Lucas + Sufe.

Paikka jossa pelaajat voivat etsiä pelaajia ”orvoille hahmoilleen”. Esimerkiksi jo olemassa olevien hahmojen perheenjäsenille tai sitten uusille hahmoille, joita kaipaisivat omien hahmojensa elämään. Tämä ei ole kuitenkaan seuranhaku – osio.
Jokainen orpo hahmo pitää kuitenkin hyväksyttää aina hahmonhyväksynnässä ennen, kuin sillä voi alkaa pelaamaan!

Valvojat: Crimson, Ivy

Lucas + Sufe.

ViestiKirjoittaja Dogster » 23 Marras 2009, 18:59

Laitan kaksi hakemusta kerralla samaan töpöön ajan ja tilan säästämiseksi...

1. Lucas Matthew Silverstream.
Lucas on siis Splinterin isoveli, jolle etsin sellaista pelaajaa, jolla riittäisi into tähän. Lucaksessa on muutama asia, jotka ovat pakollisia, muutamasta asiasta voi ehkä joustaa.

Nimi: Lucas Matthew Silverstream (lempinimet yms. Saa itse valita)

Ikä: 27-29 vuotta.

Rotu: 3/4 ihminen, 1/4 Yuki-Onna

Sukupuoli: Mies.

Suku: Veli Sokras (kuollut), vanhemmat (kuolleet)

Ulkonäkö:
Ruskeat hiukset, joissa valkoisia merkkejä (esim raitoja, toinen puoli hiuksista kokonaan valkoinen, täpliä... Vapaavalinta).
Silmät ovat kirkkaan oranssit.
Ihan tavallisen ihmisen näköinen noin muuten (merkit, arvet, yms. saa itse valita, samoin ruumiin koon, kunhan muistatte että kyseessä on aikuinen mies.)

Luonne:
Itsepäinen, lojaali (kaiken muun saa itse päättää).

Historia: Syntyi ihmiskylään keskimmäiseksi lapseksi. Isoveli oli sellaiset 5 vuotta vanhempi (nimi Sokras), ja nämä kaksi tulivat hyvin toimeen, kun hiukan kasvoivat. Kun Lucas oli 12-14 vuotta, syntyi tuolle pikkuveli, joka ristittiin Tomakseksi. Tomas syntyi suurilla voimilla, mutta oli vielä puolustuskyvytön, joten Lucas otti tehtäväkseen suojella pikkuveljeään, kun Sokrasilla alkoi oma elämä kiinnostaa enemmän. Pari kuukautta perheonni kesti, kun eräs maagi päätti tehdä omiaan, ja sytytti talon tuleen. Tämän seurauksena kylässä ollut Sokras, sekä Tomasksen että Lucaksen vanhemmat kuolivat. Lucas yritti mennä vielä takaisin sisälle, hakeakseen pikkuveljensä. Se oli viimeinen kerta, kun tuo näki veljensä, sillä kyseinen velho oli ottanutTuli esti pääsemästä lähemmäs, mutta hän pystyi näkemään, kuinka maagi kantoi pienen lapsen mukanaan, jättäen kaiken taakseen...
(tästä eteenpäin omaa sepustusta, tätäkin saa hieman "koristella")


Voimat, perhe, puoli, ammatti yms. on omassa päätöksessä, samoin luonne (mitä nyt hieman avitin...), ja loppuhistoria. Ulkonäkökin on pois minun tassuista, ja miltein kokonaan teirän.



2. Sufe

Ainoat pakolliset asiat: Haltia, Hopeasilmän ystävä, hieman "liian" iloinen haltiaksi ja 100% haltioiden puolella.

Sufe onkin sitten muuten ihan vapaasti muokattava, kenelle tahansa tarkoitettu hahmo, joka häet haluaisi.



Varoitus! Se joka jommankumman ottaa, joutuu varautumaan pelaamaan kanssani muutamaankin otteeseen... Mutta jos joku ei ota heit, niin minä sitten otan. Lucaksen pelaaja saa ennakotietoja Splinteristä, joita muilla ei ole! Mutta vain se, joka Lucaksen saa, myös saa tiedot.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Yan » 24 Marras 2009, 19:17

...Uskaltauduin nyt sitten täältä maan raosta tiedustelemaan, että olisikos mahdollista saada tuo Lucas yhdeksi hahmokseni? Jäi nääs hirveä into päälle, kun luin millainen herra kyseessä suurinpiirtein olisi. Eli jos vain kelpuutat Lucaksen huoltajaksi, niin mielelläni sen pestin ottaisin. 8)
Yan
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 24 Marras 2009, 19:21

Haa, kelpuutan toki sinut hänen pelaajakseen! Itseasiassa olisin varsin ylpeä voidessani lahjoittaa hänet jollekulle ^^ Elih, senkus alat väsäämään esitystä lucaksesta ^^ odottelen innolla, mielenkiintoista nähdä, millainen häestä tulee OwO
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Yan » 24 Marras 2009, 19:29

Suurkiitos ja kumarrus! *w* Rupeankin tässä pikkuhiljaa tekemään herraa valmiiksi, joten hakemusta näkyy varmaan siinä viimeistään parin viikon sisällä.
Yan
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Heinä 2011, 11:56

Onko Sufe vielä vapaana ? Ja jos on nii pitääkö sen olla 100% Haltia ?
Kitty
 


Paluu Orvot hahmot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron