Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Amaris » 07 Marras 2009, 18:02

Meikältä on revitty yksi hammas ja porattu kaksi. Yhtä tuskaa. En tiedä mistä minun piikkikammoni on siinnyt, mutta saan alinomaa kuulla tarinoita siitä, miten olen kerran, kun piti ottaa verikoe karannut sairaalankäytävälle ja juossut pakoon. Ja toisen kerran sairaalasängyssä pomppinut pakoon tohtoria, jonka verikoe piti ottaa. Nykyään sellainen käytös ei enää onnistu, olen siihen liian vanha.
Amaris

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Marras 2009, 12:53

Muistan ko mulle tehtiin se maito allergia testi (en ny muista miten se hieno lääketieteellinen nimi kirjotetaan ku en osaa ees lausua sitä) siinä piti ottaa kolmet verikokeet oliko se ny vartin vai puolentunnin välein.. anyways, olin kuolla siinä. Ekalla kerralla ne joutu pistään kolmesti ku mun suoni meni niitä pakoon, tokalla kerralla ne pisti viidesti toiseen käsivarteen.. onneks kolmannella kerralla tuli semmonen vanha, kokenu sairaala tantta, pisti kerran ja sai verikokeen samantien. Tosin siinä vaiheessa oli pyörtymiskuoleman partaalla joten en osannu ees jännittää sitä tilannetta. Mut siinä aina ko odotteli sitä et "pääsis" seuraavaan verikokeeseen niin teki kyllä mieli juosta karkuun.

kauhee ko on taas miettiny syvällisiä ton possunuhan suhteen.. tuli mieleen että JOS siihen kuolenkin niin kelle hemmetille mä sysään mun netti tunnusten salasanan? (lol, joo elän netissä ja ajattelen vaan sitä) tai kelle mä annan TNF:än. Ivylle tietty, mut entäs jos sekin kuukahtaa.. no onneks kumpikaan meistä ei kuulu riskiryhmiin, joten eiköhän siitäkin selvitä.
Muutenkin tuppaa aina iltasin miettiin jotain yhtä noin syvällistä.. mut siis oikeesti, oonko mä ainoo joka miettii kuka huolehtis omat kuvas ja tunnukses pois netistä jos sattusit yllättäen kuolemaan? :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 08 Marras 2009, 19:26

Eiih, nyt tuli mieleen kaverille sattunut juttu. Tai no, meihin molempiin se liitty... Anyhow, sillä on oikeasti massiivinen piikkikammo (juontuu lapsuuden lääkäriharjoittelijasta, jolle ei ole suotu älyä liiemmin). No se oli intin verikokees, ja sit se leku joutu koko ajan hokee, et kaikki hyvin, kaikki hyvin, ei mitään hätää. No, sit se rauhottu, ne sai tökättyy sen neulan suoneen, ja - TILULILULILULIII! Ja ruudussa lukee "Rakki soittaa"... Ei tarttee varmaan monta kertaa, kuka fainttas siihen? (juu sori, puhun kavereiden mukaan finglishia... suomen ja enkun sekotusta). Pahinta tässä on se, et soitin sille kolmekymmentä kertaa, ja sit kun se vihon ja viiemin vastas, se huus kovaan ääneen mulle, et mitä h****ttiä mä oikein yritin, aiheuttaa sydäninfarktin?

Ja Akuma, nou panic, mäkin olen miettibnyt tota jonkín verran.. Sen takii mä haluankin,e t foorumil on joku, joka tuntee miut ja kertoo eteenpäin muille, jos jotain sattuu. Niin ja jos mä kuolen, lahjottakaan mun hahmot Harulle (viimeinen toive)
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 08 Marras 2009, 21:05

Itse asiassa, meikäläinen mietti tuota "kenelle annan nettitunnukseni"-juttua viimeksi eilen. Tähän mennessä olen päättänyt, että yksi nettikaverini saa ne ja saa sitten tehdä niillä mitä huvittaa. Samalle tyypille menisi sitten Star Wars-kirjani, kun sillä ei niitä ole mutta sinä ne voisi kiinnostaa.

Ja meikäläinen kuuluu riskiryhmään - enkä huoli edes rokotetta. x) Älkää ihmetelkö jos kuukahdan tässä kohtapuoliin... Tosin se rokote tulisi todennäköisesti anyway niin myöhään, että influenssa-aalto olisi jo kulkenut tämän Kotkan kautta. Can't help.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Submarine » 09 Marras 2009, 08:41

Mjaa, tällä viikollahan niitä rokotteita ruvetaan riskiryhmille (astmaatikot, pitkäaikaissairaat ja muuten ikävässä jamassa olevat, ei vain sopivan ikäiset) antamaan. Ainakin siis meidän lukiossa. Itse en noihin satu kuulumaan, joten odottelen kait sitten, että tavalliselle kansalle rupeavat antamaan.

Ohimennen sanoen, tuohon elektronisen sisällön (salasanoista kaikkeen muuhun) "testamenttaamiseen" on alettu jo kehitellä tiettyjä palveluita. Aika lastenkengissä ovat, mutta periaatteessa homma menee niin, että laitat tähän (maksulliseen) palveluun haluamasi kaman ja liudan osoitteita. Tämän jälkeen saat tietyn ajan välein omaan sähköpostiisi viestin, joka tiedustelee, oletko vielä hengissä. Jos ei vastausta kuulu, todetaan sinun kuolleen ja sisältö lähtee merkatuille henkilöille "Olen ikävä kyllä nyt kuollut..." -tyylisen viestin kanssa.
Ihan jännä, mutta ikävämpi jos vaikkapa olitkin koomassa tai vastaavaa. Sinne menivät kaikki tunnustukset asioista, joita muiden ei olisi ollut hyvä tietää ennen kuin olit oikeasti mullissa.

Koko viikonlopun takonut uutta Dragon Age: Originssiä. Luoja, että on pitkä peli, pitkä ja hyvä. Bioware hallitsee roolipelinsä. Mutta siis, pelin mukaan olen nyt takonut tätä 29 tuntia (juu, oikean maailman tuntia), ja tätä on suoritettu ehkä sellaiset 25%. Loistava peli, eikä vähiten uskomattoman hyvän immersion takia.
Submarine

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Marras 2009, 11:55

Ah, ihanaa. En siis oo ainoa. Mulla taas on kotona tollanen netti vihkonen mihin merkkaan kaikkee tähdellistä, kuten salasanoja, toisten nickkejä ja nippeli tietoa netti tutuista ettei tuu näitä "niin mikäs sun oikee nimi olikaan" - tilanteita ja sovittuja "tapaamisia" jne.
Joten oon ajatellu et pistän siihen vihkoon ohjeet mitä pitää minkäkin tunnuksen ja kotisivun suhteen tehdä ja sitten pistän sen kirjekuoreen ja si kirjekuoreen pistän tekstin tyyliin "ko oon kanttu vei niin antakaa Ivylle tai maailma poksahtaa". Mitään maallista omaisuuttani mä en kellekkään perheen ulkopuoliselle voi tietenkään testamentata ko en oo omilla rahoillani (itse ansaitsemilla) ostanu mitään, joten ne ei periaatteessa oo mun n' stuff, toiki selitettiin merkonomi koulutuksessa.

ja ah, mä haluaisin kokeilla sitä dragon age: originssiä.. empä vaan jaksa ostaa ja ennen ko mitään uutta peliä suunnittelin hankkivani niin ajattelin pelata noi god of warit loppuun <.< niissäkin jumitan ihan sikana.
Mut jukoliste mun on pakko saada ps3:nen ko tekkenin seuraava osa ja god of war III tulee sille DDDDDD8<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Akselmo » 09 Marras 2009, 21:30

Äh.. Ex-tyttöystävä vainoaa. Ei usko että se on ohi jo, tahtoo kokoajan kokeilla uudestaan. Se on kait vielä rakastunu muhun mutta minkäs minä sille voin etten enää rakasta sitä.. :P
Ja sillon kun erottiin niin se periaatteessa jätti mut. :P

Huomenna ois vielä Excel koe.. :/
Akselmo

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Marras 2009, 21:36

Tuttu tilanne (paitsi et oon muija, ja jätkä jahtas mua). Lisäks yhel tutul on sama tilanne. Aika inhottavaa tommonen, jos kerran jätetään niins it jätetään, siihen ei oo enää paluuta. Ite en ota niitä jotka on mut jättänyt/ite oon jättänyt niin enää uudestaan parikseni. Inhottaa ajatella, se on yks mahis per kerta.

Tiukka politiikka miul, mut niin se on elämä mulle tehnyt ._.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2009, 00:02

Meh, mul on ollu sama ongelma, sama jätkä jopa moneen kertaan on itkeny ja kyselly et miks ei enää seukata. Nokun ei kiinnosta, that's it. Toisen kans oli ihan ok eroaminen hyvästä syystä, se muutti kauas ja ei haluttu etäsuhdetta joten kaput. Plus mä oon niitä henkilöitä jotka ei ees tajua seurustelun ideaa, varsinkaan nuorilla ihmisillä.. jee pidellään käsistä ja pussaillaan, mut si erotaan, ku tajutaan ettei toinen ollukkaan sitä mitä etittiin.. jos mä paria alan ettimään ni etin si sen joka pysyy rinnalla loppu elämän. Sounds boring, but life is. that's why we have internet
Ja oon Rakin kans samaa mieltä, yks mahis per nuppi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Submarine » 10 Marras 2009, 09:28

Voi luoja noita rottia. Kaksi uutta ipanaa ovat rauhallisen Oxu-vanhuksen rinnalla hieman vähemmän rauhallisia. Alavatsa on nyt tajunnut olevansa poika, ja että vähän rakkautta haluaisi. Ikävä kyllä ei ole yhtään kivaa tyttörottaa rakkauden kohteeksi, joten tuo reevelin otus koettaa joka yö aktiivisesti astua veljeään, joka luulee joutuneensa raa'an murhayrityksen kohteeksi ja rääkyy kuin syötävä. Tämä ei ole mitenkään erityisen kivaa muutenkin vähäuniselle. Mutta kyllä se tästä.

Mjaa, jos sitä tekisi vaikka jotain tähdellistä tällä viikolla. Jos vaikka vahaisi taistelukelpoiset miekat ja tikarit. Juu, minulla on niitä.
Submarine

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Marras 2009, 11:22

Ikävä kyllä ei ole yhtään kivaa tyttörottaa rakkauden kohteeksi, joten tuo reevelin otus koettaa joka yö aktiivisesti astua veljeään, joka luulee joutuneensa raa'an murhayrityksen kohteeksi ja rääkyy kuin syötävä. Tämä ei ole mitenkään erityisen kivaa muutenkin vähäuniselle. Mutta kyllä se tästä.

Anteeks, mut repesin tolle niin että kahvit lens.
Onks mahollista pistää ne yön ajaks si eri häkkeihin? Tai vaikka vaan leikata se rotta? Meidän marsu oli huomattavasti rauhallisempi kun se leikattiin, eikä ees yrittäny kosiskella toista marsua sen enempiä. Luojan kiitos Timillä on se eka humputus kausi ohi. Se purki pikku rakkauden osotuksiaan mun pehmolelu koiraan. Ei siinä mitään, mut se näytti aina niin koomiselta.

omg aseita 8D Mul ittelläni ei oo muuta ko perinnöks tuleva vanha kiväri, mut Harrilla - äidin miesystävällä - on seinä täynnä kaikkee kivaa, teräaseita ja pyssyjä. Sinne on kiva mennä kuolaamaan niitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Submarine » 10 Marras 2009, 16:01

Se tuskin jatkuu hirveän pitkään muutenkaan. Tuollaisia ne vähän nuorina ovat, kun ei vielä laiskistu kun tulee (hieman) vanhemmaksi. Oxu-vaari tosin on jo havainnollistanut, ettei ainakaan jaksa tuollaista katsoa, vaan muitta mutkitta selättää lemmenhaluisen ottopoikansa ja pakkosukii mokoman.
Juu-u, rotat ovat jänniä.
Submarine

ViestiKirjoittaja Ay » 12 Marras 2009, 01:13

Muuten tuli vai mielleen tuleeko foorumile joitakin juhlia, kun kohta tulee lisä vuosija. Vai onko se sota siihen liittyvää?
Ai, että aika mene niin nopeasti, että ei edes melkein jalkoja edes ehdi levähtää.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Marras 2009, 10:26

Niin joo.. TNF:n synttäritkin on kohta puoliin. Mutta ei, en oo pahemmin miettiny mitään erikoista foorumin puolelle, kerta ei oo ees pyöreitä vuosia... mutta on tässä jo ihan kivasti kehitytty kahdessa vuodessa. Ja ei, sota tuskin alkaa just sinä päivänä, todennäköisesti sitä sotaa aletaan toteuttamaan vasta ens vuoden puolella.
Mielessä kyllä kävi että ois taas joku massiivinen joulurope, mitä yritettiin ekana jouluna Silloisten pelaajien kanssa.. eipä tullu oikein mitään, joten tuskin tälläkään kertaa.

Aika tosiaan menee hemmetin nopeesti.. tuntuu et se menee yhä nopeemmin ja nopeemmin mitä vanhemmaks tulee >:
Ja jes, sain harjottelu paikan päiväkodista \o/ 2-4-vuotiaitten ryhmästä.. saa nähä kauanko kestän, mut tarkotus ois olla siellä toukokuuhun asti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Amaris » 12 Marras 2009, 21:12

Onnea harjoittelupaikan johdosta Akuma. Sen ikäset muksut on ihan parhaita. Olen ollut tetissä samanikäisten ryhmässä ja voin todeta valmistaudu pyyhkimään neniä sen noin sata kertaa päivässä, sillä jos et ehi pyyhkiä niitä nenuja, ne saattaa pyyhkiä nenut sun hihaan.
Myös ulkovaatteiden pukeminen sen ikäisille on varsin mielenkiintoista.
Amaris

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut