Kirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 20 Tammi 2010, 21:11
Akuma, verikokeissa ei ole kivaa. Tiedän kokemuksesta.
ARGH, minulla menee hermot. Ihan oikeasti. Romahdin viime maanantaina tämän takia. Äikänopettaja ei viitsinyt kertoa ajoissa deadlinea projektitöille. Ryhmätyö, mutta minun ryhmäni ei A. halua tehdä töitä ja B. tiedä aiheesta mitään (aihe oli fantasiamaailma, ja meidän ryhmämme - siis, köhköh, minä - tekee sen Faerûnista, jonne Forgotten Realmsit sijoittuvat.) Ja nyt yhtäkkiä tämä pitäisi esittää perjantaina, eikä meillä ole mitään suunnitelmaa - tai edes työtä valmiina. Ja nyt minun pitää tänään kirjoittaa (sen onneksi tein jo) uskonto ja eläimistö-kohdat, että ne ryhmäläiset saa huomenna opetella, mitä niiden pitää esittää. Niitä on kolme, yksi esittelee eläimistön, yksi asukkaat, yksi uskonnon. Ja mitä minä esitän, sen lisäksi että kirjoitan koko työn ja tulostan kuvat? Historian, nykyisyyden, kielet, maantieteen (jonka kirjoittamisessa on enemmän ongelmia kuin kaikissa muissa kohdissa yhteensä...), ja sitten pitäisi vielä etsiä illalla tekstinäytteitä havainnollistamaan. Niin ja vertailla Faerûnia keskiaikaan ja nykyaikaan. Miten ihmeessä minä ehdin tehdä tämän kaiken?!
Minä en vain jaksaisi tätä enää! -.-
Ja ihmiset vielä kyselevät, mikä minua pännii. Huoh. Ensin koko viikonloppu masennuksessa ja koko seuraava viikko stressissä.
Ei meillä "onnekkailla" koululaisilla helppoa ole.