Matka [sovittu!]

Laajat hiekkarannat reunustavat merta. Rantaviivaa tuntuu jatkuvan loputtomiin ja ranta onkin mainio paikka viettää kesäisen lämpimät päivät rentoutuen auringossa.

Valvoja: Crimson

Matka [sovittu!]

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Loka 2009, 15:54

Splinter

"Häipykää siitä senkin haaskaeläimet! Kuulitteko!"
Ilman täytti ensin pilkkaava nauru, ja sitten kova, kivusta aiheutunut huudahdus. Hetkeä myöhemmin rannan täytti kauhunhuudot, sekä vannomiset, että porukka palaisi myöhemmin kostamaan nuorelle velholle, joka pamautteli ´jääpuikkoja noiden perään.
"Tämä kostetaan! Kuulitko, sinä senkin petturi!"
"Nääh!", Splinter näytti noille kieltä, ja loi sitten vielä yhden puikon, jota ei tosin ampunut.
"Senkus yritätte!", hän vielä irvisti, ja pudisteli sitten päätään, kun pieni, sekalainen ihmisjoukko lähti luolalta, jota pikkuvelho oli puolustanut henkeen ja vereen. Poika 1, rosvojoukko 0, sillä noiden porukoissa oli pari puikosta saaneita, mutta Splinterillä ei ollut yhtäkään haavaa. Lopulta hän huokaisi, kun viimeinenkin ryökäle oli kadonnut hiekkadyynien taakse.
"Kaikki tämä vaiva vain sen takia, kun pidän vihreää...", poika mutisi ääneen, ja kokeili varovaisesti vihreää nuttuaan. Tummansiniset housut, vihreä nuttu, ja ruskeat hanskat. Tosin nuo eivät huutaneet petturia ihan turhaan, olihan Splinter ihminen. Tosin hän ei kasvanut ihmisten joukoissa... Päähän tässä tulisi kipeäksi, jos joutuisi vielä hetken miettimään. Käsiä alkoi hieman särkeä, mutta siihen alimittainen poika olikin jo tottunut. Tuo käveli takaisin luolaan, jonka oli ottanut tilapäiskodikseen. Luolaan asti pystyi kuulemaan rantaan hiljalleen iskevät aallot...
"hmph...", poika tuhahti itsekseen. Jos hän jäisi tänne, tulisi joukko takaisin, ja tällä kertaa isommalla porukalla. Mitäs sitten?

[[Hun-Tra ja Akselmo, olkaa hyvät! ^^ ]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 01 Loka 2009, 16:07

Hun-Tra

Hun-Tra käveleskeli rannalla, lähellä merta. Hän katseli ympärillensä ja haisteli raikasta meri-ilmaa. Hun-Tra poimi rannalta leipäkiven ja nakkasi sen merelle päin. Kivi pomppasi kolme kertaa merenpinnasta. Hun-Tra myhäili ja katsoi taakseen ja huomasi jonkun kävelevän luolaan. Koska Hun-Tra on utelias luonteeltaan, hän lähti hiipimään kohti luolaa.
Saapuessaan luolan suulle hän huomasi pojan. Hän seisoi luolan suun reunalla ja kurkkasi sisään nähdäkseen enemmän. "Mitähän ihmettä hän tuolla tekee..?" Hun-Tra mietti itsekseen. Hän yritti hiipiä sisälle ilman että poika huomaisi tätä, mutta sitten hänen häntänsä takertui johonkin ja hän kompastui kiveen ja loukkasi jalkansa. "Perrrhana!" Hän ärähti liskomaisella äänellään. Hun-Tra oli valmis suojelemaan itseänsä, jos poika kävisi hänen kimppuunsa.
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Loka 2009, 17:06

Splinter

Splinter istuskeli nojaten seinään, sulkien silmänsä. Matkaviitta makasi peräseinällä olkipatjan päällä, toimittaen sängyn virkaa. Luolan keskellä pystyi näkemään, että siinä oli ollut nuotio. Jotkin puista olivat vain osittain hiiltyneitä, tuli oli sammunut kun Splinterin oli pitänyt rynnätä ulos tappelemaan. Poika kuunteli tarkkaavaisesti... Joku tuli, yhdet askeleet kuuluivat selvästi. Splinter ponkaisi ylös suunilleen sekunttia ennenkuin tuo otus sattui kaatumaan ja manailemaan.
"Katsoisit hieman, ennenkuin hiivit: märkä lattia estää hiippailun muutenkin.", ei poika voinut olla sanomatta, lähtien sitten kävelemään omituisen otuksen luokse. Mikä tuo oli? Splinter ojensi kätensä, auttaakseen tuon ylös. Jotenkin Splinter pystyi päättelemään, että tuo oli yksin, ja yksinäiset matkaajat olivat yleensä vaarattomia.
"Oletko kunnossa?", hän vielä kysäisi, hymähtäen hieman. Jos tuo nyt nousisi?
"Haittaako jos kysyn, että mikä sinä olet?", Splinter kysyi, kallistaen aavistuksen päätään. Tuollasita olentoa ei Splitner ollut ennen nähnyt, tosin eipä tuo ollut nähnyt paljoa mitään. Suolla kun oli kasvanut...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 01 Loka 2009, 17:36

Hun-Tra

Hun-Tra otti pojan kädestä kiinni ja antoi tämän auttaa hänet ylös. Hän pyyhki hieman vaatteitaan. "Olen kunnossa. Siitä on aikaa kun viimeksi on tarvinut hiippailla, taitoni ovat näköjään ruostuneet." hän nauroi.
"Minä olen Hun-Tra. Olen liskoihminen, yksi niistä harvoista. Luultavasti jopa ainoa. Et ole ensimäinen joka kysyy." hän sanoi arasti hymyillen. "Entäs sinä? Ja mitä teet täällä luolassa?" sanottuaan tämän hän huomasi jalassansa ison haavan. Ihme kyllä siihen ei sattunut, eikä siitä paljoa vuotanut verta. Hun-Tra otti repustansa sideharsoa ja kiersi sitä hieman haavan ympärille, että verenvuoto tyrehtyisi. Sitten kipu alkoi vasta tuntua. Se ei sattunut paljoa, mutta Hun-Tran naama venähti irvistykseen hetkeksi.
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Loka 2009, 17:44

Splinter

Jopas, liskoihminen? Toki tuo näytti ihmisen ja liskon sekoitukselta, mutta ehheh... Näyttiväthän kentauritkin puoliksi ihmisiltä ja puoliksi hevosilta, ja harvemmin noita kutsuttiin hevosihmisiksi. Hun-Tra niminen kertoili vähän, ja Splinter nyökkäsi kohteliaasti.
"Nimeni on Tomas Silverstream, mutta kutsu Splinteriksi. Kaikki tekevät niin, ja sillä nimellä esittäydyn yleensä. Ja kuten näet, olen enimmäkseen ihminen... Tosin se ei ole vaikeasti pääteltävissä?", poika naurahti viimeisen lauseen kohdalla. Toki, hän näytti ihmiseltä, itse asiassa olis muutenkin suurimmin osin ihminen, mutta oli tuossa muutakin rotua...
"Olen täällä harjoittelemassa... Velhonalku.", poika osoitti itseään viimeisen sanan kohdalla, sitä hän todella oli, velhonalku.
"Eli toisin sanoen: tavallaan karkasin tänne.", hän vielä jatkoi, istuen lattialle takaisn. Siihen missä hän oli aiemmin istunut.
"Sattuuko? Oe hyvä vain ja istu, vaikkei täällä olekkaan mitään penkkejä... Nuotiokin sammui äsken.", hän vielä totesi, katsoen liskomiehen jalkaa.
"Mistäs tulet?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 01 Loka 2009, 17:58

Hun-Tra

Hun-Tra istahti alas lähelle Splinteriä. Hän otti häntänsä syliin ja huomasi siinä pienen ruhjeen, muttei sen kummempaa. "Hieman jalkaan sattuu. Mutta kyllä se pian ohi menee." hän mutisi. Kuullessaan sanat "Mistäs tulet?" Hun-Tra alkoi miettimään mitä sanoisi. Hän ei itsekkään tiennyt, muuta kuin vain sen että hän on metsässä syntynyt ja sieltä tullut. Sitten hän muisti äitinsä. Silmät vaihtuivat vihreistä sinisiksi, vaikkei niitä niin erottanutkaan pimeässä. Hän alkoi kertomaan tarinaansa: "En ole täysin varma mistä tulen. Sen tiedän että kuoriuduin munasta metsässä, mutten sitä olenko aina asunut siellä. Äitini ehti kuolla, ennenkuin hoksasin kysyä asiaa. Olin suurinpiirtein aina yksin metsällä, etsimässä ruokaa meille. Isäni oli jo kuollut, ihmisten tappamana. En tiennyt lapsena muuta kuin kolme asiaa: 'Syö, nuku ja metsästä.' Sitten äitini sairastui ruttoon koska asuimme niin huonoissa oloissa että talossa vilisi rottia. Siitä lähtien olen vaellellut yksinäni metsissä, etsimässä ystävää ja jopa puolisoa. Mutta epäilen että toista liskoihmistä ei ole.. Itseasiassa, liskoihminen on minun keksimäni kuvaus rodullemme, koska en tiedä mikä rotumme oikea nimi on. Emme oikeasti ole ihmisiä millään tavalla, sen verran olen kyllä itse tajunnut. Voisin joskus palata takaisin kodilleni, jos sieltä löytyisi lisää tietoa.." sitten hän huokaisi. "Huhhuh, minähän puhun paljon. Sinun vuorosi kertoa nyt. Mutta haluatko sitä ennen että käyn hakemassa lisää puita niin voisin sytyttää nuotion?" hän sanoi rauhallisella äänellä.
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Loka 2009, 18:09

Splinter

Sieltähän tuli Hun-Tranin tarina. Splinterin kävi sääliksi miestä, jolla oli yhtä surullinen menneisyys kuin hänelläkin.
"Ei tarvitse, tuolla perällä on...", poika totesi, kipittäen heti luolan perälle kantaen sittne takaisin kuivaa ajopuuta.
"Hmm... Mitäs tässä kertoisi...", mietti Splinter samalla, kun sytytti nuotion. Ajopuut roihahtivat, ja Splinter vetäytyi taaksepäin nopeasti. Sitten hän naurahti nolosti.
"Kaipa aloita alusta. Mutta minun tarinassa on vielä aukkoja, joita en ole saanut selville... Minä olen orpo, tai ainakin olin. Vanhempani ja toinen veljeni kuolivat tulipalossa, jonka eräs velho oli sytyttänyt... Hän halusi saada itselleen oppilaan, ja minä olin sopiva. Myöhemmin sitten, kun oli kasvanut, hän valehteli minulle, että ihmiset olisivat olleet perheettömyyteni takana. Jonkin aikaa uskoinkin häntä, mutta sitten tapasin erään haltian... Jonka mielestä opettajani oli hirviö ihmisen valepuvussa, jos muistan oikein. Hän sitten vei minut pois sieltä, ja samana päivänä hän adoptoi minut... Asustelin siellä pari kuukautta, ja sain selville jos jonkimoista asiaa itsestäni.", Splinter kertoili tarinaa, muistellen menneisyyttään, jota oli tarkoin varjellut. Hun-Tranille hän pystyi kertomaan, olihan tuokin luottanut häneen.
"Jokin aika sitten eräs toinen velho meni polttamaan käteni.", poika sanoi, vetäen hanskan toisesta kädestä pois, niin että julmat paloarvet tulivat näkyviin.
"Siinä tarinani tähän asti.", hän lopetti, huokaisten hieman.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 01 Loka 2009, 19:20

Hun-Tra

//Pistetään vähän toimintaa tähän :D

Hun-Tra kuunteli tarinaa kiinnostuneena mutta surullisena. Kun Splinter näytti kätensä Hun-Tra säikähti. "Auts... Pahan näköinen.." hän irvisti hieman. Hän tunsi sääliä Splinteriä kohtaan. Hun-Tra katsoi nuotiota ja otti omenan repustaan ja tarjosi Splinterillekin yhtä. Samalla hän mietti miksi niin monelle henkilölle on käynyt kaikkea pahaa. Hän haukkasi palasen omenasta ja alkoi hyräilemään jotain sävelmää todella hiljaisesti. Hun-Tra epäili ettei se kuulostaisi hienolta, saatika kauniilta ihmisen korviin joten hän mutisi hiljaa joitain laulun pätkiä. Syödessään omenaansa hän katsahti äkkiä luolan suuaukkoa kohti. Hän kuuli ulkoa huutoa ja mekastusta, tosin se kuului kauempaa koska se kuului vaimeana. "Kuuletko sinä tuota?" hän kysyi Splinteriltä. "Ihan niinkuin joku lauma joitain elukoita huutaisi." hän sanoi.
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 02 Loka 2009, 07:57

Splinter

Splinter kallisti hieman päätään, ja naurahti sitten, kun Hun-Tra tarjosi omenaa. Poika otti sen toisella kädellään, hanskakädellään, ja otti haukun omenasta samantein. Tosin hän piteli omenasta hetken aikaa hampaillaan kiinni, että saisi kädet vapaaksi. Hän halusi nimittäin vetään hanskan takaisin käteen... Hän ehti syömään ehkä kaksi kolme haukkua, kun hänkin alkoi kuulla jotain ääniä ulkoa. Splinter kurtisti kulmiaan, ja nousi sitten ylös.
"Kuka ihme kehtaa ruveta mekkaloimaan kun toiset syö?", poika mutisi, ja kurkkasi luolan suusta. Omena tipahti suusta, tömähtäen rantahietikolle. Splinter kalpeni hieman. Hienoa, juuri hienoa!
"Hun-Tra... meille taisi tulla ongelmia.", hän sanoi, katsoen edelleen ulos.

[[Eh, lyhyt... Mut en ollut varma, mitä siel luolan ulkopuolella odottaa ^^']]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 02 Loka 2009, 16:21

Hun-Tra

"Minkälaisia ongelmia?" Hun-Tra sanoi ja meni Splinterin viereen katsomaan mitä pihalla tapahtuu. Hän kuuli jonkun huutavan "Missä se petturi on?!" ja hän näki pienen porukan ihmisiä. He mölysivät ja huusivat. Hun-Tra kysyi Splinteriltä "Tiedätkö sinä ketä nuo etsivät?" Odotellessaan vastausta Hun-Tra vetäytyi hieman taaksemmas luolaan, ettei ihmisporukka huomaisi häntä. Ihmiset kävelivät luolan ohi ja yhtäkkiä joku katsahti luolaan päin hieman epäilevän näköisenä. Sitten hän käski muita pysähtymään. Hun-Tra sähähti ja vetäisi Splinterin syvemmälle luolaan etteivät nuo ihmiset näkisi heitä. Ihmisporukka näytti rosvolaumalta. "Jos he tulevat tänne mitä helkkaria me teemme? Seivästämme ne vai juoksemme karkuun?" Hun-Tra kysyi Splinteriltä hiljaisella äänellä. Sitten pihalta kuului "Miksi ihmeessä luolassa palaa tuli?" "Voi helv..." Hun-Tra sanoi, mutta mietti sitten, jos ihmiset eivät olleetkaan pahalla päällä, muuten vain uteliaita. Hun-Tra valmistautui taistelemaan.

//Siellä on siis niitä hemmoja, jotka ovat sanoneet Splinteriä petturiksi :O
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 05 Loka 2009, 08:55

Splinter

"Pahus... Toivat kavereitaan mukanaan tällä kertaa...", Splinter manaili hiljaa, perääntyen itsekkin luolaan paremmin. Ei hyvä, ei hyvä, ei hyvä.....
"Etsivät minua. Heidän mielestään olen petturi. No enpä voi heitä syytääkkään... En näet ole ihmisten puolella tässä jupakassa.", poika kuiski hiljaa, tuijottaen kyyristyneenä luolan aukolle. Kuului lisää ääniä, ja Splinter murahti jotain.
"Osaatko tapella?", velho kysäisi, vilkaisten Hun-Traniin. Samalla hän ojensi kättään taakse päin, kohti pientä vesivarastoa joka hänellä oli siellä. Kohta nuo saisivat oppitunnin... Luolan aukolta kuului lisää ääniä, eräänalisia ilonhihkaisuja. Kohta nuo vaihtuivat tuskanhuutoon, kun kyseisen hihkujan jalka lävistyi.
"Antaa tulla! Jäävelhoja on ehkä harvassa, mutta kyllä me osataan pistää kunnon tappelu pystyyn! No, tuletteko!?", Splinter huusi, uhaten ja houkutellen samalla.
"Meillä on onnea: Avoimessa taistelussa meillä olisi ongelmia, mutta tälläisen pienen paikan puolustaminen kahdestaan... Me pystytään ajamaan ne tiehensä helposti, kunhan ei mennä ulos.", poika sanoi samalla Hun-Tranille, kun vilkaisi tuon keihästä. Nuolet eivät tänne pääsisi, oli liian pimeää että heihin voisi osua, ja mikä parasta: jos he tulivat liian lähelle, he voisivat hyökätä. Lisäksi Splinterillä oli kotikenttä-etu: hän tunsi alueen turhankin hyvin.
"Mitä luulet, antaudutaanko, sinä nimittäin pääsisit pelkällä pieksännällä, vai jäädäänkö tappelemaan, kun kerran meillä on etulyönti asema?"
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 05 Loka 2009, 14:56

Hun-Tra

"Petturi..? Miksi? Mitä he tahtovat?" Hun-Tra kallisti päätään. Kun velho kysyi osaako hän tapella Hun-Tra puuskahti. "Ihan niinkuin en osaisi." Sitten hän otti keihäänsä valmiiksi esiin. Hun-Tra siveli keihäänsä kuvioita ja riimuja ja mumisi jotain, omalla ääntelyllään. Ääntelyt olivat naksahteluja ja sihisemistä. "Saatan kuulostaa primitiiviseltä, mutta tämä antaa minulle voimaa. Pienestä asti kun olen metsästänyt, olen tehnyt näin." Hun-Tra mutisi. Hun-Tra kuunteli kun Splinter selitti paikan puolustamisesta ja vakuuttui. "Hän on siis taistellut ennenkin." Hun-Tra mietti.
Kun Splinter kertoi vaihtoehdoiksi "Antautumisen tai taistelun", Hun-Tra sihahti: "Ja mehän tapellaan." Sitten hän meni lähelle luolan suuaukkoa ja karjaisi isoon ääneen, toivoen kiinnittävänsä ihmisten huomion.
Ihmiset katsahtivat luolan suuaukkoa ja hätkähtivät. "Mikä ihme tuo on?" he huusivat nähdessään Hun-Tran. "En ainakaan ihminen!" Hun-Tra huusi ja nauroi. "Tapetaan se!" ihmiset uhkailivat ja tulivat lähemmäksi luolaa.
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Loka 2009, 12:31

Splinter

Splinter ei voinut mitään toispuoleiselle hymylleen, johon oli sekoittunut hieman pelkoakin. Perhosia lenteli vatsassa, kaikki oli huomattavasti helpompaa kun tapahtui eikä odottanut.
"Sanoinhan... Haltia adoptoi minut. Tarpeeksi hyvä syy noille käydä kimppuuni ja naamioida murharyöstö 'oikeudeksi'.", poika murahti, ja kumartui hieman. Nyt jos olisi köyttä tai vastaavaa... Ei ollut, joten Splinter joutuisi turvautumaan Hun-Tranin apuu hieman enemmän nyt.
"Hun-Tra, luuletko pärjääväsi puolelle noista yksin, jos minä hyökkään toista puolta vastaan takaalta?", Splinter kysyi, ja katsoi noiden ihmisten taakse. paljon vettä ja kiviä, eli Splinterin silmin, paljon ammuksia ja piiloja. Hän voisi helposti lentää kotkana noiden yli, ja pamauttaa kunnon loitsuja niskaan kuin ammattilais-velho. Hänen piti vain varmistaa,e ttä Hun-Tra pärjäisi tässä yksinkin, jos Splinte rolisi toisella puolella.
"Ne olisivat motissa.", hän vielä jatkoi, kun nuoli suhahti läheltä Splinterin päätä. Poika veti pääkoppansa piiloon, ja ampui sitten jääpuikon kyseisen ampujan käteen. Harmi vaan että tuo väisti, ja tuon takana ollut miekkamies sai ammuksen rintakehäänsä.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 10 Loka 2009, 14:37

Hun-Tra

"Ei millään pahalla mutta ihmiset osaavat olla kyllä typeriä.." Hun-Tra sanoi. "Ja kyllä uskoisin pärjääväni heitä vastaan. Enhän minä mikään tappokone ole mutta kumminkin.." Hän sanoi hiljaa. Nuoli joka lensi Splinterin pään vierestä oli osua myös Hun-Traa. "Perkele... Splinter, tee mitä parhaaksi näet. Kyllä minä pärjään." hän murahti. Kun Hun-Tra huomasi pojan ampuvan jääpuikolla joukkion sekaan, hän naurahti. "Parempi väärä kohde kuin ei ollenkaan osumaa." hän hekotti. Miesjoukkio oli ihan luolansuun vieressä. Hun-Tra asettui myös lähemmäksi, mutta häntä ihmetytti koska ihmiset epäröivät kävisivätkö päälle vai ei. Hun-Tra temppuili keihäänsä kanssa ja murisi samalla äänekkäästi. Pelkäävätkö he? Hun-Tra mietti ja melkein nauroi. Tästä tulisi hauskaa.
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 11 Loka 2009, 16:49

Splinter

Splinter nyökkäsi virnistäen ilkeästi. Samassa hän syöksähti, ja sai pari ihmsitä säikähtämään pahan kerran, eihän kukaan täysjärkinen juokse täysillä vihollista vastaan! Tosin Splinter ei ottanut kuin ehkä kolmisen askelta, ja nousi sitten lentoon savannikotkan muodossa. Yksi ampujista jännitti jouselle nuolen, yrittäen osua lintuun, mutta pudottautui niin nopeasti, väistellen ja lopulta, iskien kyntensä erään ihmisen niskaan. Tuon vieressä ollut mies yritti huitaista kotkaa, joka nousi pari sekunttia ennen osumaa lentoon, ja miekanisku osuikin aiemman miehen niskaan. Yksi pois pelistä, helppo homma. Splinter laskeutui vähän matkan päähän, ja alkoi heti pommittamaan jääpuikoilla, niin että jousimiehillä ei ollut mahdollisuuttakaan jännittää jousiaan.
"No!? Alkaako olemaan mukavaa!? Onko mukavaa taistella alivoimaa vastaan!?", tuo heitti syytöksiään samalla. Splinter ja Hun-Tra olivat kaksin, ja noita oli... Montakohan? Ainakin enemmän kuin aamulla... Yksi miekkamies sai tarpeekseen Splinterin syöksähtelystä ja etätaistelusta, ja syöksähti Spliteriä päin, yrittäen viiltää miekallaan poikaa naamaan. Tuo osuikin, mutta ei niin hyvin kuin olisi toivonut: Kasvoihin ilmestyi syvä, vertavuotava naarmu, joka sokaisi Splinterin vasemman silmän, mutta noin muuten siitä ei ollut haittaa. Ja kyseinen mies maksoi aiheuttamastaan jäljestään hengellään. Verentahrima, raivoissaan oleva velho oli todellakin vertahyytävä näky, kun tuo mulkaisi jokaista kulmiensa alta.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

Seuraava

Paluu Ranta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron