Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Tammi 2011, 13:05

Mulla ei tee täällä kukaan muu kuin minä itse ruokaa x'D Joten jos tulee nälkä, pitää nousta ja laittaa itse kaikki sörsselit... tai tilata sapuskat, sekin käy. Jos siis on ylimääräistä rahaa x'DD

Voiskohan makkaraloharia muuten syödä? Mietin vaan kun ei jaksa laittaa mitään extrahienoa noista aineosista mun kaapista, eikä ole "pikaruokaa"kaan kaapeissa enään....
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 13:07

Voit sä yrittää, mut ne on normaalissa mittakaavassaan. SUPA BIG!

Ei täälläkään kukaan kokkaa vaan pitää itte muonat laittaa, jos laittaa. Joten paastoan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 13:24

Meillä se kokkaa kenen lempiruoan aineksia kaapista löytyy. Tänään kaapissa on kanaa, nuudeleita ja teriyaki kastiketta eli mä kokkaan. Jos on jauhelihaa ja pastaa veli kokkaa. Aika lailla se riippuu bravuureista :'D Mutta mä ja veli tehdään lähinnä sapuskaa.

Makkaralohari vois maistuu varmaan aika omalaatuselta O.o Mutta mikä olisikaan Suomen kesä ilman rantasaunaa, auringonlaskua, itikoita ja vasta käristettyä makkaraloharia xD
Pappis

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 13:50

Ääääläääpäää...! Ja tänää, saatana, sataa vettä!! Hyvää Suomen talvea vaan Dx Shiiiit...
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 13:59

Tääl ei onneks vettä sada, mut muuten plussa keli ja rappuset on yks kuolemanloukku.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 14:03

onneks on vaan tuhottomasti lääniä, joka pitää putsata lumesta X_x onneks minä en sitä tee 8D
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 14:30

Täällä pitäis vaan noi rappuset putsata, mutta arvatkaa kaks kertaa kuinka monta innokasta siihenkin hommaan löytyy. Ei yhtään. Siivoiskohan naapuri meidän rappuset samalla ku omansa putsaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 14:34

Ei takuulla, jos se on yhtä kiva naapuri, ku minä 8D
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 15:08

Jos se on yhtä kiva naapuri mitä minä, niin se haistattais paskat heti ovella >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 15:43

Jos se olis yhtä kiva naapuri, ku minä, se vippais omat lumensa teiän rappusille >D
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Tammi 2011, 16:13

Joo hyvää suomen kesää taas. Keskitalvi ja vettä tulloo ku esterin perseestä. Yritäppä siinä sitten lasketella, kun lasit täyttyy pisaroista ja eteen kaahaa joku 4v TRU3-PR0-SK1MB4 jonka on ihan pakko kokeilla miltä se syöksylasku tuntuu.

Jaa makkaralohareista täällä vaan haaveillaan. Grilliin semmoset ja vähän halloumia mukaan. <3 Ja porsaan sisäfile. Sen kun päästelee mökin terassilla ja grilli tirisee vieressä niin ah!

Sainpa vastattua äsken kaikkeihin peleihinkin. (: Ja niitä pelejä on tällähetkellä pystyssä huimat YKSI! Nyt olen ylittänyt itseni! *relax*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 16:29

En oo koskaan tykänny laskettelusta. Muutenkin hiihtokammo joten muo ei suksille saa edes kirveellä.

Perhana. Ois kesä. Ja mökki. Ja grilli. Ja hyvää seuraa ja alkomaholia ja sauna ja järvi vieressä. Ois jo kesä.

Ja omg Agna, olen ylpeä sinusta. Ittekkin koitan kaikkiin peleihin vastailla, toisiin ei vaan saa aikaseks ku kyseinen hahmo ei inspaa.. ja toisiin taas vastataan salaman nopeesti joten pitää äkkiä vastata itte uudestaan >8U
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Yan » 09 Tammi 2011, 16:54

Ai että, ei oo yhtään ikävä kesää, musta talvi on paras aika vuodesta! :3 Ja laskettelu on jotain niin parasta, että ilman sitä mä viruisin sisällä ja oottaisin ruohon kasvamista. Olin tossa jouluviikollaki Alpeilla laskettelemassa, joten oli aika kurja palata takas Messilän rinteisiin .__. Tosin on talvessa tosiaan se huono puoli että liian kylmä keli mennä ulos med viinat. Ja kesällä on ehkä hitusen mukavampi grillata, ellei oo yhtä tonttu ku meijän mutsi kun se onnistu kanafileistä tekee jotain mustaa atomitomua joka lehahti lentoon ku siihen puhals.
Yan

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut