Unta, Tarua, vai Totta? [[sov]]

Luolia on ympäri metsää, jotkut maan alla, jotkut kalliossa, jotkut suurista kivistä muodostuneita. Luolat ovat hyvä paikka pitää sadetta tahi pystyttää leiri, mutta kannattaa ensiksi varmistaa, ettei kyseistä luolaa jo asuta joku.

Valvoja: Crimson

Unta, Tarua, vai Totta? [[sov]]

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Marras 2009, 22:42

Splinter

Splinter venytteli koko keholtaan, minkä pystyi. Mikäs tämän parempaa, luola, jonka nuotio oli lämmittänyt, hyvä kaveri siinä juttuseurana, ja suht pehmeä maalattia makuualustana. Lisäksi ulkona ulvoi pahimman laatuinen lumimyrsky, mitä hän oli nähnyt. Onneksi sentään lunta ei tupruttanut sisään... Se olisi pilannut tunnelman.
"Huaah...", hän haukotteli vielä, ja vetäytyi pieneen kippuraan liskomiehen vierelle. Jos saisi nukuttua.. pakko oli nukkua! Hän oli treenannut sen verta paljon aamulla, että oli pakko nukkua... Uni vei mukanaan, mutta niin vei jokin muukin. Aivan kuin joku olisi vetänyt kädestä.
"Ei.... En halua... En halua mennä yksin!", poika ulvahti hiljaa mielessään, ja otti jonkun kädestä kiinni. Hän ei haluaisi mennä yksin, ei halunut. Jokin nyki ja nyki, ja lopulta Splinter suostui tulemaan mukaan. Aivan kuin hänet olisi vedetty veden alle... Hän ei voinut hengittää... oli pimeää... Ja lopulta hän pärskähti pintaan, haukkomaan henkeään.
"Mi...", poika katseli ympärilleen. Hän oli keskellä valkoista merta, jota päällysti valkoinen taivas. Missä ihmeessä hän oli?
"Saku Sammakko kosiomatkallaan, Ahaa, Ahaa.
Saku Sammako kosiomatkallaan, Ahaa, Ahaa.
Saku Sammakko kosiomatkallaan, hän lauleli kauniita laulujaan, Ahaa, Ahaa, Ahaa"

Splinter kääntyi ympäri vedessä, ja katsoi ihmeissään... itseään! Mustissa vaatteissa, huomattavasti kalpeampana ja mustahiuksina, jos valkoisia raitoja ei laskettu... Lisäksi tuon silmät olivat siniset. Mutta suurin shokki taisi olla, että tuo lauloi.
"Hän Hillevi Hiiren tavatessaan
Ahaa, Ahaa.
Hän Hillevi Hiiren tavatessaan
Ahaa, Ahaa.
Hän Hillevi Hiiren tavatessaan,
Pyysi mukanaan tulemaan pappilaan, Ahaa, Ahaa, Ahaa"
, tuo lauleli edelleen, istuen nätissä risti-istunnassa veden päällä. Eikun... Sen alla taisi olla jotain kiinteätä. "Yo, Tomas.", tuo morjensti, liikauttaen kättään hieman tervehdyksen lailla.
"Oli kyllä aika vaiva saada sinut tulemaan tänne...", tuo puheli, mutta hiljeni sitten. "Toitko jonkun mukanasi?"

[[Akselmo ja Hun-Tra, tännepäin!]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 30 Marras 2009, 22:53

Hun-Tra

Hun-Tra oli sikeässä unessa. Hän näki unta vanhemmistaan, kunnes yhtäkkiä uni keskeytyi. Hän tunsi unen ulkopuolelle että joku otti häntä kädestä kiinni ja samalla hän vetäytyi jonnekkin outoon paikkaan. "Mi... Mitä tämä on..?" Hun-Tra ajatteli aivan shokissa. Valkoinen meri.. Valkoinen taivas.. Mitä tämä merkitsee?! Hun-Tra mietti. Hän toivoi että tämä olisi unta, mutta oli varma siitä ettei se ollut sitä. Sitten hän kuuli laulua.
Hän näki Splinterin seisovan Splinterin edessä.. Heetkinen! Splinter seisoi itsensä edessä.. Tummemman version mutta silti. Sitten se puhui oikealle Splinterille. "Toitko jonkun mukanasi?" se sanoi. Hun-Tra vastasi siihen: "Minä vihaan tuota laulua."
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Marras 2009, 23:17

Splinter, Tooru

"Hoo? Se on oma ongelmasi, lisko.", poika pamautti Hun-Tralle päin naamaa, ja risti kätensä rintakehälle. Mitä tuo tällä teki? Hän oli halunut vain Tomaksen tänne, ei tuota liskoa.
"Tomas, selitäppä hieman.", hän tokaisi vedessä uiskentelevalle pojalle, joka mulkaisi mokomaan takaisin. "Anteeksi vaan, mutta olisi hyvä tietää tilanteesta hieman itsekkin.", tuo naljaisi, ja uiskenteli Hun-Tran luo.
"Oletko kunnossa?", hän kysäisi liskomieheltä, ja katseli sitten ympärilleen. "Mikä tämä paikka on?", hän sanoi hieman lujempaa, tajuten että täällä kaikui.
"Oletko ihan tyhmä?", tuo mustatukkainen totesi, ja huokaisi, mutisten sitten jotain täysin tuntemattomalla kielellä. "Tämä on sinä. Sinun sielunmaisema.", tuo sitten ärähti, ja osoitti Splinteriä sormellaan. Splinter kalpeni, järkyttyi itse asiassa. Mitä ihmet... "Tämä on unta. Tämän on pakko olla unta.", hän sanoi, ja puri toisella kädellä ranteestaan. Se sattui! Hän oli niin tosissaan uskonut, että tämä oli unta, että oli purrut kaikella voimalla, ja ranteesta alkoi vuota verta... Ei unta... Totta!
"Hetki... Sulattelen tätä... Olen siis sielunmaisemassani... Mutta miksi Hun-Tra on täällä myös? Ja kuka ihme sinä olet? Mitä hittoa me tehdään täällä ylipäätään?!", poika alkoi hermostua, mutta mustahiuksinen alkoi nauraa.
"Hetkinen hetkinen.... Olet täällä, koska kutsuin sinut. Hun-Tra on täällä, koska et ilmeisesti halunut tai uskaltanut tulla yksin. Ja minä... Kaivele muistikoppaasi hieman.", mustahiuskinen hymyili pirullisesti, ja Splinterin silmät laajenivat edelleen.
"Etkai vain... Tooru?", tuo kysyi hiljaa, ja takertui sitten Hun-Tran käsivarteen kiinni. Hänestä tuntui että hän pyörtyisi.
"Jep."
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 01 Joulu 2009, 00:03

Hun-Tra oli aivan pyörällä päästään. Hän tahtoi pois tästä paikasta, HETI. "Olen kunnossa mutta mitä helvettiä tapahtui?" hän kysyi. Sitten hän kuunteli noiden jutustelua ja tajusi jotain. Kun Splinter oli pyörtyä, Hun-Tra tarrasi tästä kiinni. "Kerropas Splinter minulle kuka tämä Tooru-herra on. Tai voit sinäkin Tooru kertoa sen. Minä olen vastoin tahtoani täällä joten vaadin selitystä!"

// kirjotin tämän PSPllä joten tuli aika tynkä viesti.
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Joulu 2009, 00:22

Splinter, Tooru

Mitä, vaatiko lisko selitystä? Tooru pyöräytti silmiään ja huokaisi sitten. "Nee-e, eikö Tomas kertonut minusta?", hän sanoi, mukamaskin pettyneenä, mutristaen huuliaan. "Tooo-maaas, ole pettynyt.", Tooru valitti, ja kyykistyi hieman. Tuo ei edelleenkään seissyt vedessä, mutta näytti siltä kuin olisi... Miten ihmeessä?
"No enkai minä rupea kertomaan, jos kuulen ääniä pääni sisällä?", poika parkaisi, ja piti lujemmin kiinni Hun-Trasta. Kamala... Tuo näytti valvoneelta. Splinter ei pitänyt tästä, ei yhtään.
"Oh, anteeksi, unohdin miltein...", Tooru yllättäen huudahti, ja napsautti sormiaan. Niin Hun-Tra kuin Splinterin nousivat vedestä, kun heidän molempien alle ilmestyi anagrammi, jonka hohteli punaisena jokaisen viivan kohdalla... "tuohan on..." "Sinettisi.", Tooru lopetti Splinterin puolesta.
"Koska Tomas ei näytä voivan kertoa, niin kai se jäi minun tehtäväksi.", tuo huokaisi. "Kuuntelitko aiemmin? Tämä on Tomaksen sisällä oleva paikka... Ja ei, te kaksi ette ole täällä ruumiillisesti. Kutsuin Tomaksen, ja hän ilmeisesti takertui sinuun. Molemmat jouduitte tänne, joten koeta kestää. Asiani koskee vain Tomasta...", mustatukka hiljeni hieman, katsoakseen järkyttynyttä poikaa joka horjui, vaikka saikin tukea.
"Ajattelin antaa pari neuvoa. Ja koska hän ei suostu kuuntelemaan minua päivällä, tai muulloinkaan, hän saa luvan kuunnella nyt.", tuo sanoi tiukkana, ja loikkasi tasanteeltaan Hun-Tran ja Splinterin tasanteelle.
"Minä en riskeeraa elämääni, joka on kiinni herkistelevässä itkupillissä.", hän vielä vapautti, vaikka sanoilla ei näyttänyt olevan mitään vaikutusta Splinteriin. Hän vieläkin sulatteli faktoja...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 01 Joulu 2009, 00:34

Hun-Tra oli aivan hiljaa kun Tooru kertoili. Kun Splinter takertui kovemmin kiinni Hun-Traan, Hun-Tra tunsi olonsa jotenkin mukavaksi. Hänestä tuntui kuin olisi jonkin sortin isähahmo Splinterille. Sitten hän sanoi Toorulle "Selvä. Minä pidän pääni kiinni, ja sinä Splinter kuuntelet mitä tuolla on sanottavaa, niin pääsemme pian pois."
Hun-Tra mietti olisiko hänellä jokin tämmöinen päässään.. Varmaan sieltä joku psykopaatti löytyisi, jos tarkkaan katsoisi.

//Psp viesti taas
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Joulu 2009, 01:07

Splinter, Tooru

Splinter ei yhtään luottanut Tooruun, mutta otti silti askeleen jos toisenkin lähemmäs tuota. Hän piti edelleen Hun-Trasta kiinni, tuon hän tunsi ja tuohon hän pystyi luottamaan.
"Noh, tule nyt, tule nyt. En minä pure, jokainen haava jonka saat tulee myös minulle.", tuo sanoi, ja hoputti hieman poikaa. "Annan vain sinulle jotain. Nimittäin oman elementtini... Tai, siis, toisen niistä.", tuo selitti samalla, kun alkoi pyörittää toista kättään ilmassa.
"Halltisisit periaatteessa montaa elementtiä, jos haluaisit. Pelkosi tulta kohtaan tosin katkaisee monta mahdollisuutta, samoin se sinetti, joka on rintakehässäsi... Mutta tämän voit oppia.", hän sanoi samalla, kun länttäsi kämmenensä suoraan pojan rintakehään.
"Auts!", tuo inahti, ja perääntyi heti Hun-Tran vierelle. Aijaijai... Aivan kuin joku olisi silponut häntä sisältä päin... Ei niin että sattui, mutta tuntui silti siltä, kuin jokin olisi pyörinyt sisällä ja silvonnut sisuskaluja. Sitten se loppui, tuntui vain... kevyeltä... Aiva kuin hän olisi voinut lähteä lentoon...
"Tuuli. Vapauden ja nopean leikkaamisen elementti.", Tooru sanoi, kun Splinter näytti rentoutuneen.
"Vapautin hänestä vain yhden elementin... Voisittekin jo häipyä, haluan takaisin nukkumaan.", tuo sanoi, ja heilautti käsiään, aivan kuin he olisivat olleet tunkeilemassa täällä.
"Mitä kautta?", Splinter kysyi heti, ja katseli ympärilleen. Pelkkää tyventä ja valkeutta...
"Käytä päätäsi.", Tooru sanoi turhautuneena, ja tökkäsi poikaa otsaan, jolloinka kaikki pimeni jälleen....
"Ja sinä myös!"

Ja Splinter heräsi, aivan kuin korvan vieressä olisi jysähänyt. Mitä ihmettä!? Ulkona edelleen raivosi myrsky, ja sisällä oli edelleen lämmin.
"Hun-Tra... oletko hereillä?", poika kysyi, hiukan peloissaan...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 01 Joulu 2009, 01:18

"Hereillä ollaan.." Hun-Tra vastasi. Sitten hän pörrötti pojan hiuksia. "Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää." hän hymähti. "Ei, en pidä sinua hulluna koska näin saman mitä sinäkin." Hun-Tra tunsi yhä isyyttä tuota kohtaan. "Outoa." Hun-tra sihahti. Sitten Tara kiipesi Hun-Tran naamalle ja nuoli tätä. "Noh, oletkos siinä.." Hun-Tra nauroi. "Mutta olethan sinä kunnossa?" Hunu kysyi Splinteriltä.
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Joulu 2009, 01:35

Splinter

Splinter käpertyi hyvin pieneksi palloksi. Kuten sanottu, Splinter harvemmin pelkäsi mitään, mutta sitten kun pelkäsi, niin silloin pelkäsi ja rajusti. Tara näköjään löysi kaverinsa luokse, ja Splinter naurahti kevyesti. Tuo piristi hieman, huomatessaan että Tara ainakin oli oma itsensä.
"J-juu...", poika mutisi, ja sulki silmänsä. Häntä pelotti... Häntä ihan oikeasti pelotti. Mistä tuossa oli ollut kyse? Mistä ihmeen elementin vapautuksesta se oli pöpissyt? Miksi Tooru näytti häneltä... Tai ainakin melkein, pikemminkin musta ja kärsineempi versio hänestä. Pyörteilevä tunne ei lähtenyt minnekkään, se tuntui siltä kuin se räjähtäisi minä hetkenä hyvänsä, mutta odotti oikeaa hetkeä, hetkeä jolloinka Splinter sen niin päättäisi.
"Tuntuu vain vähän hassulta...", hän sanoi hiljaa, ja veti kättään hieman eteensä, aivan kuin suojellakseen itseään. Ei ollut mitään, miltä suojautua, mutta silti... Uni vei jälleen vallan, tällä kertaa kuitenkaan niihin ei liittynyt valkoisia meri, ja mustahiuksisia poikia...

[[Nuffff lyhyt... Tehdäänkö aikahyppy aamuun?]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 01 Joulu 2009, 17:07

//Tehään vaan

Hun-Tra

"En ihmettele että tuntuu hassulta.. Melkoinen kokemus taisi olla.. Mutta koitetaanko nukkua?" Hun-Tra sanoi rauhallisella äänellä pojalle. Hun-Tran teki mieli vain nukkua, hän oli liikarasittunut. Toivottavasti Splinter saa nukuttua myös..

Aamulla Hun-Tra nousi paljon aikaisemmin ylös kuin Splinter. Tämä kait nukkui kokemuksiaan pois. Hun-Tra alkoi lukemaan vanhempiensa päiväkirjaa, ja Tara kiipesi samalla hänen olkapäälle. Luettuaan tekstin hän katseli tarkasti luolan seinämiä. Sitten hän kiljahti riemusta. "MAHTAVAA! SE LÖYTYI VIIMEINKIN!" Hun-Tra huusi ja meni tuon seinän lähelle jota viimeksi katsoi. Siinä oli kivinen ovi. Hun-Tra mutisi jotain tekstistä ja ovi avautui. Koko luola tärisi...
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Joulu 2009, 17:24

Splinter

Poika nukua tuhisi, mutta kun luola alkoi tärisemään...
"E!!! E nani nani nani!?", poika huusi kauhuissaan, automaattisesti äitinsä kotikielellä. Koko yö oli taas turistu Toorun kanssa, joten oliko ihme... Ja tuosta kun oli nähnyt untakin. Ja tämä kieli kun tuntui olevan hänen "shokkikielensä", niin ei siinä muuta. Splinter oli ihan unen pöpperössä, ja kun luola lopetti tärinän... "Aa-a, yatto owatta...", tuo huokaisi unissaan, ja käpertyi uudestaan kerälle... paitsi että jokin puuttui...
"He? Hun-Tra?", hän kysyi heti, ja nousi ylös. Splinter ei nähnyt tuota missään, ja puraisi huultaan. Ja sanoi vielä yhden asian tuolla kielellä, ennenkuin tajusi ettei kukaan tajunnut häntä. "Yabee... hetko, taasko puhun näin?", hän länttäsin käden suulleen, toivoen ettei kukaan kuullut.. mikä oli turha toive, Hun-Tra istui tuolla.
"Mitä ihmettä tapahtui, maanjäristyskö!?", velho huudahti samalla, kun ponkaisi jaloilleen, ja käveli tuon luokse... Nähden kivioven.
"Mikä tuo on?", poika joutui puremaan kieleensä, ettei alkaisi taas höpöttämään "äidinkielellään".
"Oli tämäkin tapa herättää toinen..."

[[Lyhyttä täältäkin... Nani= mitä, Yatto owatta= vihdoinkin se on ohi, ja Yabee= ei hyvä ]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 01 Joulu 2009, 17:33

Hun-Tra

"Eh.. Anteeksi. Ei ollut tarkoitus säikäyttää." Hun-Tra sopersi. "Outoa kieltä sinä kyllä puhuit.." Hän naurahti. "Mutta nyt kerron mikä tärisi. Tämä ovi vie sen velhon huoneeseen jossa hän teki minun vanhempani. Tahdon nähdä mitä täältä löytyy, jos saisimme tehtyä Tarasta minunlaisen.." Hun-Tra puhui innoissaan. Tara oli myös innostuneen oloinen, se kiipeili kokoajan Hun-Tran naamalle.
Kun he astuivat sisään, Hun-Tra näki alkemistin pöydän jossa oli koeputkia ja kaikenlaisia laseja. Niissä porisi jokin neste. Sitten hän näki jonkin oudon kuvion maassa joka hohti. Se loi valoa luolaan. Kuviossa oli liskoja ja käärmeitä ympyrän sisällä. "Hun-Tra ja Tara, olenkin odottanut teitä." sanoi jokin möreä ääni. Esiin astui pitkäpartainen vanha mies ystävällisin kasvoin. "Mutta kukas tämä poika on?" mies kysyi. Hän oli selvästikin ihminen, mutta ystävällinen sellainen. Hun-Tra aisti sen. "Mistä tiedät nimeni? O.. Oletko.. se sama joka.." "Joka loi vanhempasi? Kyllä vain." Papparainen vastasi. "Nimeni on Naavaparta, tai siksi he ainakin minua kutsuvat."
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Joulu 2009, 17:54

Splinter

"Se on äitini kieltä... Ja nykyään se tulee ulos suustani melkein automaattisesti. Liittyi jotenkin Toruun ja tuon "vapautumiseen".", Splinter lainasi Toorun sanoja hieman. Tuo itse väitti, että pääsi nyt liikkumaan hieman vapaammin, ei ainoastaan muistoissa ja aistien tutkijana. ota nyt siitäkin selvää... Kuten siitä eilisestäkin, mikä se rintaan tökkäisyn idea oli? Noh, he menivät sisälle, Splinter tosin hiipien. Hän ei pitänyt paiaksta, jossa ei voinut juoksennella ympäriinsä tai loikata ilmaan ja muuttua kotkaksi, jos paha paikka tulisi vastaan. Tosin ei tainnut sellaista tulla... Splnter oli juuri kääntynyt ympäri, kun ystävällinen ääni säikäytti hänet niin perinpohjaisesti, että hän loikkasi ilmaan... suoraan Hun-Tran taakse. Minkä hän sille voi, ettei pitänyt tälläisistä paikoista.
"Nimi on Splinter.", tuo sanoi heti, hiukan pippurisen oloisesti. Hän oli samaa mieltä, mitä aiemmin: Säikyttely oli rumaa! Hän kuitenkin tuli esiin kunnolla Hun-Tran takaalta, kun tuolle puhuttiin. Tara ja Hun-Tra...
"Mistä tiesit Taran nimen?", poika kysyi heti, katsoen miestä ihmeissään ja hieman varuillaan. Ja nyt olisi turha sanoa mitään mistään ennustuksesta, poikahan oli keksinyt taralle nimen pari viikkoa sitten ihan tyhjästä! Tai mistä sen tiesi... Tosin jos se oli ennustettu, niin eikö hänen kohtalonsa ollut silloin jo päätetty? Eääh, hän pohti taas ihan liikaa. Splinter kallisteli päätään, ja kuunteli tarkaavaisesti, mitä nuo kaksi aikoisivat toisilleen sanoa. Tosin jokin vei Splinterin huomion... Tuolla oli kirjahylly!
"Haittaako, jos luen sillä välin kun te juttelette?", poika kysyi hieman täpinöissään. Hän rakasti lukemista! Kirjoissa oli tietoa, ja Splinter oli kyllästynyt omaan tietämättömyyteensä.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Akselmo » 01 Joulu 2009, 18:08

Hun-Tra (ja Naavaparta)

Naavaparta hieroi partaansa. "Lue toki, mutta käsittele kirjoja varovasti. Ne ovat todella vanhoja ja.. Tai enpä paasaa enempää." Hän sanoi ja hymähti. "Ja tottahan minä Taran tiedän.. Minä sen lähetin etsimään Hun-Traa. Ja minäkin nimitin Taraa Taraksi. Aikamoinen sattuma, eikös? Mutta minä en osaa ennustaa, vannon sen." Hän mumisi. "Mutta nyt on sen aika. Annatko Hun-Tra Taran tänne?" Hun-Tra ojensi Taran naavaparralle ja toivoi että Tara pysyi kunnossa. Naavaparta asetti Taran ja jonkun hiuksen maassa olevan kuvion kohdalle ja aloitti loitsimisen... [/i]
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Joulu 2009, 18:58

Splinter

Splinter näytti siltä, kuin joulu olisi tullut etuajassa! Hän nappasi yhden kirjoista käsiinsä, ja alkoi heti lukemaan. Hän laskeutui risti-istuntaan, ja luki minkä kerkesi. Hän katseli sivusilmällä tietysti noiden kahden tekoja, mutta kirja vei kaiken huomion... Hän rakasti lukemista miltein yhtä paljon kuin lentämistä. Se että he molemmat olivat nimenneet Taran Taraksi oli tosiaan outo sattuma... Kirjoissa oli paljon tietoa, esimerkiksi anatomiasta. Kylläkin liskojen, mutta tämäkin on mielenkiintoista. Tietoa ei voinut olla koskaan liikaa!
Tara joutui keskelle lattiaa, ja Splinter sulki kirjan hetkeksi. Mitä nyt? Loitsu alkoi, ja Splinter sulki toisen silmänsä. Mitä ihmettä, mitä tässä oli tapahtumassa? Kyllä hänkin magian tunsi, jotenkuten.
"Hei, mitä tapahtuu?", poika kysyi hiljaa, sulkien kirjan. Tämä oli mielenkiintoisempaa.... Ja ties vaikka opisi jotain magiaan liityvää!

[[Ääh, lyhyt Q_Q]]
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

Seuraava

Paluu Luolat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron