Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Maalis 2010, 10:19

Tällä kertaa hakusessa on miespuolinen hahmo, eli Kreivi.

Eli ei, vain miespuoleinen hahmo käy tällä kertaa. Mikäli kreivi tulee niin voihan sitten sovitella pelaajan kanssa, josko kreivillä olisi sitten vaimokin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 30 Maalis 2010, 21:31

Oh, mikä helpotuksen huokaus, minuakaan ei ole vielä potkaistu täältä epäaktiivisuuden takia...

Monet näyttävät häipyvän, tosiaan. :/
Meikäläinen ei ole ainakaan vapaaehtoisesti lopettamassa, mutta mieli on usein maassa siihen malliin, että se syö kaiken energian kaikesta. Ja kun otan koko ajan enemmän stressiä ja kun otan stressiä, en saa nukuttua, ja kun en saa nukuttua, nukun iltapäivällä, enkä ehdi olla koneella. Paradoksit on ihania.
No joo, viikko sitten iskettiin lähete nuorisopsykiatrille, ties vaikka ne siellä osaisivat tehdä jotain. Terkkari vain pahensi asiaa.

Ja hitsi kun mua stressaa TET, tai pikemminkin paikan hankkiminen. Lappu pitäisi palauttaa torstaina, mulla ei ole paikkaa. Ensin oli sellainen "kyllä sitä ehtii"-olo, sitten oli tarkoitus mennä kaverin äidin työpaikalle, mutta sinne ei päässytkään, ja äiti kävi mun puolesta kysymässä Suomalaisesta Kirjakaupasta, mutta siellä on jo joku. Huomenna vielä kyselemään pääkirjastosta ja jos sinnekään ei pääse, meikäläinen iskee hanskat tiskiin ja painuu kouluun niinä päivinä.
Minäkun en ihan mielelläni paikkaan mihin hyvänsä mene, pitäisi olla minua kiinnostava juttu, tai sitten ei asiakaspalvelua. Nirso olen. Muah.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Anyki » 30 Maalis 2010, 22:31

ZZE, entä jos pääsisit vanhemmillesi TETtiin? Itse olin isälläni ja pääsin jopa tekemään jutun telkkariin. Loppuaika istuttiin ruokalassa ja puhuttiin. Tai siis, jos menisit vanhemmillesi niin ehkä erivapauksia olisi hieman enemmän? etenkin jos äitisi tietää epätoivoisen tet-tilanteesi.
Anyki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Maalis 2010, 10:43

ZZW, ymmärrän täysin moisen stressin, sillä oon menny ittekkin ton läpi. Joten ymmärrän kyl jos haluut pitää "lomaa" ropetuksesta, itteänikään ei yhtään hyvittanu ropettaa sillon ku stressi paino niskaan. Mut onneks siitäkin pääsee ohi.
Ja kyllähän noita näyttää lähtevän, mutta tuntuu et sitä mukaan tulee uusiakin pelaajia o.O Esimerkiks nyt pelkästään maaliskuun aikana joukkoon on liittyny Eeli, Miwra, Pappis ja Totopo~

Mä oon lähes aina ollu TETissä jossain paikassa, mis on ollu jtn perhetuttuja, paitsi nyt si ammattikoulussa menin ittekseni löyttäriin. Mut hei, TET on kirjaimellisesti työelämääntutustumista, eli ei se tarkota että pitäis mennä siihen työhön, mistä pitää, mihin pyrkii isona, mistä tietää jo jotain. Siinä on mahdollisuus tutustua myös muihinkin aloihin.
Ja ahh, kohta alkaa kesälomat! Sais noi lumet sulaa pois.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Eeli » 01 Huhti 2010, 21:03

Meillä on tet tarkoitus olla ensi syksynä, mutta joku rehtori + opot päättivät sitten siirtää sen toukokuuhun 2011.. Tosi mälsää jos sitä sattuu odottamaan jonkin aikaa ja sitten.. Se siirretään toukokuuhun.

Mitä mieltä olette muuten tuosta Da'n aprillipilasta? XD mie sain Avatarikseni Lady Gagan.
Eeli

ViestiKirjoittaja Anyki » 01 Huhti 2010, 21:09

TEAAAM JACOOB!<3 ;D avatar devianissa.

Haha. :D ihan hauskahan tuo.

Tänään ja eilen onneks sato vettä niin noi lumetkin vois tosta pikku hiljaa vähentyä. Mediän grillin päällinen on jo havaittavissa parvekkeelta. Wohoo! /o/. Kyllä sitä silti on lähemmäs puolta metriä...

65 päivää kesälomaan ;D Jos siis kesäloma alkaa se 5.6, niin kuin ainakin täällä päin.

Ite olin tetissä hotellissa, niin kyllä sen viikon aikana sai aika monta käöytävää imuroida ja sänkyä pedata. Ei se mitään huippuhommaa ollut, ei todellakaan, pikemminkin todella tylsää (ja sänkyjen jatkuva petaaminen tosi rankkaa), niin ainakin se opetti. Jos ei muuta niin petaamaan sänkyjä. :p
Anyki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Huhti 2010, 13:15

Devarin aprilli pila oli aika lulz. Mul oli kans joku lady gaga avana ja allekirjotus si sen mukanen, en kyl enää muista mitä siinä luki. En si älynny kattoa muuttuko clubien/group gallerioiden avat, mut tuskin, kerta TNF gallerian ava ei näyttäny mitenkään erikoiselta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Anyki » 02 Huhti 2010, 21:29

Hmmmh. Pitäiskö hankkia muukin elämä kuin vain roikkua täällä? :D toisaalta tänään on pitkä pe ja mitään ei ole auki...

mutta mites teidän pääsiäislomat on alkaneet? kuinka moni mahtaa olla lapissa laskemassa :) mä olisin halunnut lähteä, mutta heräsin siihen vähän myöhään, eikä mitään tarpeeksi halpaa mun budjetille ollut enää jäljellä.

Ja kysymys Akumalle, eli kauanko menee / monta viestiä pitää olla kirjoitettuna / meneeko harkinnan perusteella, että milloin saa hakea neljättä hahmoa? Mun neidit alkaa kaivata vähän miehisempää seuraa pikku hiljaa :D
Anyki

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 02 Huhti 2010, 21:36

Ei kannata hankkia elämää, mitä iloa siitä on?

Naah, sain lopulta pääkirjastosta sen TET-paikan, tosin minut tyrkättiin jonkun vastuulle siltä kysymättä. Sama se, kunhan ei joudu Rossoon. (Jossa olikin onneksi jo 2 meidän luokkalaista.) Minä olen vain kurkkuani myöten täynnä sitä lautasten kantelua...

Minä ajattelin tehdä ei-mitään pääsiäislomana, kuten yleensäkin. Varsinkin lähiaikoina minä en vain saa aikaan kun yleistä norkoilua TVn tai tietokoneen edessä, tai lukemista. Ja mitään erityisiä tekemisiä ei ole suunniteltu. => Minä aion vain olla.

Ai niin, musanope sai viime musantunnilla päähänsä, että minä vedän ensi musiikintunnilla Nightwishin Nemon soolona mikkiin. Ei siinä muuten mitään, mutta Nemo ei välttämättä ole se speciaali. (Se taitaa olla I Wish I Had an Angel.) Minähän tunnetusti en osaa laulaa. Ne, jotka eivät osaa laulaa, laulavat lujaa. x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Huhti 2010, 19:04

Anyki, *kaivaa käyttäjälistat* Liityit TNF:ään 06 Tam 2010, joten eiköhän tuo aika jo riitä todistamaan että olet täällä pelataksesi. Yleensä on se kuukauden väh. vaatimus. Meinaan, jos kuukauden sisään kolme hahmoa tunkee ja neljättä haluaisi jo, niin kysymykseksi herää kuinka aktiivinen pelaaja meinaa olla. Kävi kerran niin että hahmoja tuli mutta pelejä ei pelattu ja lopulta käyttäjä katosi kokonaan. Excelento. Mutta joo, kyllä tuolla ajalla ja moisella viestimäärällä - ja osaamisella - voi jo neljättä hahmoa tunkea :)

Ja elämä kannattaa hankkia, se on eri asia onko se irl vai url.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 04 Huhti 2010, 14:04

TEAAAM JACOOB!! Minäkin pääsin myös Anyki.
Minä enemmän kauhistuin, koska olin unohtanut kokonaan aprilli päivän ja aloin kauhuissani miettiä kuka on oikein päässyt sivuilleni sotkeutumaan. Totaalisen paniikissa. Allekirjoitus oli ainakin hyvä ja ositain myös kuvakin, mutta kuvassa pyörivä sanat olivat ärsyttäviä.
Jei saan ehkä työtä ainakin siihen koulutus tulee mikä saa minut kiirelliseksi ihmiseksi.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Huhti 2010, 15:14

yy, mullekkin kelpais työpaikka >: ees kesätöitä ois kiva saada. Need moneyz
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Anyki » 07 Huhti 2010, 14:34

akuma, mainiota! Pyöräytän siis hahmon kehittelyä käyntiin. :)

ZZW, mites se Nemo? Lauloitko sen jo vai pääsitkö luistamaan siitä? :D

EDIT//

Päätin lähteä vaihtoon. Mulla oli jo paikka Australiassa tälle kesälle, mut jänistin. Nyt iski SUURI katumus ja aion hakea johonkin. Kohteen valinta kuitenkin raastaa mun hermoja. Auttaisitteko? prettyplease ^^ :)
Elikkäs Australia vai Brasilia? Olisin todennäköisesti lähdössä exploriuksen kautta. Ja jos joku teistä on ollu vaihdossa niin kokemuksia kehiin!
Anyki

ViestiKirjoittaja Eeli » 08 Huhti 2010, 17:27

Ei oo totta. Pääset vaihtoon:( Minullekkin on kyllä sanottu että saan mennä, mutta itsekkin asiaa jänistä...
Australiaan ehdottomasti, sanon minä! Vaikka sinne menisin itsekkin, sitten kun vain on tarpeeksi ikään...
Eeli

ViestiKirjoittaja Ay » 08 Huhti 2010, 19:27

Vautsi vau. Minä en päässyt vaihtoon, vaikka olisin halunnut mennä.
Se on kuitenkin ihan erilaista, kuin matkusteleminen turistina enemmäkseen.
Sen sijaan minä olen koko kesäloman aikana koulutuksesta mikä alkoi tällä viikolla. Eritäin rankaa, koska ei ole pitkään aikaa ollut tunnilla yli kahdenkasan tuntia teoriassa. Onneksi on ryhmätyötä kaksi kertaa.
Ay
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut