Rikollista meininkiä

Mättäitä, puskia, kiviä, havu- ja lehtipuita, kukkuloita. Mitä ikinä metsä pitääkään sisällään. Metsän reunat ovat tasaista, usein lehtimetsää, mutta mitä syvemmälle metsään vaeltaa, sitä hankalammaksi ja aaltoilevammaksi maasto muuttuu. Metsää on silmänkantamattomiin, aina Cryptin etelärannikolta pohjoiseen, Kleth vuorille ja niistä eteenpäinkin.
Metsästä löytyy vaikka mitä enemmän ja vähemmän mukavaa. Pohjoisemmasta metsästä löytää melko usein raunioituneita kivirakennuksia, jäänteitä kylistä. Metsästä löytyy kuitenkin myös toimivia, pieniä kyliä, joista suurin osa on ihmisten hallinnassa. Osa kylistä on täysin ihmisten asuttamia, osa taas koostuu suurimmaksi osaksi taruolennoista. Haltioilla ei ole yksittäisiä kyliä pitkin metsää, vaan heillä on yksi, suuri kylä piilossa metsässä.
Käräjäkivet ovat yksi tunnetuimmista muinaispaikoista metsässä. Käräjäkivet ovat suurehko rinki isoja, istumakelpoisia kiviä, joiden keskellä on yksi isompi, pöytää muistuttava järkäle.

Viimeisimmän tannersodan jälkeen haltiat ovat ottaneet metsää haltuunsa. Yksin liikkuvien ihmisten on parasta varoa haltioiden partioivia joukkoja. Myös ihmisten karavaanien, jotka käyttävät metsäteitä, pitää varoa haltioita. Haltiat eivät kuitenkaan ole ainoa uhka metsäteillä ja poluilla. Satunnaiset maantierosvot vaanivat pahaa-aavistamattomia uhrejaan vakiopaikoissaan.
Metsäteitä on rutkasti. Suurin osa niistä on tarpeeksi leveitä ja hyväkuntoisia vankkureille, jotka saattavat matkata kylien välillä, jopa kaupunkiin. Teitä menee aina eteläisimmästä päästä pohjoiseen. Metsätiet ovat kauppiaiden suosima reitti maantierosvoista huolimatta, sillä arojen tiet ovat alttiita lentävien olentojen, kuten lohikäärmeiden hyökkäyksille.

Valvoja: Crimson

Rikollista meininkiä

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 17 Tammi 2008, 23:05

Ed

Ed istui pienen nuotion äärellä lämmittelemässä. Savu kohosi leimuavasti taivaalle kun Ed lisäsi puita siihen. Yksi hänen keikoistaan oli mennyt pieleen ja oli joutunut pakenemaan sieltä kun vartijoita alkoi kuhisemaan. Talojen kattojen kautta pakeneminen pimeässä oli vaikeaa kun katokset eivät aina meinanneet kestää ja jalka saattoi mennä läpi niistä hatarista laudoista ja oljista. 'Ei oikein mene hyvin kun alkaa vartijat olla liian tarkkaavaisia ammattini on käymässä vaaralliseksi kun vartijat oli joskus helppo lahjoa kullalla, ne oli niin mukavia aikoja. Ed lisäsi nuotioon puita ja kuunteli samalla metsän ääniä.

//Akuma.//
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Tammi 2008, 23:13

Henry

Henry oli lähtenyt kohti metsää, aikeina etsiä käsiinsä haltija tai joku taruolento, joka voisi viedä viestin Aranille.
Henry oli pukeutunut täysin vihreisiin vaatteisiin, Hänellä oli vihreät housut, paita ja takki sekä viitta jonka hupulla hän peitti kasvonsa. Mukanaan hänellä oli miekka ja jousi, varmuuden vuoksi.
Henry pujotteli pitkin metsää, hiljaa mutta nopeasti. Äkkiä hän huomasi kajastavan valon metsästä. Hän vaihtoi suuntaa ja käveli hiljaa kohti valoa, kunnes saapui niin lähelle että huomasi nuotion ääressä istuvan meihen.
Henry ei ollut nähnyt tätä miestä koskaan ennemmin, mutta otti riskin ja asuti esiin varjoista.
"Iltaa, mitäs sinä teet tähän aikaan metsässä?" Henry kyseli astuessaan lähemmäksi, näyttämättä kasvojaan meihelle.

// here! //
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 17 Tammi 2008, 23:22

Ed

'Minun on löydettävä joku paikka jonne voisi mennä. Kun en tiedä onko tämä metsä niin turvallinen.' Ed oli mietteissään ja hätkähti kun kuuli äänen ja oli valmiina lyömään ruoskalla mutta pisti sen takaisin kun näki tämän olevan ihminen muttei nähnyt tämän kasvoja. Ed nousi pystyyn ja piteli ruoskaa oikeassa kädessä. "Iltaa sinullekin. Tulin tuolta ihmisten kylältä, meni päin mäntyä yksi homma. Joten olen täällä piilossa ja etsin jonkinlaista yöpymispaikkaa." Ed vastasi tuntemattomalle miehelle.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Tammi 2008, 23:35

Henry

"Vai niin.." Henry sanoi katsellessaan miehen kädessä olevaa ruoskaa.
"et ole ainoa, minäkin olen paossa... tosin minua ei jahdata" Henry sanoi ja laski huppunsa hartioilleen, paljastaen kasvonsa.
"Olen paossa isääni" Hän sanoi naama peruslukemilla.
"Anna kun arvaan.. olet palkkamurhaaja? vai kenties rosvo?" Henry alkoi kyselemään.
"Älä huoli, en aijo ilmiantaa sinua. Minulle on yksi lysti ketä tapat ja millä hinnalla" Henry sanoi ja istahti kannolle, osoittaen ettei hänestä ollut uhkaa.
"niin, nimeni on Henry, kukas sinä olet?" Henry kysyi samalla kun nojautui jalkoihinsa.
Henry vilkaisi tulta, josta nousi savua kohti taivasta, puiden lehtien lomasta. Savu saattaisi paljastaa miehen olinpaikan, mutta Henry ei viitsinyt huomauttaa tästä pikku seikasta.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 17 Tammi 2008, 23:48

Ed

"Kas kas." Ed sanoi kun kuuli että tämä pakeni isäänsä. Mutta tätä ei jahdattu kuten häntä. "Rikollinen olen ja teen erilaisia tehtäviä maksusta jos joku on valmis maksamaan ja sekä omasta tahdostani ruokaa hankkiakseni."Ed sanoi hiljaisella äänellä ja pisti ruoskan piiloon. "Raha hiljentää aika monet todella hyvin." Ed sanoi. 'Taitaa olla jotakin rikasta porukkaa jos vaatteet olla noin upeat varsinkin metsään sulautuva vihreä puku taitaa olla haltijoiden tekoa.' Ed ajatteli. Tämä mies istahti kannolle ja osoitti ettei ole uhaksi hänelle.
"Olen Ed ja luulisi että prinssillä olisi saattue mukanaan tai henkivartijoita sillä moni on kiinnostunut yksinäisistä kulkijoista." Ed sanoi samalla istahtaen maahan.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2008, 00:06

Henry

"hmh, minä en saattueita kaipaa, minulla ei ole montaakaan vihollista.." Henry sanoi pyöritellessän kiveä kädessään.
Tottahan tuo oli, ihmisten joukosta kukaan ei nostanut kättään kuninkaallisia kohtaan ja suurin osa taruolennoista tiesi, ettei Henrystä ollut heille haittaa. Hän oli mieluummin taruolentojen ystävä, kuin ihmisiten.
"vai että rikollinen." Henry aloitti lopulta "Paljon maksaa, jos haluaa sinun murhaavan jonkun?" Henry kyseli utelijaisuuttaan.
Hänellä olisi ollut vaikka kuinka monta kohdetta, johin oli valmis palkkaamaan murhaajan, mutta ei vielä ollut törmännyt yhteenkään näillä main... paitsi nyt Ediin.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 18 Tammi 2008, 00:40

Ed

"Rahallisesti pääsi olisi varmasti arvokas jos pakenet isääsi niin paljon." Ed sanoi. "Mutta minua kiinnosta tuskin ne maksaisi jos veisin sinut sinne, ole huoleti." Ed sanoi ja naurahti samalla. 'Tarvitsen jotain tekemistä ja paljon.' Ed ajatteli. Ed kuunteli tarkkaavaisena kun tämä halusi palkata tappamaan jonkun. "Voin hoitaa sen, riippuu yleensä henkilön maineesta, arvosta, asemasta ja sekä että taidoista. Velhoista on huonoa kokemusta." Ed sanoi kun sai tehtävän aivan kohta, innoissaan oli Ed.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2008, 00:46

Henry

Henry kuunteli tarkkaan ja miettien kun Ed kertoi, paljon tulisi maksamaan murha.. sitten tämä mainitsi että velhoista oli huonoa kokemusta. Henry hieroi leukaansa ja vilkaisi Ediin, nostaen kulmiaan.
"he, usko pois, minullakin on huonoja kokemuksia velhoista" Henry sanoi naurahtaen.
Black, kuninkaan velho. Häntä Henry vihasi yli kaiken, tästä hän halusi päästä eroon, keinolla millä hyvänsä. Ben, kuninkaan hovimestari, oli Henryn kehotuksesta yrittänyt saattaa Blackin pois päiviltä, tosin epäonnistui siinä pahemman kerran: hän oli laittanut myrkkyä prinsessan maljaan ja sen johdosta tappanut prinsessan kantaman lapsen... jonka isä Black olisi ollut.
"Mitä maksaisi, jos kohteena olisi kuninkaan velho, joka nykyään on naimisissa prinsessan kanssa?" Henry kysyi siirtäen katseensa tuleen.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 18 Tammi 2008, 00:57

Ed

"Ainahan niistä on, taikojansa tekevät ja vahingoittavat pahasti jos osuu." Ed sanoi. 'Tulen tienaamaan paljon tästä ja voinkin lahjoa vartijoita siten päästen aarrevarastoihin, ihmiset on niin helppoja.' Ed ajatteli innoissaan mutta häntä arvelutti mitä tämä velho osaisi tehdä kun aiemmat olivat nuoria aloittelijoita jotka hän oli pistänyt pois päiviltä.
"Ei kovinkaan paljon vaivaiset 500 kultakolikkoa. Jaahas Black hoidanko kummatkin pois päiviltä" Ed sanoi.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2008, 11:47

Henry

Herny jäi pohtimaan asiaa hiljakseen, 500 kultakolikkoa. Eihän se paljolta tuntunut, näin prinssin korvissa, mutta jollekulle muulle se saattoi olla paljonkin.
Sitten Henry havahtui ajatuksistaan ja nosti katseen Ediin.
"Kummatkin? keitä sinä nyt tarkoitat?" Henry kysyi ja lakkasi leukansa hieromisen.
"ai niin.. kuinka ammattitaitoinen olet?" Henry lisäsi vielä ja jäi odottamaan vastausta.
Metsässä oli yllättävän hiljaista, ei kuulunut edes yöeläinten ääniä.. joko nämä olivat hiljaa valon takia, mikä nuotiosta tuli taikka sitten jotain muuta oli meneillä.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 18 Tammi 2008, 17:33

'Ei se taida suostua jos on noin paljon hintaa murhalla ja kylälle jos menen saan lainvartijoita niskaani.' Ed ajatteli murheissaan samalla huokaisten. "Häntä ja hänen vaimoaan. Ne jotka meni naimisiin haluatko myös sen vaimosta eroon?" Ed sanoi mahdollisimman rauhallisella äänellä kun tämä ei varmaan tajunnut tämän sössötyksestä mitään varmaankin oli kuunnellut jotain muuta. "Noo kiipeilyä on ollut paljon ja hyppimistä. Muutamien pikku velhojen tappamista. Murtautumista olen opetellut paljon taloihin.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2008, 17:43

Henry

"EI!" Henry sanoi nousten ylös kannolta.
"Lilyä en halua pois päiviltä, hän on siskoni" Henry jatkoi "Jos häneen kosket niin vakuutan että sinulla on koko kuningas kunta ja haltijat perässäsi" Henry sanoi, mutta ei uhkaavalla äänellä.
Henryn korviin vihloi, kun joku sanoi Lilyä Blackin vaimoksi.. se ei vain sopinut hänen ajatuksiinsa. Hänelle Black oli yhä kuninkaan velho, ei mitään muuta, ei ainakaan Lilyn puoliso.
Sitten hän alkoi kävelemään edestakaisin kannon edessä, hieroen leukaansa ja miettien. Lopulta hän pysähtyi ja kääntyi Ediä kohti.
"Harkitsen asiaa.. mistä sinut tavoittaa jos sinua tarvitaan?" Henry kysyi laittaessaan kädet puuskaan.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 18 Tammi 2008, 18:01

Ed

"Hyvä on, hyvä on. Ei sitten ja mistä sinä tiedät miltä näytän kun käytän naamani suojana liinaa ja huppua, monikaan ei ole nähnyt minua ilman niitä. Moni rikollinen auttaa toisiaan. monet pienet rikollisjoukot joilla ei ole johtajaa on helppo saada rahalla puolelleen." Ed sanoi hän tiesi enemmän rikollisuudesta kuin Henry. 'Haltioiden puolella jos ne pääsee valtaan minulla koittaa vaikeat ajat toteuttaa bisneksiäni.
"Minut löydät kujilta sieltä käy kysymässä." Ed sanoi Henrylle.
Dudeboy
 

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Tammi 2008, 18:10

Henry

Henry katsoi hetken aikaa hiljaa Ediä mutta hymyili sitten.
"Harva Cryptissä käyttää ruoskaa aseena ja minulla on jäljittäjä ystäviä. Riittää vain että he tutkivat tämän paikan ja saavat vainun sinusta, siten löytäisin sinut. Kaiken lisäksi tiedän nyt nimesi, enkä ole vielä ainakaan törmännyt kehenkään Ed nimiseen mieheen." Herny sanoi hymyillen.
"Rikollisista tiedän sen verran, että heidät voi lahjoa kuten sanoitkin" Henry jatkoi ja liikahteli hieman.
"Mutta, minun pitänee jatkaa matkaa että pääsen perillekkin joskus, oli mukava jutella" Henry sanoi ja jäi odottamaan jos Ed vielä vastaisi, mutta oli muuten jo menossa kohti metsän pimentoja.
Avatar
Aksutar
Monarkki
 
Viestit: 14829
Liittynyt: 23 Marras 2007, 14:47
Paikkakunta: Crypt

ViestiKirjoittaja Dudeboy » 18 Tammi 2008, 18:26

Ed

'Mrr jos tuo tietäisi, minultahan ei keinot lopu pakoiluun.' Ed ajatteli. "On minun perääni lähtenyt joitakin jäljittäjiä mutta ne on ahneita ainakin jotkut kuka nyt pienestä painavasta pussista kieltäytyisi. Ruoska on tehokas aseeksi." Ed sanoi "Haltia ystävistäsi en tiedä oikeastaan mutta jos ne laajentaa toimintaa minun bisnekseni eivät enää tuota ja joudun mieron tielle." Ed sanoi harmillisesti. "Niin todellakin voi." Ed sanoi Henrylle ja vastasi samalla ovelasti. "Nähdään prinssi muuten kiertele sillä matkalla on monta miestä siellä päin jotka haluaa rahaa, väkivalloin" Ed sanoi.
Dudeboy
 

Seuraava

Paluu Metsä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron