Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Elo 2010, 20:30

Pizza high five \o

Mä oon enempi hese-ihmisiä (kyllä, hese, ei mäkki) kuin pitsa-ihmisiä, johtuen ihan siitä et lapsena en muuta syönykkään... joka viikonloppu aamu piti tilata pitsa äipykälle.....

Pitäisi varmaan kohta käydä suihkussa ja painua pehkuihin koulun takia, mut ääh, ei jaksa >w<
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 29 Elo 2010, 20:32

Sands kirjoitti:Aah, tuolla Suskari heti alkoi paussia pitämään. Se alkaa, se alkaa.

En ole lopettamassa, en tasan.. >< yksi parhaimmista ropeista sitten Kuroin... Mutta jooh, tervetuloa toivotukseni uusille tulijoillekkin omasta puolestani ^^
suskari

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Elo 2010, 21:28

Pizza high five \o Katkaraputonnikalapizzaloistaaedessäni.

Ja tervetuloa uusille hemmoille munkin puolesta, kannattaa laittaa nick tiukasti muistiin, olen hyvin paha ihminen ja TNF:än pitkäaikaisimpia pelaajia. õ__õ
Nuori sellainen.

Me saatiin tänään uusi koira! :3 Saksanseisoja narttu, kutsutaan toistaiseksi vaan Neidiksi kun parempaa nimeä ei oo sattunut. Saattaa jäädäkin Neiti-nimiseksi. Onhan tuo ihana, tosin aika mielijohteesta haettiin... Saa nähdä tottuuko Ottoboy tuohon koskaan. Voi raasua.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sands » 29 Elo 2010, 21:29

Animedog91 kirjoitti:Mä oon enempi hese-ihmisiä (kyllä, hese, ei mäkki)

Mitä, Suomessako on Mäkki-ihmisiä? Itselle aina tullut siellä ihan turhat sapuskat, niin suosinpa sitten Heseä, enkä kyllä ikinä ole tullut sellaista vastaan, joka Mäkissä vain kävisi... Muuta kuin jollain halvalla juustohampurilaisella tai jotain.

Muuuuutta yleensä olen vain ihan liian laiska käymään pizzalla tai ranskiksilla. Hups.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Elo 2010, 21:33

Agna kirjoitti:Pizza high five \o Katkaraputonnikalapizzaloistaaedessäni.

Katkarapu tonnikala!? EI OLE MAHDOLLISTA! Löytyykö täältä oikeasti porukkaa, jotka jakavat nirson pitsamieltymykseni!? En ole koskaan oppinut syömään mitään muuta pitsassa kuin katkarapuja, tonnikalaa, ananasta ja sipulia.... heh.

Sand: Kyllä, suomessa on mäkki-ihmisiä. Saanen esitellä vanhempani, jotka eivät ota kuuleviin korviinsa: "Suosin vain kotimaista" periaatetta.... Plus sain porttikiellon mäkkäriin lapsena, eivätkä ole sitä pois vielä kuulema ottaneet. Boikottiin siis, jos ei neljävuotiasta eläinaktivista viitsi päästää helpommalla (pihvi ikkunaan pläts)
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Sands » 29 Elo 2010, 21:49

Tonnikala-ananas on hyvä lätty. Tulee ainakin halvemmaksi kuin monen täytteen pizza. Mukava kuiva ja suolaisuus yhdistyy kosteaan ja makeaan. :>

Ja mitä ihmettä, 4-vuotias saa porttikiellon jostakin? Eihän sen ikäinen vielä ymmärrä seurauksia tai mitään... Vähän mystinen paikka joo, repesin täällä.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Mayhemfilia » 29 Elo 2010, 21:56

Wtf, ruoskaa ja sillai. Joo tosiaan, ainaki edellinen mesta teki harakirin ku me mentii sinne : D.

Ei huolta, josko tämä pyssyisi elossa. Also, kyllä, minä vahingossa koko kuvan :C

...lättyä. Pizzaa. Namnam.

Tahtosin niiiiiin porttikiellon Oulun stokkalle. Siinä olis niinku oikeesti saavutus. : D
Mayhemfilia

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Elo 2010, 22:06

Joh, neljävuotias voi saada porttarin. Kaikki on mahdollista riksussa >w<

Tuna-ananas oli eka jonka söin... sen jälkeen aloinkin hylkimään muita pitsoja >w< Kinkua en saa alas ja sienet tulee ylös.

Mä voin tulla sinne Ouluun hankkimaan sen porttarin. Riksun tyttö pistää vähän hulinaks! Viime kerralla ei oikein voinut, liian kuuma et olis jaksanut tehä mitään..... Jos saan seuraa sinne, niin sit alkaa jo tapahtumaan >w<

>w< <- Yliannostus! Okei nyt meen kyl nukkumaan, et saan ne laskut huomenna tehtyä x'D Öitää \o

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Mayhemfilia » 29 Elo 2010, 22:08

Höhö, saatpa sinä sinne Ouluun mennä, eiköhä sieltä porttari irtoo. Ite en siel enää majaile, mut sillon tällön käyvä pyörähtääs.

Öitä vaan. o/
Mayhemfilia

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Elo 2010, 06:29

Tässähän tulee nälkä näitä tekstejä lukiessa. MONOMOONOM pizzaa plox.

äkillinen aamuinspiraatio. Puolituntia aikaa ennen ku kouluun pitäis raahautua. Mut onneks pääsee jo aikasin. Katotaan katkasenko käteni tänään pajalla ku päästään tesmiin isoja koneita :>
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 30 Elo 2010, 13:33

Mites olisi meatcake?

Lihaa, perunamuussia ja ketsuppia. Tekisikö mieli?

Odotan jonkun pistävän kuvan uppopaistetusta Mars-patukasta.

Edit: Voi jesse näitä mun sivunalotuksia.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 30 Elo 2010, 15:58

Pizza on parasta bolognesena. Muah. x) Menkää sisiliaan jos tahdotte pizzaelämystä. Siellä niihin tungetaan mm. ranskanperunoita.

Kaikille uusille tulokkaille tiedoksi, sanokaa ZZW kun ette kuitenkaan jaksa kirjoittaa koko nimeä. >8DD

Hese on parempi kuin mäkkäri. x) Oikeastaan mikä tahansa on parempi kuin mäkkäri. Jopa Burger King, vaikka sielläkin alkaa se long chicken maistua puulta kun sitä saa syödä melkein kerran vuodessa. Whopperiahan minä en saa kokonaan edes alas.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Elo 2010, 16:19

Ja nyt jotain terveellisempää vaihteeksi, vaikka meinasin napata hesestä kerrosaterian mukaan... Hei, en oo syönyt roskaruokaa kuin kaks kertaa koko kesällä, kun silloin jaksoi nousta laittamaan kunnon ruokaa, mut nyt kun on koulut.... aijai.... toivon vaan et jaksan laittaa sapuskaa piakkoin taas, kunhan totun taas uuteen päivärytmiin.....

Uppopaistettu marspatukka... ei kiitos. Snickers on parempi patukka, siin on pähkinöitäkin!

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dark » 30 Elo 2010, 16:38

Olettekin olleet puheliaalla tuulella sillä välin, kun olin sosiaalisoitumassa poissa koneelta =3= Turveteloa uusille tulokkaille, vaikka itsekin olen melko räkänokka täällä, lulz~

ZZW, Roomassakin törmäsin pizzaan jossa oli perunaviipaleita... luulin niitä isoiksi ananaksiksi "D
Dark

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 30 Elo 2010, 16:44

Ja pizza tulee italiasta. Hyihyi, italialaiset, ei pizzaan kuulu laittaa mitä tahansa epämääräistä. Vaikkakin sinne voi vissiin saada Amarillossakin suunnilleen pihvin.

Keskiviikkona tulee muuten Tarja Turusen uusi levy. Kappaleet on kiwasti kuunneltavana (pätkä kaikista) albumin sivuilla. Mmm. Kuolaan sitä jo nyt. x) Haluaisin vain tuon deluxe-version, muttakun Kotkassa ei levykaupassa ole ainakaan tuota laajempaa (hyvä jos koko levyä), ja ei ole yhtä kiwaa ostaa netistä kuin vierailla oikeasti liikkeessä... -.-
ZeZininenWalomiekka

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut