Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lithium » 04 Joulu 2009, 18:32

Huhhuh, sainpas toisen hahmosen tänne n__n Kiirettä pitää kun pakkailen tässä kamojani kun lähden nyt äidille ja huomenna sitten illasta takasin n__n

Käytiin tänään ostamaan joululahjoja, vielä muutama jäi ostettavaksi (:
Lithium

ViestiKirjoittaja Zaubares » 04 Joulu 2009, 18:45

Tänään oli vähän erikoinen koulupäivä. Itsenäisyyspäivän kunniaksi kaikki ekan ja tokan vuoden opiskelijat meni kattoon tän uuden Täällä pohjantähden alla -elokuvan. Oli aika hyvä, vaikken tommosista surullisista tykkääkään.

Aaa~ Joulu lähestyy, ilmassa on pipareita ja glögiä.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Joulu 2009, 00:10

Aksutin// Selvä o7

Zaubares// Hohoo, glögiä! Itsekin ryystin sitä tässä äskettäin. Täällä pohjantähden alla... Itse en ole sitä katsonutkaan. Pitäisiköhän ottaa ja vuokrata joku päivä, vetää pitkät kalsarit jalkaan ja särpiä kaakaota leffan lomassa.

Ja äääh, äsken tuli semmoinen haikeuskohtaus, kun lueskelin näitä ihan ensimmäisiä viestejä mitä tänne töpöön on tullut kirjoitettua ;___; Se oli sitä aikaa kun TNF oli henki ja elämä, ja aina kun pääsi koneelle niin heti keksimään uusia pelejä jne. Tuolla alkupäässä meikä vaan valitti nuoruuttaan, Aksu valitti sitä että niiden katolla soitti joku nokkahuilulla Ukko Nooaa, Zaubares oli juuri liittynyt pelaajakaartiin, Miwra oli vielä Dimmutin... Mitähän vielä... Niin, Aksu pisti silloin muinoin tuommoisen linkin http://www.youtube.com/watch?v=xxssQBqs ... re=related ja sanoi että siinä on hyvää ropeinspismusaa. Sitä on tässä popitettu koko päivä. Viimeinen Mohikaani on kyllä leffana jotain niin ihanaa :)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Zaubares » 05 Joulu 2009, 12:25

Joulu ei ole joulu ilman glögiä ja rusinoita.

Itse en ole Viimeistä mohikaania nähnyt, mutta Viimeinen samurai on katottu läpi monta kertaa. Päähenkilö on siinä reilu kun se ei osaa sanoa japaniksi kuin "Sake" eli riisiviinaa. Siinäkin on kyllä surullinen loppu mutta se on tosi hyvä leffa muuten.
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2009, 12:52

AGNA ÄLÄ TAPA MUO NOSTALGIA AALLOLLA!
Johan tässä tulee ihan tippa linssiin ,_, Ne oli niitä aikoja ku TNF oli vielä pienen pieni rope... no on se yhäkin pieni, verrattuna näihin mega ropeihin, mutta mä oon tyytyväinen tähänkin pelaaja määrään, kerta täällä on niin paljon mukavia pelaajia. Plus pysyy tiiviimpi yhteishenki ko on pienempi porukka.
Mä muistan kans kui TNF oli joskus henki ja elämä Q.Q Aina piti koulussakin päästä kattoon foorumia ja vastaileen ropeihin ja aina ko kotona oli ja ropetti Ivyn kans, niin piti huutaa mesessä et "VALMIS!!!" ku sai vastattua mega nopeesti ja lyhyesti ja surkeesti... mut silti <3
Paljon siihen kahteenvuoteen mahtuukin...
ja last of the mohicans ftw!

Ja joulu ei oo mitään ilman glögiä ja pipareita! Unohtamatta torttuja..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Joulu 2009, 14:27

No me voidaan kuolla yhdessä siihen nostalgia aaltoon Q__Q
Ja mulla oli aina jok' ikinen koulukirja täynnä kaikenmaailman piirrustuksia (notice Lily imperfektilaatikon päällä, Black kattilassa, Aberec surffaa pronominien välissä etc)...
Niin, TNF oli semmoinen pikkurope ;____; Lazu, Darayka ja muut pelaajaporukasta poistuneet pelailivat vielä silloin... Mäkin muuten muistan tän "VALMIS!"-jutun, kun mmupulle aina mesessä huuteli sitä, ja välillä tehtiin silleen että mentiin jommallekummalle, otettiin kaksi konetta käyttöön ja vastailtiin vuoronperään toistemme ropeihin. Ah niitä aikoja.
Viimeinen mohikaani on surullinen ,_, kauhea se kohta kun neiti hyppää kalliolta. Sehän tuli tässä ihan hiljattain telkkarista.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2009, 14:35

AAAAAAAAAAA T^T Mul on ikävä Lazua.. sil oli kivoja hahmoja.. NII JA RISU/RIIINA/CHIWO/mikäIkinäsennickolikaanaina... Sil oli se ensimmäinen yrttikaupan omistajakin T.T Ja se sen Demoni mistä Henry tykkäs <3 Tosin se tais olla puolidemoni.. anyways.
Si en tiiä miks mut olin ihan hypessä ko Miwra liitty Strongbowin veljeksillään.. ne oli(ja yhä on) Ihanat hahmot <3 Pitäis niistäkin se kuva piirtää loppuun..

..... tämä viesti sisälsi luvattoman paljon hymiöitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Joulu 2009, 15:18

Hymiöt kunniaan 8)

Jooh, Risun mäkin muistan ;___; Lazulla oli se yksi jätkä joka puhui sillä kivalla murteella... Ja oliko se demoni se mikä... Winifred... Vai mikäolikin...

Hoho, ja sitten oli tää Spongebob-tapaus jolle naureskelen vieläkin :D

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2009, 17:22

joo, sen nimi oli just joku Winifred tjsp, mut sitä sanottiin Winiks..

ja lol se paavopesusieni.. oliko sen äiti joku vuohi ja isä haltia ja si se itte oli kääpiö.. tjsp, en mä ees muista :'D Oiskohan se tuol vieraskirjassa vielä.. tuskin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Joulu 2009, 17:37

Kyllä se vielä siellä vieraskirjassa on... Ja hahmokuvana oli Paavo Pesusienen kuva, ylläri ylläri. Tässäpä tämä viesti, kaivoin sen tuolta liittymiskirjasta:

hahmon nimi on Heikki. Hän on haltia, Heikin isä oli haltia mutta hänen äitinsä oli vuorimuuli.Hän ei ole vielä todennut sukupuoltaan. 725 vuoden ikäkin alkaa jo painaa. Heikki on erittäin agressiivinen, hän suuttuu helposti kärpäselle jotai ei näe tai kuule ja saattaa käyttää erikois-hyökkäystään. Hyökkäystä kutsutaan usein "takapilveksi".Heikki-paralla ei ole enään ystäviä koska hänelle tuli nälkä ja söi pienen Gimli-ystävänsä. Heikki myös punastuu kuin neiti.

Menneisyys:

Heikin faija(nimeltään Heizinwoltsiguliozz) oli erittäin hyvä kääpiö soturi. Sotaretkellä Vuorilla Heikin isä,Heizinwoltsinguliozz tapasi erittäin kauniin vuorimuulin nimeltä biutifulmjuul ja näin pääsi Heikki alulleen. Heikki pullahti maailmaan parin päivän kuluessa. Heikin onneksi hänen isänsä tippui vuorisolaan ja äiti kuoli nokkoseen. Heikki söi kiviä 15 vuotta ja sitten hän oli liian iso luolaan ja vyöryi alas vuorelta. heikki löysi itselleen maatilan missä kasvatetaan kiviä. Näin Heikki on asunut viimeiset 710 vuotta.

Heikki on ... haltia.

heikki osaa olla ihmeellinen.

Ja Aksun vastaus kuului: "Heikki on aika hupaisa kaveri :) ei läpi vaikka kengät nuolisit."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2009, 17:40

Heizinwoltsiguliozz!! ja biutifulmjuul <3
Ei lol, muistan ku nauroin mahani kipeeks ton kanssa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 05 Joulu 2009, 17:42

Ei pyhä mystra... 8'DD

Repesin totaalisesti Heikille. 8DD
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Joulu 2009, 17:44

Siellähän se... Ja biutifulmjuul :"D Ja isä oli haltia sekä erittäin hyvä kääpiösoturi. Pistää miettimään.
Jollakin oli ollu erittäin tylsä päivä.

Yays, kohta mmupun kanssa leffaan katsomaan 1012... Saa nähdä millainen se on, kertoi jostain maailmanlopusta jne. (: Sinne siis. Ja sen jälkeen mässätään karkkia kotona ja popitetaan soundtrackeja.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Joulu 2009, 17:51

Huuu, kuulostaa mukavalta illalta. ja 2012 ei kiinnosta muo, muistan ko yläasteella yks meidänluokkalainen oli ihan paniikissa ku sai kuulla et tona vuonna tulee maailman loppu niiden ihme inkkareiden kalenterin mukaan (mitä ne oli? Mayoja?) Hassua ettei se panikoinu yhtään ENNEN sitä tietoa.

Ei pyhä mystra... 8'DD

Repesin totaalisesti Heikille. 8DD

HEIKKI ON MUN IDOLI!...
siitä pitää tehä foorumin maskotti
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 05 Joulu 2009, 17:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut