Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mayhemfilia » 30 Elo 2010, 22:44

Kiitoksia taasen tervetulotoivotuksista.

Vae notta tulleepi Tarja Turuselta uusi levy... Saapa nähä minkälaista settiä sieltä tällä kertaa tulee.

Also, Sands, hyvi sä vedät.

Maailmojen sota on muuten ihan sairaan huono elokuva. Mutta iha jännä mennä käymää välillä pihalla ku toine puoli taivaasta iha musta ja toine sininen... Hmm, marxilaiset hyäkkää :c
Mayhemfilia

ViestiKirjoittaja Pippuri » 31 Elo 2010, 18:44

Oooh, en olekaan kuullut uudesta levystä. 8)) Pitää katsoa, jos riittää rahat niin ostan. ^^ Säästän uuteen läppäriin, katsos.
Pippuri

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Syys 2010, 10:13

Ja jälleen istun koulun koneella, vaikka pitäisi esitelmää tehdä. Hyi Rakki, tuhma >w<

Minä en levyistä piittaa, naarmuuntuvat ja rikki menevät.

Heräsin sitten tänä aamuna ja luulin että on lauantai. Mukava yllätys löytää kännykkä palasina lattialta, ja ynnätä yks plus yks, ja tajuta että on miltein kolme tuntia myöhässä... luojan kiitos kouluni on niin lähellä, että sen juoksee alta kymmenen minuutin... Hyvä puoli on se, että en joutunut tekemään matikkaa \o/
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Mayhemfilia » 01 Syys 2010, 16:40

Pfffft, koulun koneilla kuuluukin tehdä kaikkea muuta kuin sitä varsinaista asiaa. Pistän paremmaksi. Istun töissä koneella. Touché.

Vissii raivokas herätys ollu tai jotai ku puhelinki pitäny hajottaa. : D
Mayhemfilia

ViestiKirjoittaja Daniella » 01 Syys 2010, 16:52

May, tuo on aivan totta ja näin se kuuluu, se on ihan perus :'DD (tosin itse sairaana kotona tällä hetkellä, kuumetta, poskiontelotulehdus, flunssa ja kurkkutulehdus.. what the hell did i do last weekend??)
Aijoo ja mikäli en ole vielä sanonut moi kaikille uusille otuksille niin nyt sitten sanon: mooooiii! ^.^
Daniella

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Syys 2010, 17:22

No onneksi sen sai koottua kasaan, semmonen puhelin joka menee heitosta palasiin mut voi koota nopeasti takas. Onneksi, ei ole varaa uuteen puhelimeen...

Meikäläinen sai sitten Hirvijärvellä kylvyn labralaisten tapaan. Eli Noviisi kasteli mun lahkeet, valtas penkin niin et jouduin istuu ihan laidassa, ja kolmannes meidän luokalla onnistui heittää airolla vettä niskaani.... Kun tultiin järveltä pois, niin näytin - jos sanonta tässä suhteessa sallitaan - kuin uitettulta koiralta. Luojan kiitos kolmannelle, joka anto loppupeleissä kyydin takaisin himaan...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Syys 2010, 18:24

Jaahas. Tässä 50 000 asukkaan käpykylässä ei sitten nähtävästi viitsitä myydä levyjä niiden ilmestymispäivänä. Minulle riitti. Tilaan sen What Lies Beneathin EMPstä 2cd-versiona siitä huolimatta, että se näyttää väärää kappaleluetteloa. Puhumattakaan siitä, että se toimittaa levyjä vasta 3. päivä, eli minä saan sen joskus - ensi tiistaina tai keskiviikkona? Mur.

Kappaleista pätkiähän voi muuten kuunnella täällä kohdassa album. 8)

Minä nousen aina kaikkea muuta kuin jyrinällä. Yleensä se menee niin, että minua oksettaa herätessäni, torkun sohvalla puolituntia, vaihdan kymmenessä minuutissa vaatteet & harjaan hiukset ja kipitän siinä kymmenessä minuutissa kouluun. Onneksi asun niin lähellä. x)
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Mayhemfilia » 01 Syys 2010, 20:32

Dogi, kuulostaa viimesen päälle makialta kylpemistavalta. : D Et kuitenkaa mitää happoja kerenny saamaan niskaas.

Dani, niinpä se menee. (Kts. amiksen pc/mactunnit)

Miksipä turhaan levyjä ostelemaan kun kaiken saa netistä. (huonompana laatuna totta kai mutta kuitenkin ilmaisella.) Totta kai jotakin pienempiä levyjä/bändejä tuetaan ostamalla se levy mut jotai massatuotantoa nii äääh... Rahastusta koko homma. Räyh.
Mayhemfilia

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 01 Syys 2010, 21:09

^ Joo, minä en ikinä enää halua muistellakaan sitä versiota Apulannan Armosta, jonka latasin netistä. Kitarat särisee ja bassonsäätö ei toimi, bassorumpukaan ei kuulunut minnekään.

True fans support the band. Piste. Ei tunnu samalta kuunnella jostain youtubesta kuin ostaa itse levyä. Sitähän oli joku vuosi uutisissakin, että kun nuoret eivät osta levyjä, ei kohta ole enää järkevää tehdäkään musiikkia nuorille. Jos levyjä ei osteta, levy-yhtiö ei tykkää. Ja kun levy-yhtiö ei tykkää, voi artistille käydä huonosti.
And the point was: minä ostan levyn. Ja fanikamaa. Ja bändi saa rahaa.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Mayhemfilia » 01 Syys 2010, 23:56

Tottahan se tuokin, mutta kun itse kituuttaa vähäisellä opintotuella eikä porukoilta heru senttiäkään ellei ole oikeasti tosi paha tilanne, niin ei oikein voi paljoa ostella. : D Muuten kyllä tekisi sitäkin mieluummin.
Mayhemfilia

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2010, 08:48

True fans support the band. Piste.

AGREEEE. tosin itte kyl lataan/Kuuntelen spotifyn kautta musaa mitä ei saa ostettua suomesta. Ei, en lähe tilaan ulkomailta. Huonoja kokemuksia siitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 02 Syys 2010, 14:02

Voisin kyllä tässä hihkaista, että oli joku tosi hyvä brittiläinen nettikauppa, jossa myydään vaikka ja mitä ja ilman postituskuluja. Kuulit ihan oikein. Tosin elektroniikkaa he eivät maansa ulkopuolelle kuskanneet, pelejä, CD:itä ja DVD:itä vain. Ei jää tulliinkaan, jos ei liian kallista pakettia ostele. En tiedä heidän musiikkivalikoimastaan mitään, mutta pelit ainakin olivat halvempia ostaa sieltä, kuin kotimaasta, mutta liian kalliit bundlethan jäisivät tulliin, mistä sitten tulisi lisämaksu... Nopeaakin toiminta oli. Muutenkin, jos punta on vielä halpa, kannattaa ostella tuolta brittimaasta, kun saa halvemmalla.

Itseppä en kauheasti musiikkia kuuntele, tai no, ainakaan monet mainstream artistit/bändit eivät tee sellaista musiikkia, mistä pidän. Instrumentaalinen musa on jees, katsos.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 02 Syys 2010, 20:06

^ Mainstreetmusiikki onkin ihan asia erikseen. Se on minusta ainakin 95% roskaa ja se 5% ansaitsisi päästä pois, ennen kuin massa alkaa ihkuttaa sitä. Kuten Green Day-raukalle taisikin jo käydä.

What Lies Beneath on TÄYDELLINEN! <3 8) Sain tänään, löysin jopa sen kaksicd:sen version. Antheroom of Death on niin täydellinen. Holopainen ja hänen Amarathinsa voisivat mennä ja opetella, miten oikeaa, synfonista METALLIA tehdään. Hah. Hah. Haa.
...miten niin minulla on jtn Holopaista vastaan? 8) Eihän se ole mielestäni pilannut kuin kaksi bändiä.
ZeZininenWalomiekka

ViestiKirjoittaja Dark » 02 Syys 2010, 21:41

Meikä latailee suurimman osan musiikista netistä, kun musamakuni on niin random, että joltain bändiltä tykkään vain parista kolmesta biisitä, eikä viitsi sen takia koko levyä ostaa, saati että sellaisen sitten jostain saisikin... Olen noiden nettikauppojen suhteen sen verran epäileväinen, tosin cdon.comista joskus ostin levyn ja meni ihan hyvin kyllä =3= Paitsi, että jos pidän jostain bändistä ja olen kuullut niiden biisit, niin ostan kyllä levyn tavallaan "jälkikäteen". On siinä eri tunnelma kuunnella ihan kunnon mankkarin kajareista cd-levyä kuin jonkun kämäsen läppärin omista, blöärgh...
Ja eihän sillä ole väliä, onko musiikki valtavirtaa vai ei, pääasia että itse pitää kyseisestä artistista/biisistä, mitäpä muiden mielipiteet siihen vaikuttaa, eikö? ^^ Tai sitten olen väärässä ja voitte kivittää minut, lol "D
Dark

ViestiKirjoittaja Sands » 18 Syys 2010, 20:40

Blääh, olisi jotain sanottavaa joskus, tämä thread näyttää niin yksinäiseltä... :<

Taas sairaana, jes. Syksy on sitä parasta aikaa. Kylmää ja märkää, aww yeah. Eipä taidettu lähteä tänä viikonloppuna sitten ryyppäämään.

Onneksi kohta on kesä. Ihan kohta... ;_;
Sands
Kreivi

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut