Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 08 Tammi 2011, 16:55

Mikäs sen ihanampaa kuin viettää päivä muksuja vahtien ja syödä lounaaksi kasvissosekeittoa? Saada siitä palkkaa. Meniskö pikasesti käymää kaupassa ja ostais(taas) vähän sipsiä ja lihois rauhassa? Kuulostaa aika hyvältä...

Huominen vielä lomaa D:
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Tammi 2011, 16:57

Agna tuu tänne homehtumaan mun kans.

Ja lihoaminen kuulostaa kivalta. Mitenniin piti alottaa laihis. Njäh, not yet. Ja yy, loma tosiaan loppuu >: Koska on seuraava loma? Hiihtolomako?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Tammi 2011, 17:11

Aksu, ma tulen. Datailkaamme yhdessä.

Pappis, hyvältä kuulostaa. :D Mulle on tuolla tulossa ranskiksia ja nugettia, ja halloumijuustoa. Sekä salade. Kiitos äiti!

Niin ja seuraava loma taitaa tosiaan olla vasta hiihtoloma. Opettajat aivan onnessaan toitottaa: "Nyt on sitten 7 viikkoa putkeen opiskelua ilman mitään katkoja, niin ei sitten mene näitä tunteja hukkaan!" No voi kuinka mukavaa! Oonkin ihan onnesta soikeana.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 08 Tammi 2011, 22:06

Ei hittolainen, nyt menee peleillä lujaa :''D Ekaks vastaan mun ja Agnan peliin ja melkein heti sen jälkeen mun ja Animedogin peliin. Sinä aikana Agna käykin jo vastaamassa eli minäkin pääsen sitten taas vastaamaan vastaamasta päästyäni! Mutta ei se mitään! Nyt inspaa! Ja nyt saa, jumalauta, tekstiä!!!! >DDD

Luuucaaasssss<333333
Pappis

ViestiKirjoittaja Dogster » 08 Tammi 2011, 22:24

pelataaaaaan! Nyt saan itsekkin keskitettyä itseni tuohon peliin, kun Aksutin lähti (juuri kun tilanne alkoi mennä kiintoisaksi x'D ). Noh, onneksi pääsee vielä pelleilemään Argenilla >w<
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Tammi 2011, 22:32

MÄVASTASIN MÄVASTASIN ja kirjotappas se raamattus sinne nopeasti että Loryen pääsee ihastelemaankauhistelemaan tätä fantastico-ah-mikämies-Lucasta hemhemhem! >8D
Mulla on jo niin suunniteltuna kaikki mitä Loryen tekee ja sanoo ja hmm. Ehdin varmaan kuitenkin unohtaa ne sitten kirjottaessani ja siitä ropetuksesta tulee tämän viestin pitunen. D:
Aamen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Dogster » 08 Tammi 2011, 22:57

Aaaa, just tajusin et mun pitäis olla nukkumassa... oh shet.

No viel pari minsaa jos ois >w<
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Yan » 08 Tammi 2011, 23:02

Perhana, kerkesin jo saada vierotusoireita ku faija kiskas nettitikun koneesta D8. Ja näin taas elävien kirjoihin! Meitsi ihan fiiliksissä kun oma Lucas pääs justiinsa hahmoesittelystä läpi! :3 Ja Rakkiki on varmaan asiasta ihan iloinen? >D
Yan

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Tammi 2011, 23:03

Tiedän ton tunteen. :D Ja äiti ei tykkää siitä tunteesta thoudellakaan.
"Anna, sulje toi kone sitten 15min päästä, okei?"
"Okei."
"Muistatkin sit!"

Puoli kahelta yöllä äiti on heränny näpytykseen:
"ANNA! NYT HETI NUKKUMAAN!"
"o___o Juu..."
"ON SE KIVA KU EI VOI TÄN VERTAA SUHUN LUOTTAA JA BLABLABLA JA HUOMENNA ET OO YHTÄÄN KONEELLA JA BLABLA JA SAAT KONEKIELLON. HETI SÄNKYYN."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Tammi 2011, 07:17

Yan kirjoitti:Meitsi ihan fiiliksissä kun oma Lucas pääs justiinsa hahmoesittelystä läpi! :3 Ja Rakkiki on varmaan asiasta ihan iloinen? >D

HEIMUNJEE! *kiljaisee riemusta kello kuusi aamulla, herättäen puolet kapungista* Krhm, on sunnuntai, ja herään reippaasti ennenkuin normaalisti x'D Oikeastihhan heräsin jo neljältä, mutta luovutin kuudelta kun alkoi Naruto-tunnari soimaan päässä ja alkoi pelitttää >'D

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Tammi 2011, 11:27

Muutes, pikkusiskolta korkeimman luokan terveisiä Akuman avan piirtäjälle: "Vähä hieno makkara n__n"

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 12:43

Nyt saan itsekkin keskitettyä itseni tuohon peliin, kun Aksutin lähti

IM BACK MEIN LADY!

Ja joo, ZG:n kanssa piirrelty vähän enemmän näitä makkara kuvia lohareista. Mutta Marduk makkara voittaa!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Tammi 2011, 12:48

Vai että leidi xD

Makkara on hyvää :3 Lohikset on cooleja >:D Mitä sitten makkaralohikset on?

Ja vois oikeasti jo syödä jotain, eihän vatsa ole kurissut kuin parin tunnin ajan. Olen laiska, tiedän. Minua ei saa siirtymään koneen äärestä ellei tulisi tulipalo, ja senkin pitäisi olla joko allani, päälläni tai ihan seinänaapurissa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 12:53

Jos mä herään kymmenen jälkeen mä en ees jaksa syödä aamupalaa : D Lounas on kumminkin kohta pöydässä. Ja tänään! Pöydässä on teriyakia! nonomnomnom :U
Se on niin hyvää<333

Tekisi mieli ottaa uusi hahmo tänne, mutta se aiempi idea tyssähti menneisyyteen... Pitäisi keksiä jtn...
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 12:56

Makkaraloharit on supa coool.

Mullakin on nälkä, mut en viitti vielä syödä. Paastoon siihen asti et saan ropeihin vastattua. Nyt vaan musat soimaan ja kirjottamaan ku viimestä päivää. Mul on kyl kämmenet kipeenä jostain syystä.. oh well, ei haittaa menoa.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut