Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Tammi 2011, 11:53

PSSSST Pappis, meidän piti pelata joku peli Felipan kanssa OvO Mutkun ei keksitty sillon mitään ideaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Yan » 04 Tammi 2011, 13:05

Yeah, hyvä että mun paluusta ollaan ilosia. Juu, vois kattella vaikka jos Ealle jotain seuraa sitte löytäis. Mietin tossa muuten että lasketaanko mut täysin uudeks käyttäjäks vai periaatteessa vanhaks (miettien tota että kun uudet saa lisätä rajoitetun määrän hahmoja tietyssä ajassa jne..)?

Ihan tällee ohi kaiken maailman aiheen, lukeeko teistä kukaan Trinity Blood -nimistä mangasarjaa?
Yan

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Tammi 2011, 13:35

Minä luen! Pongasin avastasikin erään tutun hahmosen! Raduuuuuuuuuuu!!!

AkumaTD: Niin piti, eikä kai keksitä nytkään!
Pappis

ViestiKirjoittaja Yan » 04 Tammi 2011, 13:45

Jee, en oo ainut! Jooh, Radu-mussu on mun koko sarjan lempparihahmo *w* Se on niiiiiiin ihana! (kuten myös Abel, Asthe, Antonio ja Dietrich :3) Oon lukenu nyt noi 12 kirjaa, mut 13 ei oo vielä ilmestyny kirjastoon *masentunut*. Sitä ootellessa..! Aivan mainio sarja meikäläiselle joka rakastaa vampyyreja. Ihme kyllä jopa FullMetal Alchemist jää ton sarjan rinnalla kakkoseks.
Yan

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Tammi 2011, 13:52

TBn huumori on jotain kultaista :''D Saa joskus ihan ääneenkin hajoamaan, mutta kyllä mulla Fullmetal Alchemist vie silti voiton ; )
Abel on aivan mahtava persoona :'D Ja kun sekaan heittää Tresin ja Estherin tulee jotain upeaa xD
Pappis

ViestiKirjoittaja Yan » 04 Tammi 2011, 14:09

Iskä pitää mua jo hulluna ku se tulee kattoo huoneesee missä meikäläinen lukee TB:tä ja nauraa ääneen. Rakastan sitä piirrustustyyliä, kun se on niin yksityiskohtaista ja kaunista *rakastunut* Nauran Abelille ku se on välillä niin onneton "Elementti: Nuutunut rakki". Oijoi, pidän myös niistä stripeistä (?) mitä sieltä takasivuilta löytyy, (nimimerkillä Aina Hauskaa.) Mutta kyllä Radu on kaikista ihanin. Varmaan siks koska se muistuttaa loppujenlopuks mua eniten :D Mietin jopa että Lucaksen jälkeen teen hahmon (kattelin tota kreivin hahmoa Orvot hahmot -osiosta *viheltelyä*) millä olis melkein samanlaiset kasvot ja muutenki ulkonäkö melko samanlainen ku Radulla.. Ongelma nro 1. Oliko keskiajalla piippujen lisäksi tupakkaa? Oonpas mä tietämätön..

On FMA siis todellakin myös hyvä, ite luen sitä ihan hulluna ja katoin youtubesta FMA Brotherhoodia koska se menee niiden pokkareiden mukaan, mutta vampyyrit vie aina voiton mun sydämestä >:3
Yan

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Tammi 2011, 14:13

Jos vampyyrit kerran vie syrämestäsi voiton, kerropa mitä meiltä olet maailmaa vavisuttaneesta Twilight-saagasta ja heidän vampyyreistää? : D
Pappis

ViestiKirjoittaja Yan » 04 Tammi 2011, 14:23

Twilightin vampyyrit? Eihän niitä voi ees laskea vampyyreiksi! >8( P*rkeleen glittervedevampyyrit voi juosta suoraan ulos maailman reunalta. Vielä Edward Cullenia ärsyttävämpi ilmiö on niiden "Ah-Edward-pure-mua-pyllyyn-<3" -fanit .___. Siis jippii, miten joku voi tykätä jostai tommosesta? En haluu ees ehkä ihan tosissani tietää. Darren Shanin vampyyrit on parhaita, sitte TB-vampyyrit. Oon jotenki ihastunu noihin metusalaheihin ja crusnikkeihin. Metusalahit on sen takia kiinnostavia, koska ne on aika samanlaisia mitä vanhat transylvanialaiset vampyyrit on tarinoiden mukaa.
Yan

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Tammi 2011, 14:31

TBn vampyyrit oli mun mielestä jotain niin hienoa. Sillo ku aloin lukee sitä tuli hirvee inspis ottaa vampyyri hahmoks : D
Ne on tehty ja suunniteltu niin nerokkaasti ettei sitä voi ku huokailla *ah*
Pappis

ViestiKirjoittaja Yan » 04 Tammi 2011, 15:15

*Huokailua* Todellaki... Mua vaan harmittaa ku niistä ei taho löytyä mistään suomenkielistä tietoa (siis muualta ku niistä kirjoista). Oon niin surkee enkussa etten englanniks tajua yhtää mitää. Haluisin nimittäin tietää niistä enemmän, koska vois vaikka tehä jossai vaiheessa metusalahin hahmoks..
Yan

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Tammi 2011, 15:28

Aattelin ostaa Fantasiapeleistä ne alkuperäset romaanit(enkuks), koska mä hittolainen haluun lukee ne! Sisulla luen ne läpi! Ja ku maksaa vaa jotain 8 euroo! Halpaa sanon minä!
Pappis

ViestiKirjoittaja Yan » 04 Tammi 2011, 17:41

Oho, no on kyllä halpaa. ;o Mutta ne taitaa tosiaan olla vaan enkuks joten mulla ei ole mitään mahollisuuksia saada luettua niitä .__. Noh, ehkä sitte joskus myöhemmin (ei vaan google-kääntäjä avuks! >D) Mä tyydyn lukee noita pokkareita ja ihan suomeks :D
Yan

ViestiKirjoittaja Pappis » 04 Tammi 2011, 18:01

Sinuna en käyttäis google kääntäjää :''D Sen toimivuudesta voidaan olla monta ja eri mieltä
Pappis

ViestiKirjoittaja Pappis » 07 Tammi 2011, 21:17

Kuten Zero juuri demonsrtoikin: voidaan olla monta mieltä :'D
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Tammi 2011, 21:28

Mäkin oon huomannut sen, että Googlen kääntäjää voi käyttää lähinnä silloin kun haluaa nauraa jollekin. Olin netistä tilaamassa kaikenlaista stuffia enkä oikeen ymmärtänyt sitä tilausjuttua, joten turvauduin luovana ihmisenä kääntäjään = käännetyssä tekstissä selitettiin kovasti värikaseteista ja luontaissuorituksen tulostamisesta, vaikka nää tilattavat tavarat ei todellakaan värikasetteja käsitelleet. D: Turvauduin loppujenlopuksi vähän turvallisempaan kääntäjään eli isukkiin \o

Ps. En mäkään pidä Twilight-vampyyreista. Glitterikimallusta auringossa, iiiih!!!1 <3
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna