseen on tulossa toinenkin parsonrusseli, syyslomalla! 8D Hoitokoirien määrä siis lisääntyy kahteen. Ihanaa. <3
Kappas, täällähän on ihan mukavasti heposiin suhtautuvaa porukkaa 8D Meikäläinen ei sinänsä hirvittävästi tallilla käy, vain kerran viikossa ratsimassa, (kun kyytiä ei useammin saa, bussilla ei pääse ka pyörällä ois montakymmentä kilometriä) joten en hirveästi osaa sanoa tallin ympäristöstä. Ei siellä apua tyrkytetä, mutta kyllä sitä saa, jos pyytää. Minäkin olen saanut, kun en aina ole ollut ihan varma, missä hevosen kamat ovat tms.
Repesin tuolla "Olen omena"-jutulle 8DD Tulee mieleen, kun kerran oltiin kaverin kanssa seurakunnan leirillä. Siellä oli jokin ison porukan kivi-paperi-sakset-leikki, jossa oltiin aluksi ameeboja, ja jos voitettiin niin noustiin kaneksi ja siitä ylöspäin, kunnes pääsi teräsmieheksi ja sai lopettaa leikkimisen. Ja me oltiin kaverin kanssa ameeboja aivan naurettavan kauan, ja keksittiin sitten illalla aiheesta laulu:
"Olen ameeba, olen ameeba, olen laiska ameeba
Olen ameeba, olen ameeba, olen tosilaiska ameebaaa..." x)