Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ay » 21 Joulu 2010, 22:38

vi**teksti pyyhkäytyi ja enkä jaksa vaivautua kirjoittaa pitkää litaniaa kännykästä mikä temppuillee, kun netti ei päästä sisään. Sori kiroiluni. Minulla on vielä huomenna koulua.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2010, 12:33

Damn, otan osaa Ay. Netin käyttö kännykällä on hauskaa kuin rautatanko poikittain perseessä.

Meilläkin PITÄIS siivota, mutta kukaan ei siivoo. Aina on kauhee uhoominen, mutta sitten ku tulee itte toiminnan aika niin talouden ämmät on lähteny hevonkuuseen ja jäljelle jää minä ja koira. Joten sitä kysyykin sitten, jos ei kukaan muu, niin miksi minäkään?
Eilen piti kyl imuroida mutta huomas et ei oo imuriin uusia pusseja. Damn.

Josko sitä tässä nyt alkais vähän järjestelemään ainakin tätä url valtakuntaa. Hyvästi epäaktiiviset tunnukset!
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 23 Joulu 2010, 13:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Joulu 2010, 22:53

akumaTD kirjoitti:Damn, otan osaa Ay. Netin käyttö kännykällä on hauskaa huin rautatanko poikittain perseessä.

Sanoin ei voi kuvailla kuinka pahasti repesin tuolle kommentille. Puhtaasti nerokas ja täysin hinnaton!
Tykkäisin, jos se olisi mahdollista :'DDD
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Joulu 2010, 13:35

:') muunnelma FBssä pyörineestä pilakiertoviestisä, joka meni kutakuinkin näin:

"HUOMIO! Mikäli saatte sähköpostilla viestin jossa kehoitetaan työntämään rautaputki perseeseen, niin älkää tehkö sitä. Kyseessä on huijausviesti ja kyseinen tapahtuma sattuu niin saatanasti. Kopioikaa tämä viesti ja liittäkää se omaan tilapäivitykseenne ja varoittakaa heti kaikkia kavereitanne."

hyyyi rumaa kielenkäyttöä, sry.

mutta nyt sitten hauholle viettämään joulua :)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Joulu 2010, 02:10

HYVÄÄ JOULUA KOKO PELAAJAKAARTILLE!

Nyt se on sitten sanottu. Ja damned - vain tunti ja kymmenen minuuttia myöhässä! Always too late. Ja se, mikä toden teolla kyrsii, on semmoinen juttu että tänävuonna en piirtänyt TNF:lle ollenkaan joulukorttia o.o Perinteeni on piloilla! Ehkä piirrän pääsiäiskortin sitten muutaman kuukauden päästä.
Oli muuten hieno joulu, paljon lahjoja ja hyvää ruokaa. Ja nytten sitä sitten odotellaan taas kokonainen vuosi, ärrh.
Ja jouluaattoiltaani laimensi hieman se, että "kaverini" oli mennyt minusta kaikenmaailman pastapolognesea kirjoittelemaan selkäni takana; nettifoorumille ja oikealla nimelläni. Voi kiitos paljon kyseiselle munapäälle (:

Ja hyvää yötä kaikille! Vastailen peleihin kun jouluhumu on ohitse. Aamen.

Ps. Huvittaisi tehdä eräs uusi hahmo, muttakun.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 25 Joulu 2010, 19:32

Lahjaksi tuli piirtopöytä kera Photoshop Elementsin : DDDD Fingerpori III, kynän mallinen huivi, pari paitaa ja housut, viidet syömäpuikot ja tee kuppi.
Sekä Muumi DVD ja käsipyyhe! Ihania lahjoja, ruokia ja juttuja! Mahtava joulu! ^v^

Kelpaisko jollekulle muuten artti? Olen piirtotuulella ja nyt irtoaisi ilmaista fanitaidetta.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Joulu 2010, 23:04

Lol kuinka kauniin nopea netti.. joka ilmoittaa ettei LOL ole edes oikea sana. Kiitos automaattikorjaus.

Oh well, huomenna kotiin \o/

Ja Pappis, mulle kelpaa aina ilmanen artti, mikäli vielä oot sillä tuulella :)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 26 Joulu 2010, 12:04

Minäkin voin ilmoittaa ettei LOL ole sama suomeksi, mitä se on ulkomaisille 8D Kerron, jos kestätte kuulla

Ja tottahan toki minä olen arttituulella<3
Pappis

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Joulu 2010, 14:50

pappis, kateellinen olen. Jos vain itsekkin jaksaisi piirustella muutakin kuin vain Star Wars hahmoja ystävättäreni kirjoitelmasta. *sigh* Mutta upeat lahjat sait 8D

Nyyh, huomenna lähtee koiruli, joudun nukkumaan siis taas yöt yksin... Itku ja parku.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Joulu 2010, 21:39

Mä tiedän mitä LUL tarkottaa thnx to ZG. Anyways.

AMG nyt tekee ittekkin mieli piirtää kun näki tuon Pappiksen tekmän fanartin <3
Mutta ehkä kuitenkin yritän ensiks vastata ropeihin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 26 Joulu 2010, 22:12

Hei taas kaikille, olen minäki vielä elossa xD liikaa kiireitä ollut joulun alla ja nyt on aika semmonen olo etten syö kahteen viikkoon mitään :D huippu joulu siis.
Mutta mutta hitsi ku princess lähti, nii nyt ei oo meitsin puolihaltianeitosella enää rakastettua ku Rafael lähti omistajansa mukana, ja sitten mun toisella pojalla Allullakaan ei oo enään ketään ku siitäkin jäi peli kesken Yanin ja hänen neitosensa Rebeccan kanssa :/ mä niin odotin että kohta vietettäisi häitä ainakin jomman kumman pariskunnan kanssa, mutta se haave oli ja meni. Nyyh :s

Ps. artti on tännekin suuntaan hyvin tervetullutta <3 ^.^
Daniella

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Joulu 2010, 22:47

akumaTD kirjoitti:AMG nyt tekee ittekkin mieli piirtää kun näki tuon Pappiksen tekmän fanartin <3

Tulikos privalla, vai olenko taas sokea muuli? Koska pieni piirtoinnostus kelpais meikällekkin >w< Eikun selaamaan kuvia, eiköhän se sitten palaile... kaikkea pientä luonnoskuvaa tulee kyllä, mutta mitään järkevää ei sitten tulekkaan.

Daniella, tere \o
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Pappis » 26 Joulu 2010, 22:49

Pirvalla laitoin, koska en viittiny lähtee säätelee töpöjen kanssa : D
Voisin piirtää useammankin artin niin voisi sitte lähteä töpöä väsäämääkin ; )
Pappis

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Joulu 2010, 22:55

No piirtämään sitten siis \o/ Kun meikäkin tahtoisi nähdä... uteliaisuus on synti, ja minä en sille mitään voi, mutta, heh, on se hyödyksikin ollut >w<

Äh, pitäisi varmaan nukkumaankin mennä. Mutta kun ei väsytä! Kauhea kokisen jano kyllä olis <_< Miten niin addikoitunut? Ja taas tulee kaikkea randomtekstiä x'D

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Joulu 2010, 00:43

AMG DANIELLA! wb. Mikäli seuralaisia hahmoilles kaipaat niin multa löytyy sinkkuja joka lähtöön.. ainakin muutama. Näin mainiten nyt Arathet, Darius, Alf, Kali, Lounatuuli... yhä.

Anygays. Ja Pappis julkase ihmeessä se piirrustus, oli niin hieno et oli pakko esitellä Ivyllekkin.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut